Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Αν δεν σου κάνει κόπο ανέβασε καμιά φωτό του αλυσοπρίονου που έχεις, ή δώσε κάποιο λινκ αν υπάρχει.
Ενδιαφέρομαι για αγορά ελαφρού κλαδευτικού που να είναι εφικτό να μπορεί κάποιος να κάνει δουλειά πάνω σε δέντρο με το ένα χέρι αν χρειαστεί.
Συνήθως όμως η εργασία θα γίνεται και με τα δύο, αλλά πάνω στο δέντρο αυτό πολλές φορές είναι δύσκολο.

Επίσης επειδή εδώ διαβάζουν και γράφουν πολλοί ''σύντεκνοι'' , αν δεν έχεις πρόβλημα πες μας και το αζιμούθιο σου. όχι απλά Αν. Κρήτη. (μπορεί κάπου να έχουμε πιει και ρακές μαζί ) -bye-

ZzZVrp1
Hx7CG6d
zHyCfJM
xHHSkt5
NFPP1hT

http://ibb.co/ZzZVrp1



https://ibb.co/Hx7CG6d





Αριστερά μοντέλο 2016 (βρώμικο μιας και δουλευε πριν 2 ώρες) με λάμα 1/4 carving 1.1χλσ. πάχος, 25εκ. μήκος και δεξιά μοντέλο 2020 αδούλευτο με λάμα 3/8 25εκ μήκος που θα αντικαταστήσει ένα Echo cs-3000. Είναι πολύ σημαντικό να το κρατάς στο χέρι 4-5 ώρες συνολικά τη μέρα και να είσαι ξεκούραστος στο τελείωμα. Άνετα με το ένα χέρι που θέλοντας και μη είναι συνηθισμένη μέθοδος για εμάς τους ελαιοκαλλιεργητές τουλάχιστον. Έχω δουλέψει και το μικρό Zenoah (αδύναμο συγκριτικά με το Echo αν και ακούγεται σα διάολος, δουλεύει πιο ψηλά σε στροφές) και το μικρό Stihl, το 150 νομίζω (δυνατό αλλά βαρύ συγκριτικά με το Echo).

Το αριστερό για κλάδεμα και ψιλοκαθάρισμα και το δεξί για κατέβασμα δέντρων και κοπή καυσόξυλων. Αν κάποιος θέλει ενα εργαλείο για να κάνει και τις 2 εργασίες θα πρότεινα, για Echo cs-2511 πάντα, το συνδυασμό με γραναζωτή λάμα 1/4, 1,1 πάχος και αλυσίδα Stihl (για κάποιο λόγο η Echo δίνει για γνήσιες 1,1 αλυσίδες κάτι άθλιες Taiwan και όχι αυτή που λέει το εγχειρίδιο Sugihara A4S)

Ως προς το αζιμούθιο είμαι 25χλμ δυτικά της Σητείας και 35χλμ ανατολικά της Ιεράπετρας και κάπου 13χλμ βόρεια του Μακρύ Γιαλού
 
Αν δεν σου κάνει κόπο ανέβασε καμιά φωτό του αλυσοπρίονου που έχεις, ή δώσε κάποιο λινκ αν υπάρχει.
Ενδιαφέρομαι για αγορά ελαφρού κλαδευτικού που να είναι εφικτό να μπορεί κάποιος να κάνει δουλειά πάνω σε δέντρο με το ένα χέρι αν χρειαστεί.
Συνήθως όμως η εργασία θα γίνεται και με τα δύο, αλλά πάνω στο δέντρο αυτό πολλές φορές είναι δύσκολο.

