Αυτοκινητιστικά νέα

Οπότε μου λες να κάνω ~5χλμ ποδήλατο για να φτάσω σε στάση του μετρό και μετά να καταφέρω να χωρέσω στο μετρό με το ποδήλατο. Σε ώρα αιχμής.

Όλα αυτά για να κάνω τελικά περίπου ίδιο χρόνο να φτάσω στη δουλειά μου και να είμαι και ιδρωμένος ή/και παγωμένος ή/και μούσκεμα.

Και να με έχουν βρίσει δεν ξέρω πόσοι οδηγοί επειδή -όντως- θα τους έχω ενοχλήσει.

Σόρρυ, δεν παίζει. Γιαυτό και δεν το κάνει σχεδόν κανείς, στην πόλη που ζούμε.

Όχι. Σου λέω να κάνεις δύο χιλιόμετρα μέχρι το μετρό με το ποδήλατο και άλλα δύο από το μετρό μέχρι τη δουλειά με το ποδήλατο. Σε ώρα αιχμής ναι. Γνωρίζεις σε ποιους σταθμούς είναι η αιχμή; Όχι γιατί δεν μετακινείσαι με το μετρό σε ώρες αιχμής καθώς φαίνεται.

Ποιος θα σε βρίσει; Σας είπα ότι το ανάποδο συμβαίνει και δικαίως συμβαίνει.

Παγωμένος στο ποδήλατο; :sneaky: Παίδες, μιλάτε εντελώς θεωρητικά, δεν έχετε χρησιμοποιήσει τίποτε άλλο εκτός από το αυτοκίνητο, και αυτό φαίνεται σε κάθε λέξη που γράφετε.
Το διαβάσαμε κι αυτό. Παγωμένος πάνω στο ποδήλατο...

Αυτό που δεν κάνουν πολλοί στην πόλη που ζούμε, είναι ακριβώς γιατί δεν έχουν χρησιμοποιήσει τίποτε άλλο από το αυτοκίνητο.
 
Δεν υπάρχει σταθμός Μετρό στα 2ΚΜ από το σπίτι μου, είναι στα ~5ΚΜ. Αυτό είναι εξαιρετικά απίθανο να αλλάξει σύντομα.

Δεν βλέπω σχόλια για το ιδρωμένος / μούσκεμα / κτλ.

Στον ηλεκτρικό και το μετρό έμπαινα επί χρόνια παλιότερα. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ώρα αιχμής.

Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
 
Όχι. Σου λέω να κάνεις δύο χιλιόμετρα μέχρι το μετρό με το ποδήλατο και άλλα δύο από το μετρό μέχρι τη δουλειά με το ποδήλατο. Σε ώρα αιχμής ναι. Γνωρίζεις σε ποιους σταθμούς είναι η αιχμή; Όχι γιατί δεν μετακινείσαι με το μετρό σε ώρες αιχμής καθώς φαίνεται.

Ποιος θα σε βρίσει; Σας είπα ότι το ανάποδο συμβαίνει και δικαίως συμβαίνει.

Παγωμένος στο ποδήλατο; :sneaky: Παίδες, μιλάτε εντελώς θεωρητικά, δεν έχετε χρησιμοποιήσει τίποτε άλλο εκτός από το αυτοκίνητο, και αυτό φαίνεται σε κάθε λέξη που γράφετε.
Το διαβάσαμε κι αυτό. Παγωμένος πάνω στο ποδήλατο...

Αυτό που δεν κάνουν πολλοί στην πόλη που ζούμε, είναι ακριβώς γιατί δεν έχουν χρησιμοποιήσει τίποτε άλλο από το αυτοκίνητο.
Αν είσαι κοντά οκ το καταλαβαίνω να πάρεις ποδήλατο, ανεξάρτητα αν εγώ προσωπικά δεν το ξανακάνω, άλλα αν είσαι μακριά συγγνώμη τι κερδίζεις σε σχέση με το αμάξι?? Και πιο κουρασμένος πας, και ταλαιπωρείσαι και κινδυνεύεις παραπάνω σε σχέση με ένα αμάξι, και σπρώχνεσαι στο μετρό, και πιθανότατα βρεγμένος ή ιδρωμένος άλλα και σε χρόνο δεν κερδίζεις κάτι.....μόνο χρηματικά ίσως κερδίσεις κάτι, άλλα αν έχεις ηλεκτρικό αμάξι και εκεί δεν κερδίζεις και τόσο....αν ήταν όλα τόσο ωραία, ομαλά και ευχάριστα όλοι ποδήλατο θα παίρναμε, δεν είναι μαζόχας ο κόσμος που πάει με το αμάξι....η Αθήνα δεν έχει τις υποδομές για ποδήλατο και ούτε παιδεία από τους οδηγούς....
 
