Ανθελληνικές προκλήσεις στα Σκόπια

Υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας ερώτησης από 18χρονο εξ Αθηνών προς συνομήλικο του Κύπριο:

-Πού έμαθες τα Ελληνικά και τα μιλάς τόσο καλά;
....

-Στο φροντιστήριο, απάντησε ο Κύπριος.......που μου φάνηκε δασκαλεμένος!

Πάμε παρακάτω, ποιος δεν έχει δει αυτή ομαδοποίηση σε Πανεπιστήμια, στρατό κτλ; Δηλαδή, όταν τα "παιδάκια" από την Αθήνα/Θεσσαλονίκη/Ηράκλειο κάνουν μόνο μεταξύ τους παρέα και αποκαλούν τους υπόλοιπους "Κούδρους", "Γκατζόληδες", να μην πούμε τους πιο αισχρούς χαρακτηρισμούς, τότε βγαίνει το συμπέρασμα ότι δεν πάει ο ένας τον άλλο;
Να μην πούμε για τις ομαδοποιήσεις βάσει πολιτικών νεολαιών... γιατί εκεί θα βγάλεις αφρούς από το στόμα ακούγοντας το 1/100 από τους χαρακτηρισμούς για τους "άλλους".

Τί να σου πω... Εγώ αυτό που λες δεν το έχω ζήσει. Στρατό, βέβαια, δεν πήγα... Το 'παιξα τρελλή :p

Στο Πανεπιστήμιο οι Κύπριοι συμφοιτητές μας δε μας πλησίαζαν και είχαν κάπως αγενή και επιδεικτική συμπεριφορά. Όσες φορές τους πλησιάσαμε, "φάγαμε πόρτα", αν και σ' αυτές τις περιπτώσεις το έκαναν πιο ευγενικά.
Πάντως, σε αντιπαραθέσεις δεν έχω βρεθεί μάρτυρας.
 
Re: Απάντηση: Ανθελληνικές προκλήσεις στα Σκόπια

Γιάννη γιατί το Κυπριακό είναι πολυσύνθετο???
Υπάρχει Κατοχή,υπάρχουν Τουρκικά στρατευματα Κατοχής,υπάρχουν χιλιάδες έποικοι ,που ασφαλώς δεν είναι Τουρκοκύπριοι,και καταπιέζουν τούς Τουρκοκύπριους...
Δεν κατάλαβα την πολυσυνθετότητα τού θέματος...
Και υπάρχουν και στην Ελληνοκυπριακή πλευρά άνθρωποι που θέλουν να λύσουν το θέμα όπως-όπως.
Και οταν συνετρίβησαν στο δημοψήφισμα για το κατάπτυστο σχεδιο Ανάν,τώρα ψάχνουν άλλες λύσεις.
Αλήθεια μήπως διάβασες τότε τίς ανακοινώσεις τών Αμερικανών για χρηματοδότηση Μ.Κ.Ο.που ξεφύτρωσαν σαν μανιτάρια λίγο πρίν το δημοψήφισμα και κατά τύχη ολες στήριζαν τον Αυνάν???
Oταν ακούω για ´πολύπλοκα´ανθρώπινο κρέας μυρίζει............

Κύλισε πολύ η κουβέντα αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να σου απαντήσω για να μην αιωρείται το ερώτημα.
Φυσικά και είναι πολυσύνθετο κυρίως γιατί δεν ξεκίνησε το '74 όπως οι περισσότεροι νομίζουν, ούτε φυσικά ένα πρωί μπήκε ο τουρκικός στρατός χωρίς προηγούμενες αφορμές. Το ότι είναι πολύπλοκο αποδεικνύεται και εύκολα γιατί επί 33 έτη παραμένει άλυτο, όπως θεωρούμε εμείς και οι Κύπριοι τη λύση.
Όπως υπάρχουν αυτοί που τρέφονται από τα διάφορα "σχέδια Ανάν" έτσι υπάρχουν και αυτοί που τρέφονται από την αδιαλαξία και τη δήθεν εθνική συνείδηση. Την ίδια συνείδηση που τους επιτρέπει να κυκλοφορούν ακόμα με δεξιοτίμονα αυτοκίνητα, αγγλικές πινακίδες και να μιλούν με τις μισές λέξεις αγγλικά σαν γνήσια αποικία.
Στο μεγαλύτερο μέρος με κάλυψε ο Πέτρος Νικολαίδης και δεν προτίθεμαι να επαναλάβω ή να τονίσω τα σημεία των γραπτών του στα οποία συμφωνώ ή διαφωνώ.
Αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι τα τελευταία 30 χρόνια η Ελλάδα έχει αφιερώσει τόσους πόρους, προσπάθεια στην εξωτερική πολιτική, προσωπικό, εξοπλισμό, κτλ, στην Κύπρο (που είναι ανεξάρτητο κράτος θυμίζω), που τα μισά από αυτά αν είχε αφιερώσει στους "Ελλαδίτες" (που λένε και οι φίλοι μας οι Κύπριοι) θα είχαμε γίνει Γερμανία. Επιπρόσθετα αντί ανταπόδωσης, έχουν και το θράσος να εκφράζουν και παράπονα, ποιοι, οι πολίτες ενός κράτους με ένα από τα μεγαλύτερα κατά κεφαλήν εισοδήματα στην Ευρώπη. Αρκετά.

