Αυτοκινητιστικά νέα

Screenshot-2023-09-14-125226.png

Πολύ καλές τιμές...
 
  • Like
Reactions: avpap
Κινέζικη μάρκα αλλά με ευρωπαϊκές τιμές. Οπότε γενικά μην έχουμε ελπίδες για κινεζικες τιμές.

Σημαντική πάντως η κρατικη επιδότηση 8000 ευρώ στα ηλεκτρικά.!
 
H VW αγόρασε την NSU το 1969 και την ενσωματωσε στην AUDI και αυτη με τη σειρά της, 9 χρόνια αργότερα από την παύση της παραγωγής του R80 (1986), το επανεμφάνισε (κατά τη γνωμη μου) με τη μορφή του AUDI 80 3ης γενιάς.
 
Κινέζικη μάρκα αλλά με ευρωπαϊκές τιμές. Οπότε γενικά μην έχουμε ελπίδες για κινεζικες τιμές.

Σημαντική πάντως η κρατικη επιδότηση 8000 ευρώ στα ηλεκτρικά.!
να δεις που το λογότυπο και μάλιστα όπως ήταν στα παλιά χρόνια, θα μετρήσει.
πιο δύσκολα κάποιος θα αγόραζε αυτοκίνητο με κινέζικο όνομα και παράξενο σήμα..
το MG θα πουλήσει.. ειδικά με αυτές τις τιμές.
ήδη είδα ένα εδώ στην γειτονιά μου πριν μια βδομάδα.. μάλιστα νόμιζα ότι οι εγγλέζοι ..ξανάρχονται.
μετά εδώ με ξυπνήσατε... :LOL:
 
Εννοείται . Γι'αυτό και πήραν και την MG. Ότι και να λέμε το ψυχολογικό μετράει παρά πολύ στην αγορά.. Ακριβώς τα ίδια να είναι άλλο να γράφει μπροστά MG και άλλο CHISAO 😁
 
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν θυμάμαι αν έχει ξαναμπεί αλλά μιας και δεν μας παρακολουθεί κάνεις μου το έβγαλε κάπου δεν διαφήμιση....


Same Sh1t...Different Day..
 
Τα λεγα για τη MG κ η εγγύηση 7 ή 150000 πολύ καλή. Ε ρε γλέντια .
Στην Ευρώπη δεν ασχολούνται από που είναι αρκεί να είναι 5αστερο. Στη Γερμανία τα βλέπεις παντού ειδικά τα MG
Κινέζοι ξεκινέζοι τα MG είναι πολύ καλά κ φυσικά θα κόψει μερίδια από τις όμορες μάρκες που θα ρίξουν τις τιμές με προσφορές ή θ ανεβάσουν το επίπεδο εξοπλισμού ...
Πολύ επιθετική πολιτική πάντως αν κ αναμενόμενη . Τη βλέπω τη VW με τα iD να πάει για τσάι ..κ γενικά εκεί στη Βουλιαγμένης πρέπει να στρίψουν λιγάκι
Άρχισαν τα όργανα κ κρατήστε το .
Πληροφορία της ημέρας (θα το καθιερώσω μάλλον) 6 όμιλοι διαπραγματεύονται με αντίστοιχες μάρκες για εισαγωγή στην Ελλάδα (εξαιρ η Nio, Polestar).

Επειδή είχε γραφτεί πιο πίσω εμείς σαν JLR (Jaguar Land Rover ) έχουμε Ινδό ιδιοκτήτη αλλά τα εργοστάσια για την Ευρώπη είναι Αγγλία 5 , Σλοβακία1 για τα ευρωπαϊκά , Τα ινδικά (1) είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο όπως της Βραζιλίας κ της Κίνας φέτος .
Πληροφοριακά η Jaguar θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική. Η LR θα έχει κ θερμικό, PHEV , BEV και βρίσκεται σε δοκιμές εδώ κ ένα χρόνο το υδρογόνο με 1ο το Defender
 
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες (y)
Αν μη τι άλλο είναι καλό να υπάρχει ανταγωνισμός. Μόνο έτσι μπορεί να συνέλθουν οι ευρωπαίοι. Βέβαια υπάρχει και το κακό σενάριο (και πολύ πιθανό) : μόλις οι κινέζοι κάνουν "απόβαση" στην ευρώπη οι τιμές να γίνουν επίσης ευρωπαϊκές (βλ. xiaomi)
 
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες (y)
Αν μη τι άλλο είναι καλό να υπάρχει ανταγωνισμός. Μόνο έτσι μπορεί να συνέλθουν οι ευρωπαίοι. Βέβαια υπάρχει και το κακό σενάριο (και πολύ πιθανό) : μόλις οι κινέζοι κάνουν "απόβαση" στην ευρώπη οι τιμές να γίνουν επίσης ευρωπαϊκές (βλ. xiaomi)

Όπως σε οποιοδήποτε προϊόν είναι ή θεωρείται απαραίτητο. Δεν υπάρχει λόγος να είναι κάτι πιο οικονομικό από τον ανταγωνισμό όταν είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πουλήσει.
 
Δεν θα έλεγα ότι είναι σχεδόν βέβαια ότι θα πουλήσει ένα Xiaomi όταν στην ίδια τιμή μπορείς να βρεις εταιρίας που έφτιαχνε αυτοκίνητα και εχθές.
Ok, κινητό, φραπεδιέρα, gadgets, αλλά αυτοκίνητο;
 
Nαι αλλά αρχίζουν κ τα διλήμματα σε αυτές τις τιμές ..να πάρω Tesla ή να δω κ αυτό το μοντέλο διότι πελάτες Peugeot , Citroen Hyundai ,VW κτλ εκεί που έβλεπαν Tesla τσουπ έσκασε η 1η μάρκα κ έπονται ...