Δεν υπάρχει σταθμός Μετρό στα 2ΚΜ από το σπίτι μου, είναι στα ~5ΚΜ. Αυτό είναι εξαιρετικά απίθανο να αλλάξει σύντομα.

Δεν βλέπω σχόλια για το ιδρωμένος / μούσκεμα / κτλ.

Στον ηλεκτρικό και το μετρό έμπαινα επί χρόνια παλιότερα. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ώρα αιχμής.

Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.

Όταν βρέχει, αν δεν θέλεις να φορέσεις αδιάβροχο, μην πας με το ποδήλατο. Τις... 8-9 μέρες συνολικά που θα βρέξει μέσα στη χρονιά στην Αθήνα.
Ιδρωμένος θα φτάσεις εάν το ποδήλατό σου δεν είναι ηλεκτρικό και έχεις ανηφόρα. Μπορείς να έχεις ηλεκτρικό ποδήλατο.

Κρύο επάνω στο ποδήλατο δεν υφίσταται. Μην εξηγήσω το γιατί. Αυτονόητο.

Ώρες αιχμής στο μετρό είναι οι κεντρικοί σταθμοί, συγκεκριμένοι και σε ώρες αιχμής. Αυτό σημαίνει ότι το πολύ πολύ να περιμένεις 4-5 λεπτά μέχρι τον επόμενο συρμό, αν έχεις επιλέξει π.χ. να μπεις στο Σύνταγμα ή για κανα δυο σταθμούς μετά μέχρι να αδειάσει το τελευταίο βαγόνι, αν έχει τόσο πολύ κόσμο.
Πρακτικά δεν έχει και μάλιστα επειδή στο τελευταίο βαγόνι είναι έτσι διαμορφωμένος ο χώρος, πάλι μπάινει το ποδήλατο με μια μικρή μετακίνηση.
Στην ουσία, είναι πολύ δύσκολο να καθυστερήσεις να μπεις. Το πολύ πολύ να περιμένεις σε μερικά λεπτά τον επόμενο συρμό.

Ρεαλιστές είμαστε. Με τη διαφορά ότι τον ρεαλισμό τον βιώνουμε κάποιοι και δεν μιλάμε θεωρητικά.
 
Αν είσαι κοντά οκ το καταλαβαίνω να πάρεις ποδήλατο, ανεξάρτητα αν εγώ προσωπικά δεν το ξανακάνω, άλλα αν είσαι μακριά συγγνώμη τι κερδίζεις σε σχέση με το αμάξι?? Και πιο κουρασμένος πας, και ταλαιπωρείσαι και κινδυνεύεις παραπάνω σε σχέση με ένα αμάξι, και σπρώχνεσαι στο μετρό, και πιθανότατα βρεγμένος ή ιδρωμένος άλλα και σε χρόνο δεν κερδίζεις κάτι.....μόνο χρηματικά ίσως κερδίσεις κάτι, άλλα αν έχεις ηλεκτρικό αμάξι και εκεί δεν κερδίζεις και τόσο....αν ήταν όλα τόσο ωραία, ομαλά και ευχάριστα όλοι ποδήλατο θα παίρναμε, δεν είναι μαζόχας ο κόσμος που πάει με το αμάξι....η Αθήνα δεν έχει τις υποδομές για ποδήλατο και ούτε παιδεία από τους οδηγούς....

