Πάντα συμβαίνει αυτό όταν υπάρχει περίσσεια παραγωγής. Πού είναι το κακό;Έτσι κι αλλιώς έχουμε τόση περίσσεια παραγωγής ρεύματος που κλείνουμε μονάδες σε ώρες αιχμής.
Πάντα συμβαίνει αυτό όταν υπάρχει περίσσεια παραγωγής. Πού είναι το κακό;Έτσι κι αλλιώς έχουμε τόση περίσσεια παραγωγής ρεύματος που κλείνουμε μονάδες σε ώρες αιχμής.
Μην πάρεις . Δεν σε υποχρεώνει κανέναςΔεν θα το έλεγα...
Ζούμε σε μία χώρα που το 50% (τουλάχιστον) του πληθυσμού ζει σε αστικά κέντρα.
Αυτό από μόνο του ακυρώνει τη φιλοσοφία "το φορτίζω ακόμη και στο σπίτι μου" και δημιουργεί προβλήματα από εκεί που δεν υπάρχουν.
Το άλλο φυσικά είναι ότι ζούμε σε μία χώρα που το ηλεκτρικό της δίκτυο πέφτει επειδή λέει ανάβουμε τα air condition το καλοκαίρι.
Που aircondition έχουμε στην Ελλάδα εδώ και 30 χρόνια.
Δεν πρέπει να έχουμε και μία ελάχιστη εμπιστοσύνη προς το κράτος και τις υποδομές του;
Πότε ακριβώς μας την ενέπνευσε;
Όταν για να καταπολεμήσει την παρανομία που κάνουν τα φορτηγά και βάζουν πετρέλαιο θέρμανσης για να κινηθούν εξίσωσε την φορολογία και τώρα παίρνουμε πετρέλαιο θέρμανσης στην τιμή του πετρελαίου κίνησης;
Ποιος μου λέει ότι ένα χρόνο αφού αγοράσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν θα μου πει "και που ξέρω τι φορτίζεις, πάρε την κιλοβατώρα στα 5€";
ΖΝΧ => Ζεστό νερό χρήσηςΣε σχέση με το πετρέλαιο ειδικά οτιδήποτε άλλο είναι πιο οικονομικό.. Με το αέριο είναι κάπως μικρότερη η διαφορά, αλλά και πάλι υπαρκτή.
Οπότε αν έκανες τα χιλιόμετρα που κάνει ο μέσος Έλληνος οδηγός (~15Κ) θα είχες κάψει περίπου 2750 KWh, και η αντλία θερμότητας σου αν την είχες και για ψύξη θα είχε κάψει περίπου 5000 KWh (το ΖΝΧ δεν ξέρω τι είναι..).
Λογικά ακούγονται τα νούμερα, περίπου το 1/3 της κατανάλωσης να είναι το αυτοκίνητο, κάπως λιγότερο αν συνυπολογίσουμε και τις υπόλοιπες καταναλώσεις ενός μέσου σπιτιού.
Μην πάρεις . Δεν σε υποχρεώνει κανένας
Γι αυτό παίρνει plug in μεταβατικά και μετά υδρογόνο αποφεύγοντας το ηλεκτρικό .Το έχω πει και παλαιότερα .Σε είδη που είναι σε πολλές περιπτώσεις είδη πρώτης ανάγκης όπως το αυτοκίνητο, αυτό δεν είναι απάντηση.
Και για να μην παρεξηγηθώ, εγώ θεωρώ ότι το μέλλον στα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικό, αλλά το παρόν στο οποίο ζούμε αποδεικνύεται εν τέλει υπέρ το δέον δύσκολο, και επιπλέον στη συγκεκριμένη χώρα δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη, σε οτιδήποτε αφορά ποσό επένδυσης.
Δεν δίνει ο άλλος λεφτά χωρίς εμπιστοσύνη, πως να το κάνουμε;
Γι αυτό παίρνει plug in μεταβατικά και μετά υδρογόνο αποφεύγοντας το ηλεκτρικό .Το έχω πει και παλαιότερα .
