Αυτοκινητιστικά νέα

Στα προ πολέμου επίπεδα επιστρέφει η διεθνής τιμή του πετρελαίου – Νέα μείωση στις τιμές των καυσίμων στην αντλία.​

1782538943661.png
Στα προ πολέμου επίπεδα επιστρέφει η διεθνής τιμή του πετρελαίου, καθώς αυξάνονται οι εξαγωγές από τη Μέση Ανατολή. Η μείωση αυτή, αποτυπώνεται και στην αντλία, με τις τιμές των καυσίμων να συνεχίζουν την πτωτική τους πορεία.

Παράλληλα, η μέση πανελλαδική τιμή για την αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1,923 ευρώ το λίτρο, για το πετρέλαιο κίνησης στα 1,615 ευρώ, ενώ το υγραέριο κίνησης έχει υποχωρήσει κάτω από το 1€ στα 0,984 ευρώ το λίτρο.

Στην Αττική οι τιμές είναι ακόμα χαμηλότερες. Η μέση τιμή είναι στο 1,89 για την αμόλυβδη και στο 1,58 ευρώ για το πετρέλαιο κίνησης. Μόνο στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα η τιμή της αμόλυβδης παραμένει πάνω από τα 2 ευρώ, ωστόσο, με πτωτική πορεία.


οι τιμές στις αντλίες, για μένα είναι πάρα πολύ αυξημένες, εκτιμώ ότι από τον Ιούλιο, "τεχνητά" θα αυξηθούν κι άλλα και ας έχει επέλθει συμφωνία.
 
Θα το ξαναπω κι ας ακουστώ γραφικός: όποιος θέλει φτηνή βενζίνη μετακομίζει σε άλλο κράτος. Δεν κάνω καμιά πλάκα.

Γεράσαμε κι ακόμα περιμένουμε φτηνή βενζίνη.....είναι τόσο βαθιά ριζωμένες κάποιες πρακτικές σε αυτή την χώρα, που πλέον δεν έχει κανένα νόημα να περιμένουμε.
Οπως λέει και ο φίλος μου που μετανάστευσε Αυστραλία πριν 15 χρόνια: αφού δεν αλλάζει η χώρα, αλλάζω εγώ.
 
Θα το ξαναπω κι ας ακουστώ γραφικός: όποιος θέλει φτηνή βενζίνη μετακομίζει σε άλλο κράτος. Δεν κάνω καμιά πλάκα.

Γεράσαμε κι ακόμα περιμένουμε φτηνή βενζίνη.....είναι τόσο βαθιά ριζωμένες κάποιες πρακτικές σε αυτή την χώρα, που πλέον δεν έχει κανένα νόημα να περιμένουμε.
Οπως λέει και ο φίλος μου που μετανάστευσε Αυστραλία πριν 15 χρόνια: αφού δεν αλλάζει η χώρα, αλλάζω εγώ.
όταν η Κύπρος πράγματι προμηθεύεται καύσιμα από τα ελληνικά διυλιστήρια, τα οποία στη συνέχεια διαθέτει στην αγορά της σε σημαντικά χαμηλότερη τελική τιμή από την Ελλάδα, κάτι σάπιο συμβαίνει, το οποίο και " βαφτίζεται ειδικός διπλός φόρους κατανάλωσης και ΦΠΑ (24%)...