Αν είσαι κοντά, δεν χρειάζεται ο συνδυασμός με το μετρό. Αν είσαι μακριά, χρειάζεται αλλά ταυτόχρονα έτσι φτάνεις παντού, χωρίς καθυστέρηση και με μεγαλύτερη ασφάλεια απ' ό,τι με το αυτοκίνητο.

Φτάνει με το κρύο και τη ζέστη. Σας είπα τι ισχύει. Δεν κρυώνεις στο ποδήλατο ούτε ζεσταίνεσαι. Αν είναι ηλεκτρικό μάλιστα κλείνεις την υποβοήθηση και ζεσταίνεσαι γιατί γυμνάζεσαι. Αν ζεσταίνεσαι και δεν θέλεις να ιδρώσεις, βάζεις την υποβοήθηση για την ανηφόρα (που εκεί είναι μόνο το ζόρι).
Εάν δεν έχεις ηλεκτρικό και για να φτάσεις στη δουλειά σου έχει ανηφόρα και είναι καλοκαίρι, τότε πάρε ηλεκτρικό. Αν δεν έχει, μην πάρεις. Το ζόρι θα το τραβήξεις στην επιστροφή, όπου δεν σε νοιάζει αν ιδρώσεις.
Θα ιδρώνεις μόνο τις πρώτες μέρες. Μετά αποκτάς stamina. Και υγεία και δεν θα κάνεις ποτέ πέτρα στα νεφρά ή τη χολή. Αυτά είναι bonus μαζί με την καλή κυκλοφορία του αίματος.

Τη διαδρομή θα την χαράξεις όπως προβλέπεται από τον ΚΟΚ. Αν τώρα θέλεις να μου πεις για μετακίνηση με παράβαση, όπως το να βγαίνεις σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας κλπ. τότε δεν μιλάμε για μετακίνηση αλλά για αντικοινωνική συμπεριφορά.
Εάν διαλέξεις διαδρομή όπως πρέπει και πηγαίνεις με την ταχύτητα που πρέπει, δεν έχεις κανένα πρόβλημα.
 
Καταλαβαίνω και έχω καταλάβει μια χαρά και τι γράφεις και υπό ποιο πρίσμα τα γράφεις. Του μη ξεβολέματος.

Αυτά που γράφεις είναι επιπέδου, δεν φοράω κράνος γιατί έχω ένα πρόβλημα με τα μαλλιά μου.

Παίρνεις ΜΜΜ που είναι πιο ασφαλή; Όχι.
Παίρνεις κανα-δυο άλλους όταν μετακινείσαι με το αυτοκίνητο σε ώρες αιχμής; Ούτε.

Τα υπόλοιπα είναι εύκολο να καταλάβει ο καθένας γιατί τα λες.

Όχι μόνο δεν καταλαβαίνεις, αλλά συνεχίζεις το δικό σου τροπάριο. Δεν μπορούμε να συζητήσουμε έτσι. Είναι σαν συζητάει κάποιος με τον τοίχο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Όχι μόνο δεν καταλαβαίνεις, αλλά συνεχίζεις το δικό σου τροπάριο. Δεν μπορούμε να συζητήσουμε έτσι. Είναι σαν συζητάει κάποιος με τον τοίχο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μόνο που εγώ έχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους μετακίνησης και ξέρω ποιος είναι τι και πως. Εσύ όχι μόνο δεν έχεις μετακινηθεί με άλλο τρόπο εκτός από το αυτοκίνητο, αλλά επιμένεις να μιλάς για την ασφάλεια, ενώ υπάρχουν άλλοι δύο πολύ πιο ασφαλείς τρόποι μετακίνησης.

Αν δεν έχεις καταλάβει, ο τοίχος είναι η επιμονή σου να αναφέρεσαι στην ασφάλεια, ενώ δεν είναι αυτός ο λόγος. Γι' αυτό και δεν απάντησες στις δύο ερωτήσεις που σου έκανα.
 
Προσωπικά δεν ανεβαίνω ΠΟΤΕ σε μηχανή οποιουδήποτε είδους διότι κρίνω ότι δεν αξίζει το ρίσκο. Πιο απλά δεν μπορώ να στο πω.
Απόλυτα σεβαστό !

