Απορίες για NOVA

Θα το κάνω φίλε μου θα το κάνω. Θα πάρω την 85άχρονη μάνα μου και θα πάμε στο κατάστημά τους, για να υπογράψει....όμως αν θέλεις απάντησέ μου....όταν τους τηλεφωνούμε για να κάνουμε νέο συμβόλαιο, ή για να να κάνουμε ανανέωση συμβολαίου, η φωνή μας (λόγω του ό,τι καταγράφονται οι συνομιλίες), είναι σαν υπογραφή, γιατί λοιπόν δεν λογαριάζεται σαν υπογραφή και η θέλησή μου διακοπής της υπηρεσίας, αλλά πρέπει να πάω στο κατάστημά τους και να κάνω έγγραφο αίτημα;;;
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Απορίες για NOVA

Γεια σας! Το συμβόλαιο της μητέρας μου με την nova έχει λήξει εδώ και καιρό. Αποφασίσαμε λοιπόν και είναι δικαίωμά μας, να ζητήσουμε διακοπή της υπηρεσίας. Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί τους τηλεφωνικώς και δύο μέσω του my account. Μέσω του my account δεν απάντησαν ποτέ. Τηλεφωνικώς μας λένε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μας το τμήμα διακοπών, όμως όχι μόνον δεν επικοινωνούν, αλλά συνεχίζουν και βγάζουν προκαταβολικούς λογαριασμούς. Σας παρακαλώ παιδιά πείτε μας τι πρέπει να κάνουμε για να απαλλαγούμε.....
Είσαι σίγουρος φίλε μου ότι έτσι τελειώνει η υπόθεση; Στην δικιά μου περίπτωση (χαλασμένος δέκτης 865 HD PVR μετά την τελευταία αναβάθμιση), το τοπικό κατάστημα εδώ στα Χανιά, δήλωνε αναρμόδιο και ότι δεν έχει εξουσία και ότι το πρόβλημα μπορεί να λυθεί μόνον από τα κεντρικά. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε από τα κεντρικά (αρνήθηκαν να μου αντικαταστήσουν τον δέκτη που οι ίδιοι χάλασαν) και φυσικά διέκοψα την συνδρομή μου. Όμως τώρα έχει λήξει το συμβόλαιο της μητέρας μου και δεν διακόπτουν την συνδρομή, τι στο καλό πρέπει να κάνω;;;;
Πρόσεξε λοιπόν φίλε μου, (σ´ευχαριστώ που απαντάς), όταν τους τηλεφωνούμε για να κάνουμε νέο συμβόλαιο, ή για να να κάνουμε ανανέωση συμβολαίου, η φωνή μας (λόγω του ό,τι καταγράφονται οι συνομιλίες), είναι σαν υπογραφή, γιατί λοιπόν δεν λογαριάζεται σαν υπογραφή και η θέλησή μου διακοπής της υπηρεσίας, αλλά πρέπει να πάω στο κατάστημά τους και να κάνω έγγραφο αίτημα;;;
Δεν πρόκειται αγαπητέ μου να απευθυνθώ στο support της Nova, γιατί δεν πρόκειται να μου απαντήσουν και θα σβήσουν το μήνυμά μου. Εγώ βοήθεια ζητάω από εσάς, έχει λήξει η συνδρομή της μητέρας μου, ζητάμε την διακοπή της υπηρεσίας και όμως δεν τη διακόπτουν, αλλά εκδίδουν νέους προκαταβολικούς λογαριασμούς....έλεος, ζητάω βοήθεια από εσάς και όχι από υπαλλήλους της nova, τι πρέπει να κάνω, να πάω σε δικηγόρο για να απαλλαγώ;;;;
Ο άμεσος τρόπος να διακόψεις τη σύνδεσή σου είναι με έγγραφη ενυπόγραφη αίτηση σε κατάστημα. Τα πώς, τι, πότε γιατί, μου είπαν, θα έπρεπε, κλπ. δεν έχουν καμία σημασία και η παράθεσή τους δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Αν η μητέρα σου θέλει να διακόψει τη σύνδεσή της, θα πάει σε κατάστημα. Έτσι απλά. Αν πάλι έχεις όρεξη για κουβέντα, και όχι να λύσεις το πρόβλημά σου, μπορείς να παραθέτεις νέα ερωτήματα ή γνώμες στις απαντήσεις που παίρνεις... Δηλαδή, δεν καταλαβαίνω τι περίμενες, ενώ αναμένεις π.χ. επικοινωνία με το τμήμα διακοπών (από την οποία κανείς αν θα γίνει, πότε θα γίνει και τι θα προκύψει σε τελική) και ενώ η συνδρομή σου τρέχει, να σταματήσει έτσι απλά η έκδοση των λογαριασμών σου; Η νομοθεσία για σύναψη σύμβασης από απόσταση καλύπτει τη σύναψη της σύμβασης, όχι τη διακοπή της.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απορίες για NOVA

