Από τρελλό κι από παιδί μαθαίνεις την αλήθεια!!!

Γιάννη δεν νομίζω οτι στο κείμενο θεωρούνται ρατσιστές όλοι οι Ελληνες.Ξερεις οτι και εγώ ´βγάζω εξανθήματα´σε φωταδιστές που φτύνουν κάθε τι που συμβαίνει στην χώρα μου.Το πρόβλημα έγκειται πιό πολύ οτι τα δυό ρευματα που επικρατούν στην Ελλάδα είναι είτε τού Δυτικού μιμητισμού είτε ενός ´ανώτερου ελληνικού πολιτισμού´.Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που βρίσκονται στην μέση και δεν τα βλέπουν άσπρο-μαύρο αλλά χρειάζεται μονίμω ς να εξηγούν τι εννοούν, γιατί κατηγορούνται είτε σάν εθνικιστές ή ως ανθέλληνες.Και αυτό είναι η βασική επισήμανση τού Στάθη.
Στην Ελλάδα επικρατεί απαιδευσιά και αυτό διευκολύνει και ρατσιστικές παραμέτρους αλλά και ´αντιρατσιστικές´που προωθούν άλλα συμφέροντα.
Με άλλα λόγια εάν δεν είσαι είτε με το ´ασπρο´,είτε με το ´μαύρο´δεν γλυτώνεις το ξύλο.:flipout: :flipout:

Όσον αφορά το πρώτο, συμφωνώ και είμαι το ίδιο ''αλλεργικός'' σε ψευτοκουλτούρες και ''προοδευτισμούς'' ( άλλωστε ποτέ δεν κατεννόησα έννοιες όπως Συντηρητικός, Προοδευτικός, Μετριοπαθής κλπ). Το άσπρο-μαύρο το εννοείς φαντάζομαι με την έννοια του ''μέτρου''. Το άσπρο-μαύρο είναι ''νομικό εφεύρημα'' για να θολώνει τα νερά. Το άσπρο-μαύρο (με την έννοια του μέτρου) το οριοθετεί καθένας προσωπικά σύμφωνα με την κρίση του, που άλλοτε είναι ορθή και άλλοτε λανθασμένη. Το να μπλέκω μία άσπρη ιδέα με μία μαύρη για να φτιάξω μια γκρίζα ιδεολογία μου φαίνεται μια εύκολη λύση για να μην χαλάω φαιά ουσία και να μην δυσαρεστώ τους πολλούς.

Κατόπιν τούτων, νομίζω, ότι το συγκεκριμένο κείμενο, και όχι άλλα του ίδιου, ''κατηγορεί'' συλλήβδην για ρατσιστική συμπεριφορά όλους τους Έλληνες διότι καταπιάνεται με όλες τις εκφάνσεις της ελληνικής κοινωνίας (πολιτική, αθλητική, κοινωνική) καταλήγοντας στο παραπάνω συμπέρασμα. Από τις τρεις μέχρι τώρα αναγνώσεις που έχω κάνει στο εν λόγω χωρίο κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το κείμενο είναι ''άδικο'' γιατί γέρνει μονόπαντα...

Αλλά, πάλι, μπορεί να κάνω εγώ λάθος και όχι αυτός. Όμως για να με πείσει να κάνω το ''μαύρο'' μου ''άσπρο'' χρειάζεται να αναφέρει και τις 2 απόψεις και όχι να υποστηρίζει χαριτωμενιές του τύπου '' οι Έλληνες δεν τα πηγαίνουν καλά με τους Αλβανούς επειδή τους ζηλεύουν ή τους φοβούνται επειδή είναι πολλοί''........
 