Επίσης επειδή εδώ διαβάζουν και γράφουν πολλοί ''σύντεκνοι'' , αν δεν έχεις πρόβλημα πες μας και το αζιμούθιο σου. όχι απλά Αν. Κρήτη. (μπορεί κάπου να έχουμε πιει και ρακές μαζί ) -bye-

Γιώργη, τα κλαδευτικά και να θέλεις να τα πιάσεις με τα δύο χέρια, δεν γίνεται.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

ZzZVrp1
Hx7CG6d
zHyCfJM
xHHSkt5
NFPP1hT

http://ibb.co/ZzZVrp1



https://ibb.co/Hx7CG6d





Αριστερά μοντέλο 2016 (βρώμικο μιας και δουλευε πριν 2 ώρες) με λάμα 1/4 carving 1.1χλσ. πάχος, 25εκ. μήκος και δεξιά μοντέλο 2020 αδούλευτο με λάμα 3/8 25εκ μήκος που θα αντικαταστήσει ένα Echo cs-3000....

Ευχαριστώ. έχω δουλέψει ένα τέτοιο ενός φίλου (δεν γνωρίζω το μοντέλο όμως) και έμεινα πολύ ευχαριστημένος. κρατώντας το όμως μερικές φορές στο ένα χέρι με κούρασε κάπως. πάντως ''ξύριζε''

Μου πέφτεις λίγο μακριά. Υπολογίζω Ορεινό - Σταυροχώρι - Αγ. Στέφανος και πέριξ. Καλά να περνάς όπου και να είσαι. !!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πάνο, why not ??
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

ZzZVrp1
Hx7CG6d
zHyCfJM
xHHSkt5
NFPP1hT

http://ibb.co/ZzZVrp1



https://ibb.co/Hx7CG6d





Αριστερά μοντέλο 2016 (βρώμικο μιας και δουλευε πριν 2 ώρες) με λάμα 1/4 carving 1.1χλσ. πάχος, 25εκ. μήκος και δεξιά μοντέλο 2020 αδούλευτο με λάμα 3/8 25εκ μήκος που θα αντικαταστήσει ένα Echo cs-3000. Είναι πολύ σημαντικό να το κρατάς στο χέρι 4-5 ώρες συνολικά τη μέρα και να είσαι ξεκούραστος στο τελείωμα. Άνετα με το ένα χέρι που θέλοντας και μη είναι συνηθισμένη μέθοδος για εμάς τους ελαιοκαλλιεργητές τουλάχιστον. Έχω δουλέψει και το μικρό Zenoah (αδύναμο συγκριτικά με το Echo αν και ακούγεται σα διάολος, δουλεύει πιο ψηλά σε στροφές) και το μικρό Stihl, το 150 νομίζω (δυνατό αλλά βαρύ συγκριτικά με το Echo).

Το αριστερό για κλάδεμα και ψιλοκαθάρισμα και το δεξί για κατέβασμα δέντρων και κοπή καυσόξυλων. Αν κάποιος θέλει ενα εργαλείο για να κάνει και τις 2 εργασίες θα πρότεινα, για Echo cs-2511 πάντα, το συνδυασμό με γραναζωτή λάμα 1/4, 1,1 πάχος και αλυσίδα Stihl (για κάποιο λόγο η Echo δίνει για γνήσιες 1,1 αλυσίδες κάτι άθλιες Taiwan και όχι αυτή που λέει το εγχειρίδιο Sugihara A4S)

Ως προς το αζιμούθιο είμαι 25χλμ δυτικά της Σητείας και 35χλμ ανατολικά της Ιεράπετρας και κάπου 13χλμ βόρεια του Μακρύ Γιαλού

Σε ευχαριστώ, ποίο αναλυτικός και περιγραφικός δεν θα μπορούσες να είσαι.
Οπότε θα ακούσω την συμβουλή σου και θα πάω με γραναζωτή λάμα 1/4 1,1mm. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα Oregon αλυσίδα, θα δοκιμάσω της stihl.

Για αζιμούθιο είμαι 15 km από Ρεθύμνο, και 5Km από σύνορα νομών Ρεθύμνου - Χανίων, όπως και από παραλιακό.
 
Τελικά η αλυσίδα μου δεν τροχίζετε και χρειάζεται αντικατάσταση. Ποιά αλυσίδα θα μου προτείνεται να αγοράσω, το αλυσοπρίονο είναι το EINHELL GC-PC 1235 I 37CC 1.6HP 35CM ΛΑΜΑ. Το βήμα της αλυσίδας που έχω είναι 3/8 και το πάχος του οδηγού 1,3 με 53 οδηγούς.
 