Φίλε μου το έχω καταλάβει και πριν την ανάρτησή σου, ότι πρέπει να πάρω την 85άχρονη μάνα μου, που πάσχει από διάφορες ασθένειες και να την πάω στο κατάστημά, αφού ψάξουμε τουλάχιστον μια ώρα για πάρκινκ στο κέντρο των Χανίων, για να κάνει ενυπόγραφη αίτηση διακοπής της υπηρεσίας.... και σε ρωτάω λοιπόν και εσένα....όταν τους τηλεφωνούμε για να κάνουμε νέο συμβόλαιο, ή για να να κάνουμε ανανέωση συμβολαίου, η φωνή μας (λόγω του ό,τι καταγράφονται οι συνομιλίες), είναι σαν υπογραφή, γιατί λοιπόν δεν λογαριάζεται σαν υπογραφή και η θέλησή μου διακοπής της υπηρεσίας, αλλά πρέπει να πάω στο κατάστημά τους και να κάνω έγγραφο αίτημα;;;
 
Last edited by a moderator:
Φίλε μου καλέ.

1. Αν δε θες να πας με τη μαμά σου στο κατάστημα λόγω αντικειμενικών δυσκολιών , πηγαίνετε μαζί της μέχρι ένα τμήμα ή ενα ΚΕΠ να σου κάνει μια εξουσιοδότηση να κάνεις εσύ μετά την διακοπή. Όπου σε βολέυει. Την εξοσιοδότηση θα την έχεις έτοιμη και το ΜΟΝΟ που θα κάνει η μαμά σου είναι να υπογράψει μπροστά τους.
2 Εφόσον η μαμά σου είναι ικάνή να συνάψει μια σύμβαση (ασχέτου ηλικίας) , είναι νομικά υπεύθυνη και για να τη λύση ή να σε εξουσιοδοτήσει να το κάνεις αντί αυτής. Θα μπορούσες λοιπόν να έχεις μεταβιβάσει τη σύμβαση σε κάποιον με λιγότερες αντικειμενικές δυσκολίες για να μην έχεις προβλήματα.
3. Μην ξαναπεις για το τηλέφωνο , πάρτο απόφαση ότι ΔΕΝ γίνεται.

Φιλικά και μακάρι να είναι γερή η μαμά σου για πολλά ακόμα χρόνια!!
 
Φίλε μου το έχω καταλάβει και πριν την ανάρτησή σου, ότι πρέπει να πάρω την 85άχρονη μάνα μου, που πάσχει από διάφορες ασθένειες και να την πάω στο κατάστημά τους, αφού ψάξουμε τουλάχιστον μια ώρα για πάρκινκ στο κέντρο των Χανίων, για να κάνει ενυπόγραφη αίτηση διακοπής της υπηρεσίας.... και σε ρωτάω λοιπόν και εσένα....όταν τους τηλεφωνούμε για να κάνουμε νέο συμβόλαιο, ή για να να κάνουμε ανανέωση συμβολαίου, η φωνή μας (λόγω του ό,τι καταγράφονται οι συνομιλίες), είναι σαν υπογραφή, γιατί λοιπόν δεν λογαριάζεται σαν υπογραφή και η θέλησή μου διακοπής της υπηρεσίας, αλλά πρέπει να πάω στο κατάστημά τους και να κάνω έγγραφο αίτημα;;;
Ως προς το δεύτερο σκέλος σου απάντησα ήδη για να γλυτώσεις τον δικηγόρο. Τώρα ως προς το πρώτο, μπορεί να έχεις ένα σεβαστό πρόβλημα, αλλά το ύφος σου με κάνει να μην το σέβομαι τελικά και να πω «πρόβλημά σου». Προφανώς δεν αποτελεί ευθύνη της Nova ή του όποιου παρόχου υπηρεσίας το πού θα παρκάρεις και πόσο χρόνο θα κάνεις να παρκάρεις. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι διακοπής της σύμβασης, όπως το ενυπόγραφο αίτημα με συστημένο ταχυδρομείο και το fax, σου απάντησα για τον άμεσο, αυτόν που καταχωρείται τη στιγμή που το υποβάλεις και περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που χρειάζονται για να διεκπεραιωθεί σωστά. Είμαι σίγουρος πως αν εξηγούσες το πρόβλημα από την αρχή, θα το αντιμετώπιζαν με κατανόηση και θα σου υποδείκνυαν τους εναλλακτικούς τρόπους. Ακόμη και η εξουσιοδότηση, που πρότεινε κάποιος φίλος. Εσύ θέλεις με το στανιό να λύσεις το πρόβλημά σου με ένα τηλεφώνημα, το οποίο σου λέμε ότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, και εξακολουθείς σαν κακομαθημένο τετράχρονο να θέλεις να γίνει το δικό σου, γιατί εσύ κρίνεις ότι έτσι είναι σωστό. Δεν νομίζω να μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος σε κάποιο φόρουμ, άλλου είδους βοήθεια ίσως θα πρέπει να αναζητήσεις.
 
Απάντηση: Re: Απορίες για NOVA

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την απάντησή σου! Πιστεύεις όμως πραγματικά ότι απαντάς στα δίκαια ερωτήματά μου;;; Από την στιγμή που η φωνή μας είναι αρκετή για να συνάψει ένα συμβόλαιο ή για να ανανεώσει ένα παλαιότερο, γιατί δεν είναι αρκετή για να διακόψει μια υπηρεσία της οποίας το συμβόλαιο έχει λήξει;;; Μην απαντάτε όλοι σας σαν να είσαστε η nova...Έλεος...όπως αρκεί η φωνή μου για να βάλω nova ή για να ανανεώσω συμβόλαιο nova, έτσι θα έπρεπε να είναι αρκετό, επίσης με την φωνή μου να γίνεται διακοπή μιας υπηρεσίας, που στο κάτω της γραφής έχει λήξει...μα τι δεν καταλαβαίνετε ορισμένοι;;; Με τους συνδρομητές είστε ή με την nova;;;
 
Απάντηση: Re: Απορίες για NOVA

Ως προς το δεύτερο σκέλος σου απάντησα ήδη για να γλυτώσεις τον δικηγόρο. Τώρα ως προς το πρώτο, μπορεί να έχεις ένα σεβαστό πρόβλημα, αλλά το ύφος σου με κάνει να μην το σέβομαι τελικά και να πω «πρόβλημά σου». Προφανώς δεν αποτελεί ευθύνη της Nova ή του όποιου παρόχου υπηρεσίας το πού θα παρκάρεις και πόσο χρόνο θα κάνεις να παρκάρεις. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι διακοπής της σύμβασης, όπως το ενυπόγραφο αίτημα με συστημένο ταχυδρομείο και το fax, σου απάντησα για τον άμεσο, αυτόν που καταχωρείται τη στιγμή που το υποβάλεις και περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που χρειάζονται για να διεκπεραιωθεί σωστά. Είμαι σίγουρος πως αν εξηγούσες το πρόβλημα από την αρχή, θα το αντιμετώπιζαν με κατανόηση και θα σου υποδείκνυαν τους εναλλακτικούς τρόπους. Ακόμη και η εξουσιοδότηση, που πρότεινε κάποιος φίλος. Εσύ θέλεις με το στανιό να λύσεις το πρόβλημά σου με ένα τηλεφώνημα, το οποίο σου λέμε ότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, και εξακολουθείς σαν κακομαθημένο τετράχρονο να θέλεις να γίνει το δικό σου, γιατί εσύ κρίνεις ότι έτσι είναι σωστό. Δεν νομίζω να μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος σε κάποιο φόρουμ, άλλου είδους βοήθεια ίσως θα πρέπει να αναζητήσεις.

Καλά εσύ το έχεις χοντρύνει το θέμα...τι είδους βοήθεια υπονοείς ότι χρειάζομαι για να διακόψει η μητέρα μου την συνδρομή της, όπως έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, εφόσον το συμβόλαιο της έχει λήξει; Πρόσεξε καλά τι θα πεις και τι θα υπονοήσεις...Οι προσβολές σου μέχρι τώρα είναι αρκετές...είσαι υπάλληλος της nova?
 
1000 δίκια έχεις φιλε, αλλα είναι τέτοια λαμόγια που ότι είναι υπέρ τους το κάνουν νομο, και όταν κάποιος ρωτάει τα αυτονόητα κάνει σαν κακομαθημένο τετράχρονο και χρήζει βοηθειας. Μην τη ψάχνεις, στην ελλάδα είμαστε.θα βρείς πολλούς καλοθελητές
 
Re: Απάντηση: Re: Απορίες για NOVA

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου για την απάντησή σου! Πιστεύεις όμως πραγματικά ότι απαντάς στα δίκαια ερωτήματά μου;;; Από την στιγμή που η φωνή μας είναι αρκετή για να συνάψει ένα συμβόλαιο ή για να ανανεώσει ένα παλαιότερο, γιατί δεν είναι αρκετή για να διακόψει μια υπηρεσία της οποίας το συμβόλαιο έχει λήξει;;; Μην απαντάτε όλοι σας σαν να είσαστε η nova...Έλεος...όπως αρκεί η φωνή μου για να βάλω nova ή για να ανανεώσω συμβόλαιο nova, έτσι θα έπρεπε να είναι αρκετό, επίσης με την φωνή μου να γίνεται διακοπή μιας υπηρεσίας, που στο κάτω της γραφής έχει λήξει...μα τι δεν καταλαβαίνετε ορισμένοι;;; Με τους συνδρομητές είστε ή με την nova;;;
Καλά εσύ το έχεις χοντρύνει το θέμα...τι είδους βοήθεια υπονοείς ότι χρειάζομαι για να διακόψει η μητέρα μου την συνδρομή της, όπως έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, εφόσον το συμβόλαιο της έχει λήξει; Πρόσεξε καλά τι θα πεις και τι θα υπονοήσεις...Οι προσβολές σου μέχρι τώρα είναι αρκετές...είσαι υπάλληλος της nova?
Δεν με κατάλαβες στο περί βοήθειας, αστο δεν πειράζει. Επίσης, ενημερωτικά, το συμβόλαιο δεν έχει λήξει, το συμβόλαιο έχει γίνει αορίστου χρόνου. Θα σου το πω πιο απλά, για να το τελειώνουμε: Έχεις ένα πρόβλημα και το αντιμετωπίζεις με λάθος τρόπο. Δεν είμαι με κανέναν (ούτε νομίζω είναι κάποιος από αυτούς που σου απάντησαν) ούτε με τη Nova, ούτε με τους «συνδρομητές». Εξάλλου η λύση σε κάποιο πρόβλημα δεν έρχεται επιλέγοντας στρατόπεδο, είτε είσαι με τους μεν, είτε με τους δε, η λύση είναι η αυτή, έτσι κι αλλιώς. Και αν υπάρχει κάποιος περιορισμός στη νομοθεσία, αυτός μάλλον είναι για να προστατέψει τους συνδρομητές, και όχι τις εταιρείες. Και έτσι να μην είναι 'ομως, όποιος και να είναι ο λόγος, δεν έχει καμία σημασία γιατί δεν πρόκειται να ψηφιστεί σήμερα το βράδυ μία τροπολογία και να δημοσιευθεί αύριο το πρωί σε ΦΕΚ για να λύσει το δικό σου πρόβλημα με τον τρόπο που εσύ επιθυμείς. Αυτό που σου λέω είναι ότι έχεις ένα πρόβλημα, κάνεις διερεύνηση του προβλήματος. Η διερεύνηση οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η τηλεφωνική επίλυση δεν υπάρχει. Αντί να πας στο επόμενο βήμα αντιμετώπισης του προβλήματος, το πώς μπορεί να γίνει η επίλυση, γυρνάς στο προηγούμενο και διαμαρτύρεσαι για τα αποτελέσματα της διερεύνησης! Λογικό είναι να καταλήγεις σε αδιέξοδα και να αισθάνεσαι εγκλωβισμένος σε κάποια καφκική κατάσταση. Όμως, εγώ νομίζω ότι τη στιγμή έχεις εκνευριστεί και δεν μπορείς να σκεφθείς καθαρά, ξαναδέστο αύριο με πιο καθαρό κεφάλι. Καλή σου νύχτα και να θυμάσαι ότι δεν είσαι ο μόνος με ηλικιωμένους γονείς και με ζητήματα που χρήζουν αντιμετώπισης.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απορίες για NOVA

Η απάντησή σου δεν βοηθά τους συνδρομητές. Συντονίσου... Γιατί να μην υπάρχει τηλεφωνική επίλυση του ζητήματος;;; Εγώ αυτό το ζήτημα θέτω...όπως αυτοί καταγράφουν τις συνομιλίες μας και έχουν δικαίωμα σύναψης συμβολαίου, ή ανανέωσης συμβολαίου, γιατί και εμείς να μην έχουμε τηλεφωνικά το δικαίωμα διακοπής συμβολαίου, που στο κάτω κάτω της γραφής έχει λήξει....;;;;
 
εγω θα κανω το συνηγορο του διαβολου και θα πω ο ανθρωπος εχει δικιο οσο και να μην το παραδεχοντε μερικοι.οταν σε περνουν τα λαμογια της νοβα και του οτε ιδιοι ειναι απο το τηλεφωνο και σου λενε ανανεωση συμβολαιου με την φωνη σου και το ανανεωνουν ολα ειναι καλα.και οταν ζητας διακοπη απο το τηλεφωνο τοτε σου κανουν νουμερα σου λενε δεν γινετε.γιατι δεν γινετε ρε λαμογια οταν η ανανεωση συμβολαιου γινετε απο το τηλεφωνο. απλα γιατι ετσι γουσταρουν.πηγα να την κανουν και σε εμενα απο τον οτε αλλα τους εστειλα στον αγυριστο και οταν αποφασισα να ανανεωσω πηγα σε καταστημα και πηρα χαρτια για να ξερω ποτε ξεκιναει και ποτε ληγει.τωρα εσυ φιλε μου παρε την μητερα σου και πηγαινε σε καταστημα νοβα η αν δεν μπορει η γυναικα πηγαινε σε κεπ να σου κανει εξουσιοδοτηση και καντους φασαρια για να μη σου πω κανονικα τι θελουν.
 
Μελλοντική-υποθετική εξέλιξη ''Η Nova ανακοινώνει ως απαραίτητη την παρουσία σε κατάστημα για σύναψη ή ανανέωση σύμβασης. Στο εξής δεν ισχύει η τηλεφωνική εξυπηρέτηση ''..Ε;
 
Σε μένα πάντως που είχαν κανει λάθος και το αναγνώρισαν,ενώ είχα ήδη υπογράψει το συμβόλαιο,τηλεφωνικά μου το ακύρωσαν .Για μένα έπρεπε να μπορείς να διακοψεις με τον ίδιο τρόπο που δέχτηκε την προσφορά.Αν,τωρα,έχουν άλλη πολιτική για τις διακοπές,ο πελάτης δεν έχει άλλη επιλογή.
 
Συμβαίνει συχνα να χανεται η εικόνα και να ακουγεται μονο ο ηχος και να δουλεύουν κανονικά οι λειτουργίες του τηλεκοντρολ? Εδώ και μισή ώρα μαύρη η οθόνη.
 
Κάνε ένα restart τον δέκτη βγάζοντας εντελώς το ρεύμα απο πάνω και αν δεν διορθωθεί κάνε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Ο δέκτης σου εχει κολλήσει.
 
Καλησπέρα. Όπως αναγράφει και ο τίτλος του θέματος, έχω και εγώ μια απορία για την Nova...
Συνδρομητής της Nova δεν είμαι. Είμαι της Cosmote TV. Είναι όμως ο αδερφός μου, με full pack. Η Cosmote πλέον δίνει την δυνατότητα να χρησιμοποιείς το CosmoteTV Go σε μια επιπλέον συσκευή μόνο με 5 ευρώ το μήνα, οπότε προτείθεμαι να τους δώσω τους κωδικούς ώστε να βλέπει και εκείνος.
Το ερώτημα είναι, η Nova έχει κάτι ανάλογο; Δηλαδή γίνεται το Nova Go να το χρησιμοποιούν 2 άτομα ταυτόχρονα τους ίδιους κωδικούς, ώστε να ανταλλάξουμε στοιχεία και να βλέπουμε και οι 2 και τα 2;

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Η ΝΟΒΑ κλειδώνει (ακόμα;) Τους αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ όταν βλέπεις novago από άλλο πάροχο. Στην περίπτωση σου κοσμοτε οπότε εσύ θα είσαι σε μειονεκτική θέση σε σχέση με τα αθλητικά.
 
Απάντηση: Re: Απορίες για NOVA

Συμβαίνει συχνα να χανεται η εικόνα και να ακουγεται μονο ο ηχος και να δουλεύουν κανονικά οι λειτουργίες του τηλεκοντρολ? Εδώ και μισή ώρα μαύρη η οθόνη.
Τωρα τελευταια μου το εχει κανει και εμενα αυτο 2 φορες. Κανε τα κλασικα που γραφουν και τα παιδια πιο πανω.
 
Τωρα τελευταια μου το εχει κανει και εμενα αυτο 2 φορες. Κανε τα κλασικα που γραφουν και τα παιδια πιο πανω.

Ναι εντάξει απλώς έκλεισα το πολυπριζο και το άνοιξα ξανά,τελικά ήταν πιο απλό από ότι περίμενα! Σήμερα το πρωί τα έκλεισα γιατί έχω αυξομείωση της τάσης λόγω κακοκαιρίας.