Αυτοκινητιστικά νέα

Μετά από αρκετή έρευνα αγοράς, μπήκα και εγώ στο club της αμιγούς ηλεκτροκίνησης καθότι τα φορολογικά κίνητρα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά, ειδικά όταν το όχημα αγοράζεται εταιρικό.
Το αμάξι μου (BMW iX3) έχει μπαταρία 80KWh και θεωρητική αυτονομία 460 km ενώ στο σπίτι εγκαταστήθηκε φορτιστής 11/22 kw.
Οι πρώτες εντυπώσεις μου με χρήση αποκλειστικά εντός πόλης είναι ιδιαίτερα θετικές: Απόλυτη ησυχία και τρομερή σπιρτάδα, παρά τον όγκο & βάρος του οχήματος.
Έχει 400 Nm ροπής, όπως και το παλιό μου θερμικό, αλλά εδώ την αισθάνεσαι από το πρώτο άγγιγμα του πεντάλ χωρίς να φαίνεται να εξαντλείται.
Πραγματική ποιότητα ζωής το να πατάς ένα κουμπί στο κινητό και να βρίσκεις το αμάξι ζεσταμένο τον χειμώνα (ή δροσερό το καλοκαίρι).
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2 σπιτικές φορτίσεις (από 60 σε 80%) περίπου 1,5 ώρες η κάθε μια.
Επιφυλάσσομαι για το πως θα είναι η εμπειρία σε μεγάλο ταξίδι, αλλά για την πόλη είναι πραγματικά άλλο επίπεδο σε σχέση με τα θερμικά (ή ακόμα και τα αντίστοιχα υβριδικά λόγω του αυξημένου βάρους και μειωμένης αυτονομίας των τελευταίων).
 
Καλορίζικο, πολύ καλή επιλογή έκανες, γενικά αν μπεις στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης δεν ξαναγυρνάς σε θερμικό, ειδικά αν έχεις και εύκολη πρόσβαση σε φορτιστή.
 
  • Love
Reactions: takisot
Με γειες!

Χάζευα κι εγώ φιλολογικά το X3 (το βρώμικο θερμικό, εδώ τι να τα κάνω τα ηλεκτρικά), και φαίνεται το μόνο ενδιαφέρον από την κακασχημη τρέχουσα γκάμα της BMW.

Τελικά βέβαια έκατσα στα αβγά μου, η χώρα εδώ πάει για φούντο οπότε αγορές τέλος.
 
  • Love
Reactions: takisot
Μετά από αρκετή έρευνα αγοράς, μπήκα και εγώ στο club της αμιγούς ηλεκτροκίνησης καθότι τα φορολογικά κίνητρα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά, ειδικά όταν το όχημα αγοράζεται εταιρικό.
Το αμάξι μου (BMW iX3) έχει μπαταρία 80KWh και θεωρητική αυτονομία 460 km ενώ στο σπίτι εγκαταστήθηκε φορτιστής 11/22 kw.
Οι πρώτες εντυπώσεις μου με χρήση αποκλειστικά εντός πόλης είναι ιδιαίτερα θετικές: Απόλυτη ησυχία και τρομερή σπιρτάδα, παρά τον όγκο & βάρος του οχήματος.
Έχει 400 Nm ροπής, όπως και το παλιό μου θερμικό, αλλά εδώ την αισθάνεσαι από το πρώτο άγγιγμα του πεντάλ χωρίς να φαίνεται να εξαντλείται.
Πραγματική ποιότητα ζωής το να πατάς ένα κουμπί στο κινητό και να βρίσκεις το αμάξι ζεσταμένο τον χειμώνα (ή δροσερό το καλοκαίρι).
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2 σπιτικές φορτίσεις (από 60 σε 80%) περίπου 1,5 ώρες η κάθε μια.
Επιφυλάσσομαι για το πως θα είναι η εμπειρία σε μεγάλο ταξίδι, αλλά για την πόλη είναι πραγματικά άλλο επίπεδο σε σχέση με τα θερμικά (ή ακόμα και τα αντίστοιχα υβριδικά λόγω του αυξημένου βάρους και μειωμένης αυτονομίας των τελευταίων).
one of us!
 
  • Love
Reactions: takisot
Με γειες!

Χάζευα κι εγώ φιλολογικά το X3 (το βρώμικο θερμικό, εδώ τι να τα κάνω τα ηλεκτρικά), και φαίνεται το μόνο ενδιαφέρον από την κακασχημη τρέχουσα γκάμα της BMW.