Κάποτε πριν πολλά χρόνια όταν δεν είχα δικό μου δίκυκλο με πήρε συνάδερφος να με αφήσει κοντά στο σπίτι μου με την βέσπα του γιατί ήταν ο δρόμος του..
Μεγαλύτερος από μένα σε ηλικία με περισσότερα χρόνια στην δουλειά..

Στην διαδρομή έλεγα από μέσα μου .."δεν έχει αίσθηση κινδύνου και πάει έτσι" ;;

Χωρίς να κάνει υπέρβαση (τουλάχιστον μεγάλη) στο όριο ταχύτητας, αλλά που ήταν το λάθος του.. έκανε διήθηση στα αυτοκίνητα σαν να ήταν μόνος του στον δρόμο !

Μάζευτα τα πόδια μου ασυναίσθητα μη χτυπήσουν σε καθρέπτη ή ότι άλλο.. αν άνοιγε κάποιος την πόρτα του σε φανάρι για να αδειάσει τασάκι πχ, μας είχε ξαπλώσει στο φτερό..!

Εννοείται ότι δεν ξανανέβηκα στην βέσπα του ποτέ πια....
 
Στο ποδήλατο είναι και πιο εύκολο να έχεις τα δάχτυλα στις μανέτες των φρένων όλη την ώρα. Στη μηχανή, τις στιγμές που ανοίγεις το γκάζι δεν μπορείς να έχεις και τα δάχτυλα επάνω στη μανέτα.

Σε περίπτωση που έχεις χειρόγκαζο στο ηλεκτρικό ποδήλατο, εδώ πρέπει να πηγαίνει έως 6χλμ/ανά ώρα μέγιστη ταχύτητα. Άρα δεν χρειάζεται καν να έχεις τα δάχτυλα συνεχώς στη μανέτα.

Ηλεκτρικό ποδήλατο σημαίνει έως 0.25ΚW κινητήρας. Η υποβοήθηση στα πεντάλ σταματά στα 25χλμ/ώρα. Από κει και πάνω είναι κανονικό δίκυκλο, που σημαίνει άδεια, ασφάλεια, πινακίδες, κράνος κλπ.

Ασφαλές το κάνει η μικρή ταχύτητα γενικότερα το ποδήλατο. Αυτό είναι το μεγάλο του μυστικό.
 
Στο ποδήλατο είναι και πιο εύκολο να έχεις τα δάχτυλα στις μανέτες των φρένων όλη την ώρα. Στη μηχανή, τις στιγμές που ανοίγεις το γκάζι δεν μπορείς να έχεις και τα δάχτυλα επάνω στη μανέτα.

Σε περίπτωση που έχεις χειρόγκαζο στο ηλεκτρικό ποδήλατο, εδώ πρέπει να πηγαίνει έως 6χλμ/ανά ώρα μέγιστη ταχύτητα. Άρα δεν χρειάζεται καν να έχεις τα δάχτυλα συνεχώς στη μανέτα.

Ηλεκτρικό ποδήλατο σημαίνει έως 0.25ΚW κινητήρας. Η υποβοήθηση στα πεντάλ σταματά στα 25χλμ/ώρα. Από κει και πάνω είναι κανονικό δίκυκλο, που σημαίνει άδεια, ασφάλεια, πινακίδες, κράνος κλπ.

Ασφαλές το κάνει η μικρή ταχύτητα γενικότερα το ποδήλατο. Αυτό είναι το μεγάλο του μυστικό.

Είχα 2 ποδήλατα για ένα διάστημα και συχνά πυκνά πήγαινα με κάποιο στην δουλειά (όταν ζούσα Νίκαια).. στο πήγαινε ήταν κατηφόρα και ήταν καλά.. στο έλα έκανα ζόρικη γυμναστική (4,5Km)

Μας τα έκλεψαν και δεν αγόρασα ξανά άλλο (γι'αυτό και χόντρυνα) :LOL:

