ATC Loudspeakers.

Usher R1.5

1126894496usherR-1.jpg


Με πολλά και ποιοτικά Watt (αρκετά σε τάξη Α) και ενάμισι χιλιάρικο κόστος.
 
Usher R1.5

1126894496usherR-1.jpg


Με πολλά και ποιοτικά Watt (αρκετά σε τάξη Α) και ενάμισι χιλιάρικο κόστος.

Καλησπέρα,

Σε ευχαριστώ Έκτωρα για την πληροφορία, θα κάνω την έρευνά μου
για τον USHER, η δε τιμή του εξαιρετική.

Θα ήθελα να ρωτήσω επίσης την γνώμη όσων γνωρίζουν για το νέο
τελικό που έβγαλε η ADCOM τον GFA-555 SE ο οποίος από όσα διάβασα
σε περιοδικό του χώρου (δεν είναι βέβαια της αρεσκείας μου ... το περιοδικό) είναι αναβίωση παλιού μοντέλου της δεκαετίας του 80, με βελτιώσεις όμως και αύξηση της ισχύος στα 2x200 W 8Ω τάξη Δ.

Η τιμή του επίσης είναι κοντα στο 1,5 χιλιάρικο .

Φιλικά,

Δημήτρης
 
Ο τελικός GFA-555 ήταν ένας πολύ καλός Α/Β ενισχυτής από τα τέλη του '80 αρχές '90. Το είχε ένας γείτονας και ήταν ο λόγος που αγόρασα κι εγώ τον μικρό GFA-535. Αλλά αν ο νέος είναι τάξη Δ, τότε δεν μιλάμε για αναβίωση, απλά για επαναχρησιμοποίηση ενός πολύ γνωσού και πετυχημένου ονόματος για λόγους μάρκετινγκ.

Αν θέλετε τελικό με ισχύ, μην αμελήσετε να ακούσετε και τους Parasound, και ειδικά τη σειρά Halo.
 
...με βελτιώσεις όμως και αύξηση της ισχύος στα 2x200 W 8Ω τάξη Δ.

Δεν είναι τάξη Δ.
Απλά ο reviewer θεωρεί ότι ο συγκεκριμένος ενισχυτής είναι "αντίπαλος" των τάξης Δ με βάση την τιμή και την ισχύ του.

Λογικό να μπερδεύτηκες γιατί από το ζόρι του να μας πείσει ότι οι "ψηφιακοί" κινδυνεύουν από ενισχυτές της δεκαετίας του '70 ο άνθρωπος αναφέρει την Τάξη Δ σε 3-4 σημεία (πολύ συχνότερα από την τάξη λειτουργίας του ενισχυτή υπό δοκιμή)...
Φυσικά δεν μας είπε τίποτα για βάρος, όγκο, ενεργειακή απόδοση κλπ σε σχέση με έναν αντίστοιχο Class-D αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες...
 
Καλησπέρα,

Ευχαριστώ In() και KostasF για τις απαντήσεις σας.
Η αλήθεια για τον GFA-555 SE είναι πως πράγματι ανήκει στην
τάξη Α/Β και όχι στην Δ όπως λανθασμένα νόμιζα διαβάζοντας το
περιοδικό.

Τι άποψη έχεις λοιπόν αγαπητέ KostasF για τον συγκεκριμένο τελικό ?
Θα άξιζε μια δοκιμή ή να συνεχίσω το ψάξιμο ?
Ίσως είναι νωρίς ακόμα μιας και δεν μπορώ να βρω κανένα review
στο internet.

Φιλικά,

Δημήτρης
 
Ο 555 είναι βασισμένος σε σχέδιο του Nelson Pass οπότε σίγουρα είναι σωστά σχεδιασμένος.
Από την άλλη έχω διαβάσει αναφορές του Pass ότι οι μηχανικοί της Adcom έχουν την τάση να προσθέτουν πράγματα στο αρχικό σχέδιο, οπότε ίσως στην τελευταία υλοποίηση να του έχουν βγάλει τα μάτια...

Εννοείται αν έχεις την δυνατότητα να τον ακούσεις.

Προσωπικά με αυτά τα χρήματα θα έφτιαχνα έναν dual-mono UCD400HG.
Αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου δε θα έχεις πρόβλημα.
 
