Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

και εγώ παθών, σε passat μοντέλο 2006, χρειάστηκε το 2016 να αλλάξω πρώτη φορά μπαταρία, δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά :p
Τοσο κρατανε οι εργοστασιακες. Εγω νομιζα οτι χαλασε η δικια μου και τελικα ηθελε απλα συμπληρωμα υγρα στα 8 χρονια. Αλλα και εγω βαρβαρος. Να βαζω μπρος με ανοικτο cd player aircodition και αυτοματα φωτα..
 
Λίγο σου κράτησε. Στην Ε46 που αγόρασα το 2002 την πούλησα το 2012 και δεν είχε πέσει καθόλου.
Αλήθεια, γιατί οι εργοστασιακές κρατανε περισσότερο από αυτές που βάζουμε μετά; Και μιλάω και για επώνυμες.
 
Ακόμα και στις Bosch και Varta υπάχουν διαφορετικές ποιοτικά σειρές.
Έχω αντίθετη από τη δική σου εμπειρία με μηχανές και αμάξια.
Επίσης οι μπαταρίες δε πάνε με τα χρόνια......είναι θέμα λειτουργίας!
Αν κάνεις καθημερινή χρήση σε αστικό περιβάλλον και πολύ μικρές αποστάσεις
τα 5-6 χρόνια είναι πολύ καλά!
Επίσης ένα νέο αμάξι έχει πολύ περισσότερες απαιτήσεις από ένα cinquecento π.χ.
 
Μπορεί να είναι και τυχαίο αλλά ουδέποτε μπαταρία αντιπροσωπείας δεν μου κράτησε όσο και η εργοστασιακή.
Και ήταν ακριβώς ίδιες.
Το δοκίμασα 3 φορές.
Δεν μπόρεσα, και τις 3 φορές που το δοκίμασα, με δυο διαφορετικές μάρκες αυτοκινήτου, σε διάστημα 10 ετών, να καταλάβω γιατί συνέβει αυτό.

Εννοείται οτι η χρήση του αυτοκινήτου δεν είχε αλλάξει.
 
Ακόμα και να μην έχει το αυτοκίνητο, μπορείτε να βάλετε μπαταρία που υποστηρίζει start/stop. Είναι ακριβές αλλά θα κρατήσει για ένα εξαιρετικά μεγάλο διάστημα. Επειδή έτυχε να ρωτήσω πόσο κάνει η αντικατάσταση στην Audi αν πάθει κάτι, 170 ευρώ :D
 
Κι εγώ το είχα πάντα off μέχρι πριν λίγο καιρό όπου αποφάσισα, για να δω αν πράγματι κάνει οικονομία στο καύσιμο, να το δουλέψω.
Η αλήθεια είναι οτι υπάρχει -μικρή βέβαια- διαφορά στην κατανάλωση.

Όμως, αυτό που σκέφτομαι και πλέον θα το απενεργοποιώ είναι το εξής.
Πέρα απο την φθορά στον κινητήρα, που υποτίθεται ο κατασκευαστής έχει προνοήσει αλλά πολύ αμφιβάλω, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι δεν λαμβάνει υπόψιν την θερμοκρασία λαδιού.

Κάθε μέρα οδηγώ περίπου 60χλμ για να πάω στην δουλειά μου μέσω εγνατίας.
Όταν λοιπόν βγαίνω απο την εγνατία, στα 500 μέτρα πέφτω σε φανάρι.
Οι θερμοκρασία λαδιού συνήθως εκείνη την στιγμή είναι 100-105 βαθμούς περίπου(σταθερή οδήγηση με 140χαω). Νομίζω παραείναι μεγάλη για να σβήσει ο κινητήρας.
 
ποτε μου δεν το ειχα ενεργοποιημενο.

