ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση

angerman

New member
22 December 2007
16
Γειά σας!

Ζητώ γνώμες και βοήθεια στο πρόβλημά μου.

Αγόρασα μία ΤOSHIBA REGZA3030, 42άρα, Full HD, το Δεκέμβριο 2007 και προχθές παρατήρησα μια μαύρη λεπτή κάθετη γραμμή στην οθόνη δεξιά.
Τηλεφώνησα στο επίσημο σέρβις της Θεσσαλονίκης, ήρθαν μετά από λίγη ταλαιπωρία, την είδαν και αποφάνθηκαν:

- Η γραμμή είναι στο όριο που σταματάει το φορμά 4:3.
- Μου είπαν πως δημιουργήθηκε επειδή την βάζω να παίζει σε αυτό το φορμά (???) και έχουν ξαναδεί κάτι τέτοιο και μάλιστα με γραμμή πιο έντονη και από τις δυο πλευρές του πάνελ.
- Τηλεφώνησαν στην Αθήνα επιτόπου σε κάποιον απρόθυμο Κο Παπαγεωργίου της TOSHIBA ο οποίος είπε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ διότι μέσα στο εγχειρίδιο γράφει ότι εάν την βάζεις σε 4:3 πρέπει να μειώνεις τη φωτεινότητα και κοντράστ στο μισό (???)
- Μου είπαν επίσης ότι εάν βλέπω στο εξής μόνο σε wide φορμά μάλλον θα φύγει η γραμμή μετά από καιρό (!!!!). Την ίδια στιγμή ο συμπαθητικός τεχνικός πατούσε με το δάχτυλο ελαφρά την οθόνη πάνω-κάτω στο σημείο εκείνο κάνοντάς της κάτι σαν μασάζ (LOL).

Την τηλεόραση την αγόρασα από το MEDIA MARKT Θεσ/νίκης και το εγχειρίδιο της ήταν μόνο στην αγγλική και άλλες 3 γλώσσες και όχι στα ελληνικά.
Το ξεφύλλισα αλλά και να έβρισκα και να καταλάβαινα εάν γράφει κάτι που να λέει μην την παίξετε σε 4:3 εάν δεν μειώσετε στο μισό την φωτεινότητα αλλιώς θα χαλάσει η οθόνη της, πάλι θα μου φαινόταν εντελώς φαιδρή η απάντηση της εταιρίας.

Σκοπεύω λοιπόν να μιλήσω με TOSHIBA απευθείας και να διεκδικήσω το δίκιο μου στην Εγγύηση του προϊόντος.

Γνωρίζετε εάν υπάρχει προηγούμενο με αυτές τις τηλεοράσεις;
Έχετε ακούσει ποτέ κάτι ανάλογο;
Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνω;

Κάθε γνώμη και συμβουλή θα μου φανεί πολύ χρήσιμη. Είτε είναι σχετική με την Τ.V. και το πρόβλημα είτε με την εταιρία, τον "υπεύθυνο" Παπαγεωργίου και οτιδήποτε άλλο.

Ευχαριστώ προκαταβολικά.
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Μην σπρώχνεστε παιδιά για σχόλια, ένας-ένας :)

Δεν περίμενα ότι κανείς δεν θα σχολιάσει.
Γιατί έτσι; Μήπως κάτι δεν έγραψα σωστά;
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Απάντηση: Re: ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύ

Δεν ξερω τι λεει το εγχειριδιο της Toshiba παντως η Sony ελεγε παλιοτερα να μην βλεπουμε πολυ ωρα με μαυρες μπαρες κτλ. γιατι υπαρχει περιπτωση να παθει ζημια η τηλεοραση.
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Ευχαριστώ για τα σχόλια.