Με το ´ασπρο-μαύρο´εννοώ ότι εγώ που μιλάω για πατρίδα κατηγορούμαι για εθνικισμό και εγώ πάλι που αρνούμαι την ανωτερότητα τής πατρίδας μου σαν φυλετική οντότητα θεωρούμαι´ κουλτουριάρης´.Οπότε για να συνταχθώ κάπου ή θα πρέπει να μιλάω για ´Παρθενώνες´ή για ´Ελληνική μιζέρια και αναξιότητα και Ευρωπαϊκή ανωτερότητα´.
Για μένα η Ελλάδα δεν είναι το κρατίδιο που ζούμε.Ούτε η στρεβλή μεταπολιτευτική ταυτότητα τού Νεοέλληνα.Υπάρχει τόσος γνωστικός πλούτος στην χώρα που πετιέται στα σκουπίδια,χάριν ενός υποτιθέμενου εκσυγχρονισμένου μοντέλου και ταυτόχρονα οι Δυτικόφρονες διανοητές αδυνατούν να μεταδώσουν τον Ευρωπαϊκό γνωστικό πλούτο,και όχι μόνον γιατί αρκούνται σε κοινοτοπίες απορρίπτοντας εσκεμμένα ή απο άγνοια ότι θεωρείται με την ευρεία έννοια ελληνικό.
Λίγοι άνθρωποι μπορούν να συνδυάζουν τον ξεχασμένο κοσμοπολιτισμό τού Ελληνα.Ετσι η κοινωνία εύκολα ρέπει πρός ρατσιστικές θέσεις(μέρος της)ή πρός ´ανώτερες δυτικότροπες´,που δεν βλέπουν την πραγματικότητα.
Θές λοιπόν παιδεία,αίσθημα ασφάλειας του πολιτη,σωστή μεταναστευτική πολιτική και το κυριότερο η ίδια η κοινωνία να αρχίσει να αγαπάει ουσιαστικά το χώμα που κατοικεί.Προσωπικά αυτό το βλέπω όλο και λιγότερο ,και δεν είναι κρατική ευθύνη μόνον.
Υ.Γ
Δεν θεωρώ ότι άλλες ´φωτισμένες χώρες´έχουν λιγότερη ανασφάλεια ή ξενοφοβία.Το αντίθετο θάλεγα.Βλέπε σταση Γαλλίας απέναντι στούς μετανάστες (που ζούν χρόνια εκεί) Γερμανίας ,Ιταλίας (Λίγκα τού Βορρά)και πάει λέγοντας.
 
Με το ´ασπρο-μαύρο´εννοώ ότι εγώ που μιλάω για πατρίδα κατηγορούμαι για εθνικισμό και εγώ πάλι που αρνούμαι την ανωτερότητα τής πατρίδας μου σαν φυλετική οντότητα θεωρούμαι´ κουλτουριάρης´.Οπότε για να συνταχθώ κάπου ή θα πρέπει να μιλάω για ´Παρθενώνες´ή για ´Ελληνική μιζέρια και αναξιότητα και Ευρωπαϊκή ανωτερότητα´.
Για μένα η Ελλάδα δεν είναι το κρατίδιο που ζούμε.Ούτε η στρεβλή μεταπολιτευτική ταυτότητα τού Νεοέλληνα.Υπάρχει τόσος γνωστικός πλούτος στην χώρα που πετιέται στα σκουπίδια,χάριν ενός υποτιθέμενου εκσυγχρονισμένου μοντέλου και ταυτόχρονα οι Δυτικόφρονες διανοητές αδυνατούν να μεταδώσουν τον Ευρωπαϊκό γνωστικό πλούτο,και όχι μόνον γιατί αρκούνται σε κοινοτοπίες απορρίπτοντας εσκεμμένα ή απο άγνοια ότι θεωρείται με την ευρεία έννοια ελληνικό.
Λίγοι άνθρωποι μπορούν να συνδυάζουν τον ξεχασμένο κοσμοπολιτισμό τού Ελληνα.Ετσι η κοινωνία εύκολα ρέπει πρός ρατσιστικές θέσεις(μέρος της)ή πρός ´ανώτερες δυτικότροπες´,που δεν βλέπουν την πραγματικότητα.
Θές λοιπόν παιδεία,αίσθημα ασφάλειας του πολιτη,σωστή μεταναστευτική πολιτική και το κυριότερο η ίδια η κοινωνία να αρχίσει να αγαπάει ουσιαστικά το χώμα που κατοικεί.Προσωπικά αυτό το βλέπω όλο και λιγότερο ,και δεν είναι κρατική ευθύνη μόνον.
Υ.Γ
Δεν θεωρώ ότι άλλες ´φωτισμένες χώρες´έχουν λιγότερη ανασφάλεια ή ξενοφοβία.Το αντίθετο θάλεγα.Βλέπε σταση Γαλλίας απέναντι στούς μετανάστες (που ζούν χρόνια εκεί) Γερμανίας ,Ιταλίας (Λίγκα τού Βορρά)και πάει λέγοντας.

+1

Όταν γράφεις έτσι, το μόνο που μπορώ να πω είναι..

:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
Η συστηματική αστυνόμευση βοηθά πραγματικά και θα ενισχύσει τα αισθήματα δικαίου προς όλους (γιατί μη ξεχνούμε ότι οι ρομά είναι έυκολος στόχος από εμάς τους άλλους, δείτε τί γίνεται τώρα στο Βοτανικό, όπου μερικοί αετονύχηδες προσπαθούν να σπάσουν τα δικαιώματα χρησικτησίας της γης στα δικαστήρια, ώστε να μη πληρώσουν για τη γη που αγοράζουν και να θησαυρίσουν στο μέλλον.

Βοηθά όμως περισσότερο η εκπαίδευση (να παραμένουν τα παιδιά στο σχολείο, όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια, να έχουν ενδιαφέρον στο σχολείο και ειδική αγωγή), καθώς και η κοινωνική φροντίδα και προστασία. Και η άρση του αποκλεισμού από τα ΜΜΕ. Σε αυτό το σημείο η Ανίτα Πάνια πρόσφερε πολλά, πολύ περισσότερα από αρκετές οργανώσεις. Τούς έδωσε πρόσωπο, τους έκανε περήφανους, ότι είναι κι αυτοί κάτι μαζί με όλους τους άλλους δυστυχείς.

Αφού γίνουν όλα αυτά για μια 20ετία, τότε θα έχουμε δικαίωμα να τους ξεφωνίζουμε.

Και βοηθά και κάτι άλλο. Η προσωπική συνεισφορά.... του καθενός μας.
 
Εγώ πάντως είμαι υπέρ της αστυνόμευσης και μάλιστα αυστηρής.
Δεν εννοώ όμως την κατάχρηση εξουσίας, είμαι κατά της και μάλιστα πολύ φανατικά.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω έρθει σε αντιπαράθεση με αστυνομικούς που με σταμάτησαν διότι δεν φοράω κράνος και μου φέρθηκαν σαν να έπιασαν τον Πάσαρη.
Και τους έλεγα "εδώ γίνονται σημεία και τέρατα κι εσείς ασχολείστε με τα παπάκια και τα κράνη"

Η αυστηρή αστυνόμευση για μένα είναι υψίστης σημασίας για την λύση πολλών προβλημάτων μας. Όμως δυστυχώς οι αστυνομικοί αυστηρά φέρονται μόνο εκεί που τους παίρνει. Στα δύσκολα δεν θέλουν να εμπλέκονται.
Πιστεύω ότι όποιος δεν θέλει καθόλου αστυνόμευση ανήκει στις ομάδες αυτές που θέλουν απόλυτη ελευθερία. Δηλ να σπάνουν, να ρημάζουν, να καταστρέφουν περιουσίες, να καίνε και να μην τους πειράζει κανείς. Αν τους πειράξει κάποιος ή τους ελέγξει τότε είναι φασίστας, χιτλερικός, χουντικός κ.λ.π.
Η δημόσια τάξη είναι πλέον κάτι ανύπαρκτο ή έστω σπάνιο.
Γι´αυτό καμμιά φορά νοσταλγώ κάποιες "άλλες εποχές".
Είχαν κι εκείνες τα καλά τους.
Τώρα βαράτε.
 
Δεν μάς αφήνεις να αγιάσουμε Κύριε Μελίδη.:flipout:

Εκεί που πάει να χαλαρώσει το θεματάκι,άντε πάλι,με τίς ´άλλες εποχες´.

Την υγειά μας νάχουμε πάντως.Τα τού πολιτεύματος έχουν κριθεί άλλως τε,οριστικά.-bye-
 
Δεν πιστεύω ότι καμία φυλή έχει γεννετική ροπή προς το καλό ή το κακό και την εγκληματικότητα πολύ περισσότερο, κι εγώ εάν είχα γεννηθεί γύφτος/τσιγγάνος (δεν είμαι σίγουρος ότι κατέχω τη διαφορά τους) είμαι βέβαιος πως θα είχα τις ίδιες πιθανότητες να εκδηλώσω παραβατική συμπεριφορά. Απλά είναι λίγο πιο μελαχρινοί από το μέσο Έλληνα, όπως ο μέσος Έλληνας είναι πιο μελαχρινός από το μέσο Γερμανό, ο μέσος Γερμανός από το μέσο Σουηδό κοκ. Καλώς ή κακώς γεννήθηκαν μέσα σε μία συγκεκριμένη κοινωνική κάστα, με άλλους κώδικες συμπεριφοράς. Δεν νομίζω ότι ο συμφορουμίτης Μιχάλης ανάγει τη συμπεριφορά τους αυτή στο χρώμα του δέρματός τους, όπως δεν νομίζω να ανάγει τη συμπεριφορά των παραπάνω 3 που μπήκαν ένοπλοι στο μονόδρομο, στην καταγωγή τους.

