lakiss51
Supreme Member
- 8 December 2006
- 4,927
γεια σου evam7
:ernaehrung004:
Για σενα...Βαγγελης ο Λαρισης!:grandpa:
γεια σου evam7
:ernaehrung004:
Βαγγέλη καλώς ήρθες στη γειτονιά μας!
Εν κατακλειδι, οι Μπητλς ηταν, απο ενα σημειο και μετα, η επανασταση στο χωρο τους, αρεσουν πολυ ακομη (και σε παρα πολλους), ακουγονται ευχαριστα (ιδιως τα τελευταια τους - προσωπικα τα πρωτα δεν τα μπορω! ), ξεπεραστηκαν σε πολλα θεματα (τεχνολογικα κλπά), και παραμενουν σημειο αναφορας για την εποχη του (και γλυκοξινων αναμνησεων για...εμας)! Αυτα...
To ειπε σωστα ο Νικος. Εχει καταχωρηθει ως ακινδυνη.κάποτε η κασέτα του Ασιμου κυκλοφορούσε χέρι χέρι.
Τώρα την δίνουν οι εφημερίδες.
Το ότι είναι κάτι μαζικό σημαίνει ότι είναι κακό?
Ως "γνωστον" οι καπιταλιστες ειναι ικανοι να σου πουλησουν το σχοινι με το οποιο θα τους κρεμασεις (κατα...Μαρξ κλπ). Φαντασου λοιπον ποσο αποχαυνωμενους και ακινδυνους μας θεωρουν (κι οπως εσχατως αποδεικνυεται, εν πολλοις εχουν δικιο! )Και, τέλος, πόσο επαναστατική είναι μία μουσική που τη μοιράζουν οι εφημερίδες και τη διαφημίζουν στην τηλεόραση?Απλά εχει καταχωρηθεί ως ''ακίνδυνη''.
Αυτό από μόνο του αναιρεί πολλά φίλε μου.Όταν ή πλειοψηφία των ανθρώπων γύρω σου είναι ''απονευρωμένοι'' και αρέσεις σε όλους τότε γίνεσαι mainstream.Ε, όταν γίνεσαι mainstream, χάνεται κάθε ίχνος επανάστασης.Το μόνο που κάπως διέσωσε τον επαναστατικό σπόρο των Beatles, έιναι το γεγονός ότι διαλύθηκαν μόνοι τους και δεν περίμεναν να τα οικονομήσουν και να επαναλαμβάνονται όπως παρα πολλοί άλλοι.Από κει και πέρα όμως, όσο μεγάλη μπάντα και να ήταν (που ήταν, αρέσει - δεν αρέσει σε πολλούς από μας), ήταν μαζικοί. Μπορεί για κάποιους να ήταν επαναστάτες αλλά αυτό ήταν θέμα του πόσο τους άφηναν αυτοί που τους άκουγαν να διεισδύσουν μέσα τους και τι διαστάσεις τους έδιναν.
Και, τέλος, πόσο επαναστατική είναι μία μουσική που τη μοιράζουν οι εφημερίδες και τη διαφημίζουν στην τηλεόραση?Απλά εχει καταχωρηθεί ως ''ακίνδυνη''.
Νά ορίσουμε τί σημαίνει ''διαρκής επανάσταση''??
Τί σημαίνει επακριβώς mainstream??
Mήπως και ο ''επαναστάτης'' δικαιούται κάποια στιγμή νά ζήσει εν ειρήνη χωρίς αυτό νά ακυρώνει ούτε τίς ιδέες του αλλά ούτε τήν στάση ζωής του?
Επίσης πάμπολλοι πραγματικοί επαναστάτες και στήν Ζωή,αλλά καί στην Τέχνη δέν ήσαν πάντα μέ ένα ''ντουφέκι'' στόν ώμο..
Οπως και επίσης οτιδήποτε ακραία μειοψηφικό δέν σημαίνει εξ''ορισμού και επαναστατικό.
Απλά θά μπορούσε νάναι είτε μπουρούχα είτε γιαλαντζί..
Φτάνεις στό άλλο άκρο ανηψούλι γιά νά υποστηρίξεις τήν γνώμη σου..
ΙΜΗΟ (πού λένε).