Rivers :
Εγώ πρώτη φορά άκουσα κάτι τέτοιο και αν ισχύει δεν θα πρεπε να κολάνε αυτοκολητάρα στην τιβί ή να μας το λένε έστω προφορικά οι πωλητές όταν αγοράζουμε τηλεόραση σε μια χώρα όπου το 99% των καναλιών της εκπέμπουν σε φορμά 4:3;


bros400pgm :
Nαι LCD. Μίλησα με TOSHIBA και μου έστειλαν φαξ στα ελληνικά τη σελίδα του εγχειρίδιου όπου λέει το εξής:

"Κατά την αναπαραγωγή ακίνητων εικόνων που παράγονται από εκπομπές 4:3,υπηρεσίες τελετέξτ, λογότυπα καναλιών, οθόνες υπολογιστών κλπ. στην οθόνη της τηλεόρασης για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ώστε να γίνονται αισθητά, συνιστάται πάντα η μείωση των ρυθμίσεων φωτεινότητα και αντίθεσης"

Αυτό μετά πάνε και το συσχετίζουν με έναν όρο που γράφει σε ένα πινακάκι με τίτλο ΡΗΤΡΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ όπου και λέει:
"Η TOSHIBA δεν φέρει ευθύνη σε καμία απολύτως περίπτωση για τυχόν απώλεια ή/και βλάβη στο προϊόν λόγω:
.....vii) τυχόν βλάβης ή απώλειας λόγω της μη τήρησης των οδηγιών όπως αυτές αναγράφονται στο εγχειρίδιο χρήσης ή /και λόγω αμέλειας"



Όμως τι θα πει μείωση φωτεινότητας; Στο πόσο δηλαδή; Έτσι κι αλλιώς δεν μας αρέσει να παρακολουθούμε φωτεινά και πολύ έντονα τα χρώματα, άρα μήπως την βλέπαμε στην απαιτούμενη συνθήκη φωτεινότητας;

Μάλλον μου λένε επιχειρήματα τραβηγμένα από τα μαλλιά γιατί η MEDIA MARKT που απευθύνθηκα μετά δέχθηκε αμέσως ότι δεν είναι δυνατόν να μην μπορείς να βάζεις την τιβί σου και στο 4:3 αφού διαθέτει αυτή την επιλογή και τα κανάλια εκμπέμπουν σε αυτό το φορμά. Οπότε παρέλαβε την τηλεόραση και ανέλαβε να λύσει το θέμα με την TOSHIBA. Ελπίζω να βγει μια άκρη.

Αν υπάρχουν κι άλλες γνώμες όμως παρακαλώ να τις γράψετε γιατί δεν ξέρω τι μπορεί να προκύψει στο τέλος.
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Θυμαμαι στο παρελθον εδω στο φορουμ που και σε Samsung LCD ειχε καποιος το ιδιο ακριβως προβλημα , και αυτος εβλεπε συνεχεια σε 4:3.
 

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
Γιάννη και την προηγούμενη φορά που είχε αναφερθεί κάτι παρόμοιο ήταν πάλι με Toshiba.

Tηλεοραση LCD 42'' επαιζε για αρκετο καιρο σε 4/3.Εμφανισε καθετες γραμμες αριστερα και δεξια,οπου αρχιζαν οι μαυρες μπαρες.Θα επανελθει η ειναι μονιμο?Υπαρχει τροπος επισκευης?

Toshiba 42WL67.Eπαιζε περιπου δυο μηνες.Δηλαδη δεν ειναι σιγουρο τιποτα?

