Αυτοκινητιστικά νέα

τυχαρπαστη την byd και την mg δεν τις λες παντως. Η lynk ειναι οντως new entry. Οι δυο πρωτες παντως εγιναν πολυ γρηγορα αποδεκτες απο το ελληνικο κοινο, (θερμικα) mg και (ηλεκτρικα) atto βλεπω σε καθημερινη βαση. Οσο οι ευρωπαιοι κινουνται σε τετοιες τιμες, χωρις να προσφερουν αντιστοιχη ποιοτητα, θα περιμενουν να τους σωσουν οι δασμοι στην ευρωπαικη αγορα, ενω εχουν ηδη χασει την κινεζικη.
Και εγώ βλέπω συνέχεια byd atto 3 και MG θερμικά.
Ειδικά το byd είναι καταπληκτικό. Βάζεις δίπλα ένα WV και πραγματικά απορείς γιατί να πετάξεις λεφτά στον γερμανικό κουβά.
Γνωστός ψάχνει να διωξει το opel mokka για να πάρει στα ίδια λεφτα το μικρό byd .

Και εγώ αν ήθελα αυτοκινητο τώρα κάτω από 30.000 , οχι απλα ηλεκτρικο, σε byd θα πήγαινα.
 
Από αυτά που είδα πάντως στην έκθεση, διαφωνώ. Όαση στα μάτια είναι τα γερμανικά πλην συγκεκριμένων μοντέλων.
Το ανάποδο μάλλον ήθελες να πεις . Τραγικά είναι τα γερμανικά πλην συγκεκριμένων μοντέλων. Μόνο η audi σώζει την κατάσταση. Η bmw έχει βουλιάξει σχεδιαστικά εδώ και χρόνια ενώ η Mercedes εκεί που είχε αποκτήσει μοντέρνο σχεδιασμο περναει παλι φάση συντηρητισμου.
 
Και εγώ βλέπω συνέχεια byd atto 3 και MG θερμικά.
Ειδικά το byd είναι καταπληκτικό. Βάζεις δίπλα ένα WV και πραγματικά απορείς γιατί να πετάξεις λεφτά στον γερμανικό κουβά.
Γνωστός ψάχνει να διωξει το opel mokka για να πάρει στα ίδια λεφτα το μικρό byd .

Και εγώ αν ήθελα αυτοκινητο τώρα κάτω από 30.000 , οχι απλα ηλεκτρικο, σε byd θα πήγαινα.
δεν θελω να παω σε υπερβολες, δεν τα θεωρω κουβαδες τα γερμανικα. Αλλα σιγουρα οταν με 20 χιλιαρικα παιρνεις dolphin και με 26 παιρνεις atto (αμφοτερες τιμες μετα την επιδοτηση) ειναι πολυ δυσκολο να δικαιολογησεις αγορα id3. Μαλιστα αν προσπαθησεις να συγκρινες με θερμικα, τα πραγματα γινονται ακομα χειροτερα. Δεν ξερω πλεον με 20 χιλιαρικα ποιο θερμικο μπορεις να αγορασεις και μαλιστα με τι ειδους εξοπλισμο ή μαλλον ελλειψη αυτου.
 
Το ανάποδο μάλλον ήθελες να πεις . Τραγικά είναι τα γερμανικά πλην συγκεκριμένων μοντέλων. Μόνο η audi σώζει την κατάσταση. Η bmw έχει βουλιάξει σχεδιαστικά εδώ και χρόνια ενώ η Mercedes εκεί που είχε αποκτήσει μοντέρνο σχεδιασμο περναει παλι φάση συντηρητισμου.
Η αλήθεια είναι ότι η BMW είχε περάσει μια φάση με περίεργο design. Ομως φαινεται να επανερχεται, πχ το X1 ειναι πολυ ομορφο. Η Merc ειναι συντηρητικη μεν, καλογουστη δε.
Σε σχέση με τις καγκουριες που είδα στην έκθεση, χίλιες φορές τα γερμανικά. Αλλά αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό, αναλόγως των γούστων του καθενός από εμάς.
 
