Avatar

Τέλος η αφύσικη κίνηση στα animation οποιουδήποτε επιπέδου. Τέλος οριστικό.

Υπηρχε μια σοβαρη ατελεια στην κινηση ....

Τα αλογα των Ναβι δεν κινουνταν καθολου καλα. Ειναι προφανως εξαιρετικα δυσκολο να σκαναρεις ολες τους τις κινησεις και να τις αντιγραψεις .
 
Οι διοπτροφόροι που έχουν λίγο αστιγματισμό, μέχρι 0.50* στο περιθώριο που δίνουν οι οφθαλμίατροι χωρίς να "απαιτούν" σχετική διόρθωση στους φακούς, πώς την είδαν την ταινία;

*έχω 0.25 αστιγματισμό

Με περισσοτερο αστιγματισμο (0.75+0.50) κανενα προβλημα απολυτως.
 
Υπηρχε μια σοβαρη ατελεια στην κινηση ....

Τα αλογα των Ναβι δεν κινουνταν καθολου καλα. Ειναι προφανως εξαιρετικα δυσκολο να σκαναρεις ολες τους τις κινησεις και να τις αντιγραψεις .

χμμμ, μπορεί... τώρα που το ανακαλώ, ίσως.
 
Απάντηση: Re: Avatar

Φυσικα θα βγει σε 3d.

Οπως ειχε βγει το Coraline και το Ταξιδι στο κεντρο της Γης.

Έχω και τους δύο αυτούς τίτλους. Και ειδικά το Coraline που είναι μες στο χρώμα, προτιμώ να το βλέπω στην 2D εκδοχή. Τα γυαλάκια είναι εντελώς της πλάκας και βλέπεις την ταινία με απόχρωση πράσινη, σχεδόν ασπρόμαυρη. Το Avatar έτσι, θα χάσει πάρα πολύ από αυτό που προσφέρει...

Δείτε στον κινηματογράφο αυτό το ΥΠΕΡΘΕΑΜΑ και μόνο σε 3D... Τίποτα άλλο δεν έχω να πω.
 
Last edited:
Αναρωτηθηκε αραγε κανεις γιατι εφοσον προβληθηκε η ταινια εδω και ημερες δεν εχει κυκλοφορησει παρα ελαχιστο φωτογραφικο υλικο ?

Γιατι δεν εχουν δει τα ματια μας ακομα στα promotion παρα ελαχιστο υλικο παρα συγκεκριμενες φωτογραφιες και αρτίστικες προσεγγισεις του κοσμου της Πανδωρα ?






Η απαντηση ειναι απλη. Γιατι ο κοσμος που δημιουργησε ο Καμερον (3d) αποτελει τον μεγαλο του διεμβολισμο στις αισθησεις των θεατων του.

Ειναι τετοια η εκπληξη για αυτο το περιβαλλον στο οποιο σε βυθιζει που ξεχνας οτι βλεπεις ταινια.

Ναι ετσι ειναι .Ειπε καποιος οτι αυτο δεν ειναι κινηματογραφος. Συμφωνω απολυτα. Αυτο ειναι το επομενο βημα στην 7η τεχνη.

Αν υποθεσουμε οτι για καποιο λογο καποιος θεατης ειχε σταματησει να βλεπει κινηματογραφο τα τελευταια 15 χρονια και εβλεπε αυτην την ταινια η αντιστοιχη συγκριση θα ηταν σαν να τον πεταγαν απο τον βωβο κινηματογραφο στα σινεμασκοπ του 50.


Αν εχετε δει αλλα 3d μπορειτε να τα ξεχασετε. Τεχνικα, δεν αντιμετωπισα καμια ενοχληση,ζαλάδα η κατι αλλο. Τιποτα.

Οσοι ξερετε τι επαγγελμα κανω θα καταλαβετε ποσο δυσκολο μου ηταν αυτο που θα περιγραψω :

Yπηρξαν στιγμες που πιεσα τον εαυτο μου να απομονωσει τεχνικα χαρακτηριστικα της ταινιας για να τα κρινω. Φωτογραφια, τεχνικη 3d , ηχος , αρτιοτητα προβολης.

Μου ηταν αδυνατον. Λες και ειχα μπει σε μια γιγαντια τσουληθρα στην οποια επεφτα με ιλλιγιωδη ταχυτητα και δεν μπορουσα να εχω αλλες σκεψεις παρα την αδρεναλινη που με κυριευσε.

Ολα ηταν σε αρμονια και εξυπηρετουσαν την ταινια. Τιποτα δεν ηταν εκθαμβωτικα υπερμεγεθες.