Είμαι σχεδόν σίγουρος (έχω αγνοια απο τεχνικης πλευρα τι γινεται) οτι ο μοναδικος λογος που το βαζουν οι κατασκευαστες εχει να κανει με την εκπομπη καυσαεριων, και τις προδιαγραφες που οφειλουν να ακολουθουν (νομοθεσιες, προστιμα, ανταγωνισμος)
 
παρουσιάστηκε η νέα MERCEDES G WAGEN. Αρχικά θα διατίθεται με κινητήρα 4.0 V8 βενζίνης και στη συνέχεια και με τους υπόλοιπους. Η τιμκή δεν αυξήθηκε παραμένει στα 100.000 ευρώ.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ποτε μου δεν το ειχα ενεργοποιημενο.

Είμαι σχεδόν σίγουρος (έχω αγνοια απο τεχνικης πλευρα τι γινεται) οτι ο μοναδικος λογος που το βαζουν οι κατασκευαστες εχει να κανει με την εκπομπη καυσαεριων, και τις προδιαγραφες που οφειλουν να ακολουθουν (νομοθεσιες, προστιμα, ανταγωνισμος)

Το μόνο σίγουρο Ντίνο, κι εγω αυτό πιστεύω. Απλά είναι μια φτηνή "πατέντα" για να εναρμονίζονται με τις προδιαγραφές.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κι εγώ το είχα πάντα off μέχρι πριν λίγο καιρό όπου αποφάσισα, για να δω αν πράγματι κάνει οικονομία στο καύσιμο, να το δουλέψω.
Η αλήθεια είναι οτι υπάρχει -μικρή βέβαια- διαφορά στην κατανάλωση.

Όμως, αυτό που σκέφτομαι και πλέον θα το απενεργοποιώ είναι το εξής.
Πέρα απο την φθορά στον κινητήρα, που υποτίθεται ο κατασκευαστής έχει προνοήσει αλλά πολύ αμφιβάλω, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι δεν λαμβάνει υπόψιν την θερμοκρασία λαδιού.

Κάθε μέρα οδηγώ περίπου 60χλμ για να πάω στην δουλειά μου μέσω εγνατίας.
Όταν λοιπόν βγαίνω απο την εγνατία, στα 500 μέτρα πέφτω σε φανάρι.
Οι θερμοκρασία λαδιού συνήθως εκείνη την στιγμή είναι 100-105 βαθμούς περίπου(σταθερή οδήγηση με 140χαω). Νομίζω παραείναι μεγάλη για να σβήσει ο κινητήρας.
Συμφωνώ ότι τo s/s προκαλεί μάλλον περισσότερο κακό απ'οσο καλό αλλά αυτό με τη θερμοκρασία του λαδιού δε το κατάλαβα.
Επειδή είχα σε δύο αυτοκίνητα θερμόμετρο λαδιού πάντα η θερμοκρασία του λαδιού άπαξ και ζεσταθεί εκεί είναι ακόμα και ρελαντί να μείνεις για να πέσει στους 90 θες τουλάχιστον 15 λεπτά χειμώνα, για καλοκαίρι δεν το έχω δοκιμάσει.
Ακόμα και πίστα να μπεις στο "έβγα" που πιστεύεις ότι θα σβήσεις μοτέρ?
 
Με 100-105 βαθμούς στο λάδι δεν το σβήνω με την καμία.
Νορμαλ θερμοκρασία λογίζονται οι 90 για να σβήσεις.
Όταν λοιπόν βγαίνω από Εγνατία κι έχω 100-105 και στα 500 μέτρα πέφτω σε φανάρι, θεωρώ έγκλημα να το αφήσω να σβήσει..
Όσο για την πίστα, εκεί είναι ακόμα πιο άγρια τα πράγματα.
Γι αυτό βλέπεις όταν βγαίνουν από την πίστα να μην τα σβήνουν..
 