Όσο για την τελευταία, αφού θίχθηκε, να πω το εξής:
σε μεγάλο ποσοστό των παλινοστούντων από χώρες της πρώην ΕΣΣΔ -δεν μπορώ να πω εάν είναι η πλειοψηφία, πάντως μιλάμε για πραγματικά μεγάλο ποσοστό- το μόνο ελληνικό επάνω τους είναι η ταυτότητά τους. Όπως χαρακτηριστικά μου το είπε ένας συστρατιώτης μου, δεν ήταν παρά μία συμφέρουσα οικονομική συναλλαγή. Έδωσε 100 ή 200 (δεν θυμάμαι) δολάρια για να πάρει πιστοποιητικό σχετικά με την ελληνική καταγωγή του, πήρε μόλις έφτασε στη χώρα μας 500-τόσα δολάρια ως βοήθημα. Πολλοί ήρθαν διότι βρήκαν το παραπάνω σύστημα ως κερκόπορτα για πάνε αργότερα σε κάποια άλλη χώρα της ΕΕ. Πολλοί έμειναν. Η γλώσσα τους δεν είναι το ζήτημα -ούτως ή άλλως όπως εύστοχα παρατηρήθηκε μεγάλο ποσοστό των Ποντίων και γενικώς προσφύγων που ήρθαν στην Ελλάδα με την ανταλλαγή πληθυσμών, ήταν τουρκόφωνοι- μια φορά ούτε ελληνική συνείδηση έχουν, πόσο μάλλον ελληνική καταγωγή. Άντε να είχαν κανέναν ρωσοπόντιο (ο όρος εδώ εννοείται πως δεν χρησιμοποιείται μειοτικά) στη γειτονιά τους. Και φυσικά τους έκατσαν και πολύ καλά τα δάνεια (15 εκ παλαιότερα, στη συνέχεια 20 -για κάθε ενήλικο μέλος της οικογένειας) που έδωσαν οι ελληνικές κυβερνήσεις. Πριν τις εκλογές του 2000 να δείτε ουρές στο Ληξιαρχείο Θεσσαλονίκης (τότε ήταν στη Μητροπόλεως). Έκανε το γύρο του τετραγώνου η ουρά. Επισημαίνω, χωρίς ρατσιστική διάθεση, ότι δεν άκουγες εκεί την Ελληνική. Οι περισσότεροι κρατούσαν ένα χαρτί, και μόλις έφταναν στο γκισέ προσπαθούσαν να αρθρώσουν 2 από τις ελάχιστες λέξεις της γλώσσας μας που κατείχαν: "για ντάνειο".

Ούτε φυσικά και οι περισσότεροι των προερχομένων από την Αλβανία που κατοικούν στη χώρα μας είναι Βορειοηπειρώτες. Αλβανοί είναι. Που επειδή λόγω των εκεί κυκλωμάτων ήταν αδύνατο να βγάλουν βίζα για τη χώρα μας, βρήκαν κάποιον ομογενή, βλάχο συνήθως, και τους δήλωσε ως μικρανήψια του ή κάτι τέτοιο. Με το αζημίωτο φυσικά. Και εν συνεχεία μέσω οικογενειακής επανένωσης έφεραν τους γονείς τους, τους οποίους ξαναέστειλαν στην Αλβανία, αφού πρώτα τους έβγαλαν σύνταξη από τον ΟΓΑ, την οποία εννοείται πως εισπράττουν οι ίδιοι, εμφανίζοντας ότι οι παππούδες μένουν εδώ.
Τα ανωτέρω συμβαίνουν, και συμβαίνουν μάλιστα συχνά, συχνότατα.

Αυτά δεν θέλω να τα συνδέσω με την προηγούμενη συζήτηση, απλώς θέλω να καταθέσω χωρίς φόβο και χωρίς πάθος την άποψή μου για το ποιοί είναι αυτοί που ζουν πλέον μόνιμα μαζί μας. Δεν θίγω το εάν είναι "καλοί" ή "κακοί", θίγω μόνο το σκέλος της εισόδου τους στη χώρα μας. Τα περαιτέρω τα συζητάμε εάν θέλετε.
 
Last edited:
πιθανόν όλοι εσεις που είστε 'αντιρατσιστές' πρέπει να πάτε μια βόλτα και να περάσετε απο όποιονδήποτε καταβλυσμό μέρα μεσημέρι. Την έχω κάνει την βόλτα 3-4 φορές. Ελάτε μετά να το συζητήσουμε.

