Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

το άρθρο είναι καλό, απλώς η πραγματική διαφορά της κατανάλωσης μεταξύ του ντίζελ και της βενζίνης είναι πάντα μεγαλύτερη από αυτή που μας δίνουν οι τυποποιημένες τιμές. Επειδή γνωρίζω το αντίστοιχο βενζινοκίνητο το 4.8 δεν το έχει πιάσει ποτέ και η μέση κατανάλωση είναι 6,6 σχεδόν 7 λτρ. Το αντίστοιχο στο πετρέλαιο δεν το γνωρίζω αλλά σχεδόν όλα τα μικρομεσαια καίνε 1,7-2 λτρ. λιγότερο όπως μας απέδειξε και ο Ντίνος.
Έχω ένα τέτοιο diesel εδώ και 11 μήνες. Έχω κάνει 17.000 χιλιόμετρα. Επειδή κινείται κυρίως στην Εθνική οδό και επειδή είναι 6ταχυτο η κατανάλωση είναι περίπου στα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ταχύτητές κίνησης 120 έως 150 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Στάλθηκε από το ANE-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ανακαλεί άρον – άρον αυτοκίνητά της η BMW – Κίνδυνος να πάρουν φωτιά εν κινήσει!..https://www.newsit.gr/texnologia/an...dynos-na-paroun-fotia-en-kinisei/2643055/amp/

Καλυτερα να καιει λιγο παραπανω παρα να καεις ζωντανος με το diesel.
Αντιστοιχες ανακλησεις σε ντιζελοκινητα παντα οχηματα εχουν κανει Audi και Ford.
 
Ανακαλεί άρον – άρον αυτοκίνητά της η BMW – Κίνδυνος να πάρουν φωτιά εν κινήσει!..https://www.newsit.gr/texnologia/an...dynos-na-paroun-fotia-en-kinisei/2643055/amp/

Καλυτερα να καιει λιγο παραπανω παρα να καεις ζωντανος με το diesel.
Αντιστοιχες ανακλησεις σε ντιζελοκινητα παντα οχηματα εχουν κανει Audi και Ford.
H ford έχω την εντύπωση ότι έχει πρόβλημα με τον βενζινοκινητηρα της, όπου έχουν αναφερθεί πυρκαγιές και θάνατοι.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Γιατί το λες αυτο; δεν λέει τίποτα καινούριο αλλά ότι λέει έχει λογική.

για πολλούς λόγους.
Βασικά αυτό που είπε κι ο Βλάσης. Οι εργοστασιακές τιμές δεν ισχύουν. Οι διαφορές είναι τεράστιες στην πράξη και θα έλεγα και εις βάρος της βενζίνης. Ενας που αγοράζει πετρέλαιο θα πρέπει να υπολογίζει περίπου το μισό της κατανάλωσης του βενζινοκίνητου στην τσέπη. Στις κατηγορίες αυτές. Γυρω στα 1600.
Δεν κάνει κάποια ανάλυση για μικρά (1100-1300) και πιό μεγάλα (2000) όπου τα νούμερα αλλάζουν επίσης. Στα μικρά λόγω μικρού κινητήρα, στα μεγάλα λόγω μεγάλου βάρους

Επίσης δεν γίνεται καμμία αναφορά στο πιό σημαντικό θέμα των σύγχρονων πετρελαίων, δηλαδή το DPF. Κακώς αναφέρει μόνο το κόστος απόσβεσης στο mileage ενώ το κλειδί είναι ότι οι μικρές διαδρομές σκοτώνουν στην κυριολεξία το dpf. Αυτό ήταν εξ αρχής ένα τεράστιο tabοο για τις εταιρείες που το αποσιώπησαν και εν συνεχεία για τους δημοσιογραφικούς κύκλους που αρχικά δεν το πήραν χαμπάρι και μετά κάνανε κοινώς "την πάπια"

