Αυτοκινητιστικά νέα

Ποδήλατο στους αθηναϊκούς δρόμους; Εντάξει αρχίσαμε τα ανέκδοτα. 🤣
Το θέμα είναι ότι ο καθένας μας αυτό που κάνει το θεωρεί και σωστό και προφανώς καλύτερη λύση, οπότε είναι καθαρά θέμα άποψης...σας έγραψε μια λύση που λύνει πολλά προβλήματα και την εφαρμόζουν σε μεγάλο βαθμό σε πολλές χώρες του εξωτερικού και μόνο ειρωνείες και γελάκια εξέλαβα...οπότε όπως λέει και ο λαός μας περί ορέξεως...
 
Δεν γνωρίζετε καν ποτέ μπορεί να είναι επικίνδυνο το ποδήλατο. Γιατί αν σας ρωτήσω δεν θα γνωρίζετε την απάντηση.

Με λίγα λόγια η άποψη σας δεν βασίζεται στην εμπειρία χρήσης του, αλλά σε ο,τι φαντάζεστε.

Απλά πράγματα. Το ποδήλατο είναι το πιο ασφαλές ιδιωτικό μέσο μετακίνησης γιατί δεν κινείται με τις ίδιες ταχύτητες με τα υπόλοιπα. Συνεπώς οι χρόνοι αντίδρασης είναι μεγάλοι και για αυτό και δεν εμπλέκεται συχνά σε ατυχήματα.

Δεν θέλω να το συνεχίσω. Ήδη φάνηκε ποιος ξέρει και ποιος δεν ξέρει.

To bottom line είναι πως την ευθύνη για το μποτιλιάρισμα την έχουν εκείνοι που μετακινούνται με αυτοκίνητο μόνοι τους.
Στο είχα γράψει, χρησιμοποιούσα ποδήλατο, άλλα και με χτυπήσανε και δεν άντεχα να με βρίζουν, να μου κορνάρουν να με στραβοκοιτάνε κλπ καθημερινά ή να κάθομαι να δίνω εξηγήσεις σε κάθε ζωντόβολο με αμάξι ότι ο δρόμος δεν του ανήκει...μην πω για τις λακούβες των δρόμων, τα νερά που έχω φάει από αμάξια, το άγχος που έχεις.....ότι μόνο από στενά και παραδρόμους μπορείς να πας και άλλα πολλά...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: ln()
Το θέμα είναι ότι ο καθένας μας αυτό που κάνει το θεωρεί και σωστό και προφανώς καλύτερη λύση, οπότε είναι καθαρά θέμα άποψης...σας έγραψε μια λύση που λύνει πολλά προβλήματα και την εφαρμόζουν σε μεγάλο βαθμό σε πολλές χώρες του εξωτερικού και μόνο ειρωνείες και γελάκια εξέλαβα...οπότε όπως λέει και ο λαός μας περί ορέξεως...
Γιατί συγκρίνετε συνέχεια μήλα με πορτοκάλια. ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει η Αθήνα με το Αμστερνταμ που είναι όλα flat; ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει η Αθήνα σαν υποδομές για ποδήλατο με άλλες πόλεις του εξωτερικού; Και τελικά ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει η νοοτροπία του έλληνα με του ολλανδού , δανού κλπ
 
Στο είχα γράψει, χρησιμοποιούσα ποδήλατο, άλλα και με χτυπήσανε και δεν άντεχα να με βρίζουν, να μου κορνάρουν να με στραβοκοιτάνε κλπ καθημερινά ή να κάθομαι να δίνω εξηγήσεις σε κάθε ζωντόβολο με αμάξι ότι ο δρόμος δεν του ανήκει...
Μαζί γράφαμε. Ερχεσαι στα λόγια μου. Να ανάψεις και λαμπάδα που την γλύτωσες.
 