Θα σου πω τη σκέψη γνωστού μου : Θα πάρω ηλεκτρικό για την πόλη/κ πιο έξω κ θα πετάω Θεσσαλονίκη αφού μου στοιχίζουν πιο πολύ καύσιμα διόδια κ κούραση 6 ώρες να πάω κ να έρθω.Εκεί έχω αφήσει το 2ο αυτοκίνητο κ το χρησιμοποιώ όταν θέλω ή λέω να έρθουν να με πάρουν . Γερνάμε ? γερνάμε ...Άσε που στο εξοχικό το παρκάρεις πάλι.
Θα μου πεις δεν πάνε όλοι Θεσσαλονίκη ή όπου έχει αεροδρόμιο αλλά υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται σε άλλες λύσεις .Πάνε οι εποχές που ήταν τίγκα η Εθνική , άντε μόνο από Πελοπόννησο κ Χαλκίδα το πήξιμο αφού μένουν κ εκεί .
Με τιμές στα ύψη στα καύσιμα δεν πας πια εκδρομή όπως πήγαινες παλιά .Έχεις άλλες ανάγκες να καλύψεις δυστυχώς
 
Ποιες τιμές; Εγώ ξέρω ότι είναι πηγμένη στην κίνηση η Αθήνα κάθε μέρα όλη μέρα. Με αέρα ή με ρεύμα κυκλοφορούν όλοι αυτοί;
Δεν πα να πάει και 3 ευρώ το λίτρο. Τα ίδια θα είναι. Παραδόξως "λεφτά υπάρχουν" για βενζίνες.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Με τιμές στα ύψη στα καύσιμα δεν πας πια εκδρομή όπως πήγαινες παλιά .Έχεις άλλες ανάγκες να καλύψεις δυστυχώς
Αυτό ακριβώς, εκεί κάνει μεγάλη διαφορά το ηλεκτρικό. Πέρυσι το καλοκαίρι έκανα περίπου 4000 km με το θερμικό, φέτος με το ηλεκτρικό πάνω από 10000 km. Δε το σκεφτόμουν καν - Θεσσαλονίκη Χαλκιδική σχεδόν καθημερινά (εκτός Σ/Κ που γίνεται της κακομοίρας) 120 km πήγαινε έλα με κόστος ούτε 5 ευρώ.
 
Δεν ξερω τι γινεται θεσσαλονικη, αλλα στα τριημερα γινεται χαμος στις εξοδους (και μετα εισοδους) απο την αθηνα. Δηλ το σκεφτεσαι να φυγεις αν δεν μπορεις να φυγεις μερα/ωρα που δεν γινεται χαμος. Σε "κανονικα" ΣΚ τα πραγματα ειναι οντως πολυ χαλαρα.
Σε 4ημερα του τυπου πασχα ή αν πεφτουν αργιες+σκ μαζι, δεν το συζηταμε καν. Βλαστημας την ωρα και τη στιγμη που εφυγες ή επιστρεφεις τοσο νωρις, που δεν εχει νοημα το τριημερο
 
Ποιες τιμές; Εγώ ξέρω ότι είναι πηγμένη στην κίνηση η Αθήνα κάθε μέρα όλη μέρα. Με αέρα ή με ρεύμα κυκλοφορούν όλοι αυτοί;
Δεν πα να πάει και 3 ευρώ το λίτρο. Τα ίδια θα είναι. Παραδόξως "λεφτά υπάρχουν" για βενζίνες.

Εκεί που αρκετός κόσμος έπαιρνε τα ΜΜΜ, έσκασε ο κορωνοϊός, δοκίμασαν αναγκαστικά το τουτου και προφανώς συνειδητοποίησαν ότι είναι πιο βολικό από τα ΜΜΜ.. Και μετά δεν υπήρξε επιστροφή..
 
Εκεί που αρκετός κόσμος έπαιρνε τα ΜΜΜ, έσκασε ο κορωνοϊός, δοκίμασαν αναγκαστικά το τουτου και προφανώς συνειδητοποίησαν ότι είναι πιο βολικό από τα ΜΜΜ.. Και μετά δεν υπήρξε επιστροφή..
Αυτή είναι μια από τις χειρότερες επιπτώσεις του covid-19. Μας είχε πάρει στην Ελλάδα πάνω από 10 χρόνια για να πείσουμε τον κόσμο να μπει στο μετρό και να σταματήσει να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο πολύ. Πάμε με το αυτοκινητό μας μέχρι ένα σταθμό και μετά μπαίνουμε μέσα.
Γυρίσαμε πίσω πολύ. Όσους γνωστούς έχω που χρησιμοποιούσαν μετρό από το 2015 μέχρι την κορώνα σχεδόν όλοι πια πάνε με το αυτοκίνητό τους εκτός από πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις που δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρουν αυτοκίνητο.
 
Εκεί που αρκετός κόσμος έπαιρνε τα ΜΜΜ, έσκασε ο κορωνοϊός, δοκίμασαν αναγκαστικά το τουτου και προφανώς συνειδητοποίησαν ότι είναι πιο βολικό από τα ΜΜΜ.. Και μετά δεν υπήρξε επιστροφή..
και απο τοτε υποφερουμε με την κινηση και εμεις που, δυστυχως, δεν γινεται να χρησιμοποιησουμε ΜΜΜ