Αλυσιδα Still ή Husqvarna, ή McCulloch (πιο μαλακές) με τρυπιτσες στους οδηγους της λαμας για να κυκλοφορει το λαδακι
 
Γεια χαρά σε όλους! Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα stihl ms180 από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στη Χαλκιδική. Παρέλαβα το πριόνι με κούριερ. Καραντίνα βλέπεις... Ο πωλητής μου είπε ότι θα το δοκιμάσει πριν το στείλει κι έτσι το άνοιξε και μου το έστειλε σε ανοιχτό κουτί χωρίς manual (με διάφορα δώρα βέβαια). Πρώτη έκπληξη, το πριόνι γράφει made in stihl china. Ok... Υπάρχει stihl china ας πούμε. Το σημαντικό είναι αυτό.. https://photos.app.goo.gl/zz9tKoHaNxnMUhBB6
Στον κορμό κάτω ακριβώς από το καπάκι του φίλτρου αέρα υπάρχουν αυτά τα σημάδια και τα γράμματα με μαρκαδόρο λες και είναι ανακατασκευή το πριόνι. Ξέρει κανείς κάτι σχετικά? Τρίτον η αλυσίδα βγάζει πολύ λάδι κατά τη λειτουργία του, τόσο που μετά από 15 λεπτά έχει βγάλει λάδια από την πάνω πλευρά του καπακιού της αλυσίδας. Τέταρτον κόβοντας κορμό από σχίνο άναψε πολύ γρήγορα η αλυσίδα και έκαψε το χρώμα στη λάμα. Μήπως είχα σφίξει πολύ την αλυσίδα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Καλως ηρθες

Περιπου απο το 2010, η still εχει δικο της εγοστασιο στην Κινα

εαν καταναλωνει ολο το λαδι αλυσιδας και εχει καταναλωσει περιπου ολη τη βενζινη τοτε εισαι καλα
για το τεντωμα της αλυσιδας το ξερεις μονο εσυ, γενικα εαν σηκωσεις λιγο το αλυσοπριονο πιανοντας το απο την αλυσιδα και βλεπεις εναν ολοκληρο οδηγο αλυσιδας εισαι καλα.
 
Σε ορισμένα στάδια της παραγωγής μαρκάρεται με μαρκαδόρο το ότι πέρασε συγκεκριμένο έλεγχο σωστής συναρμολόγησης. Εάν ψάξεις θα βρεις και άλλα , πχ στον έλεγχο στεγανότητας του ρεζερβουάρ καυσίμου βάζουν κόκκινο μαρκαδόρο αν θυμάμαι καλά , πρέπει να βγει το ρεζερβουάρ για να φανεί .
Εάν έβαλες ψιλό λάδι στην αλυσίδα και κόβεις λεπτά ξύλα τότε το περίσσεμα το ξερνάει παντού . Στα χοντρά το πολύ ροκανίδι απορροφά το λάδι .
 
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση. Το λάδι είναι αυτό που έχει η stihl το forest plus. Και κάτι τελευταίο. Το πριόνι όντας της προσφοράς ήρθε με τη λεπτή λάμα και αλυσίδα. Τι προτείνετε για αλλαγή προς το καλύτερο?
 
Πρέπει πρωτα να τελειώνει την βενζίνη και μετά το λάδι του.
Ζητά να σου στείλει οπωσδήποτε το manual.
Εναλλακτικα κατέβασε το καθώς είναι σημαντικό.
Καλά οι μαρκαδόρο, οι γρατζουνιές για ποιο λόγο? Μπάλα έπαιζαν οι Κινέζοι με την κεφαλή;
 