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=1153 (#79, #81)



Φίλε angerman στο manual που έχεις στην κατοχή σου αναφέρονται αυτά που γράφει στο fax που σου έστειλαν ? Ειλικρινά μου φαίνεται πολύ περίεργο να αναφέρονται σε manual LCD όλα τα παραπάνω. Τουλάχιστον στο ευρωπαικό εγχειρίδιο χρήσης της τηλεόρασης σου (υποθέτω αυτό έχεις και εσύ) δεν αναφέρεται τίποτα. Δεν το διάβασα όλο εννοείται, αλλά δεν αναφέρεται τίποτα ούτε στην αρχή που έχει κάποια safety precautions (σελ.4), ούτε στην σελίδα που αναφέρει τα διαθέσιμα formats της εικόνας (σελ.21).

http://www.toshiba.de/consumer/files/manual/Z3030D_Euro_OM.pdf

Θεωρώ απαράδεκτο να μην καλύπτεται LCD που εμφανίζει burn in μετά από λίγους μήνες λειτουργίας. Για αρχή προτείνω να στείλεις ένα e-mail στην Toshiba Europe να ρωτήσεις ποια είναι η δική τους πολιτική στο συγκεκριμένο πρόβλημα.
 

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
Προς έκπληξη μου είδα πως το κείμενο που σου έστειλαν αναγράφεται στην σελίδα 5 στο .pdf που έδωσα.

"Κατά την αναπαραγωγή ακίνητων εικόνων που παράγονται από εκπομπές 4:3,υπηρεσίες τελετέξτ, λογότυπα καναλιών, οθόνες υπολογιστών κλπ. στην οθόνη της τηλεόρασης για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ώστε να γίνονται αισθητά, συνιστάται πάντα η μείωση των ρυθμίσεων φωτεινότητα και αντίθεσης"

Πάντως ακόμα και αυτό είναι συζητήσιμο αφού αναφέρεται συγκεκριμένα σε στατικές εικόνες. Μπορείς να υποστηρίξεις πως δεν αναφέρεται πουθενά πως πρέπει να παίρνεις ειδικά μέτρα όταν βλέπεις κανονικό πρόγραμμα σε 4:3.

Edit: Επίσης στο κείμενο λέει "συνιστάται" που σε απλά ελληνικά σημαίνει πως ΔΕΝ είναι υποχρεωτικό. Κάποιος από τους πολλούς νομικούς που έχουμε να μας διαφωτίσει.
 
Last edited:

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Απάντηση: Re: ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύ

Η Sony στο manual της S2010 ανεφερε οτι ειναι καλο να μην προβαλονται πολυ ωρα προγραμματα η DVD με μαυρες μπαρες χωρις ομως να λεει για μειωση φωτεινοτητας η κατι αλλο.

Στην D3000 και στην W4000 δεν ξερω αν γραφει κατι παρομοιο γιατι ποτε δεν ανοιξα τα manual για να τα διαβασω.:flipout:
 

angerman

New member
22 December 2007
16
Γιώργο, ευχαριστώ για το σχόλιο και τα links.

Με τη βοήθεια αγγλόφωνου ατόμου διαπίστωσα τώρα ότι όντως στη σελίδα 5 του manual που έχω στα αγγλικά αναφέρει αυτό που μου έστειλαν.

Συμφωνώ μαζί σου για την έννοια του "συνίσταται" που ΔΕΝ σημαίνει υποχρέωση. Γι αυτό λέω ότι είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά τα επιχειρήματά τους ώστε να ταιριάξουν στην περίπτωσή μου.

Απ' ότι μου έχουν περιγράψει και από άλλη ανάλογη περίπτωση με περιμένει πολύ άχαρη διαδικασία μαζί τους...όμως είναι σίγουρο ότι θα επιμείνω μέχρι δικαίωσης.
 
Last edited:

Μιχάλης Θ.

Established Member
21 June 2006
168
Φοβάμαι ότι σε λίγο θα γράφουν στα manual πως...συνιστάται η ΜΗ χρήση του προϊόντος γιατί κάτι τέτοιο μπορεί να προξενίσει βλάβες και ότι αυτές δεν καλύπτονται από την εγγύηση! Πραγματικά φοβάμαι!
 
18 June 2006
7,544
Καλό μεσημέρι σε όλους...

θα παρακαλούσα το μέλος angerman να μου στείλει σε ΠΜ τα στοιχεία του(ονοματεπώνυμο,διεύθυνση,email και τηλέφωνο επικοινωνίας) για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε σαν avclub....