Το ηλεκτρικό δεν είναι είδος 1ης ανάγκης .
Πρώτον τα αυτοκίνητα υδρογόνου είναι κι αυτά ηλεκτρικά. Δεύτερον δε θα υπάρξει ποτέ μαζική υδρογονοκίνηση. Είναι θέμα φυσικής, δε τιθασεύεται το υδρογόνο. Το κόστος για να διανείμεις το υδρογόνο και ο κίνδυνος να κουβαλάς ένα τεπόζιτο στα 700 bar δε θα ξεπεραστεί ποτέ. Με τις μπαταρίες νατρίου σε μερικά χρόνια θα είναι πολύ χαμηλότερο το κόστος αποθήκευσης των ΑΠΕ από το να γίνουν επενδύσεις για δίκτυο υδρογόνου. Σε όσες χώρες πήγε να ξεκινήσει δίκτυο υδρογόνου, γρήγορα εγκαταλείφθηκε. Καμία Toyota δε σκοπεύει να επενδύσει σε δίκτυο υδρογόνου, σε αντίθεση με την Tesla που επένδυσε σε δίκτυο φορτιστών. Οι πετρελαιάδες θέλουν να τους πληρώσει το δίκτυο υδρογόνου το κράτος, ε δε νομίζω να το πετύχουν παρά το ισχυρό λόμπι που έχουν.Γι αυτό παίρνει plug in μεταβατικά και μετά υδρογόνο αποφεύγοντας το ηλεκτρικό .Το έχω πει και παλαιότερα .
Το ηλεκτρικό δεν είναι είδος 1ης ανάγκης .
Γι αυτό παίρνει plug in μεταβατικά και μετά υδρογόνο αποφεύγοντας το ηλεκτρικό .Το έχω πει και παλαιότερα .
Το ηλεκτρικό δεν είναι είδος 1ης ανάγκης .
Μην πάρεις . Δεν σε υποχρεώνει κανένας
το αυτοκινητο δεν ειναι ειδος πρωτης αναγκηςΣε είδη που είναι σε πολλές περιπτώσεις είδη πρώτης ανάγκης όπως το αυτοκίνητο, αυτό δεν είναι απάντηση.
Και για να μην παρεξηγηθώ, εγώ θεωρώ ότι το μέλλον στα αυτοκίνητα θα είναι ηλεκτρικό, αλλά το παρόν στο οποίο ζούμε αποδεικνύεται εν τέλει υπέρ το δέον δύσκολο, και επιπλέον στη συγκεκριμένη χώρα δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη, σε οτιδήποτε αφορά ποσό επένδυσης.
Δεν δίνει ο άλλος λεφτά χωρίς εμπιστοσύνη, πως να το κάνουμε;
Επέτρεψε μου να σε ενημερώσω ότι όλες οι εταιρίες εξελίσσουν αυτοκίνητα υδρογόνου.
Αυτό θα γίνει διότι έτσι είναι η συμφωνία ΕΕ κ κατασκευαστών under the table
Ήδη τα ηλεκτρικά χάνουν πολύ από την αξία τους κ το ξέρουν όλοι γι αυτό και ΟΛΟΙ είναι επιφυλακτικοί αλλά δε σταματάνε να εξελίσσουν κινητήρες .Βάζουν κ μια μπαταριούλα ..πέφτει και καλά το CO2 μειώνεται ο μέσος όρος της εκάστοτε εταιρίας , μειώνουν τα πρόστιμα και πάει λέγοντας .
Και η Toyota που είναι πρωτοπόρος ότι ξεχάστε τα ηλεκτρικά αλλά ξέχασε ότι άλλος οδηγεί την κούρσα .
Εχουμε να δούμε πολλά ακόμα
Πολύ σωστά , αλλά Mirai ρε Δημήτρη ? Θα έπαιρνες τώρα σοβαρά ?Αν όντως εξελίσσουν αυτοκίνητα υδρογόνου, το κάνουν καθαρά για να γλιτώσουν πρόστιμα. Δεν περιμένουν ότι θα τα πουλάνε κιόλας.
