Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Θα ήθελα να σε βοηθήσω περισσότερο , αλλά πλέον τείνει να γίνει επικίνδυνο για χρήση και μιας και δεν ξέρω πόσο πιάνει το χέρι σου .....
 
Εγώ πάλι λέω, ειδικά στα καρμπυρατέρ με 3 βίδες ρύθμισης να μην βάζει ο ερασιτέχνης το χέρι του γιατί μπορεί να κάψει και το μηχάνημα.
Καλύτερα να το πάει σε έναν καλό τεχνικό να το ρυθμίσει καταλλήλως για να μην τρέχει μετά και δεν φτάνει. ;-)
 
Κοιτα οτι πιανουν τα χερια μου πιανουν λιγο απ ολα. Θα αγορασω καμπανα και ροδελα βαση των κωδικων του pdf για να ειμαι σιγουρος οτι ειναι και αυτα καινουργια και αν δεν βγαλω ακρη θα το παω σε καποιον ειδικο

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εγώ πάλι λέω, ειδικά στα καρμπυρατέρ με 3 βίδες ρύθμισης να μην βάζει ο ερασιτέχνης το χέρι του γιατί μπορεί να κάψει και το μηχάνημα.
Καλύτερα να το πάει σε έναν καλό τεχνικό να το ρυθμίσει καταλλήλως για να μην τρέχει μετά και δεν φτάνει. ;-)

Συμφωνο απολυτος. Εγω στην περιπτωση μου δεν πειραξα κατι ετσι το βρηκα φυσικα και θα το ρυθμισει καποιος τεχνικος
 
Κοιτα οτι πιανουν τα χερια μου πιανουν λιγο απ ολα. Θα αγορασω καμπανα και ροδελα βαση των κωδικων του pdf για να ειμαι σιγουρος οτι ειναι και αυτα καινουργια και αν δεν βγαλω ακρη θα το παω σε καποιον ειδικο

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Συμφωνο απολυτος. Εγω στην περιπτωση μου δεν πειραξα κατι ετσι το βρηκα φυσικα και θα το ρυθμισει καποιος τεχνικος

Σωστός.
 
Ξεβιδώνοντας τα βιδάκια δεν υπάρχει κίνδυνος ζημιάς . Απλά γίνεται πιο πλούσιο το μίγμα .
Φυσικά και το καλύτερο είναι εκτός της LA που είναι για το ρελαντί , να μην πειράξετε τίποτε άλλο .
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Ξεβιδώνοντας τα βιδάκια δεν υπάρχει κίνδυνος ζημιάς . Απλά γίνεται πιο πλούσιο το μίγμα .
Φυσικά και το καλύτερο είναι εκτός της LA που είναι για το ρελαντί , να μην πειράξετε τίποτε άλλο .

Σωστά!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Είναι για τον vasilisp77 ( μεγάλωσα με αυτήν τη σειρά),
όσο για τις αντενδείξεις ~ προσπαθώ για το Αλτσχάιμερ και καμιά αναπηρική .
Εμένα Ηλία
 
Μπα που να σας βραααασωωωωωωωωωωωωωω!!!
Χαχαχαχα!
Αααααααααααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά husqvarna 346xp


Κυβισμός 50,1 cm³
Μέγιστη Ισχύς 3,6 hp / 2,7 kW
Στροφές 9600 rpm
Συνιστώμενες Μέγιστες Στροφές 14700 rpm
Βάρος 5 kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμων 0,5 lt
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού 0,28 lt
Δονήσεις Εμπρός /Πίσω Χειρολαβή 2,4/3,6 m/s2
Μήκος Λάμας 45cm / 18''
Βήμα Αλυσίδας 0,325''
Πάχος Οδηγού 0,15 mm
Αριθμός Οδηγών 72
 
Αγαπητοί κύριοι καλησπέρα,χρόνια πολλά και ευτυχησμένος ο νέος χρόνος για όλους σας.Έχω ένα αλυσοπρίονο βενζίνης husqvarna 365 και εδώ και λίγο καιρό αντιμετοπίζω το εξείς πρόβλημα.Δεν παίρνει ευκολα μπροστά και συνήθως θέλει κέρασμα για να πάρει, όταν πάρει και ενώ δουλεύει για λίγη ώρα καλά και ανεβάζει στροφές κανονικά ξαφνικά μόλις πατάω γκάζι σβήνει .Από ότι καταλαβαίνω έχει πρόβλημα καυσίμου ,έβγαλα το καρμπυρατέρ το καθάρισα το ξαναέβαλα αλλά πάλι τα ίδια,Σας παρακαλώ όποιος ξέρει από αυτά ας με βοηθήσει γιατί τα έχω πάρει.Να είστε όλοι καλά και να έχετε ένα χαρούμενο 2016
 
