Audirvana Plus for Mac

Εχει πειραματιστει κανεις με τις ρυθμισεις του izotope, advanced parameters ???

Στο computer audiophile γινεται πολυ λογος για τις ρυθμισιες αυτες
 
ναι οντως ... αλλα απο ενα σημειο κ μετα εχασα τη μπαλα.. ολο λεω να το ξαναπιασω το νημα απο την αρχη κ όλο το αμελώ...
 
Αλήθεια, ξέρατε για τη δυνατότητα του Audirvana+ να κάνει μετατροπή αρχείων DSD σε PCM;

Φυσικά, πέρα απο το ηχητικό κομμάτι ο κύριος λόγος που το χρησιμοποιώ είναι ο συνδυασμός απίστευτης ευκολίας με ευελιξία που προσφέρει.
 
Πάει ο καιρός που με ένα προτράκτορ,μία ζυγαρίτσα άντε και με ένα καθρεφτάκι κάναμε τη δουλειά. Τώρα μοιάζει να θες Phd στη θεωρία των φίλτρων για να βγάλεις άκρη. Άσε που και τα αυτιά δεν βοηθάνε όσο παλαιότερα.
Μιά δυστυχία!!!
 
Last edited:
Πάει ο καιρός που με ένα προτράκτορ,μία ζυγαρίτσα άντε και με ένα καθρεφτάκι κάναμε τη δουλειά. Τώρα μοιάζει να θες Phd στη θεωρία των φίλτρων για να βγάλεις άκρη. Άσε που και τα αυτιά δεν βοηθάνε όσο παλαιότερα.
Μιά δυστυχία!!!
Like!!!!!! :2thumb22sup:
 
Φυσικά, πέρα απο το ηχητικό κομμάτι ο κύριος λόγος που το χρησιμοποιώ είναι ο συνδυασμός απίστευτης ευκολίας με ευελιξία που προσφέρει.

Η ευκολία είναι πραγματικά απίστευτη. Ρίχνεις ένα SACD-ISO στο παραθυράκι, επιλέγεις την ανάλυση που το θες και στα μετατρέπει σε χρόνο ρεκόρ, έτοιμα να παίξουν σε όποια συσκευή θες. Το χρησιμοποιώ αρκετά όταν θέλω να αναπαράγω κάτι με το ΟΡΡΟ και δε θέλω να κάψω δισκάκι SACD, δηλαδή σχεδόν πάντα πλέον.
 
Πάει ο καιρός που με ένα προτράκτορ,μία ζυγαρίτσα άντε και με ένα καθρεφτάκι κάναμε τη δουλειά. Τώρα μοιάζει να θες Phd στη θεωρία των φίλτρων για να βγάλεις άκρη. Άσε που και τα αυτιά δεν βοηθάνε όσο παλαιότερα.
Μιά δυστυχία!!!

Βέβαια ο προτράκτορας και η ζυγαριά ήταν για κάποιους (και είναι ακόμα) απόκρυφη επιστήμη.
 
Ναι καλά.
Steepness,Filter max.length,Cutoff freq,AntI-aliasing,Pre-ringing........άντε να βγάλεις άκρη με τους διάφορους συνδυασμούς και να έχεις και τα τωρινά αυτιά.
Α ρε Αντρέα τι μας έκανες!
 
Ναι καλά.
Steepness,Filter max.length,Cutoff freq,AntI-aliasing,Pre-ringing........άντε να βγάλεις άκρη με τους διάφορους συνδυασμούς και να έχεις και τα τωρινά αυτιά.
Α ρε Αντρέα τι μας έκανες!

Tι είναι όλα αυτά βρε Γιώργη, κινέζικα; Εγώ δεν πειράζω τίποτα, άσε το audirvana να παίζει όπως θέλει.

Τελικά ένας Αντρέας φέρνει παντού την καταστροφή, τόχει το όνομα φαίνεται.:BDGBGDB55:
 
Αξίζουν πάντως όλες αυτές οι δοκιμές, έχουν ψωμί.
 
Άσε που και στο Computeraudiophile δεν βγάζουν άκρη.
ΥΓ. Νέο Α+ 1.5.10 τρεχάτε!
 
Εχει πειραματιστει κανεις με τις ρυθμισεις του izotope, advanced parameters ???

Στο computer audiophile γινεται πολυ λογος για τις ρυθμισιες αυτες

ειχα πειραματιστει αρκετα αλλα θελει δυνατο μακ ειδαλως παθαινει λοξυγγα
βασικα το εγκατελειψα γιατι επαιζα native και οχι oversampling
αν λεμε για το ιδιο πραγμα
 
You can read the thread of Audirvana in Computer Audiophile in order to understand some things

I am mainly playing with Steepness (which has an effect in bass definition and authority) and pre-ringing which has an effect on smoothing treble (below 1.00)
 
Ναι καλά.
Steepness,Filter max.length,Cutoff freq,AntI-aliasing,Pre-ringing........άντε να βγάλεις άκρη με τους διάφορους συνδυασμούς και να έχεις και τα τωρινά αυτιά.
Α ρε Αντρέα τι μας έκανες!

ειναι φιλτρα εμενα το ντακ μου τα εχει επανω φιξ,και πολλα αλλα dac εχουν το πιο κοινο που ειναι το pre ringing
αλλα οπως ειπα θελει επεξεργαστικη δυναμη
 
Post-Ringing

Post-Ringing is found in mother nature, with most musical instruments (e.g. Piano, violin etc.) and is quite often found in HiFi systems. It is quite literally, the delayed release of energy from the leading edge of a pulse. The causes can be mechanical or electrical. Many moving coil cartridges when playing vinyl exhibit strong ringing (from the stylus tip/vinyl resonance). Moving Coil Step-up Transformers and Transformer Volume Controls may also show appreciable ringing. Even recording microphones have resonances that can induce ringing when exposed to sharp transients.

