Αυτοκινητιστικά νέα

Πολλά λεφτά για τη συγκεκριμένη κατηγορία Γενικά πάντως δεν κάνεις απόσβεση ούτε σε 20 χρόνια στα ηλεκτρικά ακόμα και στα "φθηνά" αυτοκίνητα

Το είχα υπολογίσει κάποια στιγμή και με τις παρούσες τιμές (και με τα δικά μου καθημερινά χιλιόμετρα) θα έκανα απόσβεση γύρω στα 7-8 χρόνια. Ε δεν αξίζει.
Για εταιρικό αυτοκίνητο με leasing όμως και το bonus φορολογίας που δίνουν με τους νέους νόμους, θα άξιζε (για κάποιον που θα μπορούσε να κάνει χρήση αυτής της κατάστασης)
 
Ενδιαφέροντα πράγματα, παιδιά! Υπάρχει κάποιας μορφής λίπανση στους κινητήρες αυτούς ή το περιοδικό σέρβις περιορίζεται σε μπαταρία & φρένα, φώτα κλπ ;......ααα ξέχασα τους καθαριστήρες !
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ενδιαφέροντα πράγματα, παιδιά! Υπάρχει κάποιας μορφής λίπανση στους κινητήρες αυτούς ή το περιοδικό σέρβις περιορίζεται σε μπαταρία & φρένα, φώτα κλπ ;......ααα ξέχασα τους καθαριστήρες !
Οχι . Ειναι ηλεκτροκινητηρες όπως στα ηλεκτρικά εργαλεία. Αν χαλάσουν τους πετάς και δεν τους κάνεις service ποτέ. Η tesla δινει αντοχή στα μοτέρ της 1 εκατ. μίλια. Στα φρένα , αλλάζεις πιο αργά τακάκια από τα συμβατικά αυτοκίνητα καθώς ταλαιπωρουνται λιγότερο επειδή το φρενάρισμα έρχεται από τον κινητήρα σε μεγάλο ποσοστό για την ανάκτηση ενέργειας. Νομίζω ότι η tesla δεν ορίζει ούτε τακτικό ετήσιο service . Πάει με τα χιλιόμετρα. Το μέσο κόστος συντήρησης ενος tesla είναι τα 300$ το χρόνο και περιλαμβάνει και ευθυγράμμιση και ζυγοσταθμιση τροχών.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά τα λέμε! Έχει οδηγήσει κανείς σας τέτοιο αυτοκίνητο; Δεν έχω τη φιλοδοξία να αποκτήσω τέτοιο όχημα, λόγω ηλικίας, αλλά μου έχουν μείνει αξέχαστες οι παιδικές μου εμπειρίες με τα τρόλλεϋ της πρώτης γενιάς (1958-1964). Εκείνα τα Alfa Romeo με τα δυό πεντάλ φρένο-"γκάζι". Μόλις ο οδηγός άφηνε το "γκάζι" το όχημα επιβράδυνε σαν "αγγούρι" σαν να έχεις "σανιδώσει" το φρένο και οι επιβάτες "εκτοξέυονταν" εμπρός.....Είμαι περίεργος τι αίσθηση θα έχουν τα σύγρονα ηλεκτρικά οχήματα.

Εγώ οδηγώ 2 .Το Ipace σαν εταιρικό και το I3 της γυναίκας .

Στην πόλη Ι3 και δεν καταναλώνω σχεδόν τίποτα . Ολα πρίμα .
Εκτός πόλης το Ipace το έχω πάει μέχρι Ιωάννινα από τη μία και Θεσσαλονίκη από την άλλη με ενδιάμεση φόρτιση .
Με το Ipace εννοείται καταπίνω ότι μηχανή υπάρχει για πλάκα ...Αφού έρχονται διπλα και ρωτάνε τι είναι ....
Προσπεράσματα σε 2 δευτερα για πλάκα .Αλλά σας λέω η τσόντα είναι με τους "μαγκες" μηχανόβιους που απλά δεν καταλαβαίνουν τι γινεται .
Στην Ipace γράφει 420χλ φορτισμένη και επειδή πάω τάπα συνεχεια έχω 350χλμ με εν λειτουργία A/C και ότι αλλο υπάρχει.