ΥΣ.. μερακλίδικα και τα 2.. φώτα λεντ μπρος-πίσω, ηλεκτρονικά κοντέρ , καθρέπτες μπάνικους, λαδωμένα πάντα στις αλυσίδες και στα γρανάζια των ταχυτήτων.. , μόνο στροφόμετρο δεν είχαν... :LOL:
 
Ο καθένας μας έχει διαφορετικές προτιμήσεις, προσαρμοσμένες στη καθημερινότητα μας. Και καλά κάνουμε στη τελική.
Εμένα που θα πάω στο γραφείο το καλοκαίρι με μακρυμάνικο πουκάμισο και για να μην ιδρώσω έχω παντού τον κλιματισμό στους 21 και ακόμα και στο αμάξι, εάν δεν έχει κλιματιζόμενο κάθισμα, η πλάτη μου ιδρώνει, δεν θα με πείσει να ανέβω στο ποδήλατο κανείς, ότι και να μου γράψει.

Αντίστοιχα και με το car pooling. Όσοι αξιολογούν το όποιο οικονομικό όφελος υψηλότερα από την ευελιξία τους, το κάνουν.
Οι περισσότεροι το αξιολογούμε χαμηλότερα.
 
Είχα 2 ποδήλατα για ένα διάστημα και συχνά πυκνά πήγαινα με κάποιο στην δουλειά (όταν ζούσα Νίκαια).. στο πήγαινε ήταν κατηφόρα και ήταν καλά.. στο έλα έκανα ζόρικη γυμναστική (4,5Km)

Μας τα έκλεψαν και δεν αγόρασα ξανά άλλο (γι'αυτό και χόντρυνα) :LOL:

ΥΣ.. μερακλίδικα και τα 2.. φώτα λεντ μπρος-πίσω, ηλεκτρονικά κοντέρ , καθρέπτες μπάνικους, λαδωμένα πάντα στις αλυσίδες και στα γρανάζια των ταχυτήτων.. , μόνο στροφόμετρο δεν είχαν... :LOL:

Συν το ότι περνάς ανάμεσα κι από εκεί που δεν χωράει και το πιο λεπτό παπί, συν το ότι μπορείς να το πάρεις και στον ώμο και να περάσεις από το πεζοδρόμιο ή τη διάβαση.

Εκείνο που με είχες ρωτήσει για το ηλεκτρικό boost στο MTX, τώρα που το χρησιμοποιώ πιο πολύ το τσέκαρα. Έχει διαφορά στην επιτάχυνση στο φανάρι. Παίζει και να πάρω ένα για μένα ακόμα και να το στείλω εντελώς το αυτοκίνητο, το οποίο το χρησιμοποιώ σε μη ώρες αιχμής μόνο.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Εμένα που θα πάω στο γραφείο το καλοκαίρι με μακρυμάνικο πουκάμισο και για να μην ιδρώσω έχω παντού τον κλιματισμό στους 21 και ακόμα και στο αμάξι, εάν δεν έχει κλιματιζόμενο κάθισμα, η πλάτη μου ιδρώνει, δεν θα με πείσει να ανέβω στο ποδήλατο κανείς, ότι και να μου γράψει.

Στο γραφείο έχει κλιματιζόμενη πλάτη το κάθισμα ή περνάς λιγότερη ώρα στο γραφείο απ' ό,τι στο αμάξι;

Στο ποδήλατο δεν ακουμπά η πλάτη σου σε κάθισμα πάντως. Βέβαια αν θέλεις κλιματισμό παντού είναι ένα θέμα. Το καλοκαίρι για να ιδρώσει η πλάτη στο ποδήλατο, θα πρέπει να έχεις σακίδιο στην πλάτη. Το οποίο λύνεται κι αυτό εύκολα με σακίδια ποδηλάτου που αγκιστρώνουν αριστερά και δεξιά της πίσω ρόδας.
 
Στο γραφείο έχει κλιματιζόμενη πλάτη το κάθισμα ή περνάς λιγότερη ώρα στο γραφείο απ' ό,τι στο αμάξι;

Στο γραφείο δεν εχω δερμάτινο κάθισμα. Επίσης είναι στους 21 βαθμούς χωρίς να σε χτυπάει ήλιος.