Ως "γνωστον" οι καπιταλιστες ειναι ικανοι να σου πουλησουν το σχοινι με το οποιο θα τους κρεμασεις (κατα...Μαρξ κλπ). Φαντασου λοιπον ποσο αποχαυνωμενους και ακινδυνους μας θεωρουν (κι οπως εσχατως αποδεικνυεται, εν πολλοις εχουν δικιο! )
Μα δεν είπα ότι η μειοψηφία είναι επαναστατική εξ ορισμού.Απλά δεδομένου του επιπέδου των ανθρώπων, απέκλεισα τη συνύπαρξη της επανάστασης με την μαζικότητα. Δεν εστίασα στην ποσότητα αλλά στην ποιότητα περισσότερο, αν το πρόσεξες.Την ποιότητα των ατόμων.Αν οι άνθρωποι δεν ήταν σε τόσο μεγάλο ποσοστό ''πρόβατα'', προφανώς και θα μιλάγαμε για άλλη κατάσταση.Το πα και σε προηγούμενο post, το ακρωατήριο σου μετράει. Αν σε ακούνε μαζί με τους επαναστάτες οι συντηρητικοί, τα τσόλια και κάθε λογής φλώροι που θέλουν να περάσουν μία εικόνα δήθεν, τα μηνύματα που πας να περάσεις εξασθενούν.Άντε και πες επαναστατικό ένα τραγούδι που όλοι θα το χορεύουν.Πάνε για βρούβες και η επανάσταση και όλα.
Και δεν είπα ότι χρειάζεσαι τουφέκι για να είσαι επαναστάτης. Ούτε ότι ο επαναστάτης δεν είναι ανθρωπος και δεν μπορεί να κάνει διάλειμμα απ τον αγώνα του. Μετράει όμως πολύ και πότε κάνεις διάλειμμα και πώς εκδηλώνεσαι. Ένας αγώνας αμφιλεγόμενος δεν είναι επαναστατικός.Και λέω το αμφιλεγόμενος με την έννοια ότι τα επαναστατικά μηνύματα των σκαθαριών, αλλοιωνόντουσαν.Μία από την ευθυμία τους η οποία συχνά παρεξηγούνταν,μία απ το ακροατήριο τους,μία απ το ένα,μία απ το άλλο το αποτέλεσμα μετράει.
Εχω άλλη αντίληψη γιά τό τί σημαίνει επανάσταση στήν Τέχνη ή και οπουδήποτε άν θές..
Ακόμα και εάν ένας παραπάνω ''συντηρητικός-τσόλι-φλώρος'' πειστεί νά ακούσει επανειλημένα(τονίζω :επανειλημένα) κάτι διαφορετικό απ´αυτά πού ακούει ,πιστώνεται ως θετικό στόν Τεχνίτη πού κατόρθωσε νά τόν πείσει..
Καλές καί αναγκαίες οι πιθανώς πρωτοποριακές μειοψηφίες,αλλά σημαντικότατη καί η δυνατότητα νά πείσουν καί άλλους..
Εγω στέκομαι στο ότι λίγοι - αναλογικά - είχαν καταλάβει τι εννοούσαν οι Beatles. Οι περισσότεροι στεκόντουσαν στο ύφος και στο χαρούμενο τόνο τους.
Μεγάλη μπουκιά τρώγε...μεγάλες κουβέντες να μη λές :antlers:
Ο Μάνσον έσφαξε κόσμο ακούγοντας το Piggies.
Κάτι άλλοι, ε δεν ήμασταν τόσο ακραίοι :antlers:
Σίγουρα θείε μου.Αν όμως καταφέρεις να τους πείσεις. Εγω στέκομαι στο ότι λίγοι - αναλογικά - είχαν καταλάβει τι εννοούσαν οι Beatles. Οι περισσότεροι στεκόντουσαν στο ύφος και στο χαρούμενο τόνο τους.Ουσιαστικά δεν υπήρχε καν η ιδέα στο μυαλό τους περι επανάστασης.Και αμφιβάλλω κατα πόσο είχαν αντιληφθεί και την καλλιτεχνική πλευρά των Beatles.
Προφανώς είναι σημαντικό να πείσεις τους ανθρώπους. Και αυτό τέχνη είναι κατα κάποιο τρόπο.
το πιο επαναστατικό κομμάτι όμως μέσα στο White Album ήταν το 'Why Don't We Do It On The Road?'.
Δεδομένης της εποχής. Μιλάμε για εποχή που σε έδιωχναν απ το σχολείο να πάς να κουρευτείς -με απουσία- και τα κορίτσια φορούσαν υποχρεωτικά ποδιές.
Δεν πιστευω να προλαβες και τα...καπελλα με την κουκουβαγια των αγοριων
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.