Αυτοκινητιστικά νέα

Nέα crossover απο citroen, peugeot, mazda...

201236.jpg


201238.jpg


201229.jpg


autotriti

Αυτοκίνητα που μάλλον ταιριάζουν στους Ελληνικούς δρόμους και τσέπες.
(κρίνοντας απο την επιτυχία των αντίστοιχων μοντέλων της nissan, mitsubishi, skoda, hyundai, kia κτλ που ήδη κυκλοφορούν)
 
i love peugeot, το περιμένω εδώ και αρκετό καιρό.
αν η τιμή είναι λογική ίσως το χτυπήσω.
 
Να ερωτήσω,το καινούριο A-Class είναι καλό;Το μηχανικό σύνολο των 1,6 l σε βενζίνη πάντα πως είναι;Έχει αναφερθεί κάποια βλάβη;
 
Νέο Toyota Auris


Το βρετανικό Autocar παρουσίασε το δημοφιλές μικρομεσαίο της Toyota χωρίς καμουφλάζ,
κατά τη διάρκεια φωτογράφισης στην Ολλανδία. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το
νέο Auris δείχνει αναμφίβολα πιο γοητευτικό και λιγότερο συντηρητικό.

Η στενή μάσκα, σε σχήμα «V», συνδέεται με τα φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας
φιλοξενεί τη μεγάλη εισαγωγή αέρα και τους προβολείς ομίχλης στα δύο άκρα του.
Χαρακτηριστική είναι η έντονη κλίση της μπροστινής κολώνας, ένα επιπλέον sport
χαρακτηριστικό στο νέο Auris. Την εικόνα της… ουράς συνθέτουν το μικρό τζάμι της
πέμπτης πόρτας, ο ογκώδης προφυλακτήρας και τα φώτα που εκτείνονται ως τη φαρδιά
πίσω κολώνα.

Το νέο Auris είναι κατά 5 cm μακρύτερο από τον προκάτοχό του, φθάνοντας σε μήκος
τα 4,27 m. Το ύψος μειώθηκε από το 1,52 m στο 1,46 m, ενώ το πλάτος παρέμεινε στο 1
,76 m. Η καμπίνα των επιβατών είναι πλήρως ανανεωμένη, με νέο τιμόνι, πίνακα οργάνων,
φαρδύτερη κεντρική κονσόλα και ποιοτικότερα υλικά. Από τις φωτογραφίες διαπιστώνουμε
ότι είναι έτοιμη και η υβριδική έκδοση, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα
ακολουθήσει και αμάξωμα station wagon.

Η πρεμιέρα του νέου Auris αναμένεται να γίνει στα τέλη Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, με
την έναρξη των πωλήσεων να ακολουθεί στις αρχές του 2013. Η γκάμα των κινητήρων θα
περιλαμβάνει αναβαθμισμένες εκδόσεις των υπαρχόντων 1.33 και 1.6, όμως από το 2014
θα εμπλουτιστεί με δύο οικονομικούς στην κατανάλωση πετρελαιοκινητήρες από τη BMW,
χωρητικότητας 1,6 και 2 λίτρων.



auris1l.jpg


auris2s.jpg


(πηγή)
 
Έτσι όπως το πάνε δεν θα ξεχωρίζεις το golf από το 308, το auris, το astra.....και πάει λέγοντας.....
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Έτσι όπως το πάνε δεν θα ξεχωρίζεις το golf από το 308, το auris, το astra.....και πάει λέγοντας.....
Το πίσω μέρος είναι από το Χ1 και το μπροστά από το Honda...
 