Στο ποδήλατο δεν ακουμπά η πλάτη σου σε κάθισμα πάντως. Βέβαια αν θέλεις κλιματισμό παντού είναι ένα θέμα. Το καλοκαίρι για να ιδρώσει η πλάτη στο ποδήλατο, θα πρέπει να έχεις σακίδιο στην πλάτη. Το οποίο λύνεται κι αυτό εύκολα με σακίδια ποδηλάτου που αγκιστρώνουν αριστερά και δεξιά της πίσω ρόδας.

Όλα είναι ενα θέμα. Εαν θέλεις κλιματισμό παντού, εάν δεν θέλεις να πάρεις αγκαλιά το ποδήλατο φορώντας σακάκι, εάν δεν θέλεις να φορέσεις νιτσεράδα πάνω από το σακάκι σε περίπτωσή που βρέχει κ.α.
 
Μόνο που εγώ έχω δοκιμάσει όλους τους τρόπους μετακίνησης και ξέρω ποιος είναι τι και πως. Εσύ όχι μόνο δεν έχεις μετακινηθεί με άλλο τρόπο εκτός από το αυτοκίνητο, αλλά επιμένεις να μιλάς για την ασφάλεια, ενώ υπάρχουν άλλοι δύο πολύ πιο ασφαλείς τρόποι μετακίνησης.

Αν δεν έχεις καταλάβει, ο τοίχος είναι η επιμονή σου να αναφέρεσαι στην ασφάλεια, ενώ δεν είναι αυτός ο λόγος. Γι' αυτό και δεν απάντησες στις δύο ερωτήσεις που σου έκανα.

Να σου πω, σου αρέσει να βάζεις λόγια στο στόμα άλλων; Ποτε σου είπα ότι δεν έχω δοκιμάσει άλλους τρόπους μετακίνησης πλην του αυτοκινήτου; Και γιατί χρειάζεται να έχεις δοκιμάσει να οδηγήσεις μηχανή για να γνωρίζεις το αυτονόητο, ότι είναι πολύ πιο επικίνδυνο από οποιοδήποτε άλλο μέσο επειδή προσφέρει μηδενική παθητική ασφάλεια;
Η λογική σου είναι του τύπου: ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, αρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι…
 
Αρκει να εχουν τα μεσα να το στηριξουν σε μεγαλη κλιμακα οχι μονο σε εθνικες και μεγαλους δρομους.
Καλά έκαναν και τον κυνήγησαν με τα 230. Από την άλλη βλέπω ότι την έχουν στήσει σε μια ευθεία με όριο 100... Είναι η ανηφόρα προς τη Μαλακάσα;
 
Να σου πω, σου αρέσει να βάζεις λόγια στο στόμα άλλων; Ποτε σου είπα ότι δεν έχω δοκιμάσει άλλους τρόπους μετακίνησης πλην του αυτοκινήτου; Και γιατί χρειάζεται να έχεις δοκιμάσει να οδηγήσεις μηχανή για να γνωρίζεις το αυτονόητο, ότι είναι πολύ πιο επικίνδυνο από οποιοδήποτε άλλο μέσο επειδή προσφέρει μηδενική παθητική ασφάλεια;
Η λογική σου είναι του τύπου: ο αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, αρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι…

Όχι μόνο δεν έχω βάλει λόγια σε στόμα άλλων, αλλα περιμένω να μου απαντήσεις γιατί ενώ βάζεις ως προτεραιότητα την ασφάλεια, δεν μετακινείσαι με μέσα πιο ασφαλή από αυτό που χρησιμοποιείς. Δεν γίνεται και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα, για να σου απαντήσω στο ίδιο ύφος.

Επίσης, η άλλη ερώτηση είναι, αφού λες ότι δεν έχεις άλλη επιλογή για το μποτιλιάρισμα, γιατί δεν μετακινείσαι τις ώρες αιχμής μαζί με έναν ή δύο ακόμα στο αυτοκίνητο.

Εγώ ξέρω γιατί δεν απαντάς, γιατί πολύ απλά δεν έχεις προτεραιότητα την ασφάλεια όπως λες, ούτε για το ότι εντείνεις την κυκλοφοριακή συμφόρηση με τον τρόπο που μετακινείσαι. Για να το διαβάσουν οι άλλοι ρωτάω.
 