από τη στιγμή που κάποιο μέλος μας δημοσιεύει κάποια διαμαρτυρία πρέπει να γνωρίζουμε τα στοιχεία του και από κει και πέρα προσπαθούμε να βρούμε κάποια λύση...

πολλές φορές (όχι όμως πάντα..) η παρέμβασή μας είχε επιτυχή κατάληξη....
 

Yperion

AVClub Fanatic
21 June 2006
43,515
BVR (Beyond Visual Range)
Re: Απάντηση: ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύ

Μπραβο για την πρωτοβουλια Νασο.-bye-

Αν δεν βρουν λυση που να ικανοποιει τον angerman κακο δικο τους θα κανουν. Η δυσφημιση και μονο που θα υποστουν θα εχει πολλαπλασια αξια απο να επισκευασουν την συγκεκριμενη τηλεοραση.
 

svellinis

AVClub Addicted Member
1 January 2008
1,850
Νομος Αττικης
Καλησπερα συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσια τα προιοντα που πουλουνται εντος της Ευρωπαικης ενωσης πρεπει να συνοδευονται απο οδηγιες χρησης γραμμενες σε ολες τις γλωσσες των χωρων της Ευρωπαικης ενωσεως σε διαφορετικη περιπτωση ο χρηστης δεν ευθυνεται για την κακη χρηση του προιοντος και η πωλητρια εταιρεια πρεπει να καλυψει το προιον στα πλαισια της εγγυησης αυτο εχει κριθει στο παρελθον απο τα Ελληνικα δικαστηρια και υπαρχει δεδικασμενο.
Να μιλησεις απο κοντα με τον κυριο στην toshiba και να του αναφερεις οτι γνωριζεις τα δικαιωματα σου και θα απευθυνθεις σε δικηγορο και σε ενωσεις καταναλωτων (Ινκα).
Κυριε Νασο εαν υπαρξει επικοινωνια να τους τονισετε την μη υπαρξη οδηγιων χρησης στα Ελληνικα.
Δεν ειμαι δικηγορος αλλα γνωριζω το θεμα και οταν αγοραζω κατι χαιρομαι ιδιαιτερα οταν δεν βλεπω Ελληνικες οδηγιες
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Εγώ θα απευθυνόμουν αποκλειστικά στο Media Markt. Γιατί δεν το κοιτάς και προς αυτή την κατεύθυνση;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, η εταιρία που τα εισάγει δεν είναι και η καλύτερη (δυστυχώς για canon, pioneer & toshiba). Γενικά μακριά από εταιρείες που δίνουν 1 χρόνο εγγύηση, την στιγμή που ξέρουν ότι τα καταστήματα πρέπει να καλύψουν τον αγοραστή για 2 χρόνια.

Βασικά, πρέπει να δεις το manual που σου έδωσαν με την συσκευή (το ελληνικό πάντα). ΑΝ ΔΕΝ γράφει τίποτα για αυτά που σου στέλνουν με fax, τότε έχεις δίκιο. Αν γράφει όμως ότι πρέπει να μειώσεις φωτεινότητα, αντίθεση κλπ, τότε μπορεί να την γλιτώσουν...
Επίσης βάλε μας και καμιά φώτο να δούμε και εμείς τι εννοείς...
Το έχει και από τις 2 πλευρές του 4:3 κάδρου;
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,501
Μεταμορφωση
Nα κανω και εγω μια ερωτησουλα?
Η γραμμη ηταν σαν καμμενα πιξελ η σαν burn in?
Στην δευτερη περιπτωση ουτε εγω θα καλυπτα την εγγυηση.Αν ειναι ομως σαν καμμενα πιξελ απο πανω ως κατω ή τελος παντων κατι που να φανερωνει hardware failure, τοτε ΦΥΣΙΚΑ και πρεπει να καλυφθει απο την εγγυηση.
 