ΥΓ. Και κάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί ακραίο αλλά θα το γράψω. Όσα έθνη ανά τους αιώνες βρέθηκαν υπό κατοχή, ανέπτυξαν σε ένα βαθμό μια αντίσταση με κύριο παράδειγμα φυσικά τους Παλαιστίνιους. Μπορεί κάποιος να μου θυμίσει μια οργανωμένη πράξη κυπριακής αντίστασης μετά το '74? Και μην ακούσω για τον Σολομού, γιατί πέρα από τον συμβολισμό της αυτοθυσίας που ήταν απόφαση στιγμής, δεν νομίζω να προσέφερε κάτι παραπάνω στην Κύπρο συνολικά.
 
Last edited:
Θυμάμαι πολύ καλά ότι οι Κύπριοι συμφοιτητές στο Πανεπιστήμιο δραστηριοποιούνταν σε απόλυτα κλειστές και προστατευμένες ομάδες. Ουδέποτε μας πλησίαζαν πέραν των απολύτως τυπικών και ποτέ δεν αντιλήφθηκα κάποιον "καλαμαρά", όπως μας αποκαλούσαν σε κάθε ευκαιρία, να έχει προσεγγίσει την δικιά τους κοινωνία.

Το περίεργο (;) δε, είναι οτι όλοι....ΟΛΟΙ...μηδενός εξαιρουμένου (από το πρωτο μεχρι το τελευταιο ετος της σχολής) είχαν απίστευτα κονέ με τους καθηγητές (όχι μόνο τους χαμηλά στην καθηγητική ιεραρχία αλλά και ψηλά), όλοι....ΟΛΟΙ...πετύχαιναν πολυ ψηλές (8+) βαθμολογίες σε όλα τα μαθήματα (μιλάμε για δύσκολα πράγματα σε σχολές με πρακτική άσκηση επί ασθενών)...ποτέ, κανείς τους δεν αντιμετώπισε πρόβλημα στο να ολοκληρώσει εγκαίρως τον αριθμό εργασιών που έπρεπε (όταν εμείς οι υπόλοιποι τρέχαμε σαν τρελλοί να προλάβουμε) και όποιος....ΜΑ ΟΠΟΙΟΣ...εκδήλωσε επιθυμία ή διάθεση για μεταπτυχιακό...το έκανε, και αυτό σε μια σχολή απόλυτο γκέτο που μεταπτυχιακά κάνουν τα παιδια, ανήψια, εγγόνια, ξαδέρφια και οι γκ@μενες των καθηγητών...αυτοί και οι Κύπριοι.

Δεν κατάφερα να το εξηγήσω λογικά αυτο....
 
Θυμάμαι πολύ καλά ότι οι Κύπριοι συμφοιτητές στο Πανεπιστήμιο δραστηριοποιούνταν σε απόλυτα κλειστές και προστατευμένες ομάδες. Ουδέποτε μας πλησίαζαν πέραν των απολύτως τυπικών και ποτέ δεν αντιλήφθηκα κάποιον "καλαμαρά", όπως μας αποκαλούσαν σε κάθε ευκαιρία, να έχει προσεγγίσει την δικιά τους κοινωνία.