δεν θελω να παω σε υπερβολες, δεν τα θεωρω κουβαδες τα γερμανικα. Αλλα σιγουρα οταν με 20 χιλιαρικα παιρνεις dolphin και με 26 παιρνεις atto (αμφοτερες τιμες μετα την επιδοτηση) ειναι πολυ δυσκολο να δικαιολογησεις αγορα id3. Μαλιστα αν προσπαθησεις να συγκρινες με θερμικα, τα πραγματα γινονται ακομα χειροτερα. Δεν ξερω πλεον με 20 χιλιαρικα ποιο θερμικο μπορεις να αγορασεις και μαλιστα με τι ειδους εξοπλισμο ή μαλλον ελλειψη αυτου.
Το ID3 πάντως (το νέο μοντέλο με την 59αρα) υπερέχει έναντι του Dolphin σε πολλά σημεία, πρώτο και κύριο στη καμπύλη φόρτισης. 10-80% σε 25 λεπτά, όταν το Dolphin θέλει 41 λεπτά. Επίσης προτιμώ το πισωκίνητο ID3 από το προσθιοκίνητο Dolphin σαν εμπειρία οδήγησης. Τα matrix lights και το steering assist της VW είναι ανώτερα από τις BYD, ενώ και το Infotainment στη νέα του έκδοση είναι πάρα πολύ καλό. Βέβαια άλλο 27000 και άλλο 42000 (τόσο βγαίνει η Pro More έκδοση με αρκετά έξτρα + Assistance Plus πακέτο για steering assist + 360 camera), απλώς επισημαίνω ότι δεν είναι ακριβώς ίδια αυτοκίνητα. Η διαφορά μειώνεται σε 18 vs 31 με επιδότηση + απόσυρση, και πάλι όμως είναι μεγάλη. Η VW δίνει και μία έκδοση του ID3 στα 25 μετά από επιδότηση + απόσυρση αλλά είναι το entry level pure με 52αρα μπαταρία και 170 HP
 
δεν θελω να παω σε υπερβολες, δεν τα θεωρω κουβαδες τα γερμανικα. Αλλα σιγουρα οταν με 20 χιλιαρικα παιρνεις dolphin και με 26 παιρνεις atto (αμφοτερες τιμες μετα την επιδοτηση) ειναι πολυ δυσκολο να δικαιολογησεις αγορα id3. Μαλιστα αν προσπαθησεις να συγκρινες με θερμικα, τα πραγματα γινονται ακομα χειροτερα. Δεν ξερω πλεον με 20 χιλιαρικα ποιο θερμικο μπορεις να αγορασεις και μαλιστα με τι ειδους εξοπλισμο ή μαλλον ελλειψη αυτου.
Συγκρίνω στα ίδια χρήματα τι παίρνεις.

Η vw υπερκοστολογησε τα ηλεκτρικά της.
 
Το ID3 πάντως (το νέο μοντέλο με την 59αρα) υπερέχει έναντι του Dolphin σε πολλά σημεία, πρώτο και κύριο στη καμπύλη φόρτισης. 10-80% σε 25 λεπτά, όταν το Dolphin θέλει 41 λεπτά. Επίσης προτιμώ το πισωκίνητο ID3 από το προσθιοκίνητο Dolphin σαν εμπειρία οδήγησης. Τα matrix lights και το steering assist της VW είναι ανώτερα από τις BYD, ενώ και το Infotainment στη νέα του έκδοση είναι πάρα πολύ καλό. Βέβαια άλλο 27000 και άλλο 42000 (τόσο βγαίνει η Pro More έκδοση με αρκετά έξτρα + Assistance Plus πακέτο για steering assist + 360 camera), απλώς επισημαίνω ότι δεν είναι ακριβώς ίδια αυτοκίνητα. Η διαφορά μειώνεται σε 18 vs 31 με επιδότηση + απόσυρση, και πάλι όμως είναι μεγάλη. Η VW δίνει και μία έκδοση του ID3 στα 25 μετά από επιδότηση + απόσυρση αλλά είναι το entry level pure με 52αρα μπαταρία και 170 HP
οπως και εσυ λες, μου συγκρινεις ενα αυτοκινητο με ενα αλλο που κοστιζει +50%! Δεν γινεται αυτο το πραγμα. Συγκρινουμε στα ιδια χρηματα, αντε ενα +/- 10%
Ασε που αν φτασεις στα 42k, ε εκει παιρνεις τεσλα και ξεμπερδευεις.
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Πάντως υπάρχουν ακόμη επιλογές και είναι σημαντικό.
Πόσο premium είναι ένα Tesla πχ; Ok υπάρχει σημαντική βελτίωση τελευταία, αλλά αντικειμενικά είναι μακριά από συμβατικά αυτοκίνητα αντίστοιχου κόστους.
Μπορείς να πάρεις και κορυφαία τεχνολογία και να είναι και Premium, ναι αλλά το πόσα θα δώσεις είναι άλλο θέμα.
Από την άλλη πάντα είχες την επιλογή να πάρεις πιο καλό μηχανικά/στήσιμο/κλπ αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά με το να πάρεις ένα πιο premium που να υπολείπεται σε άλλα.
Βέβαια τα μη premium του σήμερα δεν έχουν καμία σχέση με τα μη premium 15-20 χρόνια πριν. Δε λέω ότι δεν υπάρχουν διαφορές, αλλά οι διαφορές είναι σαφώς μικρότερες και οι γραμμές πιο θολές και αυτό ίσως κάνει πιο εύκολες ή μήπως πιο δύσκολες τις αποφάσεις...
 
