Αντιμετώπιση Samsung

Σχετικά με το αίτημά σας, κατανοούμε απολύτως την ενδεχόμενη δυσφορία σας για την αναμονή να γίνει ξανά επανέλεγχος της τηλεόρασής σας από έναν τεχνικό μας και γνωρίζουμε το ιστορικό σας από τις προηγούμενες επικοινωνίες μας και ότι κάνατε αίτημα επισκευής. Ερευνήσαμε την υπόθεσή σας και την προωθήσαμε στα κεντρικά της εταιρίας μας ώστε να επανέλθουμε με μία απάντηση.

Τέλος, η επίσημη απάντηση της Samsung, είναι ότι το προϊόν δεν παρουσιάζει βλάβη και για αυτόν το λόγο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί επίσκεψη από το εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών μας για το ίδιο θέμα το οποίο εμπίπτει στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Αυτές οι δύο παράγραφοι ουδεμία σχέση έχουν μεταξύ τους και νόημα δε βγαίνει. Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά από μια τέτοια εταιρεία...
 
Κάνεις καταγγελία (πόσο καιρό το λέω), και ζητάς επίσημα να αποδείξει η σάμσουνγκ ότι η τηλεόραση είναι εντός προδιαγραφών με μετρήσεις.
Να σου δώσουν μετρήσεις της καμπύλης γάμμα, να τελειώνουμε.
Η τηλεόραση είναι εντός εξαμήνου, μη το αφήσεις να περάσει σε καμιά περίπτωση χωρίς να κόψεις τον χρόνο με καταγγελία.
 
ΟΚ, ρόμπα επίσημα..

Ελπίζω πραγματικά να βγάλεις άκρη στο τέλος.

Κρίμα πάντως, η Samsung είχε καλή φήμη όσο αφορά το service της. Παρελθοντικός χρόνος.

Ειμουν αποφασισμενος οταν η Panasonic μου παρεδιδε στο μελλον το πνευμα να στραφω σε τηλεοραση της Samsung.

ουτε που το σκεφτομαι πλεον μετα απο αυτο.

Ντροπη πραγματικα.
 
Περαν του τι θα κανει ο Λακης τελικα, εχω μια προταση.

Σαν avclub, να σταλει μια επιστολη στη samsung, με μια περιγραφη και μετρησεις της συγκεκριμενης τηλεορασης, και να ζητησουμε μια απαντηση για το ποια "ορια" θεωρει η εταιρια αποδεκτα στην αναπαραγωγη της εικονας.
Καλο θα ηταν να το αναλαβει καποιος "πιστοποιημενος" , ας πουμε ο petasis, σε συνεργασια με καποιον διαχειριστη, για να υπαρχει και μια σοβαρη στην επικοινωνια.
 
Απάντηση: Re: Αντιμετώπιση Samsung

Ειμουν αποφασισμενος οταν η Panasonic μου παρεδιδε στο μελλον το πνευμα να στραφω σε τηλεοραση της Samsung.

ουτε που το σκεφτομαι πλεον μετα απο αυτο.

Ντροπη πραγματικα.

Ενταξει μην το γενικευεις.
Μεμονωμενο περιστατικο έκατσε, λογω της φυσης του προβληματος.
Αν δεν αναβε πχ δεν θα ειχε ανοιχτει καν θεμα γιατι θα ειχε αντιμετωπιστει μια χαρα. (τουλαχιστον ετσι ετυχε σε 2 φιλους μου. Ηρθαν την παρελαβαν και την εφεραν σε 2 μερες)

Ολα στραβα εκατσαν σε αυτην την αγορα.
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Περαν του τι θα κανει ο Λακης τελικα, εχω μια προταση.

Σαν avclub, να σταλει μια επιστολη στη samsung, με μια περιγραφη και μετρησεις της συγκεκριμενης τηλεορασης, και να ζητησουμε μια απαντηση για το ποια "ορια" θεωρει η εταιρια αποδεκτα στην αναπαραγωγη της εικονας.
Καλο θα ηταν να το αναλαβει καποιος "πιστοποιημενος" , ας πουμε ο petasis, σε συνεργασια με καποιον διαχειριστη, για να υπαρχει και μια σοβαρη στην επικοινωνια.

Ας ξεκινησουμε απο τα απλα. Ας ανακοινωσει στον πελατη της η samsung ποια ειναι επιτελους τα αποδεκτα ορια να δουμε και οι υπολοιποι τι σημαινει το quality control τους.
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Περαν του τι θα κανει ο Λακης τελικα, εχω μια προταση.

Σαν avclub, να σταλει μια επιστολη στη samsung, με μια περιγραφη και μετρησεις της συγκεκριμενης τηλεορασης, και να ζητησουμε μια απαντηση για το ποια "ορια" θεωρει η εταιρια αποδεκτα στην αναπαραγωγη της εικονας.
Καλο θα ηταν να το αναλαβει καποιος "πιστοποιημενος" , ας πουμε ο petasis, σε συνεργασια με καποιον διαχειριστη, για να υπαρχει και μια σοβαρη στην επικοινωνια.

Έχει γίνει τέτοια κίνηση. Η σάμσουνγκ δεν αναγνωρίζει τίποτα πέρα από το δικό της τεχνικό τμήμα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Έχει γίνει τέτοια κίνηση. Η σάμσουνγκ δεν αναγνωρίζει τίποτα πέρα από το δικό της τεχνικό τμήμα.

Γιωργο, τι εννοεις εγινε τετοια κινηση? Ζητησε το avclub απο τη samsung , η ο Λακης απο τη samsung?
 
