Το θέμα είναι να καινοτομεί κάποιος, κι όχι απλώς να αντιγράφει υλοποιήσεις τρίτων, να τις βελτιώνει με αντιστάσεις επειδή δεν διαθέτει είτε ικανό αριθμό μεγαφώνων είτε τα κατάλληλα μεγάφωνα εφόσον δεν τα κατασκευάζει ο ίδιος.
Εχω και καινοτομίες στην γκάμα
να δω τι θα βρεις για αυτές
![]()
:
Αλλο
Να επιλέγεις με remote control την τάξη των φίλτρων του crossover, για τους αναποφάσιστους !
Και γιατί δε βάζεις ένα dsp με πολλαπλά dacs στην έξοδό του ένα για κάθε δρόμο λ.χ.
Και φυσικά ένα τηλεκοντρόλ για όλα
Γενικά θα δούμε όλο και περισσότερες υλοποιήσεις
Που θα αξιοποιούν και ηλεκτρονικά
Βέβαια αυξάνουν το κόστος…
Μόνο τις τάξεις???
Έλλειψη φαντασίας
Θα δεις ηχείο με τηλεχειρισμό
να αλλάζει Q στο γούφερ(με ηλεκτρομαγνήτη), ''χαρτογράφηση'' στο κρος, λίτρα και συντονισμό στη καμπίνα
Θα είναι τρίδρομο με περιστρεφόμενο δορυφόρο!
Από τη μία μερια ο δορυφόρος θα είναι διδρομος στα 89dB από την αλλη θα είναι με ενα fullrange στα 95dB
Οποια μεριά θέλεις θα γυρνάς (με τηλεχειρισμό φυσικά) και θα ακους με οτι χαμηλό θέλεις προσαρμοσμένο στις απαιτησεις σου και στα συνοδά.
Θα ονομάζεται Transformer
Αφου σου αρεσει πολυ το συστημα γιατι να το πειραξεις;
Τι θα ηθελες να αλλαξει στον ηχο του;
Economo
κατά βάση αυτό που λέει ο Πάνος
κατά δευτερο επιτρέπονται ελάχιστες αλλαγές ανάλογα του κυκλωματος, αλλιως η κατασταση ξεφευγει και θέλει ολο από την αρχή.
κατα τρίτο η κατασταση είναι αναστρεψιμη αν εισαι προσεκτικός και δεν γίνει ζημιά.
Τι ακριβώς θέλεις να αλλάξεις στον ηχο?
Αν κοιταζοντας το κρος δεις κατι που σε κανει να πιστευεις οτι επιδεχεται βελτιωσης,καλο ειναι να πειραματιστεις,δεν λεω,απλα οπως ειπαν αλλοι φιλοι,προσεκτικα και να ειναι κατι που θα μπορει να επανελθει στην αρχικη κατασταση,σε περιπτωση που δεν σου αρεσει.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.