Θα ηθελα να επαναφερω τη συζητηση στο θεμα της αποκαλυπτικοτητας και να ζητησω την εμπερια σας τι σημαινει με ορους περιγραφης ακροασης οτι μια φτωχη ηχογραφηση "ξεγυμνωνεται" απο ενα αποκαλυπτικο (ATC) συστημα και τι αντιστοιχα συμβαινει σ'ενα λιγοτερο αποκαλυπτικο συστημα με την ιδια ηχογραφηση.

Απο τα σχετικα σχολια στο τρεχον post βγαζω το εμμεσο συμπερασμα οτι το αποκαλυπτικο συστημα την καθιστα αιφνης μη υποφερτη (πχ σκληρη και κουραστικη ειναι το πρωτο που ερχεται στο μυαλο μου) ενω στο λιγοτερο αποκαλυπτικο μπορει η ιδια ηχογραφηση ν'ανακτησει τα χαρακτηριστικα μιας "αξιοπρεπους" τετοιας. Eξ'ου υποθετω και το συμπερασμα οτι στη δευτερη περιπτωση δεν απαξιωνεται η δισκοθηκη μας.

Η δικη μου (μικρη) εμπειρια απο ακροαση λιγοτερο καλων η κακων ηχογραφησεων σε αποκαλυπτικα συστηματα (εχω ακουσει το ATC SCM 40 με τον SIA-2 150 στη Location Sound) ειναι οτι αυτα δινουν τη δυνατοτητα να αξιοποιηθει η οποια μουσικη αξια εχει εστω διασωθει , σε σημειο που να με κανει να πιστευω οτι η προβολη των αδυναμιων αν και προφανης δεν αρκει απο μονη της για να προκρινει σαν καλυτερη την ακροαση (της ιδιας ηχογραφησης) σ'ενα λιγοτερο αποκαλυπτικο συστημα. Εξαλλου, λεγοντας αυτο εχω στο μυαλο μου το εξης : η αποκαλυπτικοτητα σιγουρα συνδεεται με την ικανοτητα του συστηματος να "διαβαζει" την πληροφορια με μεγαλυτερη ακριβεια και επαρκεια. Με τεχνικους λοιπον ορους αδυνατω να καταλαβω πως αυτο ενεχει καποια αρνητικη παραμετρο. Ενα συστημα πλατω/βραχιονα/κεφαλης αιφνης δεν επιδιωκουμε να εχει τη μεγιστη δυνατη ικανοτητα να ¨ανασυρει ακομη και τις πιο λεπτοφυεις πληροφοριες¨ (οπως ισως θα ελεγαν πολλοι επαγγελματιες reviewers) απο τους δισκους μας? Αλλα παλι φανταζομαι οτι η περιπτωσιολογια του θεματος ειναι αρκετα μεγαλη ωστε να υπαρχουν και διαφορετικα συμπερασματα γι αυτο και ζητω τη δικη σας εμπειρια.

Για να το θεσω και πιο αμεσα/απλα θεωρειτε οτι με τα ΑTC η εμπειρια ακροασης "φτωχων ηχογραφησεων" ειναι λιγοτερο ευχαριστη/απολαυστικη σε σχεση με λιγοτερο αποκαλυπτικα ηχεια? αν ναι μπορειτε να αναλυσετε το γιατι λιγο παραπανω?

ευχαριστω/Φ :guitarist:
 
Σχετικά με το ερώτημα, ναι θα μπορούσαμε να το πούμε αυτό, ή γιά να το
θέσουμε λίγο διαφορετικά, τι να την κάνεις μιά Φερράρι στους Ελληνικούς
δρόμους όταν είναι απαράδεκτοι! Ένα σούπερ αποκαλυπτικό ηχείο όπως τα
περισσότερα της ATC, σε ένα ανάλογο σύστημα είναι σε θέση να σου πετάξει
στα μούτρα οποιαδήποτε ατέλεια σε μία ηχογράφηση, στις περιπτώσεις των
κακών ή μέτριων ηχογραφήσεων λοιπόν, το προαναφερθέν υποθετικό
σύστημα είναι σίγουρο ότι θα είναι πολύ κουραστικό γιά τον ακροατή σε
σχέση με ένα λιγότερο αποκαλυπτικό ή χαμηλότερης ποιότητας σύστημα ή
ηχείο το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα κρύψει της περισσότερες ή αρκετές
από τις ενοχλητικές λεπτομέρειες μιάς κακής ή μέτριας ηχογράφησης! Σε κάθε
περίπτωση πάντως και προσωπικά το βρίσκω πολύ διασκεδαστικό και αστείο το
να ακούω τις ατέλειες μιάς ηχογράφησης και ταυτόχρονα εκνευριστικό γιατί
ανακαλύπτω κατά καιρούς, αρκετά ''σκουπίδια'' που κυκλοφορούν και θέλουν
να λέγονται ποιοτικά άλμπουμ ή ποιοτικές ηχογραφήσεις! Σε κάλυψα? -bye-
 
