Αυτοκινητιστικά νέα

Ποιότητα και VW στην ίδια πρόταση δεν πάνε. Μετά από 3 Polo που είχαμε παλιότερα στην οικογένεια που μου άφησαν πολύ αρνητικές εντυπώσεις ποιοτικά και σε αξιοπιστία πρόσφατα οδήγησα και το Up καθώς και ένα Touran. Στο Touran είχε ξεβάψει η κονσόλα και είχαν ξεφλουδίσει τα πλαστικά στις πόρτες , στο UP έτριζε πολύ το ταμπλό.

100 φορές καλύτερα Toyota και γενικά μόνο Κορέα ή Ιαπωνία.

Πολύ καλή επιλογή είναι και το Suzuki Swift hybrid , φίλος μου που το έχει μου είπε ότι μέση κατανάλωση είναι 4.5 lt/100 km....https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-neo-suzuki-swift-12-shvs/


τα vw που περάσανε από τα χέρια μου είχανε καλύτερη ποιότητα σε συναρμογή από το toyota που έχω τώρα,


σε οδηγική συμπεριφορά ήταν με διαφορά μπροστά (τα vw, πραγματικά μπροστά)

σε αξιοπιστία θα δείξει ο χρόνος,

πάντως μετά από 18 χρόνια με golf και 13 χρόνια με passat, δεν είχα σχεδόν κανένα πρόβλημα (κάποια στιγμή άλλαξα αντλία νερού στο γκολφ, γύρω στην 15ετία),
με μίνιμουμ συντήρηση και αφού με το χρόνο λόγω μη βλαβών απέκτησα γυναικείς συνήθειες, δεν θυμάμαι από πότε έχω να ανοίξω καπώ, απλά για τσεκάρισμα λαδιών, υγρών φρένων κλπ)

και επίσης αν δες κάτι skoda ταξί σκυλιά και σε καλή κατάσταση για εκατοντάδες χιλιάδες χλμ, εκτός αν στα σκόντα βάζει τα καλά υλικά :flipout:


και επίσης, εταιρεία που έχει προβλήματα ποιότητας (δεν μιλάμε για σποραδικά που συμβαίνουν σε όλους)
δεν μένει πολύ στην αγορά,

εξαφανιστήκανε πολλές φίρμες έτσι, αγγλικές και ιταλικές ειδικά
 
τα vw που περάσανε από τα χέρια μου είχανε καλύτερη ποιότητα σε συναρμογή από το toyota που έχω τώρα,


σε οδηγική συμπεριφορά ήταν με διαφορά μπροστά (τα vw, πραγματικά μπροστά)

σε αξιοπιστία θα δείξει ο χρόνος,

πάντως μετά από 18 χρόνια με golf και 13 χρόνια με passat, δεν είχα σχεδόν κανένα πρόβλημα (κάποια στιγμή άλλαξα αντλία νερού στο γκολφ, γύρω στην 15ετία),
με μίνιμουμ συντήρηση και αφού με το χρόνο λόγω μη βλαβών απέκτησα γυναικείς συνήθειες, δεν θυμάμαι από πότε έχω να ανοίξω καπώ, απλά για τσεκάρισμα λαδιών, υγρών φρένων κλπ)

και επίσης αν δες κάτι skoda ταξί σκυλιά και σε καλή κατάσταση για εκατοντάδες χιλιάδες χλμ, εκτός αν στα σκόντα βάζει τα καλά υλικά :flipout:


και επίσης, εταιρεία που έχει προβλήματα ποιότητας (δεν μιλάμε για σποραδικά που συμβαίνουν σε όλους)
δεν μένει πολύ στην αγορά,

εξαφανιστήκανε πολλές φίρμες έτσι, αγγλικές και ιταλικές ειδικά
Τα skoda γενικά είναι αξιόπιστα δεν ξέρω γιατί. Εσύ γιατί πήγες σε toyota?

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τα skoda γενικά είναι αξιόπιστα δεν ξέρω γιατί. Εσύ γιατί πήγες σε toyota?

