ευχαριστώ - το αν είναι καλύτερο θα αποδειχτεί στην πράξη, η vw είχε μεγάλα προβλήματα με το software τα οποία λένε ότι λύθηκαν αλλά αυτό θα φανεί
πάντως η μετάβαση από πετρέλαιο σε ηλεκτροκίνητο εντός του vw group ήταν πανεύκολη, υπάρχει αυτή η συνέχεια που λείπει όταν μπαίνεις σε ένα tesla και ψάχνεσαι
φορτιστές υπάρχουν στην εταιρεία, αλλά μιλάμε για εξωτερικό...
οι τιμές των ηλεκτρικών είναι εξαιρετικά υψηλές, αν ανοίξει η αγορά και μπουν δυναμικά οι κινέζοι αυτό ίσως αλλάξει, με ο,τι αυτό συνεπάγεται βέβαια για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές
κάτι που μου είπε συνάδελφος και έπαθα πλάκα - στην Κίνα παίρνεις ένα φουλ εξτρα ηλεκτρικό που έχει μέχρι και αεριζόμενα (όχι μόνο θερμαινόμενα) καθίσματα με περίπου 20Κ
πάντως η μετάβαση από πετρέλαιο σε ηλεκτροκίνητο εντός του vw group ήταν πανεύκολη, υπάρχει αυτή η συνέχεια που λείπει όταν μπαίνεις σε ένα tesla και ψάχνεσαι
φορτιστές υπάρχουν στην εταιρεία, αλλά μιλάμε για εξωτερικό...
οι τιμές των ηλεκτρικών είναι εξαιρετικά υψηλές, αν ανοίξει η αγορά και μπουν δυναμικά οι κινέζοι αυτό ίσως αλλάξει, με ο,τι αυτό συνεπάγεται βέβαια για τους Ευρωπαίους κατασκευαστές
κάτι που μου είπε συνάδελφος και έπαθα πλάκα - στην Κίνα παίρνεις ένα φουλ εξτρα ηλεκτρικό που έχει μέχρι και αεριζόμενα (όχι μόνο θερμαινόμενα) καθίσματα με περίπου 20Κ