Re: Απάντηση: ATC Loudspeakers.

Macmod καταρχην ευχαριστω για τη γρηγορη ανταποκριση. Αυτο που θα ηθελα να καταλαβω ειναι ακριβως τι σημαινει αυτο: "κουραστικο" η "εκνευριστικο", και πως εννοεις οτι οι "ενοχλητικες λεπτομερειες", "ατελειες μιας ηχογραφησης" οδηγουν εκει. Οροι που χρησιμοποιουνται κατα κορον αλλα δεν αναλυονται. Ισως εκεινοι που εχουν εμπειριες απο τον επαγγελματικο χωρο αντιλαμβανονται, εγω (οπως νομιζω και πολλοι σαν κι εμενα) σαν απλος μουσικοφιλος (βαρια ισως η λεξη , αλλα σ'αυτη την κατηγορια θα με εβαζα εστω και στη βαση της πυραμιδας) δεν το αντιλαμβανομαι. Ακουγοντας αυτους τους ορους σκεφτομαι οτι πχ κουραστικο θα σημαινει οτι "ξυνει" οποτε φοβαμαι!!! γιατι αυτο ειναι ενας προφανης σ'εμενα λογος κοπωσης κι εκνευρισμου. Αν ομως μια κακη ηχογραφηση δε σημαινει κατ'αναγκη "ξυσιμο" η τελοσπαντων εκτροπη απο την πχ τονικη η αλλη "τεχνικης φυσης" συμπεριφορα , τοτε ισως δεν ειναι απαραιτητα κουραστικο/εκνευριστικο γι ολους. Πχ αν ατελειες/ενοχλητικες λεπτομερειες σημαινει να ακουγεται στιγμιαια μια ανασα η ενα τριξιμο, στη διαρκεια μιας μακροσκελους και ποικιλης ακροασης (εκτος κι αν καποιος ακουει στο repeat το ιδιο κομματι-η αν ειμαι πραγωγος/μηχανικος ηχου οποτε ενοχλουμαι αντιλαμβανομενος το λαθος μου) δε μου φαινεται επαρκης λογος εκνευρισμου. Και σε καθε περιπτωση δε μου φαινεται επαρκης λογος ν'απορριψω τη σχολη των αποκαλυπτικων ηχειων και δη της ΑΤC. Καθε αλλο θα ελεγα, θα μου ηταν αρκετα υποφερτο γνωριζοντας μαλιστα οτι αυτο (η ανασυρση της πληροφοριας) ειναι κατι που το ηχειο κανει καλυτερα απο αλλα το οπoιο ειναι και μεταξυ αλλων απο τα κορυφαια ζητουμενα της ακροασης. Συγγνωμη που επιμενω αλλα μ'ενδιαφερει να εξαντλησω το θεμα διοτι μ'ενδιαφερει πολυ η σχολη αυτη (ΑTC) και δεν θα ηθελα να την απορριψω απο απλη παρανοηση.
ευχαριστω/Φ :guitarist:
 