Αν χάνουν την αξία τους τα ηλεκτρικά, τι να πουν τα υδρογόνου; Τα Mirai αυτή τη στιγμή ούτε τζάμπα δεν πουλιούνται.
Για τα plug-in, τα είπαμε.. οι μελέτες δείχνουν ότι οι εκπομπές ρύπων τους τελικά είναι 3-4 φορές παραπάνω από τις αρχικές εκτιμήσεις, γιατί δεν τα φορτίζουν συχνά.
Η ΕΕ δεν θα κάτσει με τα χέρια σταυρωμένα..
Δεν είναι το θέμα αν εξελίσσουν αυτοκίνητα υδρογόνου, το θέμα είναι ποιος θα κάνει το δίκτυο. Προσωπικά δε πιστεύω ότι θα συμβεί ποτέ αυτό, θα το δούμε όμως στα επόμενα 15-20 χρόνια.Επέτρεψε μου να σε ενημερώσω ότι όλες οι εταιρίες εξελίσσουν αυτοκίνητα υδρογόνου.
Αυτό θα γίνει διότι έτσι είναι η συμφωνία ΕΕ κ κατασκευαστών under the table
Ήδη τα ηλεκτρικά χάνουν πολύ από την αξία τους κ το ξέρουν όλοι γι αυτό και ΟΛΟΙ είναι επιφυλακτικοί αλλά δε σταματάνε να εξελίσσουν κινητήρες .Βάζουν κ μια μπαταριούλα ..πέφτει και καλά το CO2 μειώνεται ο μέσος όρος της εκάστοτε εταιρίας , μειώνουν τα πρόστιμα και πάει λέγοντας .
Και η Toyota που είναι πρωτοπόρος ότι ξεχάστε τα ηλεκτρικά αλλά ξέχασε ότι άλλος οδηγεί την κούρσα .
Εχουμε να δούμε πολλά ακόμα
Εγώ προσωπικά εννοείται πως όχι, αλλά το έφερα σαν παράδειγμα ως το μόνο αυτοκίνητο υδρογόνου παραγωγής, το οποίο έχει μεν πουλήσει κάποια κομμάτια, αλλά διαβάζω ότι σχεδόν όλοι όσοι τα αγόρασαν το έχουν μετανοιώσει.Πολύ σωστά , αλλά Mirai ρε Δημήτρη ? Θα έπαιρνες τώρα σοβαρά ?
Μα θα το δούμε σε 10- 15 χρόνια σίγουρα.Δεν είναι το θέμα αν εξελίσσουν αυτοκίνητα υδρογόνου, το θέμα είναι ποιος θα κάνει το δίκτυο. Προσωπικά δε πιστεύω ότι θα συμβεί ποτέ αυτό, θα το δούμε όμως στα επόμενα 15-20 χρόνια.
Και μετά είναι η απόδοση της αλυσίδας ΑΠΕ -> Υδρογόνο -> Διανομή -> Fuel Cell -> Κίνηση σε σχέση με το ΑΠΕ -> Μπαταρίες νατρίου -> Δίκτυο διανομής -> Μπαταρίες λιθίου -> Κίνηση. Το δεύτερο παίζει να είναι 300 με 400% πιο αποδοτικό - πέρα από το κόστος κατασκευής του δικτύου που είναι απείρως ακριβότερο για το υδρογόνο.
Καμία σχέση, οι απαιτήσεις που έχει το υδρογόνο για μεταφορά - αποθήκευση δεν έχουν σύγκριση με τα ορυκτά καύσιμα.Μα θα το δούμε σε 10- 15 χρόνια σίγουρα.
Μέτρα σε πόσα έγινε η μετάβαση από κανονική σε αμόλυβδη ...Δεν προσαρμοστήκαν σιγά σιγά όλοι ?
το αυτοκινητο δεν ειναι ειδος πρωτης αναγκης
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.