Επίσης αναφέρουν συνέχεια ως φόβητρο ότι σε 5-10 μεγαλουπόλεις μπήκαν ή θα μπούν περιορισμοί (και τις μας νοιάζει εμάς?) και ότι το 25 ή το 30 ή το 40 δεν θα υπάρχουν πιά ή ότι έχει σταματήσει η εξέλιξη τους
Βασικά ποιός που αγόρασε το 16 ή το 17 ή το 19 αυτοκίνητο θα το κρατήσει μέχρι το 25 ή το 30?
Ακόμα και να μην μπορεί να το πουλήσει στην Αθήνα θα μοσχοπουληθεί πχ στα Τρίκαλα ή την Ανδραβίδα.
Το ότι σταμάτησε η εξέλιξή τους τι σημαίνει?
Τί θα γίνει ο τεράστιος στόλος επαγγελματικών σε όλο τον πλανήτη? Θα τα κάνουν υπόθετο?

To βασικό θέμα είπαμε είναι τα dpf και ιδίως αυτό για τα επαγγελματικά.
Που σταματάνε και ξεκινάνε κάθε τρεις και λίγο και κάνουν μικρές διαδρομές.
Ο μέσος ιδιοκτήτης προσέχοντας 5 πράγματα μπορεί να έχει μακροζωία στο dpf, αλλά εκεί που πρέπει να δοθεί δημοσιότητα είναι στα θέματα αναγέννησης και γενικής επισκευής dpf που ήδη κερδίζουν έδαφος και πέφτει η τιμή τους και οι νέες τεχνολογίες πχ e-zerο http://www.radicalautos.co.uk/cgon/
Φυσικά τα λόμπυ δεν αφήνουν να πολυκυκλοφοράνε τέτοιες ειδήσεις γιατί τους συμφέρει να ξαναπουλήσουν για λίγο ακόμα βενζίνες μέχρι να βρεθεί λύση στα εναλλακτικά.

Εκεί στα λόμπυ, πλαγίως, ανήκουν και οι δημοσιογράφοι.
Γι αυτό λέω ότι το άρθρο ουσιαστικά δεν λέει τίποτα σημαντικό. Αναμασάει τα αδιάφορα, και λάθος.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

για πολλούς λόγους.
Βασικά αυτό που είπε κι ο Βλάσης. Οι εργοστασιακές τιμές δεν ισχύουν. Οι διαφορές είναι τεράστιες στην πράξη και θα έλεγα και εις βάρος της βενζίνης. Ενας που αγοράζει πετρέλαιο θα πρέπει να υπολογίζει περίπου το μισό της κατανάλωσης του βενζινοκίνητου στην τσέπη. Στις κατηγορίες αυτές. Γυρω στα 1600.
Δεν κάνει κάποια ανάλυση για μικρά (1100-1300) και πιό μεγάλα (2000) όπου τα νούμερα αλλάζουν επίσης. Στα μικρά λόγω μικρού κινητήρα, στα μεγάλα λόγω μεγάλου βάρους

Επίσης δεν γίνεται καμμία αναφορά στο πιό σημαντικό θέμα των σύγχρονων πετρελαίων, δηλαδή το DPF. Κακώς αναφέρει μόνο το κόστος απόσβεσης στο mileage ενώ το κλειδί είναι ότι οι μικρές διαδρομές σκοτώνουν στην κυριολεξία το dpf. Αυτό ήταν εξ αρχής ένα τεράστιο tabοο για τις εταιρείες που το αποσιώπησαν και εν συνεχεία για τους δημοσιογραφικούς κύκλους που αρχικά δεν το πήραν χαμπάρι και μετά κάνανε κοινώς "την πάπια"

Επίσης αναφέρουν συνέχεια ως φόβητρο ότι σε 5-10 μεγαλουπόλεις μπήκαν ή θα μπούν περιορισμοί (και τις μας νοιάζει εμάς?) και ότι το 25 ή το 30 ή το 40 δεν θα υπάρχουν πιά ή ότι έχει σταματήσει η εξέλιξη τους
Βασικά ποιός που αγόρασε το 16 ή το 17 ή το 19 αυτοκίνητο θα το κρατήσει μέχρι το 25 ή το 30?
Ακόμα και να μην μπορεί να το πουλήσει στην Αθήνα θα μοσχοπουληθεί πχ στα Τρίκαλα ή την Ανδραβίδα.
Το ότι σταμάτησε η εξέλιξή τους τι σημαίνει?
Τί θα γίνει ο τεράστιος στόλος επαγγελματικών σε όλο τον πλανήτη? Θα τα κάνουν υπόθετο?