Μα δεν είπα να την απορρίψεις, ίσα - ίσα που είμαι υπέρ αυτής της σχολής!
Απλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος να υποστείς την παρουσίαση σε όλο τους το
μεγαλείο, τυχών ατελειών στις ηχογραφήσεις! Μην τρομάζεις, υπάρχει πολύ
και σπουδαίο υλικό από όλα τα μουσικά είδη, με απολύτως ικανοποιητική
ποιότητα εγγραφής καθώς και πάρα πολλοί δίσκοι αναφοράς με απόλυτη
ποιότητα ηχογράφησης! Το τι ατέλεια θα παρουσιάστει, εξαρτάται από το
τι υπάρχει στον εκάστοτε δίσκο. Δηλαδή ότι δώσεις στο ηχείο (εννοείται ότι
ο ενισχυτής και η πηγή θα είναι επίσης κορυφαίας ποιότητας), αυτό ακριβώς
θα πάρεις από το ηχείο, δεν προσθέτει και δεν αφαιρεί τίποτα!!! Προσοχή: οι
ανάσες που αναφέρεις σαν παράδειγμα, δεν αποτελούν στοιχείο κακής
ηχογράφησης, ούτε και τα τριξίματα που μπορεί να ακουστουν από ένα
όργανο ή από ένα ξύλινο πάτωμα ή έδρανο στον χώρο της ηχογράφησης!!!
 
Δεν πρόκειται περί σχολής.
Κάθε καλό ηχείο οφείλει να αναπαραγάγει(όσο του επιτρέπει η "αρχαία" τεχνολογία στην οποία στηρίζονται) πιστά την ηχογράφηση.Αν η ηχογράφηση είναι θολή,η σκηνή και τα όργανα είναι κουκουρούκου,οι φωνές ακούγονται ψεύτικες και χωρίς συναίσθημα,έτσι πρέπει και να μεταδίδεται.Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να δίνουμε και τα χρήματα που δίνουμε για μηχανήματα.Ευτυχώς για μάς,υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες καλές ηχογραφήσεις στην αγορά.

Τα μόνιτορς έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούνται σε μικρούς χώρους και σε μικρές αποστάσεις ακρόασης,αναπαράγοντας μ' ακρίβεια σ' αυτές τις συνθήκες.Είναι μιά φιλοσοφία κατασκευής που εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες.

Είναι παρεξήγηση,ότι το κάθε ηχείο μπορεί να είναι μόνιτορ-έννοια που επίσης συγχέεται με την εξαιρετική ακρίβεια αναπαραγωγής.

Τα περισσότερα ηχεία της εταιρείας αυτής,μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν μόνιτορς.Είναι καλόβολα στην τοποθέτηση κι έχουν καλές μονάδες. Παράλληλα,σαν όλα τα ηχεία(ο πιό ατελής κρίκος του συστήματος),έχουν χαρακτήρα.Πολλοί τα χαρακτηρίζουν "ουδέτερα"(μύθος που μόνο σχετικά θα μπορούσε να ισχύει).Στην πραγματικότητα ο δικός τους χαρακτήρας, είναι μιά αισθητή ξηρότητα κι έλλειψη ζωντάνιας.Στα ακριβότερα-μεγαλύτερα μοντέλα είναι λιγότερο αισθητός κι ανάλογα τα συνοδά μπορεί να γίνει ακόμα λιγότερος.

Βέβαια οι επισημάνσεις αυτές,έχουν κι αυτές με την σειρά τους σχετική αξία,δεδομένου ότι στο κόστος τους είναι πράγματι τίμια ηχεία και καλές κατασκευές,που ξεχωρίζουν συγκριτικά πάντα, αρκεί η δική τους "ερμηνεία" να ταιριάζει και στα γούστα του χομπίστα που θα τα αγοράσει.
 
Last edited:
Αγαπητε Macmod, αφου αντεχεις συνεχιζω: φοβαμαι οτι δεν παιρνω απαντηση στο κυριο σκελος της ερωτησης μου που ειναι: γιατι θεωρειται οτι το αποκαλυπτικο ειναι κουραστικο? αφου δεν ειναι η ανασα, τι ειναι η ατελεια που γινεται κουραστικη? μπορεις να το αναλυσεις λιγο?

ευχαριστω και παλι/Φ :guitarist:
 
Απλά είναι τα πράγματα.Αν η ηχογράφηση είναι κουραστική,έτσι πρέπει να την αναπαράγει και το καλό ηχείο.Για να μην κουράζεσαι ακούς καλές ηχογραφήσεις και κρατάς τις υπόλοιπες για το αυτοκίνητο ή για το μίνι σύστημα στην κουζίνα.
 
Re: Απάντηση: ATC Loudspeakers.