Μέτρησα την τηλεόραση, και έγραψα τα συμπεράσματα μου σε μια μικρή επιστολή που στάλθηκε στην σάμσουνγκ. Υπογεγραμένη και επώνυμη φυσικά.
 
Re: Απάντηση: Re: Αντιμετώπιση Samsung

Ενταξει μην το γενικευεις.
Μεμονωμενο περιστατικο έκατσε, λογω της φυσης του προβληματος.
Αν δεν αναβε πχ δεν θα ειχε ανοιχτει καν θεμα γιατι θα ειχε αντιμετωπιστει μια χαρα. (τουλαχιστον ετσι ετυχε σε 2 φιλους μου. Ηρθαν την παρελαβαν και την εφεραν σε 2 μερες)

Ολα στραβα εκατσαν σε αυτην την αγορα.

Οταν αγορασα την GT30 μου ειχα θεματα με γραμμες που φαινοντουσαν μονο σε πρασινο , το γνωστο θεμα.

Την αλλαξα εν ριπη οφθαλμου και αντικατασταση με καινουργια χωρις το παραμικρο μασουτου.

Ετσι πρεπει να λειτουργει μια σοβαρη εταιρεια .
 
και το σηριαλ συνεχιζεται...
με πηραν τηλεφωνο προ 5 λεπτων,για να μου πουν αυτα που μου εστειλαν και ηλεκτρονοκα,οτι δηλαδη η τι βι ειναι εντος προδιαγραφων!
Ωχ μανουλαμ,τον λυπηθηκα το φουκαρα,την ακουσε στερεοφωνικα απο μονοφωνικο ακουστικο!
Ωραια λοιπον εντος προδιαγραφων,να μου στειλετε τις προδιαγραφες της καμπυλης του γαμμα,της τι βι μολις βγαινει απ'το εργοστασιο,να κανουμε τις συγκρισεις,να δουμε τι γινεται.
Θα μεταφερω το αιτημα,μου ειπε.
Και πολυ καλα θα κανεις,αντε γιατι πολυ σας ανεχθηκα.
 
Η ηλεκτρονικη καταγγελια εγινε:




Σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία σας παρελήφθη και εξετάζεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Η αρμόδια Διεύθυνση προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών ανάλογα με τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων και προχωρά σε περαιτέρω έλεγχο και επεξεργασία όσων κρίνει αναγκαίο να διερευνηθούν, σύμφωνα με το άρθρο 13β του ν. 2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για την περαιτέρω διερεύνηση λαμβάνονται υπόψη μια σειρά από κριτήρια και μεταξύ άλλων η ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, οι πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτι� �ό κοινό από την καταγγελλόμενη συμπεριφορά καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στη συγκεκριμένη υπόθεση.
 
Η ηλεκτρονικη καταγγελια εγινε:




Σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία σας παρελήφθη και εξετάζεται .... λαμβάνονται υπόψη μια σειρά από κριτήρια και μεταξύ άλλων η ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, οι πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό ...

Να στειλεις συμπληρωματικο mail που να λεει οτι γυαλιζει το ματι σου και μολις παραγγειλες ενα τσεκουρι απο ebay. :p:p:p
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Η ηλεκτρονικη καταγγελια εγινε:
Σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία σας παρελήφθη και εξετάζεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Η αρμόδια Διεύθυνση προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών ανάλογα με τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων και προχωρά σε περαιτέρω έλεγχο και επεξεργασία όσων κρίνει αναγκαίο να διερευνηθούν, σύμφωνα με το άρθρο 13β του ν. 2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για την περαιτέρω διερεύνηση λαμβάνονται υπόψη μια σειρά από κριτήρια και μεταξύ άλλων η ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, οι πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτι� �ό κοινό από την καταγγελλόμενη συμπεριφορά καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στη συγκεκριμένη υπόθεση.

Σημαντικό βήμα θεωρώ. Η δική μου εμπειρία βέβαια λέει ότι δεν περιμένεις άμεσα αποτελέσματα, μπορεί να τους πάρει 3-4 μήνες να κοινοποιήσουν την καταγγελία σου στην σάμσουνγκ.
Ελπίζω να έβαλες και τίποτα γνώμες ειδικών... :smile:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Σημαντικό βήμα θεωρώ. Η δική μου εμπειρία βέβαια λέει ότι δεν περιμένεις άμεσα αποτελέσματα, μπορεί να τους πάρει 3-4 μήνες να κοινοποιήσουν την καταγγελία σου στην σάμσουνγκ.
Ελπίζω να έβαλες και τίποτα γνώμες ειδικών... :smile:

εννοειται οτι εβαλα τη γνωματευση σου!
 
Καλημερα και καλη χρονια
Ειχα προβλημα στην καινουργια 3ων μηνων tv με οριζοντια θολη γραμμη
Αυτο συνεβει πριν απο καμια δεκαρια μερες αλλα το αφησαμε για μα περασουν οι γιορτες Απο χθες η οθονη μαυρισε επανηλθε και ξαναμαυρισε τΩρα εντελως

-Παιρνω τηλ απο το σταθερο μου η και απο το κιν μου σε αυτα που εχεουνε με χρεωση (Υπαρχει κανενα χωρις?) και δεν το σηκωνει κανενας ....Τι κανουμε τωρα; Να στειλω κανα μειλ;
Τωρα την αποδειξη μονο να βγαλουμε φωτοτυπια ε;
Τον αριθμο που ζητανε -σειριακος ...δεν ξερω τι- ειναι αυτος που δειχνει και στο μενου η αυτος ειναι ασχετος και τον εχει μονο σε κανα αυτοκολλητακι πανω στην tv