Γεια χαρά σε όλους! Πριν λίγο καιρό αγόρασα ένα stihl ms180 από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στη Χαλκιδική. Παρέλαβα το πριόνι με κούριερ. Καραντίνα βλέπεις... Ο πωλητής μου είπε ότι θα το δοκιμάσει πριν το στείλει κι έτσι το άνοιξε και μου το έστειλε σε ανοιχτό κουτί χωρίς manual (με διάφορα δώρα βέβαια). Πρώτη έκπληξη, το πριόνι γράφει made in stihl china. Ok... Υπάρχει stihl china ας πούμε. Το σημαντικό είναι αυτό.. https://photos.app.goo.gl/zz9tKoHaNxnMUhBB6
Στον κορμό κάτω ακριβώς από το καπάκι του φίλτρου αέρα υπάρχουν αυτά τα σημάδια και τα γράμματα με μαρκαδόρο λες και είναι ανακατασκευή το πριόνι. Ξέρει κανείς κάτι σχετικά? Τρίτον η αλυσίδα βγάζει πολύ λάδι κατά τη λειτουργία του, τόσο που μετά από 15 λεπτά έχει βγάλει λάδια από την πάνω πλευρά του καπακιού της αλυσίδας. Τέταρτον κόβοντας κορμό από σχίνο άναψε πολύ γρήγορα η αλυσίδα και έκαψε το χρώμα στη λάμα. Μήπως είχα σφίξει πολύ την αλυσίδα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δεν περνάει το λάδι στην τρύπα της λαμας,έτσι ώστε να το τραβήξει η αλυσίδα στο αυλάκι της και να λιπανθεί.Για αυτό άρπαξε η λάμα, πλημμύρισε τα γύρω και πιθανόν τελείωσε νωρίς.
 
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Ο συνδυασμός αυτός δεν έγινε συγχρόνως. Το λάδι έβγαινε κανονικά. Και κράτησε και παραπάνω λίγο από ένα γέμισμα βενζίνης. Υποψιάζομαι λίγο τέντωμα παραπάνω στην αλυσίδα και πολύ σκληρό ξύλο με σκόνη πριονίδι ίσως βούλωσαν για λίγο όντως τις τρυπουλες και είχαν αποτέλεσμα το άναμμα της αλυσίδας. Το πρώτο που τσεκαρα μόλις είδα να ανάβει, ήταν αν βγάζει λάδι. Μετά την αλυσίδα.
 
Εντάξει αφού είναι με αυτή τη σειρά,αλλά στην τρύπα που βγαίνει το λάδι εφαρμόζει τελείως η λάμα και δεν μπορεί να περάσει πριονιδι ώστε να κόψει την λίπανση.
Εγώ έχω ανάψει λαμα,όταν την άφησα χωρίς λάδι για ώρα.
 
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.
Συνεχίζοντας τη "φαγούρα" να βρω αν όλα πάνε καλά με το ms180 της stihl, που κατά τα άλλα ήταν προϊόν προσφοράς, αυτής με την απόσυρση, ανακαλύπτω ότι η αλυσίδα που συνοδεύει το πριόνι μου σαν κωδικός υπάρχει μόνο σε aftermarket products. Επίσης δεν είχε ποτέ μπλε δόντια όπως εμφανίζεται στην φωτό του site. Στο επίσημο site της stihl δεν υπάρχει αυτός ο κωδικός. Επισυνάπτω φωτογραφίες της συσκευασίας της και του γνήσιου κωδικού από το site της stihl.
https://photos.app.goo.gl/ayChHickz4TU1awG9
https://photos.app.goo.gl/ixmLfnSqs5kpnCeF6
https://photos.app.goo.gl/S8W2f2amnauDusN38
Και τέλος...
https://photos.app.goo.gl/QMMLV2BFydoAJCMu9
Όποιος έχει κάποια ιδέα σχετική ας την αναφέρει. Ευχαριστώ πολύ
 
Το προιον ειναι σε εγγυηση φανταζομαι ακομα....επικοινωνεις με τον πωλητη εκ νεου και του αναφερεις τα παραπανω και αποστελλοντας τις φωτο...
Επισεις καλο θα ηταν στειλεις και σχετικο email στην stilh προς διευκρινυνση της αλυσιδας του προιοντος....εαν υπαρχει θεμα το αναφερεις στον πωλητη και ομοιος στην εταιρια για να διερευνηση το θεμα...μονο ετσι θα βγαλεις ακρη....