Γιατί συγκρίνετε συνέχεια μήλα με πορτοκάλια. ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει η Αθήνα με το Αμστερνταμ που είναι όλα flat; ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει η Αθήνα σαν υποδομές για ποδήλατο με άλλες πόλεις του εξωτερικό; Και τελικά |ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει νοοτροπία του έλληνα με του ολλανδού , δανού κλπ
Μα δεν είπα ότι συμφωνώ με το ποδήλατο στην Αθήνα, για αυτό το έκοψα και εγώ, άλλα είπαμε ότι αυτό που κάνει ο καθένας μας για να το κάνει αυτό τον βολεύει και το θεωρεί την καλύτερη λύση...ένα εκατομμύριο post να γράψουμε ο καθένας μας θα υποστηρίζει τα δικά του, άκρη δεν θα βγάλουμε ποτέ...
 
Οι γενικεύσεις δεν βγάζουν πουθενά, όπως και τα οριζόντια μέτρα.
Έχω επιλέξει ένα σχολείο για τα παιδιά μου. Κάνω από 22-25 λεπτά κάθε πρωί να τα πάω με ΙΧ. Φεύγουμε κατά μέσο όρο 7:45 από το σπίτι. Αν επέλεγα σχολικό για τα παιδιά το πρωί, θα έπρεπε να ήμουν στη Μεσογείων που περνάει στις 7:25 και θέλω 8 λεπτά να περπατήσω ως εκεί (να μην συζητήσουμε περιπτώσεις βροχών κλπ). Οριακά ήμασταν οκ με την απόσταση αυτού του σχολείου για ένα παιδί νηπιαγωγείου και ένα παιδί δημοτικού.
Στην επιστροφή κάνω 30-35 λεπτά. Αυτό που όμως άλλαξε τελείως την πρωινή καθημερινοτητά μου είναι ότι επειδή το σχολείο είναι δίπλα στο Άλσος Συγγρού πηγαίνω για μισάωρο χαλαρό τρέξιμο εκεί 4 φορές την εβδομάδα και μετά επιστρέφω και σε 25 λεπτά, οπότε τουλάχιστον έσπασα τη διαδρομή με κάτι δημιουργικό. Ας είμαι δίπλα στον Υμηττό, τα δρομάκια στο Συγγρού νομίζεις ότι είσαι σε δάσος.
Επίσης πάω ηλεκτρικά και φορτίζω με ρεύμα από ΑΠΕ.
Ε, δεν με απασχολεί αν δημιουργώ κίνηση, δεν έχω εναλλακτική με τον τρόπο που ζυγίζω τα πράγματα. Ενδιαφέρει κανέναν; όχι, αλλά είμαι σίγουρος ότι το 80% έχει παρόμοιες ιστορίες.

Όσο μέναμε νότια στο νηπιαγωγείο έκανα 40+ λεπτά να φτάσω Παλαιό Φάληρο που ήταν ο παιδικός σταθμός/νηπιαγωγείο. Και κάπου 25-30 στην επιστροφή προς Πειραιά. Πάλι δεν με ένοιαζε / ενδιέφερε. Ήθελα απλά ένα καλό σχολείο για τα παιδιά μου και δεν έφτανε το σχολικό εκεί που μέναμε. Και να έκανα τη μισή διαδρομή για να φτάσω ως εκεί που πήγαινε το σχολικό δεν θα το έκανα ποτέ.
 
Στο είχα γράψει, χρησιμοποιούσα ποδήλατο, άλλα και με χτυπήσανε και δεν άντεχα να με βρίζουν, να μου κορνάρουν να με στραβοκοιτάνε κλπ καθημερινά ή να κάθομαι να δίνω εξηγήσεις σε κάθε ζωντόβολο με αμάξι ότι ο δρόμος δεν του ανήκει...
Περιπτωσιολογια.

Επειδή έχω μπει στα παπούτσια του αυτοκινητιστη, του δικυκλιστή και του ποδηλάτη, τη ματσακονιά την κάνουν οι αυτοκινητιστές συνηθως και την ακούνε από τους άλλους δύο. Και δικαίως.

Δεν μιλάμε για τον καφρο που νομίζει ότι επειδή έχει αυτοκίνητο, ο δρόμος του ανήκει. Μιλάμε για κανονικούς ανθρώπους που κάνουν λάθος χειρισμό και βάζουν σε κίνδυνο τους υπόλοιπους.
Με τους καφρους δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
 
  • Like
Reactions: chocbhed and vlad66
Το θέμα είναι ότι ο καθένας μας αυτό που κάνει το θεωρεί και σωστό και προφανώς καλύτερη λύση, οπότε είναι καθαρά θέμα άποψης...σας έγραψε μια λύση που λύνει πολλά προβλήματα και την εφαρμόζουν σε μεγάλο βαθμό σε πολλές χώρες του εξωτερικού και μόνο ειρωνείες και γελάκια εξέλαβα...οπότε όπως λέει και ο λαός μας περί ορέξεως...