Η σοβαροτερη παρενεργεια μαλλον ηταν οτι ανεβασα παλμους. Επιασα τον εαυτο μου να εχει χτυποκαρδι για το πρωτογνωρο αυτο θεαμα. Οπως οταν ερωτευεσαι. Γιατι αν δεν ηταν ερωτας αυτος για τον κοσμο του καμερον τι ηταν ?

Ταινια παντως με την εννοια που εχουμε συνηθισει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Οσοι δεν την εχετε δει ακομα μην κανετε το λαθος να στερησετε απο τον εαυτο σας την πιθανοτητα να δειτε κατι τοσο μοναδικο. Δειτε το 3d.


Πανε 32 χρονια απο την προβολη του Πολεμου των Αστρων..

Δεν ειναι καθολου τυχαιο το οτι συγκριθηκε με την ταινια αυτη. Κανεις αλλος πριν δεν ειχε τολμησει να συγκρινει το πιο καλτ διαστημικο γουεστερν με τιποτα αλλο. Εως τωρα.....

Πιστευω οτι ο Λουκας βλεποντας την ταινια του Καμερον πρεπει να αισθανθηκε τρομερα μακακας που ενω εφερε το βαρος της πρωτης τριλογιας επελεξε να κανεις τις ταινιες που εκανε τελευταια χωρις να προσδωσει κατι μοναδικο οπως ειχε κανει το 1977.

Πρεπει πραγματικα να του εφυγε το αιμα απο το κεφαλι απο την ζηλεια του ξεροντας οτι θα μπορουσε να το επιχειρησει και ο ιδιος.

Δεν ξερω αν το Avatar θα γινει καλτ και θα δημιουργησει ουρες οπως εκανε το Star Wars. Ειναι και διαφορετικη εποχη. Παντως για μενα η εισαγωγη στον κοσμο του Καμερον δεν εχει γυρισμο.
Καλα τα σεναρια , καλος ο ηχος , καλη η υπεροχη φωτογραφια , καλη η σκηνοθετικη δεξιοτεχνια αλλα το να σηκωνεις την καμερα και να φανταζεσαι και κυριως να υλοποιεις αυτο που εφτιαξε ο Καμερον (ανεξαρτητως της ιστοριας και της αφελους της ισως για πολλους προσεγγισης της) ειναι κατι πολυ σπουδαιο.


Νομιζα πως με την τριλογια του Αρχοντα του δαχτυλιδιου ειχα δει το τελευταιο συγχρονο παραμυθι.

Λαθος μου. Το Avatar 3d ειναι το μεγαλυτερο παραμυθι . Δεν υπαρχει μεγαλυτερος τιτλος για ταινια του ειδους για μενα.

Φίλε KOSH βδομάδες να προσπαθούσα δεν θα περιεγραφα καλύτερα τισ εντυπώσεις μου τα είπες καλύτερα απο εμένα για εμένα!
Μάλλον θα μου πάρει μέρες να συνέλθω..
ΧΑ! και να φανταστείς οτι στον ρχοντα των δακτυλιδιών πήγε να με πάρει ο ύπνος..
 
Last edited:
Υπηρχε μια σοβαρη ατελεια στην κινηση ....

Τα αλογα των Ναβι δεν κινουνταν καθολου καλα. Ειναι προφανως εξαιρετικα δυσκολο να σκαναρεις ολες τους τις κινησεις και να τις αντιγραψεις .

Και εγώ είχα λίγο πρόβλημα στο πρώτο τέταρτο της ώρας λίγο μπρός πίσω τα γυαλιά και λίγο που συνήθισα όλα καλά μετα χάσιμο...
 
Ενας οδηγος για να αποφυγει ο θεατης τους 3d πονοκεφαλους.
Συνοπτικα μας λεει οτι τουλαχιστον στην 3d ταινια του cameron αυτο που πρεπει να
κανουμε ειναι να επικεντρωνομαστε εκει που κανει focus ο σκηνοθετης και οχι σε αλλο σημειο.
Απλα επειδη ειμαστε ολοι μας υποψιασμενοι θεατες παντα κοιτουμε και ψαχνουμε πληροφοριες ή λεπτομερειες στις out of focus σκηνες ,
κανοντας αυτο ομως στην συγκεκριμενη ταινια εχουμε μεγαλη πιθανοτητα να παθουμε πονοκεφαλο

http://www.shadowlocked.com/index.p...avoid-getting-a-3d-headache-while-watching-av