Το περίεργο (;) δε, είναι οτι όλοι....ΟΛΟΙ...μηδενός εξαιρουμένου (από το πρωτο μεχρι το τελευταιο ετος της σχολής) είχαν απίστευτα κονέ με τους καθηγητές (όχι μόνο τους χαμηλά στην καθηγητική ιεραρχία αλλά και ψηλά), όλοι....ΟΛΟΙ...πετύχαιναν πολυ ψηλές (8+) βαθμολογίες σε όλα τα μαθήματα (μιλάμε για δύσκολα πράγματα σε σχολές με πρακτική άσκηση επί ασθενών)...ποτέ, κανείς τους δεν αντιμετώπισε πρόβλημα στο να ολοκληρώσει εγκαίρως τον αριθμό εργασιών που έπρεπε (όταν εμείς οι υπόλοιποι τρέχαμε σαν τρελλοί να προλάβουμε) και όποιος....ΜΑ ΟΠΟΙΟΣ...εκδήλωσε επιθυμία ή διάθεση για μεταπτυχιακό...το έκανε, και αυτό σε μια σχολή απόλυτο γκέτο που μεταπτυχιακά κάνουν τα παιδια, ανήψια, εγγόνια, ξαδέρφια και οι γκ@μενες των καθηγητών...αυτοί και οι Κύπριοι.

Δεν κατάφερα να το εξηγήσω λογικά αυτο....

Ξέχασες να προσθέσεις ότι εσύ κι εγώ ξοδέψαμε κάποια χρόνια από τη ζωή μας και μερικά εκατομμύρια σε φροντιστήρια για να μπούμε απλά στο Πανεπιστήμιο ενώ εκείνοι έμπαιναν νόμιμα από το "παράθυρο".

Βέβαια αυτό δεν είναι η ουσία του προβλήματος για να λέμε και του στραβού το δίκιο.
 
Φυσικά το ´Κυπριακό´δεν ξεκίνησε το 1974.
Αλλά τότε κορυφώθηκε με τον διπλό Αττίλα,δηλαδή με την εισβολή Τουρκικού στρατού,με την κατάληψη μεγάλου τμήματος τής ελεύθερης Κύπρου,με σφαγές και αγνοουμένους.
Και καλά εάν η Ελλάδα αφιερώνει τόσους πόρους στην Κύπρο,που είναι κατακριτέο κατ´εσέ ,εκείνη η Τουρκιά γιατί το κάνει και με το παραπάνω??Και έχει και στρατό μονίμως παρά τίς αντίθετες αποφάσεις του Ο.Η.Ε??Kαι έχει κουβαλήσει απο την Ανατολία ,παρακρατικούς και Γκρίζους Λύκους??
Το ´ανεξάρτητο κράτος´ισχύει μόνον για την Ελλάδα??
Aνεξάρτητο δεν σημαίνει χαλάρωση τών ισχυρών δεσμών Ελλάδας και Κύπρου.
Το ζητούμενο είναι πρός ποιάν κατεύθυνση θα κινηθούν αυτοί οι δεσμοί.
Δυστυχώς η σωστή κατ´εμένα πολιτική τού Ανδρέα στο Κυπριακό καταργήθηκε απο τούς επιγόνους του,αλλά και απο τούς επιτίμους και τίς κορασίδες τους.
Η κριτική που γίνεται πρός τού Κυπρίους,που μου θυμίζει την κριτική τών Βασιλικών κατά τού Βενιζέλου ,έχει στοιχεία περαιτέρω συρρίκνωσης τού Ελληνισμού.
Το ότι μερίδα των Ελληνοκυπρίων αντιγράφει βρεττανικά ´χούγια´δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εγκαταλειφθεί η γή αυτή,που παραμένει με ανοικτές πληγές(Αμμοχωστος ,Κερύνεια κ.λ.π.).,κατεστραμμενες περιουσίες,κλεμμένες περιουσίες στα Κατεχόμενα,που πουλιούνται σε Βρεττανούς,τούς οποίους εκπροσωπεί σαν δικηγόρος η καρακάξα η γυναίκα τού Μπλαίρ.
Μιλάμε για κατοχή εδάφους εκεί,γεγονός πρωτόγνωρο για Ευρωπαϊκή χωρα.
Βεβαια η κυρία Ντόρα κωφευει σε κάτι τέτοια.Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι το χρίσμα.
 
Re: Απάντηση: Ανθελληνικές προκλήσεις στα Σκόπια

Η κριτική που γίνεται πρός τού Κυπρίους,που μου θυμίζει την κριτική τών Βασιλικών κατά τού Βενιζέλου ,έχει στοιχεία περαιτέρω συρρίκνωσης τού Ελληνισμού.
Αυτό είναι αυθαίρετο συμπέρασμα. Η κριτική δεν μπορεί να γίνεται με βάση το πιθανό-επιθυμητό αποτέλεσμα. Ή είναι σωστή ή δεν είναι.
Το ότι μερίδα των Ελληνοκυπρίων αντιγράφει βρεττανικά ´χούγια´δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να εγκαταλειφθεί η γή αυτή
Συμφωνώ. Αυτό που δείχνει όμως είναι ότι μάλλον εμείς είμαστε Κυπριακότεροι των Κυπρίων.
...
 