Δεν μας ενδιαφέρει τι θεωρεί σωστό ο καθένας. Αλλά τι είναι πρακτικά εφικτό και αποτελεσματικό.

Όπως είδες, κανένας δεν θέλει να ξεβολευτει, θα προβάλλει δικαιολογιες και το πρόβλημα θα διαιωνίζεται.
 
Περιπτωσιολογια.

Επειδή έχω μπει στα παπούτσια του αυτοκινητιστη, του δικυκλιστή και του ποδηλάτη, τη ματσακονιά την κάνουν οι αυτοκινητιστές συνηθως και την ακούνε από τους άλλους δύο. Και δικαίως.

Δεν μιλάμε για τον καφρο που νομίζει ότι επειδή έχει αυτοκίνητο, ο δρόμος του ανήκει. Μιλάμε για κανονικούς ανθρώπους που κάνουν λάθος χειρισμό και βάζουν σε κίνδυνο τους υπόλοιπους.
Με τους καφρους δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
Μα και στατιστικά να το δεις ε προφανώς θα φταίνε τα αυτοκίνητα μιας και είναι πολύ περισσότερα στους δρόμους.....απλά σου είπα πια ήταν τα δικά μου θέματα....αν εσένα δεν σε ενοχλούν αυτά, πάω πάσο, δεν προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη, άλλα για μένα το ξαναλέω για μένα, το δοκίμασα το ποδήλατο στην Αθήνα για σεβαστό διάστημα και απλά δεν το ξανακάνω αυτό το λάθος....άκρη δεν θα βγάλουμε, έχω συνάδελφο που πάει στην δουλειά διασχίζοντας την μισή Αθήνα με πατίνι και το θεωρεί ότι καλύτερο έκανε ποτέ!!
 
Μα και στατιστικά να το δεις ε προφανώς θα φταίνε τα αυτοκίνητα μιας και είναι πολύ περισσότερα στους δρόμους.....απλά σου είπα πια ήταν τα δικά μου θέματα....αν εσένα δεν σε ενοχλούν αυτά, πάω πάσο, δεν προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη, άλλα για μένα το ξαναλέω για μένα, το δοκίμασα το ποδήλατο στην Αθήνα για σεβαστό διάστημα και απλά δεν το ξανακάνω αυτό το λάθος....άκρη δεν θα βγάλουμε, έχω συνάδελφο που πάει στην δουλειά διασχίζοντας την μισή Αθήνα με πατίνι και το θεωρεί ότι καλύτερο έκανε ποτέ!!

Φοβισμένοι είναι. Φάνηκε από το τι νομίζουν για το ποδήλατο.

Δύο είναι οι περιπτώσεις κινδύνου, μια και το έφερε η κουβέντα. Ο κάφρος που θα στρίψει δεξιά μπροστά από ποδηλάτη και εκείνος που δεν αφήνει απόσταση προσπερνώντας τον ποδηλάτη. Το τελευταίο κάπως σώζεται γιατί το ποδήλατο είναι πιο ευέλικτο στην αποφυγή με ελιγμό από μηχανή, και γενικότερα οι ταχύτητες είναι τόσο χαμηλές που δεν προκύπτουν σοβαρά ατυχήματα.

Τώρα βέβαια κάποιοι μπορεί να νομίζουν ότι δεν προσφέρει παθητική ασφάλεια σε πλαγιομετωπική σύγκρουση ας πούμε, που σημαίνει ότι δεν ξέρουν καν για τί πράγμα μιλάνε.😅
 

Προφανως ολα αυτα ειναι μια νεα επικοινωνιακη πολιτικη αποτροπης που αρχισε να εφαρμοζει το κρατος για να τραβηξει καπως τα γκεμια και να προειδοποιησει για το τι ερχεται......