  • Like
Reactions: anderm and opsim
οπως και εσυ λες, μου συγκρινεις ενα αυτοκινητο με ενα αλλο που κοστιζει +50%! Δεν γινεται αυτο το πραγμα. Συγκρινουμε στα ιδια χρηματα, αντε ενα +/- 10%
Ασε που αν φτασεις στα 42k, ε εκει παιρνεις τεσλα και ξεμπερδευεις.
Δεν είναι θέμα χρημάτων το παίρνω Tesla, μπορεί να μη θες ένα αυτοκίνητο 4,7 μέτρα. Τα Dolpin/ID3 είναι άλλο segment.
 
Δεν είναι θέμα χρημάτων το παίρνω Tesla, μπορεί να μη θες ένα αυτοκίνητο 4,7 μέτρα. Τα Dolpin/ID3 είναι άλλο segment.
ναι, αλλα οι περισσοτεροι οταν ανεβουν τοσο χρηματικα και εχουν ως επιλογη τεσλα, αρχιζουν να ψαχνουν τροπους να βολευτουν με τεσλα :)
 
Οι αριθμοί διαψεύδουν τα προσωπικά γούστα ως συνήθως.
H BMW στην Ελλάδα πάει τρένο όπως Toyota κ.α
Η VW & AUDI δεν πάνε καθόλου καλά .
Οι Κινέζοι ανεβαίνουν σε leasing όχι όμως σε ιδιώτες .
Τα πετρέλαια διανύουν το τέλος τους .
Υβριδικά και Plug In σε αύξηση.
Ηλεκτρικά μόνο η Tesla έχει ξεφύγει κ μόλις φέρει κ το RWD 3 με 700χλμ καληνύχτα για τα υπόλοιπα.
Στα διεθνή απλά τα νούμερα τις BYD ανεβαίνουν (αναμενόμενο) γι αυτό και θ αρχίσει η κάθε μάρκα να στρίβει … Τι εννοώ …"καλύτερα να πουλάω λιγότερα με περισσότερο κέρδος και ποιότητα παρά να σπρώχνω μέταλλο και να ρίχνω ποιότητα. Αυτά για premium .
 
Οι αριθμοί διαψεύδουν τα προσωπικά γούστα ως συνήθως.
H BMW στην Ελλάδα πάει τρένο όπως Toyota κ.α
Η VW & AUDI δεν πάνε καθόλου καλά .
Οι Κινέζοι ανεβαίνουν σε leasing όχι όμως σε ιδιώτες .
Τα πετρέλαια διανύουν το τέλος τους .
Υβριδικά και Plug In σε αύξηση.
Ηλεκτρικά μόνο η Tesla έχει ξεφύγει κ μόλις φέρει κ το RWD 3 με 700χλμ καληνύχτα για τα υπόλοιπα.
Στα διεθνή απλά τα νούμερα τις BYD ανεβαίνουν (αναμενόμενο) γι αυτό και θ αρχίσει η κάθε μάρκα να στρίβει … Τι εννοώ …"καλύτερα να πουλάω λιγότερα με περισσότερο κέρδος και ποιότητα παρά να σπρώχνω μέταλλο και να ρίχνω ποιότητα. Αυτά για premium .
Όπως πάντα τα είπες όλα!
 
  • Like
Reactions: DimAsi
ναι, αλλα οι περισσοτεροι οταν ανεβουν τοσο χρηματικα και εχουν ως επιλογη τεσλα, αρχιζουν να ψαχνουν τροπους να βολευτουν με τεσλα :)
Κοίτα τεχνολογίκα στα ηλεκτρικά η Tesla είναι μπροστά, όπως και να το κάνουμε. Και πια έχει και το feedback από εκατομύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως για να βελτιώσει και το προϊόν της.