Δεν πρόκειται περί σχολής.
Κάθε καλό ηχείο οφείλει να αναπαραγάγει(όσο του επιτρέπει η "αρχαία" τεχνολογία στην οποία στηρίζονται) πιστά την ηχογράφηση.Αν η ηχογράφηση είναι θολή,η σκηνή και τα όργανα είναι κουκουρούκου,οι φωνές ακούγονται ψεύτικες και χωρίς συναίσθημα,έτσι πρέπει και να μεταδίδεται.Αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να δίνουμε και τα χρήματα που δίνουμε για μηχανήματα.Ευτυχώς για μάς,υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες καλές ηχογραφήσεις στην αγορά.

Τα μόνιτορς έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούνται σε μικρούς χώρους και σε μικρές αποστάσεις ακρόασης,αναπαράγοντας μ' ακρίβεια σ' αυτές τις συνθήκες.Είναι μιά φιλοσοφία κατασκευής που εξυπηρετεί συγκεκριμένες ανάγκες.

Είναι παρεξήγηση,ότι το κάθε ηχείο μπορεί να είναι μόνιτορ-έννοια που επίσης συγχέεται με την εξαιρετική ακρίβεια αναπαραγωγής.

Τα περισσότερα ηχεία της εταιρείας αυτής,μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν μόνιτορς.Είναι καλόβολα στην τοποθέτηση κι έχουν καλές μονάδες. Παράλληλα,σαν όλα τα ηχεία(ο πιό ατελής κρίκος του συστήματος),έχουν χαρακτήρα.Πολλοί τα χαρακτηρίζουν "ουδέτερα"(μύθος που μόνο σχετικά θα μπορούσε να ισχύει).Στην πραγματικότητα ο δικός τους χαρακτήρας, είναι μιά αισθητή ξηρότητα κι έλλειψη ζωντάνιας.Στα ακριβότερα-μεγαλύτερα μοντέλα είναι λιγότερο αισθητός κι ανάλογα τα συνοδά μπορεί να γίνει ακόμα λιγότερος.

Βέβαια οι επισημάνσεις αυτές,έχουν κι αυτές με την σειρά τους σχετική αξία,δεδομένου ότι στο κόστος τους είναι πράγματι τίμια ηχεία και καλές κατασκευές,που ξεχωρίζουν συγκριτικά πάντα αρκεί η δική τους "ερμηνεία" να ταιριάζει στα γούστα του χομπίστα που θα τα αγοράσει.

DIPIE, μολις ειδα την απαντηση σου. Αντιλαμβανομαι αυτο που λες για την ξηροτητα. Το ερωτημα μου εχει να κανει με τη λεγομενη αποκαλυπτικοτητα και πως αυτη οδηγει σε κουραση? Πως λειτουργει αυτος ο μηχανισμος? Ειναι αληθεια η ειναι ταμπου τελικα? Εγω μεχρι προσφατα ειχα την εντυπωση οτι οι "προειδοποιησεις" περι αποκαλυπτικοτητας σχετιζονταν με σκληροτητα ηχου που ειναι προφανως παραγοντας κουρασης. Αν δεν ισχυει αυτο τοτε τι ειναι αυτο που κουραζει και για το οποιο παντα σε ολα τα reviews αποκαλυπτικων συσκευων (οχι μονο ηχειων) υπαρχει παντα η προειδοποιηση για "ξεμπροστιασμα", "ξεγυμνωμα" και τα συναφη τα οποια προφανως λειτουργουν αποτρεπτικα. Υπενθυμιζω οτι ολα αυτα τα αναφερω σε σχεση με τη "φτωχη" ηχογραφηση και οχι αλλες ατελειες/προβληματα του ολου ηχοσυστηματος.
ευχαριστω/Φ :guitarist:
 