Τώρα για καποιον που έγραψε αν ακουγεται , φυσικά και ακουγεται σε ταχύτητες κάτω από 30χλμ αλλά και στην όπισθεν ,αν θέλω βέβαια μπορώ να ορίσω να ακούγεται συνέχεια
 
Δημήτρη, η κίνηση σε Α/Δ δε μου λέει τίποτα ούτε αν τα ηλεκτροκίνητα πάνε 0-100 σε 1 δλ. Η αίσθηση στην οποία αναφέρομαι αποκτάται από την κίνηση στην πόλη, το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα και την οδήγηση σε "στροφιλίκια" πχ Πάρνηθας, Ριτσώνας, Λιλαίας-Αράχωβας κλπ. Και γιά αυτά δεν έχω ακούσει τίποτα...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Σε tesla τα service είναι online και έχουν να κάνουν με τα updates.
Ελάχιστα πράγματα αφορούν τα μηχανικά μέρη.
Λογικά οι ηλεκτροκινητήρες στους τροχους, φρένα, αναρτήσεις κτλπ.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

..

Στην Ipace γράφει 420χλ φορτισμένη και επειδή πάω τάπα συνεχεια έχω 350χλμ με εν λειτουργία A/C και ότι αλλο υπάρχει.

Kατι δεν πάει καλά εδώ .. μιλάς για ένδειξη ή για μέτρηση ?

Διότι τα μεν 420χλμ βγαίνουν με μια ταχύτητα 90Kmh αλλά τα 350 είναι πάρα πολλά αν πας "τάπα" .. εδώ ο Nyland με σταθερή 120Kmh έπιασε 304χλμ και μάλιστα με καλή θερμοκρασία (13° C) που μάλλον δεν ήθελε καν AC.

https://docs.google.com/spreadsheet...lMzvvWJHrBS82echMVJH37kwgjE/edit#gid=15442336
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν ήξερα ότι πλέον βάσει νομοθεσίας τα ηλεκτρικά πρέπει να έχουν ήχο, όποτε οι κατασκευαστές προσθέτουν ηχεία μέσα και έξω. Η Audi δε, το εξελιξε αρκετα ώστε να είναι και πολύ ευχάριστος στο αυτί:
+
Νομίζω ισχύει μόνο για χαμηλές ταχύτητες ώστε να προειδοποιούνται οι πεζοί.

Θα κλαψουν σπιτια τελικα με αυτα τα αθορυβα. Και ανθρωποι και ζωα.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

+


Θα κλαψουν σπιτια τελικα με αυτα τα αθορυβα. Και ανθρωποι και ζωα.

Αυτό είναι πολύ σοβαρό θέμα, στην Κίνα κόντεψα να σκοτωθώ ουκ ολίγες φορές με τα ηλεκτρικά σκουτεράκια που κυκλοφορούν κατά χιλιάδες (και με οδηγική συμπεριφορά... ντελιβερά στην Ελλάδα).
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό είναι πολύ σοβαρό θέμα, στην Κίνα κόντεψα να σκοτωθώ ουκ ολίγες φορές με τα ηλεκτρικά σκουτεράκια που κυκλοφορούν κατά χιλιάδες (και με οδηγική συμπεριφορά... ντελιβερά στην Ελλάδα).

Εγω εχει τυχει να σωθω σε αυτοκινητοδρομο υψηλης ταχυτητας γιατι ΑΚΟΥΣΑ τον ηχο πισω δεξια μου...και οχι μια φορα.

Τεσπα... οταν "θα αποφασισουν" να δειξουν μια στατιστικη θα ειναι πολυ αργα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Kατι δεν πάει καλά εδώ .. μιλάς για ένδειξη ή για μέτρηση ?

Διότι τα μεν 420χλμ βγαίνουν με μια ταχύτητα 90Kmh αλλά τα 350 είναι πάρα πολλά αν πας "τάπα" .. εδώ ο Nyland με σταθερή 120Kmh έπιασε 304χλμ και μάλιστα με καλή θερμοκρασία (13° C) που μάλλον δεν ήθελε καν AC.

https://docs.google.com/spreadsheet...lMzvvWJHrBS82echMVJH37kwgjE/edit#gid=15442336

Το μοντέλο που δοκίμασε αυτός είναι το i-Pace EV320 το οποίο δεν το φέρνουμε ακόμα στην Ελλάδα .
Μιλάω για το EV400.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

+


Θα κλαψουν σπιτια τελικα με αυτα τα αθορυβα. Και ανθρωποι και ζωα.