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

γιατί ήθελα υβριδικό* για κύρια χρήση πόλη

*(μικρό και όχι με πολλά λεφτά)
 
Επειδή μάλλον έχω χάσει επεισόδια...ψάχνω για ν´αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.Τελευταία φορά ήταν πριν από 5 χρόνια και έμπαινα στο car.gr ή στην Χρυσή Ευκαιρία.Εκεί όμως πλέον βρε παιδιά το 95% των καταχωρήσεων είναι από εμπόρους.Που και πως πουλάνε τα αυτοκίνητά τους οι ιδιώτες;
Υπάρχει κάποιο άλλο site?
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Επειδή μάλλον έχω χάσει επεισόδια...ψάχνω για ν´αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.Τελευταία φορά ήταν πριν από 5 χρόνια και έμπαινα στο car.gr ή στην Χρυσή Ευκαιρία.Εκεί όμως πλέον βρε παιδιά το 95% των καταχωρήσεων είναι από εμπόρους.Που και πως πουλάνε τα αυτοκίνητά τους οι ιδιώτες;
Υπάρχει κάποιο άλλο site?

δες και το spotawheel. Αν και νομιζω οτι και στο car.gr υπαρχουν πολλοι ιδιωτες. Φιλοι μου παντως στο car.gr εβαλαν αγγελιες και πουλησαν τα δικα τους αμαξια
 
Έχοντας οδηγήσει ιαπωνικά αυτοκίνητα για πάνω από 15 χρόνια και έχοντας πάει πλέον εδώ και 5-6 χρόνια σε VW μπορώ να πω ότι IMHO η ζωή είναι πολύ μικρή για να οδηγεί κανείς βαρετά αυτοκίνητα. Και ας είναι όντως τα γιαπωνέζικα πιο αξιόπιστα.

Φαντάσου.....
Πάντως τα VW είναι κατα γενική ομολογία εξαιρετικώς βαρετά.....ακόμα και τα πολύ γρήγορα και σπορ του ομίλου (πλην Porsche) είναι ,σε σύγκριση με τους άμεσους ανταγωνιστές τους, βαρετά.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι στερούνται αποτελεσματικότητας!
 
Νταξ μη τρελαθουμε κιολας, δεν ειναι ολα τα Γερμανικα βαρετα, το ισοπεδωνεις λιγο το θεμα και στο λεω εγω που ειμαι της Γαλλικης σχολης...

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Νταξ μη τρελαθουμε κιολας, δεν ειναι ολα τα Γερμανικα βαρετα, το ισοπεδωνεις λιγο το θεμα και στο λεω εγω που ειμαι της Γαλλικης σχολης...

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Δε χρειάζεται να τρελαθείς.....δεν έγραψα πουθενά οτι όλα τα γερμανικά ειναι βαρετά!
Ξαναδιάβασε το ποστ....και στο λέω εγώ που είμαι όλων των σχολών!
 
Δεν τρελαινομαι, σχημα λογου ειναι...

Δεν ειναι μονο η 911, υπαρχουν αρκετα μη βαρετα.

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ε θεωρω οτι ξερω να διαβαζω...

Απο το βαρετα ολα πλην μιας μαρκας μεχρι το δεν στερουνται ολα αποτελεσματικοτητας υπαρχει μια διαφορα..

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εσύ μπορεί να μην καταλαβαίνεις τις γενικεύσεις.....αυτό δε σημαίνει ότι εν προκειμένω δεν ισχύουν....το βαρετό σε ένα αυτοκίνητο δε το κάνει το ποσό έχουν 0-100....
Ειδικά για το golf gti δεν είναι τυχαίο ότι ακόμα και τα Leon που είναι αυτοκίνητα του ίδιου ομίλου είναι απολαυστικότερα στην οδήγηση από αυτό.
Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι καλό αμάξι.
Η σύγκριση γίνεται με αμάξια του ίδιου τύπου δε συγκρίνουμε το beetle με το Gti αλλά κάθε ένα με τον ανταγωνισμό του....
Αν συγκρίνεις το beetle με το tts σαφώς το tts δεν είναι μπροστά του βαρετό....αν το συγκρίνεις με το Μ2 πχ που είχε και 15Κ λιγότερα θα δεις ότι είναι βαρετό του θανατά.Αν θες βάλε στη σύγκριση μαζί του και πιο παραδοσιακά κοντά σε αυτό αυτοκίνητα όπως μια cayman, 4c, alpine a110 ή μια lotus....