Μα όταν κρίνουμε συμπεριφορές προσωπων ξεχνάμε την πολιτική...........
Οι κοινωνίες δεν είναι ομογενοποιημένες.Εχουν ταξικά ,συντεχνιακά και άλλα συμφέροντα.
Και το να κατηγορούμε τούς Κύπριους για ´μιμητισμό´μάς κάνει να ξεχνάμε τα δικά μας ´ράμματα´.
Πόσοι ελληνες ραγιαδίζουν ασυστόλως ή μένουν άφωνοι μπροστά σε κάθε τί το Δυτικό??
 
Re: Απάντηση: Ανθελληνικές προκλήσεις στα Σκόπια

Μα όταν κρίνουμε συμπεριφορές προσωπων ξεχνάμε την πολιτική...........
Οι κοινωνίες δεν είναι ομογενοποιημένες.Εχουν ταξικά ,συντεχνιακά και άλλα συμφέροντα.
Και το να κατηγορούμε τούς Κύπριους για ´μιμητισμό´μάς κάνει να ξεχνάμε τα δικά μας ´ράμματα´.
Πόσοι ελληνες ραγιαδίζουν ασυστόλως ή μένουν άφωνοι μπροστά σε κάθε τί το Δυτικό??
Μπράβο! Πριν λοιπόν ταυτίσουμε τον Παπαδόπουλο με την υπεράσπιση των κυπριακών συμφερόντων και τον Ανάν με την προσβολή τους θα πρέπει να θυμόμαστε πρώτα ποιες πολιτικές μπορεί να υπάρχουν πίσω από αυτούς. Το να κρίνουμε την κοινωνική συμπεριφορά των Κυπρίων δεν είναι λάθος, όταν βλέπεις ότι μπροστά στο "εθνικό" τους συμφέρον, τα ταξικά, συντεχνιακά και άλλα συμφέροντα υποχωρούν. Και αυτό το αποδεικνύει το 75% όχι στο σχέδιο το οποίο προφανώς περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές πολιτικές τοποθετήσεις.
Αναρωτιέμαι μήπως οι Κύπριοι έχουν αλλάξει πολύ από το 1950 που ψήφισαν υπέρ της ένωσης με την Ελλάδα?
 
Καποιες φορές προκύπτει και εθνικό αντανακλαστικό επιβίωσης.Και αυτό συνέβη με τον Αυνάν.
Εξ´ού και το 75%.
Ειδικα δε στούς υποστηρικτές τού Αυνάν ,πλήν ολίγων εξαιρέσεων,ισχύει το ´δείξε μου τούς φίλους σου να σού πω ποιός είσαι´:flipout: :flipout:
 
Ξέχασες να προσθέσεις ότι εσύ κι εγώ ξοδέψαμε κάποια χρόνια από τη ζωή μας και μερικά εκατομμύρια σε φροντιστήρια για να μπούμε απλά στο Πανεπιστήμιο ενώ εκείνοι έμπαιναν νόμιμα από το "παράθυρο".

Βέβαια αυτό δεν είναι η ουσία του προβλήματος για να λέμε και του στραβού το δίκιο.


Φυσικά και δεν είναι η ουσία του προβλήματος, απλά επιβεβαιώνεται κάποια συγκεκριμένη συμπεριφορά...και βέβαια πόρρω απέχει από ότι εχει να κάνει με την εξωτερική πολιτική...

...ίσω όμως έχει να κάνει με κάτι πιο ανθρώπινο, σύνηθες και καθημερινό...που είναι ο τρόπος σκέπτεσθαι και φέρεσθαι...
 