So the presence of some “Post-Ringing” in an audio component as such, does not necessarily disqualify it from offering high sound quality (though an excess of ringing at frequencies close to the audible range can cause problems).

Pre-Ringing

Only systems with digital filters (i.e. digital electronics) may exhibit Pre-Ringing. But with Pre-Ringing, the situation is somewhat different; Pre-Ringing is something that appears to violate the fundamental law of the universe that an effect is preceded by its cause, called causality. In Pre-Ringing, the effect (ringing) happens BEFORE the cause (the transient).

For those who fear the universe will fold in on itself and end tomorrow, now that the law of causality has been so rudely violated by the designers of digital filters, rest safely. This violation is only apparent, not actual; causality as such is preserved in time. In actual fact, the bulk of the “cause”, namely the complete transient is DELAYED and only a small fraction of its energy is leaked at the instant the transient should have been, the rest progressively “oscillates up” to the transient.

To illustrate this more clearly, imagine a film (with sound) of one guitar string being plucked and the trace of the signal on an oscilloscope, shown below is the oscilloscope trace:

At the instant of plucking the string there is sharp peak in the signal, the characteristic sound of the string being struck, followed by the sound (ringing) of the string’s tuned frequency which slowly decays into nothing.

graph
Source: AMR

To understand Pre-Ringing, just run the film in reverse (ignore the dotted lines). Our string starts to vibrate slowly and builds up in level and only then comes the sound of the string being struck, basically as shown above

graph1
Source: AMR

Reverse Guitar Pluck?

Can you imagine how a guitar would sound like that? Pre-Ringing is literally counter to nature and it is severely different from our experience of natural sounds, which may include Post-Ringing, but NEVER Pre-Ringing. Pre-Ringing is just plain bad news for audio playback and has long contributed to the “Digital” sound of the CD medium. Never has the phrase “wrong note at the wrong time” been more appropriate.

Moreover, the common “Brickwall” digital filters for CD have absolutely MASSIVE amounts of both Pre-Ringing and Post-Ringing at a frequency that is just outside (above) the audible range (22.05KHz or a little lower depending on the precise filter design). This then gives this picture:

pre-ringing
Source: AMR

The clean and "square" green pulse represents the original signal/music transient , the red is the output from the digital filter. Notice how the ringing starts at the instant of the pulse and how the signal from the digital filter slowly "rings up" to a substantial fraction of the signal before the transient, which has turned into a spike, not a clean pulse.

1The music signal is much more akin to a transient than a steady state sine wave often used in the laboratory.

New Digital Filter Technologies

Since the early days, Digital Filter Technology has come a long way and within the last 10 years, three relatively new and innovative technologies developed for the digital filter have come to the fore.




Signal Characteristic


Traditional Approach


New Technology


Improvements





Phase


Linear Phase
(No phase distortion)


Minimum Phase
(Some phase distortion)


Eliminates Pre-Ringing





Cut-off Frequency


Half-band
0.5 Sampling Frequency
(e.g. for 44.1kHz sampling rate, the cut-off frequency is at 22.05kHz).


Apodising
<0.5 Sampling Frequency
(e.g. for 44.1kHz sampling rate, the cut-off frequency is at ~19KHz instead of 22.05kHz).


Attenuates the Analogue-to-Digital Converter’s ringing embedded in recordings





Roll-off


Sharp/Steep Roll-off
Brickwall


Soft Roll-off


Reduces ringing magnitude and length in time
 
ναι αλλα δεν παιζεις native...

Το bit perfect είναι πάντα η αρχή.

Τώρα ότι κάποιοι προτιμούν φίλτρα είναι γνωστό.
Εδώ θα δεις ολόκληρες συζητήσεις για ένα κουμπάκι που έχει το ταδε cdp / dac. Και αναλύουν με τις ώρες ποιο από τα δυο set είναι καλύτερο.

Με τους υπολογιστές έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε μια σειρά από φίλτρα και αλγόριθμους
Και όλα αυτά σχεδόν τσάμπα, αν πας να το συγκρίνεις πόσο κοστίζει η αλλαγή dac.

Άρα είναι ένας δρόμος προς εξερεύνηση
Πιθανά πολλοί από εσάς να επιστρέψετε στο bit-perfect
Αλλά ως τότε
Τζάμπα είναι οι δοκιμές
Και το ταξίδι απόλαυση :-)
 
Το bit perfect είναι πάντα η αρχή.

Τώρα ότι κάποιοι προτιμούν φίλτρα είναι γνωστό.
Εδώ θα δεις ολόκληρες συζητήσεις για ένα κουμπάκι που έχει το ταδε cdp / dac. Και αναλύουν με τις ώρες ποιο από τα δυο set είναι καλύτερο.

Με τους υπολογιστές έχουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε μια σειρά από φίλτρα και αλγόριθμους
Και όλα αυτά σχεδόν τσάμπα, αν πας να το συγκρίνεις πόσο κοστίζει η αλλαγή dac.

Άρα είναι ένας δρόμος προς εξερεύνηση
Πιθανά πολλοί από εσάς να επιστρέψετε στο bit-perfect
Αλλά ως τότε
Τζάμπα είναι οι δοκιμές
Και το ταξίδι απόλαυση :-)

ετσι ειναι για δοκιμη μια χαρα ειναι,αλλα εχω καταληξει οτι το σημα καλο ειναι να πηγαινει στο ντακ καθαρο χωρις επεξεργασια,ετσι δεν ζοριζεις και το μακ/πισι
και απο κει και υστερα το ντακ ας κανει οτι θελει αναλογα την ποιοτητα του.