Αρκει να εχουν τα μεσα να το στηριξουν σε μεγαλη κλιμακα οχι μονο σε εθνικες και μεγαλους δρομους.

Καμερες παντου ειναι η μονη λυση για να τελειωνουμε με τους καγκουρες.
 
Ναι καλά όλα αυτά, αλλά μας ενδιαφέρει κυρίως το πριν για την πρόληψη και όχι το μετά που σημαίνει τιμωρία.

Άσε που στην Ελλάδα είμαστε, όλο και σε τίποτε γιορτές θα επιστρέφονται πινακίδες, διπλώματα κλπ.

Το ζητούμενο είναι το σοκ και δέος να γίνεται πριν την παράβαση για να μην είσαι παραβατικός. Το μετά... φέξε μου και γλίστρησα... .
 
Την άνεση σου σκέφτεσαι, όχι την ασφάλεια. Μην το ξαναπάμε από την αρχή.

Σου δώθηκαν δύο πολύ ασφαλέστερες λύσεις σε σχέση με το αυτοκίνητο, ΜΜΜ και ποδήλατο συνδυαστικά με μετρό αλλά επιμένεις. Και επιμένεις μάλιστα στο αυτοκίνητο με έναν επιβάτη.

Δεν πείθεις κανέναν.

Θα μου πεις και τι σκέφτομαι τώρα;
Seriously?
Μην βλέπεις φανατικά το ζήτημα. Για την ασφάλεια στις μετακινήσεις μας μιλάμε, όχι για ποδοσφαιρικές ομάδες…
 
Θα μου πεις και τι σκέφτομαι τώρα;
Seriously?
Μην βλέπεις φανατικά το ζήτημα. Για την ασφάλεια στις μετακινήσεις μας μιλάμε, όχι για ποδοσφαιρικές ομάδες…

Σου είπα ήδη τι σκέφτεσαι από πριν, όχι μόνο τώρα.
 
Σου είπα ήδη τι σκέφτεσαι από πριν, όχι μόνο τώρα.

Και συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις τι γράφω. Προσωπικά δεν ανεβαίνω ΠΟΤΕ σε μηχανή οποιουδήποτε είδους διότι κρίνω ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Πιο απλά δεν μπορώ να στο πω.
 
To bottom line είναι πως την ευθύνη για το μποτιλιάρισμα την έχουν εκείνοι που μετακινούνται με αυτοκίνητο μόνοι τους.

Εγώ λέω ότι φταίνε οι δρόμοι, που είναι στενοί. Αν είχαμε άλλες τόσες λωρίδες θα ήμασταν μια χαρά.

Ίδια βαρύτητα έχει η παραπάνω πρότασή μου με την δική σου.

Και εγώ έχω δίκιο, και εσύ. Τίποτα από τα δυο όμως δεν είναι εφικτό να υλοποιηθεί.

Γιατί όταν έχουν απεργία τα ταξί οι δρόμοι ανασαίνουν; Να απαγορέψουμε τα ταξί να τελειώνουμε; Από μένα ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αλλά σκεπτόμενοι το κοινωνικό σύνολο τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι λογικό ή εφικτό.

Ούτε εγώ είναι εφικτό να πάρω ποδήλατο και να κάνω 18Km σε κεντρικούς δρόμους στην Αθήνα για να πάω στη δουλειά μου ούτε ο Τάκης.

Και ούτε πρόκειται σώνει και καλά να ψάξουμε να βρούμε 2ο ή και 3ο άτομο για να πηγαινοερχόμαστε μαζί, γιατί πολύ απλά δεν είναι εφικτό χωρίς σοβαρά θέματα με τα προγράμματά μας.

Όλες οι περιπτώσεις είναι διαφορετικές.
 
Και συνεχίζεις να μην καταλαβαίνεις τι γράφω. Προσωπικά δεν ανεβαίνω ΠΟΤΕ σε μηχανή οποιουδήποτε είδους διότι κρίνω ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Πιο απλά δεν μπορώ να στο πω.

Καταλαβαίνω και έχω καταλάβει μια χαρά και τι γράφεις και υπό ποιο πρίσμα τα γράφεις. Του μη ξεβολέματος.

