Αυτοκινητιστικά νέα

Ο ιμάντας χρονισμού με την αλλαγή λαδιών τι σχέση έχει ;
Ιμάντα χρονισμού πρέπει να αλλάζουμε κάθε 5 χρόνια ή αν συμπληρωθούν τα χιλιόμετρα που λέει ο κατασκευαστής πιό μπροστά .
Οτι ειναι προγραμματισμενο (ακριβο εξοδο) για πολλα αυτοκινητα οπως τα λαδια. Οποτε μπορει καποιος , οπως στην περιπτωση του φιλου μου με το modeo να αλλαζει λαδια σε διπλασιο χρονο αλλα το πατσιζει το κοστος με ακριβοτερα service . Στον πατερα μου το service με αλλαγη ιμαντα κοστιζει 500 πανω κατω. Οσα 4 δικα μου κανονικα service... . Εγω εχω καδενα , οπως καδενα θα εχει οποιοδηποτε μελλοντικο μου αυτοκινητο ( πχ Ηyudai i30 ) .
Καπου υπαρχει παντα μια ισορροπια. Η αδερφη μου εχει ενα matiz. Παμφτηνα υλικα και ανταλλακτικα, αλλα ζημιαρικα αυτοκινητα. Δεν εχω δει matiz προς 2010 χωρις προβλημα στο aircodition . Φτηνα ανταλλακτικα, αλλα αν δεν μπορεις να το κανεις μονος σου ο "μαστορας" μπορει να ζητησει και 200 εργατικα γιατι πρεπει να ξυλωσει ολο το ταμπλο για να αλλαξει ενα σωληνάκι των 10 ...

Φανταζομαι και το δικο μου θα εχει καποιο κουσουρι που ευτυχως ακομη μετα απο 150.000χλμ δεν το εχω βρει. Κατι μου λενε οτι μετα τα 180.000 για ενα γραναζι στο αυτοματο κιβωτιο. Ελπιζω να μην το μαθω.
Προτιμω συχνα και φτηνα service παρα μακροχρονια και ακριβα.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Οτι ειναι προγραμματισμενο (ακριβο εξοδο) για πολλα αυτοκινητα οπως τα λαδια. Οποτε μπορει καποιος , οπως στην περιπτωση του φιλου μου με το modeo να αλλαζει λαδια σε διπλασιο χρονο αλλα το πατσιζει το κοστος με ακριβοτερα service . Στον πατερα μου το service με αλλαγη ιμαντα κοστιζει 500 πανω κατω. Οσα 4 δικα μου κανονικα service... . Εγω εχω καδενα , οπως καδενα θα εχει οποιοδηποτε μελλοντικο μου αυτοκινητο ( πχ Ηyudai i30 ) .
Καπου υπαρχει παντα μια ισορροπια. Η αδερφη μου εχει ενα matiz. Παμφτηνα υλικα και ανταλλακτικα, αλλα ζημιαρικα αυτοκινητα. Δεν εχω δει matiz προς 2010 χωρις προβλημα στο aircodition . Φτηνα ανταλλακτικα, αλλα αν δεν μπορεις να το κανεις μονος σου ο "μαστορας" μπορει να ζητησει και 200 εργατικα γιατι πρεπει να ξυλωσει ολο το ταμπλο για να αλλαξει ενα σωληνάκι των 10 ...

Φανταζομαι και το δικο μου θα εχει καποιο κουσουρι που ευτυχως ακομη μετα απο 150.000χλμ δεν το εχω βρει. Κατι μου λενε οτι μετα τα 180.000 για ενα γραναζι στο αυτοματο κιβωτιο. Ελπιζω να μην το μαθω.
Προτιμω συχνα και φτηνα service παρα μακροχρονια και ακριβα.

αυτοματο εχεις ?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

αξιζει σε σχεση με το μηχανικο ?
Δεν γυρνάω πίσω σε μηχανικό και φαντάσου ότι δεν έχω και από τα καλύτερα αυτόματα. Σε κατανάλωση είμαι στα ίδια και καλύτερα από το αντίστοιχο μηχανικό . Κερδίζω σε εκκίνηση αλλά χάνω ρεπριζ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν γυρνάω πίσω σε μηχανικό και φαντάσου ότι δεν έχω και από τα καλύτερα αυτόματα. Σε κατανάλωση είμαι στα ίδια και καλύτερα από το αντίστοιχο μηχανικό . Κερδίζω σε εκκίνηση αλλά χάνω ρεπριζ.

κανει θορυβο οπως στα υβριδικα της toyota ?
 
ούτε τα υβριδικά της toyota είναι cvt με την κλασσική έννοια του όρου (άσχετα που έχουν συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση)
και δεν έχω ακούσει κάποιο θόρυβο
 
τωρα που βλεπω της πωλησεις στην αμερικη γερμανικα στο top 20 δεν βλεπω γιατι ? βλεπω ford nissan toyota honda
 
Στις ΗΠΑ όσοι έχουν ανακαλύψει έστω και αργότερα το elantra έχουν πάθει πλάκα με την αντοχή του.
Στην χώρα μας δυστυχώς έχει να εισαχθεί εδώ και πολλά χρονια ( πάνω από 15 χρόνια απουσίας) αφήνοντας κενό στην κατηγορία του σεντάν , κατηγορία που το Octavia και το superd κάνουν πάρτι.
 
Πριν λίγες μέρες είδα το νέο Jimny. Σαν μικρογραφία της G-Class. Κυριολεκτικά. Το προηγούμενο πολύ πιο όμορφο καθώς είχε περισσότερες καμπύλες. Αυτό όχι. Σου θυμίζει κακή αντιγραφή.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πριν λίγες μέρες είδα το νέο Jimny. Σαν μικρογραφία της G-Class. Κυριολεκτικά. Το προηγούμενο πολύ πιο όμορφο καθώς είχε περισσότερες καμπύλες. Αυτό όχι. Σου θυμίζει κακή αντιγραφή.

Περί ορέξεως... Εμένα πάλι μ' αρέσει πάρα πολύ το καινούριο Jimny (και το παλιό btw). Αν δε σ' αρέσει η G-Class πάντως υπάρχουν διάφορες επιλογές :ernaehrung004:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Tesla Superchargers και στην Ελλάδα μέσα στο 2019

Σύμφωνα με το χάρτη που δημοσιεύεται στη σελίδα της Tesla, αναμένονται αρχικά 5 Superchargers στη χώρα μας, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λαμία και Σπάρτη

tesla-superchargers-greece-640x523.png


https://www.digitallife.gr/tesla-superchargers-kai-stin-ellada-mesa-sto-2019-2019