Τελικά βέβαια έκατσα στα αβγά μου, η χώρα εδώ πάει για φούντο οπότε αγορές τέλος.
Thanks!
Το τρέχον iX3 είναι βασισμένο στη πλατφόρμα του παλαιοτερου (και πιο όμορφου ΙΜΟ Χ3). Του χρόνου βγάζουν ένα νέο ηλεκτρικό φουτουριστικό μοντέλο που θα είναι τελείως διαφορετικό από το νέο θερμικό Χ3.
 
Kαλορίζικο και καλοτάξιδο Τάκη.
Σιγά-σιγά αφήνεις πίσω τις κακές συνήθειες(Αudi).
Άντε και με ένα καλό κινητό.

Thanks Σωκ :) Overall προτιμώ τα Audi, αλλά το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Thanks Σωκ :) Overall προτιμώ τα Audi, αλλά το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Το AUDI Q6 τεχνολογικά είναι ανώτερο - 800V αρχιτεκτονική και κινητήρας με κορυφαίο efficiency . Πόσο ακριβότερο ήταν από το IX3; (αν το έψαξες) 70000 έχει τιμή καταλόγου το Q6
 
Το AUDI Q6 τεχνολογικά είναι ανώτερο - 800V αρχιτεκτονική και κινητήρας με κορυφαίο efficiency . Πόσο ακριβότερο ήταν από το IX3; (αν το έψαξες) 70000 έχει τιμή καταλόγου το Q6

Το είδα και το Q6, πολύ ωραίο αλλά αφενός έβγαινε ακριβότερα και αφετέρου είχε 6 μήνες αναμονή για παράδοση. Με αντίστοιχο εξοπλισμό ζητούσε κανένα 15ρι παραπάνω αν θυμάμαι καλά.
 
Με γεια! Σούπερ αυτοκίνητο!
Πάντως το ζέσταμα μέσω app είναι κυρίως εκεί για να λύσει πραγματικά προβλήματα βόρειων χωρών σε οικονομικότερα ηλεκτρικά και σε PHEV που δεν έρχονται με αντλία θερμότητας για τη θέρμανση της καμπίνας. Αν μιλάμε για ηλεκτρικό με σύστημα θέρμανσης με αντίσταση, χάνεις αρκετό από το range ειδικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, ενώ σε PHEV ξεκινά ο κινητήρας ενώ είσαι φουλ φορτισμένος και δεν τον χρειάζεσαι μόνο και μόνο για τη θέρμανση. Με το app όλα είναι έτοιμα και έχεις και την αυτονομία που σχεδόν περιμένεις. Αν θυμάμαι καλά δεν σε απασχολεί αυτό γιατί έχεις αντλία θερμότητας.
Τα παραπάνω τα διάβαζα καιρό σε φόρουμ απέξω, αλλά τα είδα και εδώ τις τελευταίες ημέρες που ξυπνάμε με 4-6 βαθμούς.
 
Last edited:
@takisot ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!! Το μόνο που δεν μου αρέσει σε όλα τα καινούργια BMW είναι τα ευμεγέθη νεφρά. Πολύ μεγάλα ρε παιδί μου.
 
Με γεια! Σούπερ αυτοκίνητο!
Πάντως το ζέσταμα μέσω app είναι κυρίως εκεί για να λύσει πραγματικά προβλήματα βόρειων χωρών σε οικονομικότερα ηλεκτρικά και σε PHEV που δεν έρχονται με αντλία θερμότητας για τη θέρμανση της καμπίνας. Αν μιλάμε για ηλεκτρικό με σύστημα θέρμανσης με αντίσταση, χάνεις αρκετό από το range ειδικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, ενώ σε PHEV ξεκινά ο κινητήρας ενώ είσαι φουλ φορτισμένος και δεν τον χρειάζεσαι μόνο και μόνο για τη θέρμανση. Με το app όλα είναι έτοιμα και έχεις και την αυτονομία που σχεδόν περιμένεις. Αν θυμάμαι καλά δεν σε απασχολεί αυτό γιατί έχεις αντλία θερμότητας.
Τα παραπάνω τα διάβαζα καιρό σε φόρουμ απέξω, αλλά τα είδα και εδώ τις τελευταίες ημέρες που ξυπνάμε με 4-6 βαθμούς.

Ευχαριστώ Γιώργο!
Και εδώ είναι θέμα το κρύο, ειδικά το πρωί που πρέπει να πάω τα παιδιά σχολείο.
Ευτυχώς έχει όντως αντλία θερμότητας.