ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΤΑΣΟΣ
Support Admin
Καλά ναι εντάξει. Θα φάμε όλοι στους λογαριασμούς ρεύματος κάνα έξτρα φόρο και θα ησυχάσουμε.
Που να δίνουν τα δεδομένα φόρτισης όταν φορτίζουν στο σπίτι από πρίζα σούκο πχ; Ή από Φ/Β αυτόνομου συστήματος;Γιατί να μην τους πιάνει; Τα αυτοκίνητα μπορούν να δίνουν τα δεδομένα για κάθε φόρτιση. Σιγά το δύσκολο. Ένα μαύρο κουτί σε κάθε αυτοκίνητο και τέλος. Όπως τα ρολόγια στα σπίτια.
Τα της δικαιοσύνης δεν ισχύουν έτσι κι αλλιώς στα τέλη κυκλοφορίας και τώρα ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που κάνεις. Ο φόρος στα καύσιμα είναι το πιο αναλογικό μέτρο μέχρι στιγμής με απλό τρόπο. Ε, το ίδιο θα κάνουν και στα ηλεκτρικά μόλις αρχίσουν να μειώνονται τα έσοδα από τους φόρους των καυσίμων.
Που να δίνουν τα δεδομένα φόρτισης όταν φορτίζουν στο σπίτι από πρίζα σούκο πχ; Ή από Φ/Β αυτόνομου συστήματος;
Δεν έχει νόημα να φορολογήσεις τις κιλοβατώρες ενώ μπορείς να φορολογήσεις τα χιλιόμετρα.
Κανένα αυτοκίνητο δε μπορεί να μιλάει με την ΑΑΔΕ. Τα αυτοκίνητα που είναι online μιλάνε με τις cloud υπηρεσίες της κάθε εταιρείας. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να είναι online, σε πάρα πολλά μπορείς να τα απενεργοποιήσεις τα cloud services. Θεωρώ πως μακροπρόθεσμα θα γίνει υποχρεωτικό το online logbook όπως είναι ήδη στη Γερμανία για κάποιες κατηγορίες οχημάτων και θα χρεώνεσαι βάσει km που θα αναφέρονται στο logbook.Στην ΑΑΔΕ και στα ΚΤΕΟ με την ευκαιρία τώρα που το σκέφτομαι. Το αυτοκίνητο μπορεί να τα στέλνει όχι η πρίζα του σπιτιού. Από λύσεις υπάρχουν πολλές.
Κανένα αυτοκίνητο δε μπορεί να μιλάει με την ΑΑΔΕ. Τα αυτοκίνητα που είναι online μιλάνε με τις cloud υπηρεσίες της κάθε εταιρείας. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να είναι online, σε πάρα πολλά μπορείς να τα απενεργοποιήσεις τα cloud services. Θεωρώ πως μακροπρόθεσμα θα γίνει υποχρεωτικό το online logbook όπως είναι ήδη στη Γερμανία για κάποιες κατηγορίες οχημάτων και θα χρεώνεσαι βάσει km που θα αναφέρονται στο logbook.
Στα ΚΤΕΟ θα μπορούσε, αλλά είναι κάθε δύο χρόνια και τέσσερα στην αρχή. Τέλος πάντων, κάπως θα γίνει αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Θεωρώ πως δε θα γίνει με φορολόγηση στο ρεύμα επί δικαίων και αδίκων και στη τελική εμείς οι πολίτες πρέπει να αντιδρούμε σε τέτοιες οριζόντιες φορολογήσεις αν και όταν συμβαίνουν.
Α ναι από αντίδραση άλλο τίποτα. Όλο αντίδραση είμαστε. Πιανομαστε στην πολυθρόνα και πάμε στον καναπέ από αντίδραση.Κανένα αυτοκίνητο δε μπορεί να μιλάει με την ΑΑΔΕ. Τα αυτοκίνητα που είναι online μιλάνε με τις cloud υπηρεσίες της κάθε εταιρείας. Επίσης δεν είναι υποχρεωτικό να είναι online, σε πάρα πολλά μπορείς να τα απενεργοποιήσεις τα cloud services. Θεωρώ πως μακροπρόθεσμα θα γίνει υποχρεωτικό το online logbook όπως είναι ήδη στη Γερμανία για κάποιες κατηγορίες οχημάτων και θα χρεώνεσαι βάσει km που θα αναφέρονται στο logbook.
Στα ΚΤΕΟ θα μπορούσε, αλλά είναι κάθε δύο χρόνια και τέσσερα στην αρχή. Τέλος πάντων, κάπως θα γίνει αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Θεωρώ πως δε θα γίνει με φορολόγηση στο ρεύμα επί δικαίων και αδίκων και στη τελική εμείς οι πολίτες πρέπει να αντιδρούμε σε τέτοιες οριζόντιες φορολογήσεις αν και όταν συμβαίνουν.
Μα θέλουν να βλέπουν και που πάμε με το αυτοκίνητο.Και γιατί να μην δίνουν τα δεδομένα της φόρτισης κατ' ευθείαν και να περιμένουν να δουν τα χιλιόμετρα;
Μα θέλουν να βλέπουν και που πάμε με το αυτοκίνητο.
Το 99.99% των χρηστών android phone έχουν ενεργοποιημένη την καταγραφή τοποθεσίας έτσι και αλλιώς, αν και οι περισσότεροι χωρίς να το ξέρουν...Μα θέλουν να βλέπουν και που πάμε με το αυτοκίνητο.
Δες το MG 4, λάβε υπόψη την τιμή και σύγκρινέ το με όποιο ίδιας κατηγορίας Ευρωπαϊκό θέλεις...Θα βγάλεις κρίσιμα και ενδιαφέροντα συμπεράσματα...κρύος ιδρώτας τους έλουσε;;
τόσο καλά είναι τελικά τα κινέζικα ηλεκτρικά ;;;
17,4% παραπάνω δασμούς στα BYD από 4/7/24. Παραπάνω για άλλες εταιρείες.
![]()
ÎαÏμοί ÎÏÏ ÎºÎ±Î¹ 38,1% ÏÏα κινÎζικα EVs αÏÏ Ïην Î.Î. - GetElectric
ÎÎ´Ï ÎºÎ±Î¹ αÏκεÏÏ ÎºÎ±Î¹ÏÏ Î®Ïαν ÏÏÏ ÏÏζήÏηÏη Ïη ζήÏημα ÏÎ·Ï ÎµÏιÏλÎον ÏοÏολÏγηÏÎ·Ï ÎµÎ¹ÏαγÏμενÏν ηλεκÏÏικÏν αÏÏοκινήÏÏν αÏÏ Ïην Îίνα, ÏÏοκειμÎÎ½Î¿Ï Î½Î± διαÏηÏηθεί ο ανÏαγÏνιÏμÏÏ ÏÎ·Ï Î±Î³Î¿ÏÎ¬Ï ÎµÎ½ÏÏÏ ÎÏÏÏÏηÏ. ÎÏκεÏά...getelectric.gr
Δεν έχω καταλάβει αν το 10% γίνεται 17,4% ή το 17,4% είναι επιπλέον.
edit: είναι επιπλέον
Τhose duties are on top of existing 10% tariffs.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.