Πάντως αν και ήταν και λίγο από τύχη που κατέληξα με Ford Kuga PHEV - σκεφτείτε ότι όταν έδωσα παραγγελία δεν ήξερα ότι το μοτέρ είναι από Mazda με κύκλο Atkinson και το σημαντικότερο ότι όλο το ηλεκτρικό υποσύστημα είναι από το toyota prius της προηγούμενης γενιάς.
Βέβαια απολαμβάνω ότι τώρα μέσα στην Αθήνα χωρίς φόρτιση (θα μπει σύντομα φορτιστής στο σπίτι) έχω 5.2 l/100 km κατανάλωση μιας και το αυτοκίνητο δουλεύει σαν full υβριδικό όταν δεν το φορτίζεις εκεί που το Peugeot 3008 1.2 στις ίδιες διαδρομές χτύπαγε 9.5 l/ 100 km για πλάκα. Με κλιματισμό τις πρώτες ημέρες ήταν λίγο πιο πάνω η μέση κατανάλωση αλλά κάτω από +1 l/100 km. Ταυτόχρονα μια μέρα που βρέθηκα στο River West, το έβαλα να φορτίζει και όταν έφυγα είχε αρκετά χιλιόμετρα να γυρίσω σπίτι ηλεκτρικά. Μου έκανε τρελή εντύπωση πως έπιασα 120 κμ στον Κηφισό μόνο με ρεύμα, χωρίς καν να ενεργοποιηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης (ανέβασα κμ ομαλά χωρίς τέρμα γκάζι). Τα περισσότερα άλλα PHEV ενεργοποιούν αυτόματα το μοτέρ από κάποια ταχύτητα και πάνω είτε έχεις είτε δεν έχεις ρεύμα. Άσε που η Ford έβγαλε τελείως το Mode να φορτίζεις από τον κινητήρα τη μπαταρία γιατί απλά κάνει κακό στο περιβάλλον.

Από την άλλη ναι έχει σχεδόν τα πάντα από εξοπλισμό, αλλά αν εξαιρέσουμε το τιμόνι που έχει ωραία δέρματα και τα καθίσματα, τα υλικά γύρω από το ταμπλό και τις πόρτες είναι ένα κλικ κάτω από την Peugeot (βέβαια ταυτόχρονα φαίνονται πιο ανθεκτικά, το Peugeot στην 5ετία είχε αρχίσει να βγάζει μικροπροβληματάκια, όχι ότι με νοιάζει γιατί για 5 χρόνια θα το έχω).
Επίσης είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχω με πιστοποίηση AGR στα καθίσματα. Είναι απλά απίστευτο πόσο πιο άνετο γίνεται ένα κάθισμα όταν μπορείς να το φέρεις στο σώμα σου. Περιττό να πω ότι δεν ήξερα καν ότι υπάρχει τέτοια πιστοποίηση, απλά είδα ένα ταμπελάκι στην άκρη του καθίσματος και το έψαξα.
Οπότε στο θέμα περισσότερη τεχνολογία ή περισσότερο premium νομίζω ότι θα επέλεγα τεχνολογία + μερικά καλούδια που δεν θα σήκωνε το budget μου για κάτι πιο premium για να μην το σκέφτομαι καθόλου.

Χαίρομαι που τελικά έχω leasing και δεν πρέπει να ψειρίσω απίστευτα το τι θα οδηγώ για λίγα χρόνια και που πρακτικά δεν μου ανήκει.
 
  • Like
Reactions: DimAsi
Ηλεκτρικά μόνο η Tesla έχει ξεφύγει κ μόλις φέρει κ το RWD 3 με 700χλμ καληνύχτα για τα υπόλοιπα.

Έχει ήδη έρθει:

1729245831955.png

5 χιλιάρικα πάνω από το standard range βέβαια..

Προσωπικά δεν θα τα έδινα, απλά και μόνο για να είμαι λίγο πιο άνετος στα 3-4 ταξίδια το χρόνο που κάνω.

Άσε που είναι μπαταρία τύπου NMC, οπότε αισθητά μικρότερη διάρκεια ζωής από την LFP και (πιο σημαντικό) δεν θα την φόρτιζα πάνω από 80% για την καθημερινή χρήση (οπότε το πλεονέκτημα της αυτονομίας σχεδόν εξανεμίζεται, τουλάχιστον για τη δική μου χρήση).

Edit: Το Long Range έχει και λίγο περισσότερο γκάζι, αλλά και πάλι δεν πιστεύω ότι αξίζει.
 