Και εγώ απενεργοποιημένο το έχω, κυρίως λόγω του ότι δεν μου αρέσει η φιλοσοφία του όπως και επειδή δεν κινούμαι σε κίνηση συχνά. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα, έχουν διαφορετική μίζα αλλά και μπαταρία. Αν χρησιμοποιήσετε μπαταρία που προορίζεται για αυτοκίνητο με start/stop, θα δείτε κατά πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αυτής μιας και εκτός του συστήματος αυτού καθαυτού είναι σχεδιασμένες να συντηρούν όλα τα ηλ. συστήματα για όσο είναι απενεργοποιημένος ο κινητήρας.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Με 100-105 βαθμούς στο λάδι δεν το σβήνω με την καμία.
Νορμαλ θερμοκρασία λογίζονται οι 90 για να σβήσεις.
Όταν λοιπόν βγαίνω από Εγνατία κι έχω 100-105 και στα 500 μέτρα πέφτω σε φανάρι, θεωρώ έγκλημα να το αφήσω να σβήσει..
Όσο για την πίστα, εκεί είναι ακόμα πιο άγρια τα πράγματα.
Γι αυτό βλέπεις όταν βγαίνουν από την πίστα να μην τα σβήνουν..
Δε το βλέπω απλώς το έχω κάνει ο ίδιος.....
Το ζητούμενο είναι ότι το λάδι όπως σου είπα και πιο πάνω όταν κινείσαι τέτοιες θερμοκρασίες πιάνει.
90 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού για να έχεις σημαίνει ότι κινείσαι σε αστική μετακίνηση με αλλαγές ταχυτήτων για 5-6 λεπτά με 2-3Κ στροφές με εξωτερική θερμοκρασία 10 βαθμών κελσίου.
Μετά το δεκάλεπτο είσαι άνετα στους 95-100 κι αν το τρέξεις λίγο 100-105 για πλάκα.....
οπότε για να κατέβεις στους 90 και να σβήσεις θες πολύ ώρα σταμάτημα στο ρελαντί.
Αυτά είναι μετρήσεις πραγματικές με θερμόμετρα λαδιού.....τις έχω δει σε δύο αμάξια με τα μάτια μου......σε χρήση πολιτική και πίστας.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Και εγώ απενεργοποιημένο το έχω, κυρίως λόγω του ότι δεν μου αρέσει η φιλοσοφία του όπως και επειδή δεν κινούμαι σε κίνηση συχνά. Ωστόσο, τα αυτοκίνητα που είναι εφοδιασμένα, έχουν διαφορετική μίζα αλλά και μπαταρία. Αν χρησιμοποιήσετε μπαταρία που προορίζεται για αυτοκίνητο με start/stop, θα δείτε κατά πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αυτής μιας και εκτός του συστήματος αυτού καθαυτού είναι σχεδιασμένες να συντηρούν όλα τα ηλ. συστήματα για όσο είναι απενεργοποιημένος ο κινητήρας.

Δυστυχώς δεν ισχύει.
Στον δεύτερο χρόνο η μπαταρία μου έπεσε.
Είχα start stop και δεν το χρησιμοποιούσα ποτέ..
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δε το βλέπω απλώς το έχω κάνει ο ίδιος.....
Το ζητούμενο είναι ότι το λάδι όπως σου είπα και πιο πάνω όταν κινείσαι τέτοιες θερμοκρασίες πιάνει.
90 βαθμούς θερμοκρασία λαδιού για να έχεις σημαίνει ότι κινείσαι σε αστική μετακίνηση με αλλαγές ταχυτήτων για 5-6 λεπτά με 2-3Κ στροφές με εξωτερική θερμοκρασία 10 βαθμών κελσίου.
Μετά το δεκάλεπτο είσαι άνετα στους 95-100 κι αν το τρέξεις λίγο 100-105 για πλάκα.....
οπότε για να κατέβεις στους 90 και να σβήσεις θες πολύ ώρα σταμάτημα στο ρελαντί.
Αυτά είναι μετρήσεις πραγματικές με θερμόμετρα λαδιού.....τις έχω δει σε δύο αμάξια με τα μάτια μου......σε χρήση πολιτική και πίστας.

Κι εγώ .
Πριν 10' γύρισα από διαδρομή μισής ώρας.
Είχε 105 βαθμούς όταν βγήκα από Εγνατία.
Όταν μετά από 5 λεπτά έφτασα σπίτι και πάρκαρα είχε 93 και το έσβησα.
Είναι αυτό που λες πάντως, θέλει αλλαγές στις 2-2.5σαλ μέχρι να πέσουν οι θερμοκρασίες σε νορμαλ επίπεδα.