Γειά σας!
Ζητώ γνώμες και βοήθεια στο πρόβλημά μου.
Αγόρασα μία ΤOSHIBA REGZA3030, 42άρα, Full HD, το Δεκέμβριο 2007 και προχθές παρατήρησα μια μαύρη λεπτή κάθετη γραμμή στην οθόνη δεξιά.
Τηλεφώνησα στο επίσημο σέρβις της Θεσσαλονίκης, ήρθαν μετά από λίγη ταλαιπωρία, την είδαν και αποφάνθηκαν:
- Η γραμμή είναι στο όριο που σταματάει το φορμά 4:3.
- Μου είπαν πως δημιουργήθηκε επειδή την βάζω να παίζει σε αυτό το φορμά (???) και έχουν ξαναδεί κάτι τέτοιο και μάλιστα με γραμμή πιο έντονη και από τις δυο πλευρές του πάνελ.
- Τηλεφώνησαν στην Αθήνα επιτόπου σε κάποιον απρόθυμο Κο Παπαγεωργίου της TOSHIBA ο οποίος είπε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ διότι μέσα στο εγχειρίδιο γράφει ότι εάν την βάζεις σε 4:3 πρέπει να μειώνεις τη φωτεινότητα και κοντράστ στο μισό (???)
- Μου είπαν επίσης ότι εάν βλέπω στο εξής μόνο σε wide φορμά μάλλον θα φύγει η γραμμή μετά από καιρό (!!!!). Την ίδια στιγμή ο συμπαθητικός τεχνικός πατούσε με το δάχτυλο ελαφρά την οθόνη πάνω-κάτω στο σημείο εκείνο κάνοντάς της κάτι σαν μασάζ (LOL).
Την τηλεόραση την αγόρασα από το MEDIA MARKT Θεσ/νίκης και το εγχειρίδιο της ήταν μόνο στην αγγλική και άλλες 3 γλώσσες και όχι στα ελληνικά.
Το ξεφύλλισα αλλά και να έβρισκα και να καταλάβαινα εάν γράφει κάτι που να λέει μην την παίξετε σε 4:3 εάν δεν μειώσετε στο μισό την φωτεινότητα αλλιώς θα χαλάσει η οθόνη της, πάλι θα μου φαινόταν εντελώς φαιδρή η απάντηση της εταιρίας.
Σκοπεύω λοιπόν να μιλήσω με TOSHIBA απευθείας και να διεκδικήσω το δίκιο μου στην Εγγύηση του προϊόντος.
Γνωρίζετε εάν υπάρχει προηγούμενο με αυτές τις τηλεοράσεις;
Έχετε ακούσει ποτέ κάτι ανάλογο;
Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνω;
Κάθε γνώμη και συμβουλή θα μου φανεί πολύ χρήσιμη. Είτε είναι σχετική με την Τ.V. και το πρόβλημα είτε με την εταιρία, τον "υπεύθυνο" Παπαγεωργίου και οτιδήποτε άλλο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Ζητώ γνώμες και βοήθεια στο πρόβλημά μου.
Αγόρασα μία ΤOSHIBA REGZA3030, 42άρα, Full HD, το Δεκέμβριο 2007 και προχθές παρατήρησα μια μαύρη λεπτή κάθετη γραμμή στην οθόνη δεξιά.
Τηλεφώνησα στο επίσημο σέρβις της Θεσσαλονίκης, ήρθαν μετά από λίγη ταλαιπωρία, την είδαν και αποφάνθηκαν:
- Η γραμμή είναι στο όριο που σταματάει το φορμά 4:3.
- Μου είπαν πως δημιουργήθηκε επειδή την βάζω να παίζει σε αυτό το φορμά (???) και έχουν ξαναδεί κάτι τέτοιο και μάλιστα με γραμμή πιο έντονη και από τις δυο πλευρές του πάνελ.
- Τηλεφώνησαν στην Αθήνα επιτόπου σε κάποιον απρόθυμο Κο Παπαγεωργίου της TOSHIBA ο οποίος είπε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ διότι μέσα στο εγχειρίδιο γράφει ότι εάν την βάζεις σε 4:3 πρέπει να μειώνεις τη φωτεινότητα και κοντράστ στο μισό (???)
- Μου είπαν επίσης ότι εάν βλέπω στο εξής μόνο σε wide φορμά μάλλον θα φύγει η γραμμή μετά από καιρό (!!!!). Την ίδια στιγμή ο συμπαθητικός τεχνικός πατούσε με το δάχτυλο ελαφρά την οθόνη πάνω-κάτω στο σημείο εκείνο κάνοντάς της κάτι σαν μασάζ (LOL).
Την τηλεόραση την αγόρασα από το MEDIA MARKT Θεσ/νίκης και το εγχειρίδιο της ήταν μόνο στην αγγλική και άλλες 3 γλώσσες και όχι στα ελληνικά.
Το ξεφύλλισα αλλά και να έβρισκα και να καταλάβαινα εάν γράφει κάτι που να λέει μην την παίξετε σε 4:3 εάν δεν μειώσετε στο μισό την φωτεινότητα αλλιώς θα χαλάσει η οθόνη της, πάλι θα μου φαινόταν εντελώς φαιδρή η απάντηση της εταιρίας.
Σκοπεύω λοιπόν να μιλήσω με TOSHIBA απευθείας και να διεκδικήσω το δίκιο μου στην Εγγύηση του προϊόντος.
Γνωρίζετε εάν υπάρχει προηγούμενο με αυτές τις τηλεοράσεις;
Έχετε ακούσει ποτέ κάτι ανάλογο;
Τι πιστεύετε ότι θα πρέπει να κάνω;
Κάθε γνώμη και συμβουλή θα μου φανεί πολύ χρήσιμη. Είτε είναι σχετική με την Τ.V. και το πρόβλημα είτε με την εταιρία, τον "υπεύθυνο" Παπαγεωργίου και οτιδήποτε άλλο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.