Όχι μόνο δεν έχω βάλει λόγια σε στόμα άλλων, αλλα περιμένω να μου απαντήσεις γιατί ενώ βάζεις ως προτεραιότητα την ασφάλεια, δεν μετακινείσαι με μέσα πιο ασφαλή από αυτό που χρησιμοποιείς. Δεν γίνεται και με τον αστυφύλακα και με τον χωροφύλακα, για να σου απαντήσω στο ίδιο ύφος.

Επίσης, η άλλη ερώτηση είναι, αφού λες ότι δεν έχεις άλλη επιλογή για το μποτιλιάρισμα, γιατί δεν μετακινείσαι τις ώρες αιχμής μαζί με έναν ή δύο ακόμα στο αυτοκίνητο.

Εγώ ξέρω γιατί δεν απαντάς, γιατί πολύ απλά δεν έχεις προτεραιότητα την ασφάλεια όπως λες, ούτε το αν εντείνεις την κυκλοφοριακή συμφόρηση με τον τρόπο που μετακινείσαι. Για να το διαβάσουν οι άλλοι ρωτάω.

Φαντάζομαι αδυνατείς να καταλάβεις το concept των διαβαθμίσεων του γκρι και ότι δεν υπάρχει μόνο άσπρο-μαύρο στη ζωή…. Αν το κατανοούσες θα καταλάβαινες ότι μπορείς να ιεραρχείς πολύ υψηλά την ασφάλεια σου στις μετακινήσεις ΚΑΙ ταυτόχρονα να μπορείς να μετακινείσαι με άνεση και χωρίς πολύ ταλαιπωρία. Κάτι τέτοιο, στη δική μου περίπτωση, το πετυχαίνω με το αυτοκίνητο το οποίο προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και άνεση την ίδια στιγμή. Αν είχα να διαλέξω ένα μόνο, θα επέλεγα την ασφάλεια άρα θα αναγκαζόμουν να βρω τρόπους μέσω ΜΜΜ όπου εκεί θα έπρεπε να αλλάξω 3 διαφορετικές συγκοινωνίες για να φτάσω στο γραφείο μου. Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να διαλέξω.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Φαντάζομαι αδυνατείς να καταλάβεις το concept των διαβαθμίσεων του γκρι και ότι δεν υπάρχει μόνο άσπρο-μαύρο στη ζωή…. Αν το κατανοούσες θα καταλάβαινες ότι μπορείς να ιεραρχείς πολύ υψηλά την ασφάλεια σου στις μετακινήσεις ΚΑΙ ταυτόχρονα να μπορείς να μετακινείσαι με άνεση και χωρίς πολύ ταλαιπωρία. Κάτι τέτοιο, στη δική μου περίπτωση, το πετυχαίνω με το αυτοκίνητο το οποίο προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και άνεση την ίδια στιγμή. Αν είχα να διαλέξω ένα μόνο, θα επέλεγα την ασφάλεια άρα θα αναγκαζόμουν να βρω τρόπους μέσω ΜΜΜ όπου εκεί θα έπρεπε να αλλάξω 3 διαφορετικές συγκοινωνίες για να φτάσω στο γραφείο μου. Ευτυχώς, δεν χρειάζεται να διαλέξω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αδυνατώ να καταλάβω πως έχεις και τα τρία μαζί με το αυτοκίνητο στην Αθήνα. Εφόσον έχεις και τα τρία μαζί με το αυτοκίνητο, δεν έχεις ούτε το μποτιλιάρισμα. Άρα μετακινείσαι με το αυτοκίνητο μόνος σου και η απόσταση που κάνεις είναι πολύ μικρή ή δεν βγαίνεις στους κύριους οδικούς άξονες που είναι μποτιλιαρισμένοι.

Άρα η επιλογή σου δεν έχει σχέση με την κουβέντα περί κυκλοφοριακών συνθηκών και συμφόρησης. Απλώς είπες κάτι για να το πεις.