Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Για να μην έχετε τεκμήριο και να είστε και κάτω από 1.600 υπάρχει η λύση

BMW-i8-2014-11-700x465.jpg


Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εως χοντρογερμανοποιηθει...:icon15:
Οι αλλοι ειδαν κι αποειδαν οτι μηχανικα δεν μπορουν και το ριξαν στα....ηλεκτρονικα.ESP και τα ρεστα.Πλεον οταν παει να φυγει μπαινουν ολα τα μπλιμπλονια και το πραγμα μαζευεται...
Οχι οτι ενα κακοστημενο αυτοκινητο θα σωθει απο τα ηλεκτρονικα αλλα οσο να'ναι τα πραγματα εχουν βελτιωθει.

Απο την αλλη σκεψου οτι το γυρισαν στον ημιακαμπτο αξονα (ντροπη και καταντια για Γαλλους) για να μειωσουν το κοστος αλλα και παλι η αισθηση της αναρτησης σε σχεση με ενα Οπελ που εχει εξισου ημιακαμπτο ειναι η μερα με τη νυχτα.
Τουλαχιστον στα πιο καλα μοντελα φορανε πολλαπλους συνδεσμους...Παλι καλα...
Ασε που πλεον η υδροενεργητικη ειναι προαιρετικη (και μονο στο C5) ενω καποτε (μεχρι πριν λιγα χρονια) ηταν στανταρντ.
Ατιμο κοστος....

Περιγράφεις το αμάξι μου τώρα, δυστυχώς μόνο στο RC υπήρχε η δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP, στο δικό μου μετά τα 50 χλμ. και να το βγάλεις ξαναμπαίνει από μόνο του. Όταν πήρα το δικό μου το RC δεν είχε βγεί....αν και δεν πιστεύω ότι θα έδινα τα έξτρα 3 χιλιάρικα για να το πάρω.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Για να μην έχετε τεκμήριο και να είστε και κάτω από 1.600 υπάρχει η λύση

BMW-i8-2014-11-700x465.jpg


Το i8 συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα απόδοσης 96kW (131 ίππων) με 250 Nm ροπής και έναν turbo 1.500αρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης στον πίσω άξονα απόδοσης 231 ίππων με 320 Nm ροπής, με την συνολική απόδοση να ανέρχεται στα 362 άλογα με 570 Nm ροπής. Οι δύο κινητήρες συνεργάζονται με ένα νέο 6-τάχυτο κιβώτιο το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να μεγιστοποιούνται οι επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Να και κατι που συμφωνουμε !!! .... -bye-
Δεν πειραζει που ο βενζινοκινητηρας εινα Turbo.
Μεσα στην πολη (ξεκινα-σταματα) μπαλα θα παιζει ο ηλεκτροκινητηρας.
Και ΑΥΤΟ .... ειναι ακρως ικανοποιητικο (για αρχη).

(την χειροτερη φωτο που μπορουσες να βρεις, ποσταρες ? ... :laugh:)
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αρκεί να μην πάρεις τούρμπο της BMW...εκεί τα προβλήματα παραμένουν.
Παγκοσμίως στατιστικά αναφέρθηκαν μόνο 1% προβλήματα σε κινητήρες twin turbo και μάλιστα σε χώρες που τα καύσιμα ήταν πολύ καλής "ποιότητας".... όπως της Ελλάδας αν και εδώ είναι ελάχιστες έως καθόλου οι εισαγωγές στα συνεργεία .
Από τα κεντρικά αρχεία στα service παγκοσμίως δεν υπάρχει στατιστικά κανένα πρόβλημα σε βραβευμένους κινητήρες όπως οι twin turbo .

Οι γκαντέμηδες θα είναι γκαντέμηδες και θα έχουν πάντα προβλήματα ανεξάρτητα τη μάρκα που θα επιλέξουν στο αυτοκίνητό τους
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Παγκοσμίως στατιστικά αναφέρθηκαν μόνο 1% προβλήματα σε κινητήρες twin turbo και μάλιστα σε χώρες που τα καύσιμα ήταν πολύ καλής "ποιότητας".... όπως της Ελλάδας αν και εδώ είναι ελάχιστες έως καθόλου οι εισαγωγές στα συνεργεία .
Από τα κεντρικά αρχεία στα service παγκοσμίως δεν υπάρχει στατιστικά κανένα πρόβλημα σε βραβευμένους κινητήρες όπως οι twin turbo .

Οι γκαντέμηδες θα είναι γκαντέμηδες και θα έχουν πάντα προβλήματα ανεξάρτητα τη μάρκα που θα επιλέξουν στο αυτοκίνητό τους

Για twin turbo δεν έχω άποψη ούτε και εμπειρία, γκαντέμης δόξα τωΘεώ δεν υπήρξα στα Peugeot μου ούτε και στις Toyota μου. Το κακό ήταν ότι στο 207 μου αποφάσισαν Γάλλοι και Γερμανοί να συνεργαστούν με αποτέλεσμα να την πληρώσω μετά από 4 χρόνια κτήσης και καλής χρήσης (δεν μου χάλαγε εντός της διετίας να είχα και την εγγύηση!!!!!!!!).
Θα μου πεις ότι μπορεί να την είχα πληρώσει ακριβότερα εκτός από την αντλία υψηλής πίεσης που αντικατέστησα τελικά.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Να διευκρινίσω ότι η BMW δεν είχε ποτέ turbo .Τα τελευταία 4 χρόνια στράφηκε προς το twin turbo όπως θ ακολουθήσουν και οι άλλοι . Οι λόγοι που πήγε σε διπλό και δεν ξεκίνησε από μονό πολλοί ..απλά άφησε το πείραμα του μονού για τις Alpina, Hamann κτλ
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Άντε για να φτιαχτούμε απόψε με ποιον άλλο ? Ken Block με τις υγείες σας

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εγώ, την έχω ξαναγράψει την περιπέτειά μου στο νήμα αυτό.

Οκ θα το ψάξω να διαβάσω την περιπέτεια που λες, μιας και εχω αντίθετη άποψη
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Άντε για να φτιαχτούμε απόψε με ποιον άλλο ? Ken Block με τις υγείες σας

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Μιλαμε για κασκαντερ ετσι....οχι για οδηγο!!!
Στο wrc ετρωγε το ξυλο της χρονιας απο ολους τους δευτεροτριτους (οταν καταφερνε να μεινει στον δρομο...πραγμα σπανιο!!)
 
Το αναποδο γκιο-γκιο, θες να πεις :p
Aν του βαλεις και ενα χερουλακι :laugh:

Ευχομαι να μην αξιωθω να ζησω την στιγμη της ... ετεροκινησης
οπου ενα τσιπ αποφασιζει για ολα. Η αυτοκινηση που απολαυσαμε
τοσα χρονια ας μην παραδωσει την θεση της σ'αυτο το οργουελικο
κατασκευασμα :icon15:

(για την ακριβεια, προκειται για ετερο-οδηγηση .... η κινηση ειναι
παλι του αμαξιου).
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Προσπαθώ να το φανταστώ με Ελληνα οδηγό στο φανάρι...:flipout::flipout:
 
Σιγα, εκτος απο το να μιλαει στο κινητο, θα τρωει με το αλλο χερι και ενα σουβλακι.

Θα μου πεις αυτο το κανει ηδη... :D