edit: 301 μυρια σε 5 μερες , παγκοσμιως
 
Last edited:
Toruk'makto

Δεν θα πω πολλά κύριοι. Όποιος δεν την δει και περιμένει να την δει στο σπίτι είναι απλά μακάκας. Όποιος έχει την δυνατότητα και δεν πάρει το πρώτο αεροπλάνο να πάει να την δει σε ΙΜΑΧ οθόνη στην Αγγλία είναι επίσης μακάκας και τον ζηλεύω για την δυνατότητα.
Όσο πιο μεγάλη οθόνη τόσο περισσότερο θα χαθείτε στον κόσμο του Κάμερον.
Μην περιμένετε σασπένς, μην περιμένετε σενάριο, μην περιμένετε να εκπλαγείτε από την ιστορία.
Να είστε έτοιμοι όμως μα τρέξετε, να πετάξετε, να μυρίσετε και να θαυμάσετε αυτό που βλέπετε.
Όταν η Disney έβγαλε την πρώτη stereo ταινία (fantasia) πολλοί δεν καταλάβανε την επανάσταση που ερχότανε. Είμαι σίγουρος ότι εκτός από το τεράστιο budget που χρειάζεται, η τεχνολογία 3D θα προχωρήσει και θα γίνει φτηνότερη και καλύτερη.
Απλά τρέχτε να το δείτε πριν σταματήσει σε 3D.
 
Το 1995, ο γνωστός σκηνοθέτης είδε τις ταχύτατες εξελίξεις στη δημιουργία CG χαρακτήρων και σκέφτηκε πως ίσως θα μπορούσε επιτέλους να γυρίσει το ονειρεμένο του project, το οποίο λαμβάνει χώρα σε έναν άλλο κόσμο. Έχοντας ήδη δημιουργήσει CG χαρακτήρες ? ορόσημα στις ταινίες "Η Άβυσσος" και "Εξολοθρευτής 2: Μέρα Κρίσης", ο Κάμερον ήθελε να εξελίξει την τέχνη του CG σε νέα επίπεδα και έγραψε το σενάριο για το οπτικά φιλόδοξο "Avatar". Όταν όμως μελέτησαν το σενάριο ειδικοί στο CG, ο Κάμερον κατάλαβε πως η τεχνολογία που απαιτεί ο φωτορεαλισμός είναι χρόνια πίσω, οπότε έβαλε το project στο ράφι.

Όταν ο Κάμερον επανάφερε το project το 2005, όλα έδειχναν πως η τεχνολογία είχε σχεδόν φτάσει στο απαιτούμενο σημείο. Την περίοδο εκείνη υπήρχε ακόμα η ανησυχία πως οι χαρακτήρες δε θα ήταν αρκετά ρεαλιστικοί και θα έπασχαν από το φαινόμενο "dead eye", το οποίο εμφανίζεται στις πρώτες ταινίες που χρησιμοποίησαν την μέθοδο performance capture. Η ομάδα του Κάμερον είχε ως στόχο να ξεπεράσει κάθε προηγούμενο και να εξασφαλίσει τον απόλυτο ρεαλισμό στους χαρακτήρες. Για να το καταφέρει αυτό, ανέπτυξε ένα νέο σύστημα "image-based facial performance capture", χρησιμοποιώντας μια κάμερα-κράνος για να καταγράψει με ακρίβεια και την πιο ανεπαίσθητη έκφραση στα πρόσωπα των ηθοποιών.

Αντί για την τεχνική motion capture με την τοποθέτηση κατοπτρικών σημείων στα πρόσωπα των ηθοποιών, οι ηθοποιοί φορούσαν έναν ειδικό εξοπλισμό στο κεφάλι - παρόμοιο με κράνος του ράγκμπι - στον οποίον ήταν συνδεδεμένη μια μικροσκοπική κάμερα. Ο εξοπλισμός αυτός αντίκριζε τα πρόσωπα των ηθοποιών και η κάμερα κατέγραφε τις εκφράσεις του προσώπου και την κίνηση των μυών, σε ένα βαθμό που δεν ήταν ποτέ μέχρι τώρα εφικτός. Ακόμα πιο σημαντικό ήταν το γεγονός πως η κάμερα κατέγραφε και την κίνηση των ματιών, κάτι που δεν συνέβαινε με παλαιότερα συστήματα.