Αυτά που γράφεις είναι επιπέδου, δεν φοράω κράνος γιατί έχω ένα πρόβλημα με τα μαλλιά μου.

Παίρνεις ΜΜΜ που είναι πιο ασφαλή; Όχι.
Παίρνεις κανα-δυο άλλους όταν μετακινείσαι με το αυτοκίνητο σε ώρες αιχμής; Ούτε.

Τα υπόλοιπα είναι εύκολο να καταλάβει ο καθένας γιατί τα λες.
 
Εγώ λέω ότι φταίνε οι δρόμοι, που είναι στενοί. Αν είχαμε άλλες τόσες λωρίδες θα ήμασταν μια χαρά.

Ίδια βαρύτητα έχει η παραπάνω πρότασή μου με την δική σου.

Και εγώ έχω δίκιο, και εσύ. Τίποτα από τα δυο όμως δεν είναι εφικτό να υλοποιηθεί.

Γιατί όταν έχουν απεργία τα ταξί οι δρόμοι ανασαίνουν; Να απαγορέψουμε τα ταξί να τελειώνουμε; Από μένα ναι, χωρίς δεύτερη σκέψη.

Αλλά σκεπτόμενοι το κοινωνικό σύνολο τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι λογικό ή εφικτό.

Ούτε εγώ είναι εφικτό να πάρω ποδήλατο και να κάνω 18Km σε κεντρικούς δρόμους στην Αθήνα για να πάω στη δουλειά μου ούτε ο Τάκης.

Και ούτε πρόκειται σώνει και καλά να ψάξουμε να βρούμε 2ο ή και 3ο άτομο για να πηγαινοερχόμαστε μαζί, γιατί πολύ απλά δεν είναι εφικτό χωρίς σοβαρά θέματα με τα προγράμματά μας.

Όλες οι περιπτώσεις είναι διαφορετικές.

Οι δρόμοι στενεύουν γιατί δεν ακολουθεί η κατασκευή τους και η διάνοιξή τους τον ρυθμό αύξησης των Ι.Χ. Αυτό είναι φαύλος κύκλος. Ανοίγεις δρόμους, αυξάνονται τα Ι.Χ. και πάλι θα δημιουργηθεί πρόβλημα.

Το πρόβλημα είναι ότι το μετρό δεν φτάνει σε πολλές περιοχές. Και άλλες τόσες λωρίδες να είχες, άλλα τόσα παραπάνω αυτοκίνητα θα τις γέμιζαν, αργά ή γρήγορα.

Η βαρύτητα των προτάσεων, δεν βγαίνει από κάποια θεωρητική υπόθεση. Βγαίνει από την πραγματικότητα. Αυτή μας λέει ότι για το μποτιλιάρισμα ευθύνονται κυρίως τα Ι.Χ. που σχεδόν όλα, πάνε με ένα άτομο επιβαίνοντα τις ώρες αιχμής!
Δεν φταίνε ούτε τα δίκυκλα, ούτε τα ποδήλατα.
Φταίει η νοοτροπία του ελληνάρα.

Επίσης, ποιος σου είπε για 18Κm με το ποδήλατο; Βλέπεις που δεν γνωρίζεις πως μετακινείσαι με το ποδήλατο στην Αθήνα; Συνδυαστικά με το μετρό θα τα κάνεις τα 18Κm. Με το ποδήλατο θα κάνεις 3-4, βαριά 5. Όπως γίνεται σε όλο τον δυτικό - πολιτισμένο - κόσμο.
 
Οπότε μου λες να κάνω ~5χλμ ποδήλατο για να φτάσω σε στάση του μετρό και μετά να καταφέρω να χωρέσω στο μετρό με το ποδήλατο. Σε ώρα αιχμής.

Όλα αυτά για να κάνω τελικά περίπου ίδιο χρόνο να φτάσω στη δουλειά μου και να είμαι και ιδρωμένος ή/και παγωμένος ή/και μούσκεμα.

Και να με έχουν βρίσει δεν ξέρω πόσοι οδηγοί επειδή -όντως- θα τους έχω ενοχλήσει.

Σόρρυ, δεν παίζει. Γιαυτό και δεν το κάνει σχεδόν κανείς, στην πόλη που ζούμε.