Αυτοκινητιστικά νέα

Γιατί να μην τους πιάνει; Τα αυτοκίνητα μπορούν να δίνουν τα δεδομένα για κάθε φόρτιση. Σιγά το δύσκολο. Ένα μαύρο κουτί σε κάθε αυτοκίνητο και τέλος. Όπως τα ρολόγια στα σπίτια.

Τα της δικαιοσύνης δεν ισχύουν έτσι κι αλλιώς στα τέλη κυκλοφορίας και τώρα ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που κάνεις. Ο φόρος στα καύσιμα είναι το πιο αναλογικό μέτρο μέχρι στιγμής με απλό τρόπο. Ε, το ίδιο θα κάνουν και στα ηλεκτρικά μόλις αρχίσουν να μειώνονται τα έσοδα από τους φόρους των καυσίμων.
Που να δίνουν τα δεδομένα φόρτισης όταν φορτίζουν στο σπίτι από πρίζα σούκο πχ; Ή από Φ/Β αυτόνομου συστήματος;
 
Που να δίνουν τα δεδομένα φόρτισης όταν φορτίζουν στο σπίτι από πρίζα σούκο πχ; Ή από Φ/Β αυτόνομου συστήματος;

Στην ΑΑΔΕ και στα ΚΤΕΟ με την ευκαιρία τώρα που το σκέφτομαι. Το αυτοκίνητο μπορεί να τα στέλνει όχι η πρίζα του σπιτιού. Από λύσεις υπάρχουν πολλές.
 
Δεν έχει νόημα να φορολογήσεις τις κιλοβατώρες ενώ μπορείς να φορολογήσεις τα χιλιόμετρα.

Αν το κράτος αποκτήσει πρόσβαση στα δεδομένα των μεν, αποκτά και στων δε. Είναι απλό. Εγώ εδώ βλέπω τα πάντα που έχουν να κάνουν με το αυτοκίνητό μου. Ασύλληπτα data μαζεύονται συνέχεια στα clouds των κατασκευαστών.

Π.χ. οι πρόσφατες φορτίσεις μου:

1717872485317.png

Το πρόβλημα δημιουργείται αν δεν έχεις πρόσβαση σε δεδομένα.. εκεί αρχίζουν οι αλμπανιές..
 
Δεν έχει νόημα να φορολογήσεις τις κιλοβατώρες ενώ μπορείς να φορολογήσεις τα χιλιόμετρα.

Έχει νόημα. Μπορείς να φορολογήσεις και τα δύο. Το πρώτο ως φόρος σε «καύσιμο» το δεύτερο ως «τέλη κυκλοφορίας». Όπως γίνεται τώρα.
 
Στην ΑΑΔΕ και στα ΚΤΕΟ με την ευκαιρία τώρα που το σκέφτομαι. Το αυτοκίνητο μπορεί να τα στέλνει όχι η πρίζα του σπιτιού. Από λύσεις υπάρχουν πολλές.
Κανένα αυτοκίνητο δε μπορεί να μιλάει με την ΑΑΔΕ. Τα αυτοκίνητα που είναι online μιλάνε με τις cloud υπηρεσίες της κάθε εταιρείας. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να είναι online, σε πάρα πολλά μπορείς να τα απενεργοποιήσεις τα cloud services. Θεωρώ πως μακροπρόθεσμα θα γίνει υποχρεωτικό το online logbook όπως είναι ήδη στη Γερμανία για κάποιες κατηγορίες οχημάτων και θα χρεώνεσαι βάσει km που θα αναφέρονται στο logbook.

Στα ΚΤΕΟ θα μπορούσε, αλλά είναι κάθε δύο χρόνια και τέσσερα στην αρχή. Τέλος πάντων, κάπως θα γίνει αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Θεωρώ πως δε θα γίνει με φορολόγηση στο ρεύμα επί δικαίων και αδίκων και στη τελική εμείς οι πολίτες πρέπει να αντιδρούμε σε τέτοιες οριζόντιες φορολογήσεις αν και όταν συμβαίνουν.
 
Κανένα αυτοκίνητο δε μπορεί να μιλάει με την ΑΑΔΕ. Τα αυτοκίνητα που είναι online μιλάνε με τις cloud υπηρεσίες της κάθε εταιρείας. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να είναι online, σε πάρα πολλά μπορείς να τα απενεργοποιήσεις τα cloud services. Θεωρώ πως μακροπρόθεσμα θα γίνει υποχρεωτικό το online logbook όπως είναι ήδη στη Γερμανία για κάποιες κατηγορίες οχημάτων και θα χρεώνεσαι βάσει km που θα αναφέρονται στο logbook.

Στα ΚΤΕΟ θα μπορούσε, αλλά είναι κάθε δύο χρόνια και τέσσερα στην αρχή. Τέλος πάντων, κάπως θα γίνει αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Θεωρώ πως δε θα γίνει με φορολόγηση στο ρεύμα επί δικαίων και αδίκων και στη τελική εμείς οι πολίτες πρέπει να αντιδρούμε σε τέτοιες οριζόντιες φορολογήσεις αν και όταν συμβαίνουν.

Στο πρώτο μισό διαφωνώ, καθώς μπορεί να γίνει υποχρεωτικό, όταν θα φτάσει η ώρα να δηλωθεί για να φορολογηθεί. Όχι all the time. Και μάλιστα μπορεί να γίνεται διασταύρωση των στοιχείων φόρτισης με τη δήλωση και να μπαίνει και το ανάλογο πρόστιμο από την ΑΑΔΕ. Έξτρα έσοδα για το κράτος αυτό.