Διονύση, μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν είναι! Υπάρχουν σχολές και η κάθε μία,
έχει και τα δικά της χαρακτηριστικά ηχητικά γνωρίσματα!!! Υπάρχουν και πολλά
''κορυφαία'' ηχεία, που δυστυχώς ωραιοποιούν το μουσικό πρόγραμμα,
προσθέτοντας δικούς τους ήχους, αλλά όπως και να το κάνουμε, γούστα είναι
αυτά, το τι αρέσει σε εσένα ή εμένα δεν είναι απαραίτητο ότι θα αρέσει και σε
κάποιον άλλο, άσχετα από το τι είναι πλησιέστερα στην πραγματικότητα!
Fotis, το υπεραποκαλυπτικό είναι κουραστικό μόνο σε κακές ηχογραφήσεις,
μπορείς π.χ να ακούσεις το fade in και out, μπορείς να ακούσεις ψηφιακές
ατέλειες από κακό mastering ή transfer, μπορείς να ακούσεις και να
αντιληφθείς πότε χρησιμοποιείται compressor, μπορείς να αντιληφθείς σε
όποιες ηχογραφήσεις υπάρχει ηλεκτρικό πιάνο, το ηλεκτρικό after touch ή
όπου χρησιμοποιείται ηλεκτρική drums, το ψεύτικό του ήχου της κ.α! Ο
καλύτερος τρόπος πάντως είναι το ακούσεις ο ίδιος μέσω ακρόασης!!!!
Σε άλλη περίπτωση, απλά μακρυά από κακές και μέτριες ηχογραφήσεις!
Θεμηηηηή, που βρίσκεσαι???!!! :cool4:
 
Απλά μπούρδες(απευθύνομαι στον φοτις που ρωτάει σχετικά με τις ηχογραφήσεις).
 
Διονύση, μακάρι να ήταν έτσι, αλλά δεν είναι! Υπάρχουν σχολές και η κάθε μία,
έχει και τα δικά της χαρακτηριστικά ηχητικά γνωρίσματα!!! Υπάρχουν και πολλά
''κορυφαία'' ηχεία, που δυστυχώς ωραιοποιούν το μουσικό πρόγραμμα,
προσθέτοντας δικούς τους ήχους, αλλά όπως και να το κάνουμε, γούστα είναι
αυτά, το τι αρέσει σε εσένα ή εμένα δεν είναι απαραίτητο ότι θα αρέσει και σε
κάποιον άλλο, άσχετα από το τι είναι πλησιέστερα στην πραγματικότητα!
Fotis, το υπεραποκαλυπτικό είναι κουραστικό μόνο σε κακές ηχογραφήσεις,
μπορείς π.χ να ακούσεις το fade in και out, μπορείς να ακούσεις ψηφιακές
ατέλειες από κακό mastering ή transfer, μπορείς να ακούσεις και να
αντιληφθείς πότε χρησιμοποιείται compressor, μπορείς να αντιληφθείς σε
όποιες ηχογραφήσεις υπάρχει ηλεκτρικό πιάνο, το ηλεκτρικό after touch ή
όπου χρησιμοποιείται ηλεκτρική drums, το ψεύτικό του ήχου της κ.α! Ο
καλύτερος τρόπος πάντως είναι το ακούσεις ο ίδιος μέσω ακρόασης!!!!
Σε άλλη περίπτωση, απλά μακρυά από κακές και μέτριες ηχογραφήσεις!
Θεμηηηηή, που βρίσκεσαι???!!! :cool4:

Ναί σύμφωνοι υπάρχουν,αλλά αυτά για μένα δεν είναι πράγματι κορυφαία.Ακόμα κι η σωστή κόρνα,που πολλά γραφονται για χρωματισμούς-λές και τ' υπόλοιπα είναι αχρωμάτιστα,θα σου δείξει τι ηχογράφηση ακούς με άνεση.
 
Αν η κόρνα είναι υλοποίηση πλήρους φάσματος και δεν χρησιμοποιεί την
καμπίνα της γιά την φόρτισή της, αλλά τον χώρο ακρόασης, ναι, αλλιώς
απλά λόγω πολύ μεγάλης ευαισθησίας θα παρουσιάσει όλους τους παρασιτικούς
θορύβους στα μεσαία και πρίμα και αν είναι πλήρους φάσματος και αρκετό Hum!
 
Re: Απάντηση: ATC Loudspeakers.

Απλά μπούρδες(απευθύνομαι στον φοτις που ρωτάει σχετικά με τις ηχογραφήσεις).


Αυτο ειναι μια ξεκαθαρη απαντηση, απλα απογοητευτικη μιας και εχω χασει αρκετο χρονο και χρημα αποφευγοντας τα "αποκαλυπτικα" προς αναζητηση της "φευγαλεας" μουσικοτητας.