Το σύστημα-κράνος επέτρεπε την καταγραφή εκφράσεων του προσώπου με πρωτοφανή διαύγεια και ακρίβεια. Εφόσον το σύστημα αυτό δεν βασιζόταν στις motion capture κάμερες του παρελθόντος, αυτές μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να καταγράψουν την κίνηση του σώματος, οπότε μπορούσαν να τοποθετηθούν πολύ πιο μακριά από τους ηθοποιούς. Το γεγονός αυτό έδινε τη δυνατότητα στην ομάδα του "Avatar" να χρησιμοποιήσει το μεγαλύτερο περιβάλλον capture που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ. Έχοντας έξι φορές το μέγεθος παλαιότερων capture περιβαλλόντων, το Volume του "Avatar" χρησιμοποιήθηκε για να καταγράψει ζωντανά άλογα που καλπάζουν, ακροβατικά με τη χρήση καλωδίων, ακόμα και εναέριες μάχες ανάμεσα σε αεροσκάφη και ιπτάμενα πλάσματα. Το επαναστατικό σύστημα-κράνος δεν ήταν απλά το κλειδί για τις πιο δυσδιάκριτες εκφράσεις των χαρακτήρων, αλλά και για το επικό θέαμα της ταινίας.


Η επανάσταση της Virtual Camera

Μία ακόμα εφεύρεση που δημιουργήθηκε για το "Avatar" ήταν η Virtual Camera, η οποία επέτρεπε στον Κάμερον να γυρίζει σκηνές στον ψηφιακό του κόσμο, σαν να κινηματογραφούσε σε ένα στούντιο του Χόλιγουντ. Μέσα από την Virtual Camera, ο σκηνοθέτης δεν έβλεπε την Ζόε Σαλντάνα αλλά τον εξωγήινο χαρακτήρα που υποδύεται, την Νέφτιρι. Αντί για τους Σαμ Ουόρθινγκτον και Σιγκούρνι Ουίβερ, έβλεπε τα τεράστια μπλε avatar τους, με τις ουρές και τα τεράστια χρυσά μάτια τους. Αντί για το λιτό γκρι χώρο του Volume, έβλεπε την πλούσια βλάστηση του δάσους της Πανδώρας, ή τα πλωτά βουνά Αλληλούια, ή την ανθρώπινη αποικία στην Πύλη της Κολάσεως.

Έχοντας πλέον βρει τον τρόπο για να καταγράψει τις ερμηνείες των ηθοποιών, το επόμενο βήμα για τον Κάμερον ήταν να στραφεί στο βραβευμένο με Όσκαρ εργαστήριο ειδικών εφέ του Πίτερ Τζάκσον, WETA Digital, στην Νέα Ζηλανδία. Οι επαναστατικοί φωτορεαλιστικοί χαρακτήρες της WETA, όπως το Γκόλουμ από τον "Άρχοντα των Δαχτυλιδιών" και ο απόλυτα ρεαλιστικός Κινγκ Κονγκ, οδήγησαν τον Κάμερον στην πεποίθηση πως η ομάδα αυτή θα μπορούσε να δώσει ζωή στους Na’vi χαρακτήρες του.


Θα κάνουμε ταινίες χωρίς ηθοποιούς;

"Οι ηθοποιοί με ρωτούν αν προσπαθούμε να τους αντικαταστήσουμε" λέει ο Κάμερον. "Αντιθέτως, προσπαθούμε να τους δώσουμε νέες μεθόδους με τις οποίες θα εκφράζονται και θα δημιουργούν χαρακτήρες, χωρίς κανένα περιορισμό. Δε θέλω να αντικαταστήσω τους ηθοποιούς, λατρεύω την συνεργασία με ηθοποιούς. Αυτό είναι που κάνω ως σκηνοθέτης. Αυτό που προσπαθούμε να αντικαταστήσουμε είναι τις πέντε ώρες στην καρέκλα του μακιγιάζ, οι οποίες απαιτούνταν για τη δημιουργία χαρακτήρων όπως εξωγήινοι, λυκάνθρωποι, μάγισσες, δαίμονες κτλ. Τώρα μπορείς να είσαι όποιος και ό,τι θέλεις, σε οποιαδήποτε ηλικία, ακόμα και διαφορετικού φύλου, χωρίς τη χρονοβόρα διαδικασία και τη δυσφορία του πολύπλοκου μακιγιάζ."