H Σοφοκλέους από την αθηνάς μέχρι την πειραιώς σου κάνει; όλες οι φυλές είναι εκεί. Πακιστάνοι, μαύροι, κινέζοι, ινδοί, ιρακινοί, αιγύπτιοι, και που και που βλέπεις και κανένα τσιαγγάνο. Κάθε μέρα λοιπον πέρναγα από εκεί πολλές ώρες της μέρας και της νύχτας. Ποτέ δεν μου έτυχε τίποτα. Το μόνο περιστατικό που θυμάμαι ήταν ένα τζάνκυ (έλληνας) που έκλεψε μια γριούλα που κατέβηκε από το Β18. Σε ένα λεπτό είχαν βγει δύο μαύροι, είχαν μπουζουριάσει τον τζάνκυ και είχαν δώσει στη γριούλα τη τσάντα της. Υπάρχει καλύτερη αστυνόμευση από αυτήν;
 
..... παιδια ολοι εχετε δικιο καταρχην !!!!!

το τι συμβαινει με τους Τσιγγανους η Γυφτους η Ρομα το γνωριζουμε μεσες ακρες οι πιο πολλοι...

Κλεβουν λιγο η και πολυ ... κανουν πολλα παιδια ...(αυτο ειναι καλο !! για οποιον ΔΕΝ βλεπει τα παιδια σαν εργαλεια η σαν ανταλακτικα αμα του πεθανουν καποια..)

Πουλανε χαλια

Πουλανε Πατατες ( ΚΑΛΕΣ ΟΝΤΩΣ Πατατες ..)


Τραπεζια καρεκλες ......
Κασσετες ( τοτε )...

....τους ατιμους ...... ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΣΣΕΤΑ ΧΡΩΜΙΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝ !!!


CD με τα τελευταια ΧΙΤΣ των πανυγηριων !!!!!!!! ΟΛΕ ΟΛΕ .....
εγω παντως να ξερετε οτι ακουω πολυ Γυφτικα ακουσματα τωρα τελευταια ......









.......παρολο που ειμαι και Κουλτουριαρης Βορειοευρωπαιος......και ΔυτικοΕλλαδιτης (ΓΙΑΝΝΕΝΑΑΑΑ......) !!!

....... με Θαυμαζω ωρες ωρες που ειμαι πολυ Μουλτι Κουλτι ....
 
Μιχάλη, κανείς δεν αμφισβητεί την σημερινή κατάσταση, ότι οι μετανάστες και οι τσιγγάνοι εμφανίζουν υψηλή εγκληματικότητα (αν και η ελληνική εγκληματικότητα συνήθως υποτιμάται από τους πολέμιους των "ξένων"). Συμφωνούμε και στο ότι πολλοί από αυτούς δεν εντάσσονται στην ελληνική κοινωνία και ζουν απομονωμένοι. Η διαφορά μας είναι ότι εσύ θεωρείς τα δύο φαινόμενα αποτελέσματα μιας γενετικής προδιάθεσης, ενώ εγώ πιστεύω ότι το πρώτο συμβαίνει εξαιτίας του δεύτερου. Για αυτό και διαφωνούμε στο αν η κατάσταση μπορεί να αλλάξει. Επ' αυτού, λοιπόν, απάντησαν πολύ νωρίτερα η Έλενα και ο Βλάσης: Κάποιοι (στη Γαλλία και στη Φλώρινα) ενδιαφέρθηκαν, πήραν μέτρα και είδαν αποτελέσματα. Η αστυνόμευση είναι ένα από αυτά, αλλά όχι το μόνο. Είμαι σίγουρος ότι τα δάνεια στα οποία αναφερθήκαμε ήταν money well spent, διότι κάποιοι από αυτούς που τα πήραν μπόρεσαν να χτίσουν μία αξιοπρεπή ζωή μακριά από την παρανομία.
 
