Κατσε ρε λακη, λες οτι σου ειπε ενα πραγμα.
Οτι η τιβι δεν εχει προβλημα επειδη αλλη μια που ειχε δει επαιζε το ιδιο, αρα ολες ετσι παιζουν, αρα ειναι μια χαρα.
Τωρα βαζεις και στην κουβεντα και "προφορικο" και "επισημη γραμμη".
Δωσε λινκ με το ποστ που αναφερεις τι σου ειπε προφορικα και τι επισημα να το διαβασω γιατι μαλλον μου ξεφυγε.
--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---
Και κατι αλλο απο περιεργεια.
Πως βρισκει το δικιο του ενας καταναλωτης, οταν μια συσκευη εχει καποιο ελαττωμα (οπου δεν το εχουν ολες οι υποποιπες ιδιες συσκευες) και ο ταδε τεχνικος βρισκει τη συσκευη οκ. ?
Πως τελικα ο πελατης θα βρει το δικιο του να αποδειξει οτι η συσκευη ειναι χαλασμενη. ? Μπορει να ζητησει ελεγχο απο τριτο ανεξαρτητο τεχνικο ή να τη στειλει (για το γαμωτο) στο εξωτερικο να την κοιταξουν απο κοντα, ή τι αλλο. ?
Υπαρχει καποια διεξοδος αν "εγκλωβιστεις" απο εσφαλμενη διαγνωση του Χ τεχνικου. ?