-Γιώργος-

Supreme Member
19 June 2007
8,441
37°54'25''N-23°45'24''E
Nα κανω και εγω μια ερωτησουλα?
Η γραμμη ηταν σαν καμμενα πιξελ η σαν burn in?
Στην δευτερη περιπτωση ουτε εγω θα καλυπτα την εγγυηση.Αν ειναι ομως σαν καμμενα πιξελ απο πανω ως κατω ή τελος παντων κατι που να φανερωνει hardware failure, τοτε ΦΥΣΙΚΑ και πρεπει να καλυφθει απο την εγγυηση.

Γιατί να μην καλυφθεί από την εγγύηση αν είναι burn in ? Δεν αναφέρεται πουθενά στο manual πως απαγορεύεται η χρήση 4:3 ή πως δεν ισχύει η εγγύηση σε αυτή την περίπτωση. Το manual απλά "συνιστά" μείωση της φωτεινότητας για την συγκεκριμένη χρήση. Στις πλάσμα που δεν καλύπτεται αναφέρεται ρητά πως δεν ισχύει η εγγύηση σε τέτοιες περιπτώσεις.

Το καλό για τον φίλο είναι πως το MediaMarkt δέχθηκε να πάρει την τηλεόραση και να συννενοηθεί με την αντιπροσωπεία.
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,501
Μεταμορφωση
Αν ειχαν εστω ξεχασει το ελληνικο βιβλιαρακι της εγγυησης φυσικα και να καλυφθει.Αν το γραφει ομως και επρεπε να το διαβασει ο αγοραστης για ποιον λογο να καλυφθει απο εγγυηση?
Κακα τα ψεμματα και σε εμενα να συνεβαινε και εγω θα εψαχνα να βρω εναν τροπο να την βγαλω καθαρη.Αλλο ομως το τι κανουμε και αλλο το τι θα επρεπε.
 

petasis

AVClub Fanatic
18 June 2006
17,003
Ναι, αλλά το burn-in δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο στις LCD. Είναι μάλιστα ένας από τους λόγους που αγοράζουμε LCD έναντι των πλάσμα. Τώρα, αν οι toshiba έχουν πρόβλημα λόγω κατασκευής και εμφανίζουν αυτό το φαινόμενο, που δεν είναι συνηθισμένο για τα προϊόντα αυτής της τεχνολογία, ο κατασκευαστής πρέπει να ενημερώσει τον αγοραστή. Αν το έκανε με το μάνουαλ, είναι μερικώς καλυμμένοι, γιατί υπάρχει και ο αντίλογος ότι ο καταναλωτής δεν το γνώριζε κατά την στιγμή της αγοράς (όπως με τα ελαττωματικά πιξελς, που κανονικά πρέπει να υπάρχει ανακοίνωση στο σημείο πώλησης...)

Πάντως νομίζω μπορείς να πιέσεις περισσότερο μέσω των media markt. Μπορεί να παραπονούμαστε λίγο για τις τιμές, αλλά νομίζω ότι σε θέματα υποστήριξης προσπαθούν να προσέξουν τον πελάτη. Αν δουν ότι σε μια μάρκα υπάρχει πρόβλημα, και ότι ο εισαγωγέας δεν καλύπτει τον πελάτη, ίσως ξανασκεφθούν αν θα την ξαναβάλουν στο ράφι...

Πάντως μου κάνει εντύπωση... Burn-in σε LCD??
Έχει αναφερθεί ξανά ανάλογο περιστατικό;
 

vadergr

Super Moderator
Staff member
17 August 2007
27,501
Μεταμορφωση
αν η lcd επαιζε ΜΟΝΙΜΩΣ σε 4/3 δεν ειναι καθολου δυσκολο μεσα σε 7 μηνες να σου εχει γραμμουλες.