Κύριε Σπύρο με κάνατε και θυμήθηκα μια θανατερή ατάκα από το Bios και πολιτεία του περάκη:
Είναι ο ταξιτζής και έχει παρει κούρσα από το αεροδρόμιο κάτι ελληνοαμερικάνους. Ακούει στο ραδιόφωνο ότι έχει μπει βόμβα στον ΟΤΕ, και διασταυρώνει την πληροφορία από το CB με έναν συνάδελφό του ο οποιος του αναφέρει ότι έχουν βάλει οι αναρχικοί βόβμα στον ΟΤΕ. Ρωτάει λοιπόν ο ελληνοαμερικάνος (με ερασμιακή προφορά):

-Ποιοι είναι οι αναρχικοί;

Και απαντά ο ταξιτζής.
- Έχετε εσείς αναρχικούς; Είναι χειρότεροι από τους δικούς σας τους μαύρους!!! :flipout: :flipout: :flipout:
 
Απάντηση: Re: Από τρελλό κι από παιδί μαθαίνεις την αλήθεια!!!

Κύριε Σπύρο με κάνατε και θυμήθηκα μια θανατερή ατάκα από το Bios και πολιτεία του περάκη:
Είναι ο ταξιτζής και έχει παρει κούρσα από το αεροδρόμιο κάτι ελληνοαμερικάνους. Ακούει στο ραδιόφωνο ότι έχει μπει βόμβα στον ΟΤΕ, και διασταυρώνει την πληροφορία από το CB με έναν συνάδελφό του ο οποιος του αναφέρει ότι έχουν βάλει οι αναρχικοί βόβμα στον ΟΤΕ. Ρωτάει λοιπόν ο ελληνοαμερικάνος (με ερασμιακή προφορά):

-Ποιοι είναι οι αναρχικοί;

Και απαντά ο ταξιτζής.
- Έχετε εσείς αναρχικούς; Είναι χειρότεροι από τους δικούς σας τους μαύρους!!! :flipout: :flipout: :flipout:

Bίος και Πολιτεία.Μην κατηγορηθείς και για αντιποίηση.;) Την θυμάμαι την ταινία.:flipout:
Υ.Γ
Μπορείς να μην με λές κύριο,γιατί θα ξαναρχίσω να σε λέω και εγώ πάλι κύριο,όπως στην αρχή τής γνωριμίας.??:flipout: Και έβαλες και την λέξη αναρχικός στην συζήτηση πάλι.:flipout: :flipout:
 
Re: Απάντηση: Από τρελλό κι από παιδί μαθαίνεις την αλήθεια!!!

Η διαφορά μας είναι ότι εσύ θεωρείς τα δύο φαινόμενα αποτελέσματα μιας γενετικής προδιάθεσης, ενώ εγώ πιστεύω ότι το πρώτο συμβαίνει εξαιτίας του δεύτερου.

δεν κατάλαβα κάπου στα γραφόμενά του ο Μιχάλης να μίλησε για γεννετική προδιάθεση. Δεν νομίζω να ανέτρεξε στα αίτια της κατάστασης που παρουσίασε, απλώς παρουσίασε μία κατά τον ίδιο δεδομένη κατάσταση.
 
Παιδιά δεν είπα για γεννετική προδιάθεση, αλλά για το ότι το πράγμα πάει από τον μπαμπά στο παιδί. Όσο τα παιδιά είναι με αυτούς τους γονείς, αυτά μαθαίνουν. Όπως τα έμαθαν οι γονείς τους και όπως θα τα μάθουν αυτοί στα δικά τους παιδιά.
Αλλά το σίγουρο είναι ότι κάποια πράγματα που για εμάς είναι αδιανόητα, γι´αυτούς είναι τρόπος ζωής και απόλυτα φυσιολογικά.

Εσείς που έχετε παιδιά, αν πέσει ένα μωρό από την κούνια του στο ξύλινο πάτωμα με το κεφάλι δεν θα ανησυχήσετε; Δεν θα δείτε έστω αν χτύπησε;
Ε λοιπόν ο γείτονάς μου όταν με φώναξε να του περάσω τα κανάλια στην καινούργια του τηλεόραση, το μικρό του παιδί έπεσε από την κούνια και εκείνος απλά το πήρε και το ξαναέβαλε στη θέση του και γύρισε πάλι σε μένα που ρύθμιζα τα κανάλια του. Έπαθα πλάκα όταν το είδα κι όμως το παιδί έκλαιγε κι αυτός κοίταζε την τηλεόραση.
Ίσως γι´αυτό έχουν βγεί και τα ανέκδοτα τύπου: "το παιδί μας το πάτησε αυτοκίνητο. Δεν πειράζει θα κάνουμε άλλο".
Τουλάχιστον αυτούς που είναι δίπλα μου εδώ και 11 χρόνια, κολητά στο μαγαζί μου τους βλέπω κάθε μέρα όλη μέρα.
Είναι απίστευτοι σε κάποια πράγματα με τα οποία εμείς γελάμε.