Μην ξεχνάμε ότι όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν συστήματα emergency braking από τις βασικές εκδόσεις.
 
Άσε που και το emergency braking δεν είναι πανάκεια. Φυσικά είναι ένα ακόμα σύστημα που θα βοηθήσει, απλά δε σημαίνει ότι επαναπαύεσαι κιόλας. Σε κάποια μοντέλα ίσως να έχουν και περιορισμούς τύπου να μη λειτουργούν κάτω από ορισμένη ταχύτητα κτλ.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το μοντέλο που δοκίμασε αυτός είναι το i-Pace EV320 το οποίο δεν το φέρνουμε ακόμα στην Ελλάδα .
Μιλάω για το EV400.

Aν κάνεις τον κόπο να ανοίξεις το φυλλο "Range" Θα βρείς 7 μετρήσεις για iPace .. από αυτές μόνο οι 2 τελευταίες αφορούν το EV320

Eγώ αναφέρομαι στην καλύτερη μέτρηση του EV400 ("καλοκαίρι" 13°C, σε στεγνό, με στενά λαστιχα).

Jaguar I-Pace 90 kWh Summer Dry 13 Michelin Latitude 235/65-18 235/65-18 090 196 81,8 417 259
Jaguar I-Pace 90 kWh Summer Dry 13 Michelin Latitude 235/65-18 235/65-18 120 269 81,8 304 189
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Aν κάνεις τον κόπο να ανοίξεις το φυλλο "Range" Θα βρείς 7 μετρήσεις για iPace .. από αυτές μόνο οι 2 τελευταίες αφορούν το EV320

Eγώ αναφέρομαι στην καλύτερη μέτρηση του EV400 ("καλοκαίρι" 13°C, σε στεγνό, με στενά λαστιχα).

Jaguar I-Pace 90 kWh Summer Dry 13 Michelin Latitude 235/65-18 235/65-18 090 196 81,8 417 259
Jaguar I-Pace 90 kWh Summer Dry 13 Michelin Latitude 235/65-18 235/65-18 120 269 81,8 304 189

Ηλία μου είμαι καθημερινός χρήστης της EV400 και γνωρίζω καλύτερα (σαν καταναλωτής) αλλά και σαν χρήστης αφού εργάζομαι στην συγκεκριμένη εταιρία ότι ισχύει αυτό που γράφω εγώ .
Οι μετρήσεις είναι καθημερινές αφού το κοιτάνε και οι τεχνικοί και καταγράφουν τα δεδομένα μέσω τηλεματικής και βλέπουν live τα πάντα στο PC .
Ακομα και αν το σκίζω μου το λενε για πλακα την επόμενη μέρα (στο στυλ τι έγινε ? πάλι με καμιά μηχανή έπαιζες)
Αυτές ειναι και σταθερές ταχύτητες 90/120 που λεει στο docs αν πάει στην Εθνική αλλά και πάλι δεν .....γιατί το έχουμε τεστάρει εμείς με πάνω από 120.
Το δώσαμε και ως τεστ σε κάποιον ....και το πήγε τάπα όπου μπορουσε μέχρι το Βόλο για πλάκα .Το βλέπαμε μέσω PC συνέχεια απλά λόγω GRPD δεν μπορώ να βάλω φωτό . 325χλμ συνολικά η απόσταση και του έμειναν και 15 χλμ .
Υπόψιν ότι όταν πέρασε τα 300 χλμ το αυτοκίνητο μπήκε σε save mode .Εννοείται ότι το regenerate braking το είχε στο high σε όλη τη διαδρομή και φαινόταν από τη μέτρηση ότι το χρησιμοποιούσε σε μέγιστο βαθμό .Αυτό γινόταν μάλλον γιατί δεν προλάβαινε ο μπροστινός να κάνει δεξια και αυτός έπεφτε φουλ στα φρενα όποτε και φόρτιζε.

Σε άλλο παραδειγμα καθημερινή χρηση Διόνυσος -Ιερά οδός φευγει φουλ 420 και έρχεται 417 ! Και όμως ! εξοικονόμηση και κάτω από 90 ταχύτητα .

Οπως καταλαβαίνεις εξαρτάται από τη χρήση και τον χρήστη σχεδόν πάντα και όχι τον εκάστοτε "φακελακια..προνόμια...γράψε κάτι κ θα πάρεις διαφημιση ..μπανεράκια και πάει λεγοντας