Αν άφησες πολύ καιρό βενζίνη μέσα χωρίς συντηρητικό καυσίμου τότε σίγουρα υπάρχει ατροφία.
Όταν λες ότι καθάρισες το καρμπυρατέρ, απλά το φύσηξες ή έβγαλες και τις μεμβράνες.

Επίσης δοκίμασες να αλλάξεις το μπουζί μήπως έπιασε καμία ακίδα?
 
Αγαπητέ φίλε Νίκο καλησπέρα.Το μπουζί το άλαξα είναι κενούριο. Το καρμπυρατέρ το έλησα το καθάρησα με βενζήνη και το φύσηξα αλλά δεν άλαξα καμία από τις μεμβράνες
 
Λόγω της ηλικίας του θα έλεγα να προβείς σε αντικατάσταση των μεμβρανών του καρμπυρατέρ γιατί πιθανότατα έχουν ξεραθεί (κόστος γύρω στα 10 ευρώ αν το κάνεις μόνος σου).
Επίσης αν υπάρχει κάποιος έμπορος Husqvarna στην περιοχή σου πήγαινε το σε αυτόν για να κάνει την διάγνωση. Σίγουρα ξέρει περισσότερα από εμένα! :)
 
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

όταν πάρει και ενώ δουλεύει για λίγη ώρα καλά και ανεβάζει στροφές κανονικά ξαφνικά μόλις πατάω γκάζι σβήνει

Ξαναπαίρνει εύκολα ; Και εάν ναι τι κινήσεις ακριβώς κάνεις ;

Σημαντικό : Κάποτε τα καρμπυρατέρ είχαν σταθερά ζιγκλέρ , πλέον αντικαθίστανται με βαλβίδες αντεπίστροφες οι οποίες καταστρέφονται εύκολα με πεπιεσμένο αέρα . Μην τα φυσάτε στο εσωτερικό τους παρά μόνο από απόσταση τουλάχιστον 30 εκατοστών και με πιστόλι προοδευτικής πίεσης ,η χαμηλώνοντας την πίεση από το ρυθμιστικό του αεροσυμπιεστή .
 
Το έψαξα λίγο στο ιντερνετ και βρήκα μια πιθανή βλάβη που έχει να κάνει με το εξάρτημα που αφήνει την βενζίνα να τρέξει στην κάτω μεμβράνη υποπίεσης θα το δοκιμάσω και αν δεν καταφέρω να το κάνω να δουλέψει θα αλάξω τις μεμβράνες και βλέπουμε.... Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Νίκο να είσαι πάντα καλά.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Όπως έγραψα και ποιό πάνω στον Νίκο μάλων βρήκα τη βλάβη αύριο θα το δοκιμάσω και θα δώ.Αν δε δουλέψει θα αλάξω και ένα σετ μεμβράνες και ελπίζω να δουλέψει..Σε ευχαριστώ πολύ φίλε Κώστα να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια πολύ καλή νέα χρονιά.
 
Παιδιά καλησπέρα και πάλι δοκίμασα αυτό που βρήκα αλλά δυστηχώς τίποτα.Το κέρασα πήρε μπροστά και για κάνα 5λεπτο δούλευε καλά ανέβαζε στροφές όλα καλά μετά ξαφνικά έσβησε και δεν ξαναπήρε νευρίασα και το παράτησα για να μην το σπάσω το άτιμο.Θα αλάξω και τις μεμβράνες και αν δεν δουλέψει δεν ξέρω τι άλλο να ψάξω, μήπως να αλάξω ολόκληρο το καρπυρατέρ μήπως και δουλέψει.Τι να πώ δεν ξέρω. Πάντος αν κάποιος εδώ μέσα έχει καμιά ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει και το άτιμο το μηχανάκι δεν λέει να δουλέψει θα με βοηθήσει πάρα πολύ