ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΟΝ
Εως χοντρογερμανοποιηθει...:icon15:
Οι αλλοι ειδαν κι αποειδαν οτι μηχανικα δεν μπορουν και το ριξαν στα....ηλεκτρονικα.ESP και τα ρεστα.Πλεον οταν παει να φυγει μπαινουν ολα τα μπλιμπλονια και το πραγμα μαζευεται...
Οχι οτι ενα κακοστημενο αυτοκινητο θα σωθει απο τα ηλεκτρονικα αλλα οσο να'ναι τα πραγματα εχουν βελτιωθει.
Απο την αλλη σκεψου οτι το γυρισαν στον ημιακαμπτο αξονα (ντροπη και καταντια για Γαλλους) για να μειωσουν το κοστος αλλα και παλι η αισθηση της αναρτησης σε σχεση με ενα Οπελ που εχει εξισου ημιακαμπτο ειναι η μερα με τη νυχτα.
Τουλαχιστον στα πιο καλα μοντελα φορανε πολλαπλους συνδεσμους...Παλι καλα...
Ασε που πλεον η υδροενεργητικη ειναι προαιρετικη (και μονο στο C5) ενω καποτε (μεχρι πριν λιγα χρονια) ηταν στανταρντ.
Ατιμο κοστος....
Για να μην έχετε τεκμήριο και να είστε και κάτω από 1.600 υπάρχει η λύση
![]()
Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Παγκοσμίως στατιστικά αναφέρθηκαν μόνο 1% προβλήματα σε κινητήρες twin turbo και μάλιστα σε χώρες που τα καύσιμα ήταν πολύ καλής "ποιότητας".... όπως της Ελλάδας αν και εδώ είναι ελάχιστες έως καθόλου οι εισαγωγές στα συνεργεία .Αρκεί να μην πάρεις τούρμπο της BMW...εκεί τα προβλήματα παραμένουν.
Παγκοσμίως στατιστικά αναφέρθηκαν μόνο 1% προβλήματα σε κινητήρες twin turbo και μάλιστα σε χώρες που τα καύσιμα ήταν πολύ καλής "ποιότητας".... όπως της Ελλάδας αν και εδώ είναι ελάχιστες έως καθόλου οι εισαγωγές στα συνεργεία .
Από τα κεντρικά αρχεία στα service παγκοσμίως δεν υπάρχει στατιστικά κανένα πρόβλημα σε βραβευμένους κινητήρες όπως οι twin turbo .
Οι γκαντέμηδες θα είναι γκαντέμηδες και θα έχουν πάντα προβλήματα ανεξάρτητα τη μάρκα που θα επιλέξουν στο αυτοκίνητό τους
Αρκεί να μην πάρεις τούρμπο της BMW...εκεί τα προβλήματα παραμένουν.
Ποιος το λέει αυτο;
Εγώ, την έχω ξαναγράψει την περιπέτειά μου στο νήμα αυτό.
Μιλαμε για κασκαντερ ετσι....οχι για οδηγο!!!Άντε για να φτιαχτούμε απόψε με ποιον άλλο ? Ken Block με τις υγείες σας
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.