YPerion
ο δικηγόρος στον οποίο απευθύνθηκα θέλω να πιστεύω ότι έχει επαρκείς γνώσεις (αν και δεν είμαι νομικός για να το κρίνω εγώ) και αναφορικά με τα μικρά ποσά δεν νομίζω ότι υφίσταται θέμα καθώς...είναι άμεσα συγγενικό πρόσωπο το οποίο ασχολήθηκε εκτενώς με το θέμα
αναφορικά με την απόφαση το δικαστήριο δεν έκανε δεκτή την αγωγή του καταναλωτή ο οποίος ΕΞΑΣΚΗΣΕ εντός 2 ετών το δικαίωμα του για αξιώσεις ΑΛΛΑ για βλάβη την οποια υπέστη η συσκευή μετά το πέρας του χρόνου εγγύησης (δλδ έγινε η βλάβη και η αγωγή το 14 μήνα ας πούμε)
πως δεν συνάγει με όσα ισχυρίζομαι λοιπόν?
Συμπληρωματικά η Γεν Γραμματεία Καταναλωτή σε εκτενής επικοινωνίες που είχα μαζί τους μου είπαν ότι ΔΕΝ έχει κατοχυρωθεί κανένα δικαίωμα για εγγύηση 2 ετών στη χώρα. Το ίδιο και ο ΕΚΠΟΙΖΩ. Νομικά λοιπόν δεν τίθεται θέμα υποχρέωσης αλλαγής της συσκευής ΑΛΛΑ μπορεί κάποιος με επιμονή και δε ξέρω τι άλλα μέσα να επιτύχει την αλλαγή της συσκευής του ΟΧΙ όμως επειδή η αντιπροσωπεία είναι δια Νόμου υποχρεωμένη να το κάνει
(είναι υποχρεωμένη μόνο εφόσων υπάρξει βλάβη εντός 12 μηνών για μονοετή εγγύηση, και ας εγείρει ο καταναλωτής αξίωση και τον 15 μήνα ας πουμε. Σε αυτή την περίπτωση βέβαια θα ερωτηθεί λογικά ο καταναλωτής γιατί περίμενες 3 μήνες ας πουμε?)
Μην μπλέκεις την εγγύηση με τα δικαιώματα του 3043/2002. Είναι 2 διαφορετικά πράγματα... Φυσικά και δεν υποχρεώνει κανείς για 2 χρόνια εγγύησης. Ο 3043/2002 είναι σαφής νομίζω. Ρίξε του μια ματιά, και ρώτα τον γνωστό σου δικηγόρο γιατί δεν ισχύουν αυτά που γράφει...
Αλλά αν μπορείς να μας στείλεις την απόφαση, θα ήταν τέλειο...
(Εμείς οι απλοί θνητοί δεν μπορούμε να βρούμε τέτοια πράγματα :flipout