Στο άλλο μισό, δεν νομίζω ότι διαφωνεί κανείς λογικός άνθρωπος.
Απλά επειδή στο μαλακό υπογάστριο της Ευρώπης αυτά δεν συμβαίνουν ποτέ, κρατάω μια επιφύλαξη για τις αντιδράσεις σε οριζόντια φορολόγηση.
Η πράξη έχει αποδείξει στον τομέα της αυτοκίνησης ότι δεν αντιδρά κανείς στο άρμεγμα της γνωστής αγελάδας.
 
Κανένα αυτοκίνητο δε μπορεί να μιλάει με την ΑΑΔΕ. Τα αυτοκίνητα που είναι online μιλάνε με τις cloud υπηρεσίες της κάθε εταιρείας. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να είναι online, σε πάρα πολλά μπορείς να τα απενεργοποιήσεις τα cloud services. Θεωρώ πως μακροπρόθεσμα θα γίνει υποχρεωτικό το online logbook όπως είναι ήδη στη Γερμανία για κάποιες κατηγορίες οχημάτων και θα χρεώνεσαι βάσει km που θα αναφέρονται στο logbook.

Στα ΚΤΕΟ θα μπορούσε, αλλά είναι κάθε δύο χρόνια και τέσσερα στην αρχή. Τέλος πάντων, κάπως θα γίνει αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Θεωρώ πως δε θα γίνει με φορολόγηση στο ρεύμα επί δικαίων και αδίκων και στη τελική εμείς οι πολίτες πρέπει να αντιδρούμε σε τέτοιες οριζόντιες φορολογήσεις αν και όταν συμβαίνουν.
Α ναι από αντίδραση άλλο τίποτα. Όλο αντίδραση είμαστε. Πιανομαστε στην πολυθρόνα και πάμε στον καναπέ από αντίδραση.
 
Και γιατί να μην δίνουν τα δεδομένα της φόρτισης κατ' ευθείαν και να περιμένουν να δουν τα χιλιόμετρα;
Μα θέλουν να βλέπουν και που πάμε με το αυτοκίνητο.
 
Μα θέλουν να βλέπουν και που πάμε με το αυτοκίνητο.

Θα καθυστερεί το πράγμα έτσι. Τα χιλιόμετρα μπορούν να τα αξιοποιήσουν σε άλλο είδος εσόδου, π.χ. διόδια.
 
Μην αγχώνεστε, θα γίνει όπως το πετρέλαιο θέρμανσης/κίνησης. Που επειδή κάποια φορτηγά έβαζαν πετρέλαιο θέρμανσης ανέβασαν την τιμή του.
Θα μπει και εδώ ένα καπέλο στο ρεύμα για όλη την κατανάλωση, άσχετα αν έχεις καν αυτοκίνητο.
Θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και οι οικογενειακοί τάφοι.
Και που ξέρω εγώ ότι δεν έχεις βάλει ρόδες στον παππού να κόβεις βόλτες;
 
17,4% παραπάνω δασμούς στα BYD από 4/7/24. Παραπάνω για άλλες εταιρείες.


Δεν έχω καταλάβει αν το 10% γίνεται 17,4% ή το 17,4% είναι επιπλέον.

edit: είναι επιπλέον
Τhose duties are on top of existing 10% tariffs.
 
κρύος ιδρώτας τους έλουσε;;
τόσο καλά είναι τελικά τα κινέζικα ηλεκτρικά ;;;
Δες το MG 4, λάβε υπόψη την τιμή και σύγκρινέ το με όποιο ίδιας κατηγορίας Ευρωπαϊκό θέλεις...Θα βγάλεις κρίσιμα και ενδιαφέροντα συμπεράσματα...
 
  • Like
Reactions: vlad66
Θα ζητήσουν οι εισαγωγείς να μπει έκπτωση του δασμού στο αυτοκίνητο από τους Κινέζους . Απλά .

Η Volvo ήδη έχει αρχίσει να μεταφέρει την παραγωγή δύο ηλεκτρικών μοντέλων της (EX30 – EX90) από την Κίνα στο Βέλγιο, ως προετοιμασία για τους δασμούς που αναμένεται να επιβάλει η ΕΕ στα επιδοτούμενα από το Πεκίνο ηλεκτρικά οχήματα.

Και όπως ήδη θα έχετε διαβάσει ο Θεοχαράκης έχασε τη Renault/Dacia και την πήρε Ισραηλινός ...
 
Last edited:
  • Wow
Reactions: Simos.I and vlad66
17,4% παραπάνω δασμούς στα BYD από 4/7/24. Παραπάνω για άλλες εταιρείες.


Δεν έχω καταλάβει αν το 10% γίνεται 17,4% ή το 17,4% είναι επιπλέον.

edit: είναι επιπλέον
Τhose duties are on top of existing 10% tariffs.

Αν ήμουν Κινέζος, θα τους αύξανα διπλή τιμή τα φωτοβολταικά που τους πουλάω.
Και τα κινητά τα Xiaomi. Τριπλή τιμή.
Και το λίθιο για τα σαράβαλα τα ID της VW.
Kαι στο ΤEMU και στο ALI και στο Bangood, όλα τριπλή τιμή, μέχρι να έρθει ο Μακρόν και ο Σολτς γονατιστοί.
 
Παλαιότερα που είχαν κάνει το ίδιο με τους Ιάπωνες, αυτοί είχαν έρθει στην Ευρώπη και έφτιαξαν εργοστάσια. Λέτε να δούμε το ίδιο; Είναι εφικτό όμως σήμερα με όλη αυτή την πράσινη ανάπτυξη;