Serafeim Karakostas
AVClub Fanatic
Σχετικά με το αίτημά σας, κατανοούμε απολύτως την ενδεχόμενη δυσφορία σας για την αναμονή να γίνει ξανά επανέλεγχος της τηλεόρασής σας από έναν τεχνικό μας και γνωρίζουμε το ιστορικό σας από τις προηγούμενες επικοινωνίες μας και ότι κάνατε αίτημα επισκευής. Ερευνήσαμε την υπόθεσή σας και την προωθήσαμε στα κεντρικά της εταιρίας μας ώστε να επανέλθουμε με μία απάντηση.
Τέλος, η επίσημη απάντηση της Samsung, είναι ότι το προϊόν δεν παρουσιάζει βλάβη και για αυτόν το λόγο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί επίσκεψη από το εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών μας για το ίδιο θέμα το οποίο εμπίπτει στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Αυτές οι δύο παράγραφοι ουδεμία σχέση έχουν μεταξύ τους και νόημα δε βγαίνει. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά από μια τέτοια εταιρεία...