Αντιμετώπιση Samsung

χθες επι ευκαιριας του ποδοσφαιρου,εβαλα το ποδοσφαιρικο μοουντ που ειναι και καλα για να βλεπεις καλυτερα μπαλα και ιδου μερικες φωτο:
 

Attachments

  • sam2.jpg
    sam2.jpg
    139.1 KB · Views: 273
  • sam1.jpg
    sam1.jpg
    197.4 KB · Views: 270
σημερα εστειλα και στο σαπορτ της σαμσουνγκ γιουροπ μειλ και μου ηρθε αυτο:


** This is an automated response. Please do not reply back to this email. **

Thank you for contacting Samsung Customer Support.

We are currently receiving a high volume of enquiries however one of our colleagues will be in touch with you at the soonest opportunity.

In the meantime you can visit our Support website where you will find technical articles, How-To-Videos and other useful information for Samsung products. These include:
 
Προφανώς o CEO μιας οποιασδήποτε εταιρείας που πριν μερικές μερες ανακοινωσε 60% μειωση κερδών δεν θα ασχοληθεί με τέτοια θέματα

http://www.ft.com/cms/s/0/d7496914-4db5-11e4-9683-00144feab7de.html#axzz3GCmTJPz4

Μαντεύω/Υποθέτω οτι το email σου θα πάει EMEA branch, ενδεχομένως να δουν αν υπάρχουν παρόμοια καταγεγραμμένα παράπονα (υποθετω οτι διατηρούν / αρχειοθετούν σε μια βάση τα παράπονα που σχετίζονται με τεχνικά προβληματα). Αν ειναι γενικευμένο θέμα ή πρόβλημα παρτίδας ενδεχομένως να γινει κάτι (π.χ να σταλεί ενα notice στην αντιπροσωπεία εδώ για αντικατάσταση) διαφορετικά δεν νομίζω οτι το αίτημά σου θα έχει θετική έκβαση.

Μακάρι να εκπλαγούμε ευχάριστα..
 
Απάντηση: Re: Αντιμετώπιση Samsung

ο ρανιέρι πάλι με blue - silver μαλλί ήταν???


ναι ο φουστης,σα δε ντρεπεται γερος ανθρωπος!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Προφανώς o CEO μιας οποιασδήποτε εταιρείας που πριν μερικές μερες ανακοινωσε 60% μειωση κερδών δεν θα ασχοληθεί με τέτοια θέματα

http://www.ft.com/cms/s/0/d7496914-4db5-11e4-9683-00144feab7de.html#axzz3GCmTJPz4

Μαντεύω/Υποθέτω οτι το email σου θα πάει EMEA branch, ενδεχομένως να δουν αν υπάρχουν παρόμοια καταγεγραμμένα παράπονα (υποθετω οτι διατηρούν / αρχειοθετούν σε μια βάση τα παράπονα που σχετίζονται με τεχνικά προβληματα). Αν ειναι γενικευμένο θέμα ή πρόβλημα παρτίδας ενδεχομένως να γινει κάτι (π.χ να σταλεί ενα notice στην αντιπροσωπεία εδώ για αντικατάσταση) διαφορετικά δεν νομίζω οτι το αίτημά σου θα έχει θετική έκβαση.

Μακάρι να εκπλαγούμε ευχάριστα..

επομενη κινηση ειναι το ΙΝΚΑ.
 
Απάντηση: Re: Αντιμετώπιση Samsung

ναι ο φουστης,σα δε ντρεπεται γερος ανθρωπος!

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



επομενη κινηση ειναι το ΙΝΚΑ.

Eγω θα ελεγα να την κανεις απο τωρα. Case ηδη εχεις με την απαντηση του εδω service.
 
Απάντηση: Re: Αντιμετώπιση Samsung

Eγω θα ελεγα να την κανεις απο τωρα. Case ηδη εχεις με την απαντηση του εδω service.

τους εχω γραψει,οτι τους δινω διορια μεχρι τη Παρασκευη και στη συνεχεια θα κινηθω νομικα.
 
Προφανώς εξώδικό πρώτα (προς το κατάστημα και την Samsung) και στην συνέχεια αγωγή...

Ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογήν του να αξιώσει, είτε την αναστροφή της πώλησης, είτε τη μείωση του τιμήματος και σε περίπτωση πώλησης πράγματος κατά γένος ορισμένου την αντικατάστασή του με άλλο απαλλαγμένο από ελαττώματα.

http://www.nb.org/blog/?p=4916

Και εδώ...

http://greeklaw.github.io/gr/πώληση.html

Υπάρχει και σχετικό νήμα με τα δικαιώματα των καταναλωτών...

http://avclub.gr/forum/showthread.p...-στην-Ελλάδα-και-στην-Ε-Ε-Εγγυήσεις-προϊόντων
 
Προφανως δλδ ο Λακης θα πληρωσει για να ξεκινησει μια δικαστικη διαμαχη με την Samsung. Στην Ελλαδα του σημερα. Ενταξει.
 
Το κατάστημα που την πήρες τι λέει? Δεν είναι δυνατόν να μην βλέπουν το πρόβλημα. Φώναξε τους και βάλε να δουν ένα αγώνα ποδοσφαίρου και την ίδια στιγμή βάλε και το αρχείο να παίζει σε ένα υπολογιστή πχ να δουν ότι δεν είναι πειραγμενο.
 
απευθυνθηκα απ'ευθειας στη σαμσουνγκ και οχι στο καταστημα.
Αλλιως θα επρεπε να την φορτωθω και να την παω στο καταστημα.
 
δεν εχω αλλη επικοινωνια μαζι τους,απλα περιμενω μειλ απο Αγγλια.
Αν δεν μου απαντησουν μεχρι τη Δευτερα,θα κανω τη καταγγελια.