Δυστυχως φαινεται πως προς το παρων λειπει απο την cosmote ενα κεντρικό συστημα διαχειρισης και καθε αιτηση εχει διαφορετική τυχη ως προς την υλοποιηση. Ενδεικτικα, ειχα δεκτει προσφορά απο την cosmote αλλα τελικά ελαβα κατι πολύ καλυτερο απο νοβα οποτε εκανα υπαναχωρηση. Το χρονικό εχει ενδιαφερον:
31 Ιουλιου αποδοχη προσφορας cosmote
1 Αυγουστου αποδοχή αντιπροτασης της nova και αποστολή ακυρωτικού φαξ στην cosmote
3 Αυγουστου διακοπη ιντερνετ και τηλεοραση απο nova (η cosmote πηρε τη γραμμη (εντος 6 ωρων, συμφωνα με υπαλληλο της εταιριας) ασχετως του ακυρωτικου φαξ, του οποιου επιβεβαιωσαν τη ληψη)
14 Αυγουστου αποστολή εξοπλισμού cosmote (παρα τα 10 τηλεφωνα και email πως εχει ηδη γινει ακυρωση και εχουν γινει οι διαδικασιες για επιστροφή της γραμμης προς nova) τον οποιο εστειλα πισω
18 Αυγουστου: εκδοση λογαριασμού cosmote 82.50 με περιοδο χρησης 31 Ιουλιου εως 7 Αυγουστου (Προφανως 7/8 γιατι θα εχει καταχωρηθει η διακοπη)
22 Αυγουστου SMS απο cosmote να ενημερωνει πως εγινε ενεργοποιηση του ιντερνετ και της τηλεορασης (παρα τα οσα ακυρωτικα, φαξ, email κ.ο.κ.)
23 Αυγουστου τηλεφωνική κληση απο το 13888 στο οποιο να με ρωτουν γιατι επεστρεψα τον εξοπλισμό και αν θελω να τον ξαναστειλουν
3 εβδομαδες και ακομη να επιστραφει η γραμμη ωστόσο. Υπομονή, αλλα λογικά θα γινει συντομα η ενεργοποιηση σου.