Παλιά έλεγαν ότι το Κυπριακό πρόβλημα έχει 2 "πτυχές":
την διεθνή πτυχή, δηλ. το πρόβλημα της κατοχής από ξένα στρατεύματα, το πρόβλημα των προσφύγων, των αγνοουμένων κ.λ.π που θα πρέπει να λυθούν με βάση τις αποφάσεις του ΟΗΕ.
Και την εσωτερική πτυχή, δηλ. το πρόβλημα της συνύπαρξης των 2 κοινοτήτων που θα πρέπει να αφεθούν να το λύσουν μόνες τους χωρίς εξωτερικές επεμβάσεις κ.λ.π

Βέβαια από τότε που άρχισαν οι "εκπτώσεις" στην εξωτερική πολιτική όλα αυτά ξεχάστηκαν. Πάντως θα συμφωνήσω με τον McZab ότι ο μόνος αρμόδιος να λύσει το πρόβλημα είναι ο εργαζόμενος Κυπριακός λαός ο οποίος όμως έχει "αναθέσει" την απελευθέρωσή του στους διάφορους Σημίτηδες, Τάσσους, Χριστόφιες, Κυπριανού, ΕΟΚ, κ.λ.π και όλους τους άλλους που μετέτρεψαν την Κύπρο σε "κράτος ευκαιρίας", καταφύγιο όλης της μαφίας της λεκάνης της Μεσογείου.
Τριάντα τρία χρόνια δεν έχουν ρίξει ούτε μια ντουφεκιά...
Η ελευθερία κατακτιέται, δεν χαρίζεται....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ανθελληνικές προκλήσεις στα Σκόπια

....................
Αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι τα τελευταία 30 χρόνια η Ελλάδα έχει αφιερώσει τόσους πόρους, προσπάθεια στην εξωτερική πολιτική, προσωπικό, εξοπλισμό, κτλ, στην Κύπρο (που είναι ανεξάρτητο κράτος θυμίζω), που τα μισά από αυτά αν είχε αφιερώσει στους "Ελλαδίτες" (που λένε και οι φίλοι μας οι Κύπριοι) θα είχαμε γίνει Γερμανία. Επιπρόσθετα αντί ανταπόδωσης, έχουν και το θράσος να εκφράζουν και παράπονα, ποιοι, οι πολίτες ενός κράτους με ένα από τα μεγαλύτερα κατά κεφαλήν εισοδήματα στην Ευρώπη. Αρκετά.

ΥΓ. Και κάτι που μπορεί να χαρακτηριστεί ακραίο αλλά θα το γράψω. Όσα έθνη ανά τους αιώνες βρέθηκαν υπό κατοχή, ανέπτυξαν σε ένα βαθμό μια αντίσταση με κύριο παράδειγμα φυσικά τους Παλαιστίνιους. Μπορεί κάποιος να μου θυμίσει μια οργανωμένη πράξη κυπριακής αντίστασης μετά το '74? Και μην ακούσω για τον Σολομού, γιατί πέρα από τον συμβολισμό της αυτοθυσίας που ήταν απόφαση στιγμής, δεν νομίζω να προσέφερε κάτι παραπάνω στην Κύπρο συνολικά.

Μιας και ξεφύγαμε εντελώς απο το θέμα θα συνεχίσω με ορισμένες απορίες που έχω...

1. Που θα μπορούσα να βρώ στοιχεία για τους πόρους -ειδικά τους οικονομικούς -που έχει ξοδέψει η Ελλάδα για την Κύπρο και τα οποία επικαλείσε; Γιατί από τότε που ήμουν παιδάκι στο χωριό άκουγα ότι με αυτούς τους πόρους θα ήμασταν Ελβετία αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν είδα κανένα στοιχείο κι ούτε Ελβετία γίναμε...

2. Ποιό είναι το θράσος τους; που μας θυμίζουν ότι φταίμε για την επιλογή της στιγμής και του τρόπου για την πολυπόθητη Ένωση; Που μας υπενθυμίζουν ότι είμαστε κότες και αφήσαμε τους Τούρκους να πάρουν ένα επιπλέον 35%, με τον Αττίλα ΙΙ και έχοντας δημοκρατική κυβέρνηση στην Αθήνα, που φοβηθήκαμε την αντιπαράθεση με την Τουρκία; (Αυτό μας κατατρέχει απο τότε)
και σαν μην έφταναν όλα αυτά...έχουν το θράσος προοδεύουν κι όλας!!!! Άκου να δείς οι "κερατάδες"....

ΥΓ. Κι εγώ έχω την ίδια απορία σχετικά με την έλλειψη αντίστασης, όμως με τα χρόνια κατάληξα στο ότι η απάντηση είναι η ίδια που θα έδινε και ένα Μικρασιάτης για το 1922. Στους περισσότερους υπήρχε η αίσθηση ότι ήταν ένα οριστικό ξεκαθάρισμα και ότι τα πάντα ήταν πουλημένα και προδιαγεγραμμένα. Φυσικά υπήρχαν και οι άλλοι, που πίστευαν τις διαβεβαιώσεις των Αμερικάνων, ότι θα διώξουν τους Τούρκους, αυτοί θα γυρίσουν στα σπίτια τους και ότι όλα θα γίνουν όπως πριν. Πολύ βασικό αυτό το τελευταίο, εξηγεί πολλά και με κάνει να σκέφτομαι ότι μπορεί να είμαι υπερβολικός στον χαρακτηρισμό για "κότες".
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ανθελληνικές προκλήσεις στα Σκόπια

Μιας και ξεφύγαμε εντελώς απο το θέμα θα συνεχίσω με ορισμένες απορίες που έχω...

