Μετά από αρκετή έρευνα αγοράς, μπήκα και εγώ στο club της αμιγούς ηλεκτροκίνησης καθότι τα φορολογικά κίνητρα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά, ειδικά όταν το όχημα αγοράζεται εταιρικό.
Το αμάξι μου (BMW iX3) έχει μπαταρία 80KWh και θεωρητική αυτονομία 460 km ενώ στο σπίτι εγκαταστήθηκε φορτιστής 11/22 kw.
Οι πρώτες εντυπώσεις μου με χρήση αποκλειστικά εντός πόλης είναι ιδιαίτερα θετικές: Απόλυτη ησυχία και τρομερή σπιρτάδα, παρά τον όγκο & βάρος του οχήματος.
Έχει 400 Nm ροπής, όπως και το παλιό μου θερμικό, αλλά εδώ την αισθάνεσαι από το πρώτο άγγιγμα του πεντάλ χωρίς να φαίνεται να εξαντλείται.
Πραγματική ποιότητα ζωής το να πατάς ένα κουμπί στο κινητό και να βρίσκεις το αμάξι ζεσταμένο τον χειμώνα (ή δροσερό το καλοκαίρι).
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2 σπιτικές φορτίσεις (από 60 σε 80%) περίπου 1,5 ώρες η κάθε μια.
Επιφυλάσσομαι για το πως θα είναι η εμπειρία σε μεγάλο ταξίδι, αλλά για την πόλη είναι πραγματικά άλλο επίπεδο σε σχέση με τα θερμικά (ή ακόμα και τα αντίστοιχα υβριδικά λόγω του αυξημένου βάρους και μειωμένης αυτονομίας των τελευταίων).
Το αμάξι μου (BMW iX3) έχει μπαταρία 80KWh και θεωρητική αυτονομία 460 km ενώ στο σπίτι εγκαταστήθηκε φορτιστής 11/22 kw.
Οι πρώτες εντυπώσεις μου με χρήση αποκλειστικά εντός πόλης είναι ιδιαίτερα θετικές: Απόλυτη ησυχία και τρομερή σπιρτάδα, παρά τον όγκο & βάρος του οχήματος.
Έχει 400 Nm ροπής, όπως και το παλιό μου θερμικό, αλλά εδώ την αισθάνεσαι από το πρώτο άγγιγμα του πεντάλ χωρίς να φαίνεται να εξαντλείται.
Πραγματική ποιότητα ζωής το να πατάς ένα κουμπί στο κινητό και να βρίσκεις το αμάξι ζεσταμένο τον χειμώνα (ή δροσερό το καλοκαίρι).
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 2 σπιτικές φορτίσεις (από 60 σε 80%) περίπου 1,5 ώρες η κάθε μια.
Επιφυλάσσομαι για το πως θα είναι η εμπειρία σε μεγάλο ταξίδι, αλλά για την πόλη είναι πραγματικά άλλο επίπεδο σε σχέση με τα θερμικά (ή ακόμα και τα αντίστοιχα υβριδικά λόγω του αυξημένου βάρους και μειωμένης αυτονομίας των τελευταίων).