Συγκρίνω στα ίδια χρήματα τι παίρνεις.

Η vw υπερκοστολογησε τα ηλεκτρικά της.
Όχι μόνο η VW. Όλες οι γερμανικές εταιρείες ήταν είναι και θα είναι υπερκοστολογημένες
 
Και απευθύνονται σε άλλες αγορές.
Οι περισσότεροι που γνωρίζω έχουν αυτοκίνητα κοντά στην 15ετια κι αν τους ρωτήσεις δε σκοπεύουν να τα αλλάξουν σύντομα. Αν σου δίνει η Γερμανία το α σε τιμή 40 και ο Κινέζος το περίπου α σε τιμή 17 μάλλον ο Έλληνας θα πάει στο περίπου α των 17.
τυχαία νούμερα με τυχαίες χώρες...

Same Sh1t... Different Day
 
  • Like
Reactions: avpap
Στα διεθνή απλά τα νούμερα τις BYD ανεβαίνουν (αναμενόμενο) γι αυτό και θ αρχίσει η κάθε μάρκα να στρίβει … Τι εννοώ …"καλύτερα να πουλάω λιγότερα με περισσότερο κέρδος και ποιότητα παρά να σπρώχνω μέταλλο και να ρίχνω ποιότητα. Αυτά για premium .
συμφωνω απολυτα οτι θα γινει αυτο. Το προβλημα ξερεις ποιο ειναι; οτι μετα θα ερθουν οι κινεζοι και για το πανω μερος της αγορας. Απλα κερδιζουν οι υπολοιποι λιγο χρονο.
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Όπως έκαναν και στα κινητά.
Κάτι χιαομι και κάτι χαβαι ήταν κινητά του 100ευρου...τώρα των 1500..

Same Sh1t... Different Day
 
  • Like
Reactions: avpap
Edit: Το Long Range έχει και λίγο περισσότερο γκάζι, αλλά και πάλι δεν πιστεύω ότι αξίζει.
Επειδή τα είχα κάνει και τα δύο test drive την ίδια μέρα, η διαφορά στο γκάζι είναι συγκλονιστική. Το απλό είναι ένα σβέλτο αυτοκίνητο, στα επίπεδα ενός premium γερμανικού με 180-200 άλογα, ενώ το LR σε βάζει σε χωράφια… supercar, απογειώνεται, χαϊδεύεις το γκάζι και κολλάει πλάτη στο κάθισμα, κλπ κλπ κλπ.

Βέβαια τα άλλα που γράφεις είναι πιο σημαντικά για τη ζωή της μπαταρίας, ενώ όπως έχουμε ξανασυζητήσει εδώ, γρήγορο αμάξι πλέον δεν έχει ιδιαίτερο νόημα εκτός πίστας. Αν και ειδικά η επιτάχυνση, μεθυστική στο LR, είναι η πιο ακίνδυνη μορφή γκαζιού, μπορείς να την απολαμβάνεις ακόμα και στα πλαίσια των ορίων ταχύτητας.
 
Επειδή τα είχα κάνει και τα δύο test drive την ίδια μέρα, η διαφορά στο γκάζι είναι συγκλονιστική. Το απλό είναι ένα σβέλτο αυτοκίνητο, στα επίπεδα ενός premium γερμανικού με 180-200 άλογα, ενώ το LR σε βάζει σε χωράφια… supercar, απογειώνεται, χαϊδεύεις το γκάζι και κολλάει πλάτη στο κάθισμα, κλπ κλπ κλπ.

Βέβαια τα άλλα που γράφεις είναι πιο σημαντικά για τη ζωή της μπαταρίας, ενώ όπως έχουμε ξανασυζητήσει εδώ, γρήγορο αμάξι πλέον δεν έχει ιδιαίτερο νόημα εκτός πίστας. Αν και ειδικά η επιτάχυνση, μεθυστική στο LR, είναι η πιο ακίνδυνη μορφή γκαζιού, μπορείς να την απολαμβάνεις ακόμα και στα πλαίσια των ορίων ταχύτητας.
ο δημητρης εννοει το LR rwd, αυτο που κυκλοφορησε πριν λιγο καιρο. Δηλαδη ειναι ενα πισοκινητο αλλα με μεγαλη μπαταρια. Εσυ αναφερεσαι στο LR awd οπου η διαφορα ισχυς ειναι οντως μεγαλη.
Πλεον πωλουνται 4 διαφορετικα 3αρια.

rwd
lr rwd
lr awd
performance
 
  • Wow
Reactions: Maestro