To βασικό θέμα είπαμε είναι τα dpf και ιδίως αυτό για τα επαγγελματικά.
Που σταματάνε και ξεκινάνε κάθε τρεις και λίγο και κάνουν μικρές διαδρομές.
Ο μέσος ιδιοκτήτης προσέχοντας 5 πράγματα μπορεί να έχει μακροζωία στο dpf, αλλά εκεί που πρέπει να δοθεί δημοσιότητα είναι στα θέματα αναγέννησης και γενικής επισκευής dpf που ήδη κερδίζουν έδαφος και πέφτει η τιμή τους και οι νέες τεχνολογίες πχ e-zerο http://www.radicalautos.co.uk/cgon/
Φυσικά τα λόμπυ δεν αφήνουν να πολυκυκλοφοράνε τέτοιες ειδήσεις γιατί τους συμφέρει να ξαναπουλήσουν για λίγο ακόμα βενζίνες μέχρι να βρεθεί λύση στα εναλλακτικά.

Εκεί στα λόμπυ, πλαγίως, ανήκουν και οι δημοσιογράφοι.
Γι αυτό λέω ότι το άρθρο ουσιαστικά δεν λέει τίποτα σημαντικό. Αναμασάει τα αδιάφορα, και λάθος.
:)

Νόμιζα ότι μπαρουφα έγραψες για το λινκ σχετικά με τα ηλεκτροκίνητα
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

H ford έχω την εντύπωση ότι έχει πρόβλημα με τον βενζινοκινητηρα της, όπου έχουν αναφερθεί πυρκαγιές και θάνατοι.

Υπάρχουν 2 θέματα που έχουν σκάσει τον τελευταίο χρόνο. Ένα με τον 2λιτρο κινητήρα του focus που κυκλοφορεί μόνο Βόρεια Αμερική και με τους ecoboost εδώ Ευρώπη. Στους αμερικάνικους κινητήρες το πρόβλημα έχει να κάνει με μια βαλβίδα που μπορεί να κολλήσει. Στους Ecoboost στην Ευρώπη υπάρχει ένα σωληνάκι επιστροφής ψυκτικού στο παγουράκι που πολυμερίζεται εύκολα και τρυπάει. Αν τρυπήσει μετά από λίγο αδειάζει το μπετονάκι και υπερθερμαίνεται ο κινητήρας. Προφανώς αν δεν το πάρεις χαμπάρι πας για ολική καταστροφή κινητήρα με μάλιστα ένα κρούσμα που πήρε φωτιά το αυτοκίνητο - δεν έχω ακούσει για θανάτους.
Στους κινητήρες μετά το 15 αν θυμάμαι καλά έβαλαν άλλο υλικό στο σωληνάκι και δεν χαλάει εύκολα. Αλλά μέσα στο 2018 έκαναν ανάκλιση σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2012 - έκανα την επισκευή και στο δικό μου. Βασικά σου αλλάζουν το παγουράκι βάζοντας φλοτέρ ώστε να καταλάβεις ότι πέφτει η στάθμη του ψυκτικού πριν αρχίσουν να ανάβουν τα λαμπάκια για υπερθέρμανση και αλλάζουν και όλα τα σωληνάκια γύρω γύρω. Η ανάκλιση κοστίζει κάπου 800 ευρώ (προφανώς δεν πληρώνεις τίποτα) γιατί θέλει και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου όπως είναι λογικό για να ανάβουν λυχνίες στο ταμπλό.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Υπάρχουν 2 θέματα που έχουν σκάσει τον τελευταίο χρόνο. Ένα με τον 2λιτρο κινητήρα του focus που κυκλοφορεί μόνο Βόρεια Αμερική και με τους ecoboost εδώ Ευρώπη. Στους αμερικάνικους κινητήρες το πρόβλημα έχει να κάνει με μια βαλβίδα που μπορεί να κολλήσει. Στους Ecoboost στην Ευρώπη υπάρχει ένα σωληνάκι επιστροφής ψυκτικού στο παγουράκι που πολυμερίζεται εύκολα και τρυπάει. Αν τρυπήσει μετά από λίγο αδειάζει το μπετονάκι και υπερθερμαίνεται ο κινητήρας. Προφανώς αν δεν το πάρεις χαμπάρι πας για ολική καταστροφή κινητήρα με μάλιστα ένα κρούσμα που πήρε φωτιά το αυτοκίνητο - δεν έχω ακούσει για θανάτους.
Στους κινητήρες μετά το 15 αν θυμάμαι καλά έβαλαν άλλο υλικό στο σωληνάκι και δεν χαλάει εύκολα. Αλλά μέσα στο 2018 έκαναν ανάκλιση σε όλα τα αυτοκίνητα από το 2012 - έκανα την επισκευή και στο δικό μου. Βασικά σου αλλάζουν το παγουράκι βάζοντας φλοτέρ ώστε να καταλάβεις ότι πέφτει η στάθμη του ψυκτικού πριν αρχίσουν να ανάβουν τα λαμπάκια για υπερθέρμανση και αλλάζουν και όλα τα σωληνάκια γύρω γύρω. Η ανάκλιση κοστίζει κάπου 800 ευρώ (προφανώς δεν πληρώνεις τίποτα) γιατί θέλει και επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου όπως είναι λογικό για να ανάβουν λυχνίες στο ταμπλό.
Είχε κάνει αφιέρωμα πριν λίγο καιρό το BBC σε εκπομπή του στο YouTube. Ο θάνατος ήταν στην ν Αφρική αν θυμάμαι καλά
 