Το "Avatar" τοποθετεί τους φωτορεαλιστικούς χαρακτήρες σε έναν κόσμο σχεδιασμένο σε υπολογιστή, που φαίνεται τελείως αληθινός. Κάθε φυτό, κάθε δέντρο, κάθε βράχος έχει δημιουργηθεί στους υπολογιστές της WETA Digital στην Νέα Ζηλανδία. Σημαντικές τεχνολογικές εξελίξεις σε lighting, shading και rendering επέτρεψαν στη WETA να δημιουργήσει ένα φωτορεαλιστικό κόσμο, ο οποίος είναι εξωγήινος στις λεπτομέρειες, αλλά φαίνεται στο μάτι ως απόλυτα φυσικός. Περισσότερα από ένα Petabyte (χίλια terabytes) ψηφιακής αποθήκευσης χρειάστηκαν από τη WETA για όλα τα CG στοιχεία της ταινίας? τα μυριάδες φυτά, ζώα, έντομα, βουνά και σύννεφα. Για να κατανοήσει κανείς την αναλογία, ο "Τιτανικός" χρειάστηκε 2 terabytes για να δημιουργηθεί (και να βυθιστεί) το πλοίο και οι χιλιάδες επιβάτες του, δηλαδή το 1/500ο του αριθμού που χρειάστηκε για το "Avatar".

Το "Avatar" γυρίστηκε επίσης σε στερεοσκοπικό 3D. Δε χρειάστηκε λοιπόν μόνο η WETA να δουλέψει σε 3D για να δημιουργήσει τις CG σκηνές (όπως έκαναν και τα υπόλοιπα εργαστήρια ειδικών εφέ όπως η ILM), αλλά και οι live action σκηνές γυρίστηκαν επίσης σε 3D. Για τον σκοπό αυτό, ο Κάμερον χρησιμοποίησε το Fusion Camera System, το οποίο ανέπτυξε μαζί με τον Βινς Πέις. Χρειάστηκαν επτά χρόνια για την δημιουργία του συστήματος Fusion, το οποίο αποτελεί το πιο εξελιγμένο στερεοσκοπικό σύστημα κάμερας στον κόσμο. Οι κάμερες λειτουργούσαν άψογα στο set του "Avatar", επιτρέποντας στις σκηνές live action να ενωθούν ομαλά με τις σκηνές CG σε ένα ομοιόμορφο σύνολο.

Ήταν κρίσιμο για τον Κάμερον από την αρχή πως κάθε λεπτομέρεια από τις ερμηνείες των ηθοποιών θα πρέπει να αποτυπωθεί πλήρως στους CG χαρακτήρες. Η WETA τον διαβεβαίωσε πως η ομάδα της από τους καλύτερους animators θα είχε ως αποστολή να απεικονίσει 100% τις ερμηνείες των ηθοποιών στους Na’vi ή avatar χαρακτήρες. Αυτό προϋπέθετε την εξασφάλιση πως εξαιρετικά ακριβή δεδομένα θα καταγράφονται την στιγμή που ερμηνεύονται οι ρόλοι, ενώ απαιτούσε περισσότερο από έναν χρόνο δουλειάς από την ομάδα animation, ώστε να δημιουργηθούν οι μέθοδοι με τους οποίους οι CG χαρακτήρες εκφράζονται ακριβώς όπως οι ηθοποιοί που τους υποδύονται.

Οι επαναστατικές αυτές τεχνολογικές μέθοδοι είναι απλά εργαλεία στην "εργαλειοθήκη" του δημιουργού, ενώ βρίσκονται πάντα στην υπηρεσία της ιστορίας, του συναισθήματος και των χαρακτήρων. Ο παραγωγός Τζον Λάντο λέει πως "στο τέλος, η αντίδραση του κοινού προς το "Avatar" δε θα αφορά την τεχνολογία αλλά τους χαρακτήρες και την ιστορία που δημιούργησε ο Τζέιμς.






e-go
 
@ Ντιμη-Χρύσα :p

Ολο εξυπνάδες είστε αλλά ένεκα οι μέρες.....:p

ΥΓ Αν είχα καταλάβει ότι εφαγα μισή ώρα στο @$#$@itecket για να γλυτωσουν κάτι φραγκοφονιάδες 1 Ευρω / εισητήριο θα τους του είχα κάνει δώρο :p
 
Το είδα χθες το βράδυ σε 3d μαζί με άλλους βλαμμένους της περιοχής.

Ήμουν λίγο διστακτικός γιατί δε τα μπορώ αυτά τα μούβης.
"Βγαλμένα μέσα απ'τη ζωή" τα λέω.

Αλλά εξεπλάγην ευχάριστα, πέρα από την αρτιότητα των εφφέ!

Η ταινία έχει σαφέστατα αλληγορικό νόημα (και μάλιστα περισσότερα από ένα) και συστήνεται ανεπιφύλακτα αν είστε σινεφίλ γενικά.

Αρκεί να σας πω ότι η τελευταία ταινία που μου άρεσε ήταν το Vicky-Cristina-Barcelona...