1. Που θα μπορούσα να βρώ στοιχεία για τους πόρους -ειδικά τους οικονομικούς -που έχει ξοδέψει η Ελλάδα για την Κύπρο και τα οποία επικαλείσε; Γιατί από τότε που ήμουν παιδάκι στο χωριό άκουγα ότι με αυτούς τους πόρους θα ήμασταν Ελβετία αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν είδα κανένα στοιχείο κι ούτε Ελβετία γίναμε...
Μάλλον στον προυπολογισμό. Εκτός αν τους Έλληνες στρατιώτες που βρίσκονται εκεί, τα τακτικά δρομολόγια αεροπλάνων κτλ, τα πληρώνουν οι Κύπριοι οπότε ζητώ συγγνώμη. Βέβαια θα πρόσεξες ότι δεν αναφέρθηκα μόνο σε "υλικά" έξοδα. Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι Ελβετία δεν είμαστε σίγουρα.

2. Ποιό είναι το θράσος τους; που μας θυμίζουν ότι φταίμε για την επιλογή της στιγμής και του τρόπου για την πολυπόθητη Ένωση; Που μας υπενθυμίζουν ότι είμαστε κότες και αφήσαμε τους Τούρκους να πάρουν ένα επιπλέον 35%, με τον Αττίλα ΙΙ και έχοντας δημοκρατική κυβέρνηση στην Αθήνα, που φοβηθήκαμε την αντιπαράθεση με την Τουρκία; (Αυτό μας κατατρέχει απο τότε)
Όμορφο και τονωτικό το εθνικό σου κήρυγμα για τις υποχρεώσεις μας και τις ευθύνες μας αλλά δεν θα συμφωνήσω στην απόδοσή τους.
και σαν μην έφταναν όλα αυτά...έχουν το θράσος προοδεύουν κι όλας!!!! Άκου να δείς οι "κερατάδες"....
Μπορώ κι εγώ να ειρωνευτώ αλλά δεν θα το κάνω.

ΥΓ. Κι εγώ έχω την ίδια απορία σχετικά με την έλλειψη αντίστασης, όμως με τα χρόνια κατάληξα στο ότι η απάντηση είναι η ίδια που θα έδινε και ένα Μικρασιάτης για το 1922. Στους περισσότερους υπήρχε η αίσθηση ότι ήταν ένα οριστικό ξεκαθάρισμα και ότι τα πάντα ήταν πουλημένα και προδιαγεγραμμένα. Φυσικά υπήρχαν και οι άλλοι, που πίστευαν τις διαβεβαιώσεις των Αμερικάνων, ότι θα διώξουν τους Τούρκους, αυτοί θα γυρίσουν στα σπίτια τους και ότι όλα θα γίνουν όπως πριν. Πολύ βασικό αυτό το τελευταίο, εξηγεί πολλά και με κάνει να σκέφτομαι ότι μπορεί να είμαι υπερβολικός στον χαρακτηρισμό για "κότες".
Ωραίο άλλοθι που απαλάσσει τους Κύπριους από κάθε ευθύνη εδώ και 33 χρόνια.

Το θέμα είναι εξαιρετικά ευαίσθητο και δεν πρόκειται να συνεχίσω την κουβέντα. Άλλως τε ο καθένας έχει τα πιστεύω του σε όλα τα πολιτικά ζητήματα και δεν υπάρχει λόγος να μετατρέψουμε το forum σε πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης για πολλοστή φορά.
 
