ankerkraut
New member
- 17 February 2020
- 4
Θα σου πρότεινα απλά να επικοινωνήσεις με το support τους. Έτσι κι αλλιώς είναι τυπική διαδικασία. Αν και εκεί δεν βγάλεις άκρη κάνε ηλεκτρονική καταγγελία στην ΕΡΤ.
Περίμενα 30 λεπτά στην αναμονή και μετά με γείωσαν.
Προχώρησα σε επίσημη και επώνυμη καταγγελία.
Ο κανονισμός της ΕΕ είναι σαφέστατος:
"All your EU-based customers must have the same access to services (provided at your premises or electronically supplied services) as your local customers."
Προχώρησα σε καταγγελία discrimination στο European Consumer Centre Γερμανίας επισυνάπτωντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά.