Την προηγουμένη Πεμπτη παρήγγειλα online απο ενα ιντερνετικο κατάστημα ενα ασύρματο πληκτρολόγιο.
Την επόμενη κιόλας μέρα παρέλαβα το πληκτρολόγιό και οταν ανοιξα την συσκευασία διαπίστωσα ότι το πληκτρολόγιο δεν είχε πάνω τυπωμένο το ελληνικό αλφάβητο. Το πρώτο πράμα που έκανα ήτανε να δω την σελίδα του προϊόντος και να δω εαν αναφέρει την απουσία του Ελληνικού αλφάβητου πάνω στο πληκτρολόγιο. Δεν ανεφερε τιποτα. Ουτε οτι δεν εχει ελληνικα ουτε οτι ειναι αγγλικό. Διάβασα λιγο τις ορους επιστροφης του καταστηματος και προχώρησα στην άμεση επιστροφή επιτόπου στο τοπικό κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος με ενημέρωσε οτι θα στείλει το έτυμα μου στα κεντρικά και οτι θα μου απαντήσει την Δευτέρα (σήμερα δηλαδή) για το τι θα γίνει με το προϊόν. Να πω οτι οταν έγραφε το mail στα κεντρικά ανέφερε και το είδα με τα ματάκια μου οτι το πληκτρολόγιο ειναι ok και ότι παραλήφθηκε σε άψογη λειτουργική κατάσταση. Του κουτιού δηλαδη. Μου ειπε οτι δεν μπορει να το παραλαβει εφ όσον δεν εχει παρει το ok απο τα κεντρικα και ετσι εφυγα με το προϊόν.
Και ερχομαστε στο σήμερα οπου με πηρε τηλ ο πωλητης για να με ενημερωσει οτι δεν το δεχονται απο τα κεντρικά και οτι εφ όσον ανοίχτηκε η συσκευασία δεν δέχονται επιστροφή. Επειδή ο πωλητής δεν μπορούσε να κανει κατι αλλο αποφασισα να παρω τηλεφωνο στα κεντρικα και εκει εγινε το ελα να δεις. Απαντήσεις τυπου. Εμεις εχουμε σαν ορο τα προϊόντα να επιστρέφονται μονο σφραγισμένα και εσεις το ανοιξατε. Εγω ναι το ανοιξα αλλα ουτε έσκισα το κουτι ουτε πεταξα κατι. Το κουτι ητανε χαρτινο και ειχε απλα 2 αυτοκόλλητα τα όποια και αφαίρεσα χωρις να σκίσω την συσκευασία. Εκει πανω τους ειπα οτι εγω κυριοι δεν επιστρεφω κατι γιατι δεν μου αρεσε ή γιατι δεν με βολευει αλλα απο δικη σας και μόνο υπαιτιότητα. Ειστε υποχρεωμένοι να αναγράφετε αναλυτικά το προιον τι περιλαμβανει και τι οχι. Και στην τελικη λεω στην Ελλάδα είμαστε και το θεωρω αυτονόητο οτι θα πρεπει να ειναι και ελληνικό. Το οτι εγω επιστρεφω το πληκτρολογιο σε σας εχει να κανει με την ελλειπή περιγραφή κατι για το οποίο ευθύνεστε εσεις και οχι εγω. Και ολα αυτα λεω περί δικους σας ορους επιστροφης εγω δεν τα καταλαβαίνω. Εφ όσον το λάθος είναι δικο σας εσείς είστε υπεύθυνοι είτε να μου αντικαταστήσετε το προϊόν με κάτι άλλο είτε να μου επιστρέψετε τα χρήματα μου.
Ακρη δεν εβγαλα. Το μονο που εγινε ήτανε να συγχυστώ άπειρα και το δίκιο μου δεν το βρήκα.
Στο Ελλαδισταν λοιπόν κύριοι το κάθε κατάστημα μπορει να εχει τους δικους του ορους πώλησης επιστροφής αγνοώντας τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή. Αμερικαν μπαρ:violent-smiley-030:
Και ερωτώ. Εγώ σαν καταναλωτής σε αυτή την περίπτωση τι δικαιώματα έχω?
Την επόμενη κιόλας μέρα παρέλαβα το πληκτρολόγιό και οταν ανοιξα την συσκευασία διαπίστωσα ότι το πληκτρολόγιο δεν είχε πάνω τυπωμένο το ελληνικό αλφάβητο. Το πρώτο πράμα που έκανα ήτανε να δω την σελίδα του προϊόντος και να δω εαν αναφέρει την απουσία του Ελληνικού αλφάβητου πάνω στο πληκτρολόγιο. Δεν ανεφερε τιποτα. Ουτε οτι δεν εχει ελληνικα ουτε οτι ειναι αγγλικό. Διάβασα λιγο τις ορους επιστροφης του καταστηματος και προχώρησα στην άμεση επιστροφή επιτόπου στο τοπικό κατάστημα. Ο υπάλληλος του καταστήματος με ενημέρωσε οτι θα στείλει το έτυμα μου στα κεντρικά και οτι θα μου απαντήσει την Δευτέρα (σήμερα δηλαδή) για το τι θα γίνει με το προϊόν. Να πω οτι οταν έγραφε το mail στα κεντρικά ανέφερε και το είδα με τα ματάκια μου οτι το πληκτρολόγιο ειναι ok και ότι παραλήφθηκε σε άψογη λειτουργική κατάσταση. Του κουτιού δηλαδη. Μου ειπε οτι δεν μπορει να το παραλαβει εφ όσον δεν εχει παρει το ok απο τα κεντρικα και ετσι εφυγα με το προϊόν.
Και ερχομαστε στο σήμερα οπου με πηρε τηλ ο πωλητης για να με ενημερωσει οτι δεν το δεχονται απο τα κεντρικά και οτι εφ όσον ανοίχτηκε η συσκευασία δεν δέχονται επιστροφή. Επειδή ο πωλητής δεν μπορούσε να κανει κατι αλλο αποφασισα να παρω τηλεφωνο στα κεντρικα και εκει εγινε το ελα να δεις. Απαντήσεις τυπου. Εμεις εχουμε σαν ορο τα προϊόντα να επιστρέφονται μονο σφραγισμένα και εσεις το ανοιξατε. Εγω ναι το ανοιξα αλλα ουτε έσκισα το κουτι ουτε πεταξα κατι. Το κουτι ητανε χαρτινο και ειχε απλα 2 αυτοκόλλητα τα όποια και αφαίρεσα χωρις να σκίσω την συσκευασία. Εκει πανω τους ειπα οτι εγω κυριοι δεν επιστρεφω κατι γιατι δεν μου αρεσε ή γιατι δεν με βολευει αλλα απο δικη σας και μόνο υπαιτιότητα. Ειστε υποχρεωμένοι να αναγράφετε αναλυτικά το προιον τι περιλαμβανει και τι οχι. Και στην τελικη λεω στην Ελλάδα είμαστε και το θεωρω αυτονόητο οτι θα πρεπει να ειναι και ελληνικό. Το οτι εγω επιστρεφω το πληκτρολογιο σε σας εχει να κανει με την ελλειπή περιγραφή κατι για το οποίο ευθύνεστε εσεις και οχι εγω. Και ολα αυτα λεω περί δικους σας ορους επιστροφης εγω δεν τα καταλαβαίνω. Εφ όσον το λάθος είναι δικο σας εσείς είστε υπεύθυνοι είτε να μου αντικαταστήσετε το προϊόν με κάτι άλλο είτε να μου επιστρέψετε τα χρήματα μου.
Ακρη δεν εβγαλα. Το μονο που εγινε ήτανε να συγχυστώ άπειρα και το δίκιο μου δεν το βρήκα.
Στο Ελλαδισταν λοιπόν κύριοι το κάθε κατάστημα μπορει να εχει τους δικους του ορους πώλησης επιστροφής αγνοώντας τα νόμιμα δικαιώματα του καταναλωτή. Αμερικαν μπαρ:violent-smiley-030:
Και ερωτώ. Εγώ σαν καταναλωτής σε αυτή την περίπτωση τι δικαιώματα έχω?