Porsche Panamera: Στο Παρίσι η… 5η και πρακτικότερη θύρα ενός 4θυρου coupe

0C524D6C1C8778E9F7FE20605DDCBEA3.jpg


Ο προγραμματισμός για την έκδοση παραγωγής μιας πρακτικότερης Panamera την τοποθετεί το 2016 μαζί με τη δεύτερη γενιά του τετράθυρου coupe.
Την παρουσίαση μιας πρακτικότερης station wagon έκδοσης της Panamera φέρεται να ετοιμάζει η Porsche για τη διεθνή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας το φθινόπωρο.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες η πρακτικότερη έκδοση της Panamera η οποία θα προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ αλλά και πιο εύκολη πρόσβαση σε αυτό χάρη στο ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα, θα παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στην επερχόμενη γαλλική έκθεση με την προοπτική να ενταχθεί στην γκάμα του γερμανικού μοντέλου, μαζί με τη δεύτερη γενιά του, το 2016.

Βέβαια αυτό θα εξαρτηθεί από τις αντιδράσεις του κοινού στο αρχικό concept που θα παρουσιαστεί στο Παρίσι το Σεπτέμβριο και το οποίο θα λειτουργήσει ως ένα είδος σφυγμομέτρησης για την απόπειρα της Porsche να ωθήσει τα όρια της πέρα ακόμα από SUV και τετράθυρα coupe.

Μια απόπειρα που επιβάλλεται από το στόχο πωλήσεων της Porsche έως το 2018 στο πλαίσιο και της στρατηγικής του ομίλου VW αλλά και από τον ανταγωνισμό προτάσεων όπως η Shooting Brake εκδοχή της Mercedes-Benz CLS.

http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1231208953
 
εχουν ξεκινησει να ειναι απαισια , ολα τα κινεζογιαπωνεζικα την τελευταια 4ετια.Μεχρι και το civic χαλασαν φετος.
Σαν να εισαι μεσα σε οχημα απο manga cartoon της tv.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

εχουν ξεκινησει να ειναι απαισια , ολα τα κινεζογιαπωνεζικα την τελευταια 4ετια.Μεχρι και το civic χαλασαν φετος.
Σαν να εισαι μεσα σε οχημα απο manga cartoon της tv.

χαχαχαχαχαα...Μη σα ακούσει ο Μιχάλης μόνο!!
 
Hiriko: Ηλεκτρικό διθέσιο για την Ευρώπη
Ισπανικές ρίζες κι ένας Έλληνας στο project







10731949.jpg



Δεν πρόκειται απλά για ένα ακόμη ηλεκτρικό τετράτροχο που φιλοδοξεί να λύσει τα μεταφορικά προβλήματα της πόλης του αύριο, αλλά μια λίγο διαφορετική προσέγγιση καθώς οι τροχοί του διπλώνουν μειώνοντας σημαντικά το μεταξόνιο του οχήματος κατά την στάθμευση. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Το Hiriko παρουσιάστηκε στις αρχές του χρόνου από τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Jose Manuel Barroso με σκοπό να κυκλοφορήσει το 2013. Αποτελεί προϊόν έμπνευσης της ομάδας του Media Lab της διάσημης σχολής του ΜΙΤκαι κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την Ισπανική κυβέρνηση και τις Βασκικές περιφέρειες. Το όνομα Hiriko στα Βασκικά σημαίνει «αστικό», οπότε δηλώνεται με αυτόν τον τρόπο ότι ο προορισμός του ηλεκτρικού που δεν είναι άλλος από τα κέντρα των πόλεων όπου δεν υπάρχει περίσσεια χώρου για στάθμευση.

Γι αυτό κι όταν διπλώνουν οι πίσω τροχοί, σύρονται από κάτω από το αυτοκίνητο και μειώνεται το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου στα 2/3 του μήκους του, που ούτως ή άλλως είναι αρκετά μικρό. Μια ακόμη ιδιαιτερότητα του οχήματος είναι ότι προορίζεται για κοινόχρηστη χρήση από κοινωνικούς φορείς ή δημοτικές επιχειρήσεις με χαμηλό κόστος χρήσης και όχι για κερδοσκοπικούς σκοπούς, αλλά θα επιτρέπεται σε όποια ενδιαφερόμενη εταιρεία να συλλέξει στοιχεία προς όφελος της ηλεκτροκίνησης. Σύντομα θα υπάρχει στόλος οχημάτων στην πόλη Malmo της Σουηδίας και θα ακολουθήσουν το Βερολίνο, η Βαρκελώνη, η Vitoria-Gasteiz η δεύτερη πιο μεγάλη πόλη των Βάσκων και θα ακολουθήσει το San Francisco και το Hong Kong.