Να λοιπον που οι νεκροι του 74 εγιναν και κοττες,κατ την εκτιμηση ορισμενων,κριμα που δεν χαθηκαν καμμια 10000 ακομη Ελληνες και μερικα νησια στο Αιγαιο για να αποδειξει η δημοκρατικη Ελλαδα,οτι δεν ειμαστε κοττες.Μαλλον ο παππους Καραμανλης ,κατ ορισμενους,ηταν κοττα που δεν εστειλε στο θανατο και αλλους,για να αποδειξει στους θαμωνες των αγγλικων παμπ ,οτι οι Ελληνες ειναι ηρωες Ευχομαι η Ελλαδα να μην ζησει ξανα το 74,και αν το ζησει ,να το κανει για να υπερασπισει τα Ελληνικα χωματα
 
Πάντως όταν έγινε η επιστράτευση στην Ελλάδα δεν είχαν ουτε όπλα να δώσουν στούς επίστρατους.
Μιλάμε για πλήρες ξεχαρβάλωμα τού στρατευματος.
Οι ευθύνες Ιωαννίδη και λοιπών τής εποχής ήταν τεράστιες.
Το ότι στο νησί βρεθηκανε μερικά παλληκάρια που παλέψανε μέχρι το τέλος δεν οφείλεται σε κάποια οργανωμένη κυβερνητική επιλογή τής εποχής αλλά σε μερικούς ανθρώπους που τιμήσανε μέχρις εσχατων την πατρίδα.
Μηπως είναι τυχαίο που για τούς περισσότερους δεν έχουμε ακούσει τίποτα??
Το επίσημο κράτος ακόμα και μετά την πτώση τής χούντας αλλά και χρόνια μετά σιωπά εντελώς.
 
Οσο για παλληκάρια σαν τον Σολωμού και τον Ισαάκ θα τα τιμώ πάντα.
Δεν με ενδιαφέρει εάν οι πράξεις τους είχαν τελικά ουσιαστικό αντίκρυσμα.
Αν και οι θυσίες πάντα έχουν ακόμα και σε βαθος χρόνου.
Οπως και τών αγωνιστών τής ΕΟΚΑ,που τούς κρεμαγαν οι Αγγλοι ή τούς έκαιγαν ζωντανούς.
Η Κύπρος δεν είναι ξένο σώμα για τον Ελληνισμό.Και ελπίζω οτι δεν θά γίνει ποτέ.
 
Re: Απάντηση: Ανθελληνικές προκλήσεις στα Σκόπια

Υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας ερώτησης από 18χρονο εξ Αθηνών προς συνομήλικο του Κύπριο:

-Πού έμαθες τα Ελληνικά και τα μιλάς τόσο καλά;
....

-Στο φροντιστήριο, απάντησε ο Κύπριος.......που μου φάνηκε δασκαλεμένος!

Πάμε παρακάτω, ποιος δεν έχει δει αυτή ομαδοποίηση σε Πανεπιστήμια, στρατό κτλ; Δηλαδή, όταν τα "παιδάκια" από την Αθήνα/Θεσσαλονίκη/Ηράκλειο κάνουν μόνο μεταξύ τους παρέα και αποκαλούν τους υπόλοιπους "Κούδρους", "Γκατζόληδες", να μην πούμε τους πιο αισχρούς χαρακτηρισμούς, τότε βγαίνει το συμπέρασμα ότι δεν πάει ο ένας τον άλλο;
Να μην πούμε για τις ομαδοποιήσεις βάσει πολιτικών νεολαιών... γιατί εκεί θα βγάλεις αφρούς από το στόμα ακούγοντας το 1/100 από τους χαρακτηρισμούς για τους "άλλους".


Συμφωνώ απολύτως. Για όλα.

Και επιπλέον το ίδιο συμβαίνει με τους Ούγγρους της Ρουμανίας, που είναι αδέλφια όταν βρίσκονται στη Ρουμανία και "ξένοι" όταν βρίσκονται στην Ουγγαρία, τη μητρώα γη. Ηρωες αυτοί που μένουν στην πόλη με δήμαρχο τον Βαντίμ Τυντόρ (τον υπερεθνικιστή Ρουμάνο) και "λαμόγια" όταν έρχονται στην Ουγγαρία.

Μπορώ να αναφέρω αντίστοιχες διαφορές μεταξύ κατοίκων του Αλγκάβρε και του Πόρτο (περιοχές της Πορτογαλίας) "βρωμοάραβες" οι πρώτοι και "σπέρματα των άγγλων" (λόγω του ελέγχου της κίνησης του ομώνυμου κρασιού από τους Άγγλους) οι δεύτεροι.

κλπ. κλπ.
 