Προσωπικα την FORD την θεωρω πολυ μαπα εταιρεια. Δυο συναδελφοι ειχαν Focus και στους δυο η ποιοτητα κατασκευης και η αξιοπιστια ηταν μαπα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αουτς. Όσοι έχετε καινούρια κολπάκια στ'αμάξι, να εύχεστε να μην τρακάρετε (ή τουλάχιστον να μη φταίτε):

Advanced Active-Safety Systems Could Cost You Big in Repairs, AAA Reports

(οι τιμές είναι αμερικανικες βέβαια, αλλά και πάλι... )

"..."Sorry, this content is not available in your region"... :)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Shit.

Δεν πειράζει, καλύτερα για την ψυχική σας υγεία. :BDGBGDB55:

Αν είναι αυτό που καταλαβαίνω, έχουμε φτάσει στο σημείο να σου κλωτσάει κάποιος την πόρτα και να ακινητοποιείται το αυτοκίνητο. Ακόμα θυμάμαι την γκρίνια για το (τότε νέο ακόμα) Terios που και με μικρό χτύπημα μπροστά,ήταν 50/50 να ανοίξουν οι αερόσακκοι καταστρέφοντας φυσικά όλο το ταμπλώ. (1200Ε το ταμπλώ αν θυμάμαι καλά απο έναν φίλο που το είχε). Τώρα ο εσωτερικός ηλεκτρονικός/αντιθαμβωτικός/κλπ καθρέφτης στο Avensis μου κοστίζει μόνος του 800Ε... Tον έχω σε μια ρύθμιση και δεν τον πειράζω καθόλου... :)
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αν είναι αυτό που καταλαβαίνω, έχουμε φτάσει στο σημείο να σου κλωτσάει κάποιος την πόρτα και να ακινητοποιείται το αυτοκίνητο. Ακόμα θυμάμαι την γκρίνια για το (τότε νέο ακόμα) Terios που και με μικρό χτύπημα μπροστά,ήταν 50/50 να ανοίξει ο αερόσακκος καταστρέφοντας φυσικά όλο το ταμπλώ.

Βασικά μιλάει για τα χιλιάδες μικρο-σένσορς που είναι παρατεταγμένα γύρω γύρω στ'αμάξι ή και στο παρπριζ (pre-sense, blind spot warnings κλπ), και τελικά προσθέτουν 1-2 χιλιάρικα στην τιμή του φαναρτζή που ξέραμε ως τώρα.