Τέλος το τι θεωρεί ο καθένας για τον εαυτό τους ως βεβαιότητα δεν σημαίνει ότι είναι ,κατ'ανάγκη, και σωστό σαν θεωρία.....
 
Τα Γερμανικα ειναι βαρετα στην οδηγηση. Τελος. Δεν μπορει να στριβεις και να μην κανει κιχ . Να μην εχεις ενα σασπενς αν θα εχεις υποστροφη ή υπερστροφη. Τελειως προβλεψιμα.


:p
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα Γερμανικα ειναι βαρετα στην οδηγηση. Τελος. Δεν μπορει να στριβεις και να μην κανει κιχ . Να μην εχεις ενα σασπενς αν θα εχεις υποστροφη ή υπερστροφη. Τελειως προβλεψιμα.


:p
Όποιος θέλει να μην βαριέται στην οδήγηση και να παίρνει τις στροφές σαν τον Τερλέγκα να πάει σε πίστα όχι στο δρόμο...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα Γερμανικα ειναι βαρετα στην οδηγηση. Τελος. Δεν μπορει να στριβεις και να μην κανει κιχ . Να μην εχεις ενα σασπενς αν θα εχεις υποστροφη ή υπερστροφη. Τελειως προβλεψιμα.


:p
Το ότι τα γερμανικά δε στρίβουν ελπίζω να μη προέκυψε από το δικό μου ποστ γιατί θα σε στείλω να ξαναδιαβάσεις το ποστ όπως τον Afam...όχι ότι αυτός κατάλαβε τι έγραψα αλλά μήπως το καταφέρεις εσύ.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Όποιος θέλει να μην βαριέται στην οδήγηση και να παίρνει τις στροφές σαν τον Τερλέγκα να πάει σε πίστα όχι στο δρόμο...
Δε χρειάζεται να πάρεις στροφές για να σε πάρει ο ύπνος στα VW.....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Το ότι τα γερμανικά δε στρίβουν ελπίζω να μη προέκυψε από το δικό μου ποστ γιατί θα σε στείλω να ξαναδιαβάσεις το ποστ όπως τον Afam...όχι ότι αυτός κατάλαβε τι έγραψα αλλά μήπως το καταφέρεις εσύ.

Το σχολιο μου ειναι ειρωνικο. Αν εξαιρεσουμε τα opel , τα γερμανικα εχουν το καλυτερο στησιμο στην οδηγηση. Το θεμα ειναι υποκειμενικο αν σου αρεσει αυτο το στησιμο. Εμενα μου αρεσει, αλλα θα αγοραζα ιαπωνικο με τετοιο στησιμο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Το ότι τα γερμανικά δε στρίβουν ελπίζω να μη προέκυψε από το δικό μου ποστ γιατί θα σε στείλω να ξαναδιαβάσεις το ποστ όπως τον Afam...όχι ότι αυτός κατάλαβε τι έγραψα αλλά μήπως το καταφέρεις εσύ.

Καλημέρα, μην επιμένεις στο ότι δεν κατάλαβα γιατι το ίδιο μπορώ να ισχυριστώ για αυτά που έγραψα...
 
Ειναι εντυπωσιακο το ποσο παθος εξαπτουν τα αυτοκινητα. Ουτε για ποδοσφαιρικες ομαδες να μιλουσαμε :) Στο φορουμ των 4Τ γινεται το ιδιο πραγμα σε καθε νημα αυτοκινητου