Last edited:
Να λοιπον που οι νεκροι του 74 εγιναν και κοττες,κατ την εκτιμηση ορισμενων,...........
Σε ποιό σημείο το είπα αυτό;;; Μήπως καταλάβατε το αντίθετο;

......κριμα που δεν χαθηκαν καμμια 10000 ακομη Ελληνες και μερικα νησια στο Αιγαιο για να αποδειξει η δημοκρατικη Ελλαδα,οτι δεν ειμαστε κοττες.Μαλλον ο παππους Καραμανλης ,κατ ορισμενους,ηταν κοττα που δεν εστειλε στο θανατο και αλλους,για να αποδειξει στους θαμωνες των αγγλικων παμπ ,οτι οι Ελληνες ειναι ηρωες

Το άν χανόταν 10, 100 ή 100,000 δεν θα γινόταν για να αποδειχθεί τίποτα, θα γινόταν για να υπερασπιστούν τα αυτονόητα. Αυτά που υπερασπίζονται τα κράτη με υπόληψη. Δεν είναι όλα πληθωρισμός, καταθέσεις και χρηματιστήριο, υπάρχουν και άλλα που δίνουν ομορφιά στην ζωή.

Απο που προκύπτει ότι αν η Ελλάδα υπερασπιζόταν στρατιωτικά την Κύπρο θα είχαμε Ελληνο-Τουρκικό πόλεμο; Αυτό μόνο από τον φόβο μας προκύπτει και όχι από την εκτίμηση της -τότε-στρατιωτικής/στρατηγικής κατάστασης.

Ευχομαι η Ελλαδα να μην ζησει ξανα το 74,και αν το ζησει ,να το κανει για να υπερασπισει τα Ελληνικα χωματα

Αν παραβλέψω την αιχμή ότι τα γεγονότα του '74 -μπορεί- και να μην αφορούσαν τον Ελληνισμό, θα έκανα και εγώ την ίδια ευχή. Δεν κοιμάμαι και ξυπνάω με πολέμους στα όνειρά μου.

Υποψιάζομαι ο,τι μπορεί να μην πραγματοποιηθεί η ευχή μας, γιατί αφού μάθανε ότι ***μιόμαστε μας περιμένουν όλοι οι γύφτοι στην ουρά.
 
θα θυμίσω στα αγαπητά μέλη, ότι κι εμείς όταν πηγαίνουμε αλλού, ομαδοποιούμαστε και μετά χαλαρώνουμε.

Επίσης άπό τις βασικές σταθερές σε μια κοινιωολογική ανάλυση είναι, ότι όσο μικρότερη μια κοινωνία και περιχαρακωμένη (θα πρόσθετα εγώ), τόσο πιο κλειστή η συμπεριφορά των μελών της, όταν βρίσκονται εκτός της κοινωνίας. Να σας θυμίσω τους μετανάστες από την Ελλάδα στο Νέο Κόσμο ή στη Γερμανία; Πήγαινε ένας και μετά τραβούσε την οικογένεια, το σόι, το χωριό. Και δημιουργήθηκαν σύλλογοι. Όχι ελληνικοί, αλλά τοπικοί, δηλ. σύμφωνα με τον τόπο καταγωγής. Αυτό δεν είναι ομαδοποίηση; Τί το διαφορετικό έχει η συμπεριφορά των Κυπρίων από των υπολοίπων Ελλήνων;

Και μήπως δεν είναι καλό όταν περνούμε από την Πανεπιστημίου ή την Κάνιγγος να γυρίσουμε τα κεφάλια προς τα πάνω και να δούμε τις ταμπέλες συλλόγων από Κωλοπετεινίτσα Αιγίου, Σπάρτης, Αγράφων κλπ. (τυχαία τα παραδείγματα).
 
Οσο για παλληκάρια σαν τον Σολωμού και τον Ισαάκ θα τα τιμώ πάντα.
Δεν με ενδιαφέρει εάν οι πράξεις τους είχαν τελικά ουσιαστικό αντίκρυσμα.
Αν και οι θυσίες πάντα έχουν ακόμα και σε βαθος χρόνου.
Οπως και τών αγωνιστών τής ΕΟΚΑ,που τούς κρεμαγαν οι Αγγλοι ή τούς έκαιγαν ζωντανούς.
Η Κύπρος δεν είναι ξένο σώμα για τον Ελληνισμό.Και ελπίζω οτι δεν θά γίνει ποτέ.

Σιγά μην ήταν και ήρωες αυτοί.....

Απλώς, ''συνωστίστηκαν'' και αυτοί στο νησί, μέχρι που τους έφαγε το κακό το βόλι. Ήταν και αυτή μια ακόμη άτυχη στιγμή, μην το κάνουμε και θέμα τώρα.....

Άλλωστε, πως θα μας φαινόταν ο πλανήτης χωρίς την Premiership????