Μία άλλη σχεδιαστική ιδιαιτερότητα του Hiriko αφορά την πρόσβαση των επιβατών καθώς δεν υπάρχουν οι τυπικές πλευρικές πόρτες αλλά μία, η οποία στην ουσία είναι η μετώπη του αυτοκινήτου μαζί με το παρμπρίζ. Θυμίζει το Isetta της BMW αλλά το Hiriko έχει τέσσερις τροχούς οι οποίοι κινούνται από ξεχωριστό ηλεκτροκινητήρα ο οποίος βρίσκεται μέσα στην πλήμνη του κάθε τροχού. Ξεχάστε επίσης και το παραδοσιακό τιμόνι, καθώς η συγκεκριμένη πρόταση διαθέτει joystick. Το Hiriko τιμάται 12.500 ευρώ, όσο δηλαδή το κόστος κατασκευής και παρά το γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα φθηνό διαθέτει έξυπνες λύσεις μέσω smartphone ώστε να μην μπορεί κανείς να το κλέψει, αφού ανά πάσα στιγμή το κέντρο ελέγχου θα μπορεί να γνωρίζει που βρίσκεται.

Κι ο Έλληνας Ερευνητής

Ο Δημήτρης Παπανικολάου εργάζεται πάνω στο Hiriko και είναι μέλος της ομάδας με άλλους επτά ερευνητές που φιλοδοξούν να κάνουν προσιτή την ηλεκτροκίνηση στα κέντρα των πόλεων. Σπούδασε αρχιτεκτονική στο ΕΜΠ και συνέχισε για μεταπτυχιακά στις ψηφιακές τεχνολογίες στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης (MIT) όπου εντάχθηκε στην ομάδα του Hiriko.

Η πρόταση του Έλληνα μηχανικού τιτλοφορείται: «Mobility on Demand», είναι σύστημα παρόμοιας έμπνευσης με αυτό που χρησιμοποιείται από τον κοινόχρηστο στόλο ποδηλάτων του Παρισιού και θα είναι το πρώτο σύστημα ενοικίασης οχημάτων στον κόσμο το οποίο θα το διαχειρίζονται εξ ολοκλήρου οι χρήστες του. Η ιδιαιτερότητα του είναι ότι το μοντέλο διαχείρισης που σχεδίασε ο Έλληνας ερευνητής παραπέμπει στον τρόπο λειτουργίας χρηματιστηρίου με χρέωση που θα εξαρτάται από την προσφορά και τη ζήτηση.

Η τιμή κάθε διαδρομής θα καθορίζεται βάσει των καταγραφών που θα γίνονται στους σταθμούς ελέγχου και θα μπορεί όποιος το επιθυμεί να επιλέξει τη φθηνότερη ταρίφα για τη μετακίνηση που επιθυμεί να κάνει μέσα στην πόλη. Πλέον ο κ. Παπανικολάου συνεχίζει τις σπουδές του κάνοντας διδακτορικό στο Πανεπιστήμιο του Harvard.

http://x.pstatic.gr/news/n/49/10731949.jpg
 
Προς το παρόν νομίζω ότι το κορυφαίο μικρό είναι ακόμα το smart. Τωρά γι αυτό θα δούμε. Πάντως έχουν σχεδόν το ίδιο κόστος.
 
Προς το παρόν νομίζω ότι το κορυφαίο μικρό είναι ακόμα το smart. Τωρά γι αυτό θα δούμε. Πάντως έχουν σχεδόν το ίδιο κόστος.

Πλέον θεωρω το vw up ως πιο ποιοτικο αμαξι.Το εσωτερικο του ειναι μια κατηγορια παραπανω απο τα υπολοιπα.Πιο βολικο παραμενει το smart νομιζω.