Αυτοκινητιστικά νέα

Βρε συ, είναι σαν να μιλάμε για κάποιον που βγαίνει στη σάλα με το σμόκιν και αντί για λουστρίνι, να φοράει την οικοδομική παντόφλα, την καφέ. Τέτοια σύγκριση πηγές και έκανες.
Δεν απέχει η Luce από αυτή την περιγραφή 🫣


Λειτουργεί ταυτόχρονα ως λαβή περιστροφής και palm rest.
Ferrari είναι, δεν είναι ΟΕΜ.

Όχι είπαμε. Είναι και μικρή και χαμηλά για κάτι τέτοιο .
 
Μια χαρά τους τα είπε ο Μοντετζέμολο. Όταν έχεις βγάλει F40, F50, Enzo κλπ έργα τέχνης, αυτό είναι απλά προσβολή στην ιστορία της εταιρείας.
εμφανισιακά μιλάω, είναι σίγουρο οτι θα πηγαίνει εξαιρετικά.
 
Δεν απέχει η Luce από αυτή την περιγραφή 🫣




Όχι είπαμε. Είναι και μικρή και χαμηλά για κάτι τέτοιο .

Όσα δεν φτάνει η αλεπού κλπ....

Έτσι σχεδιάστηκε, για να είναι και λαβή και palm rest.

Τώρα το τι λέει οποιοσδήποτε που νομίζει κι όλας ότι θα σπάσει ή ότι δεν είναι εργονομική γιατί έχει συνηθίσει σε άλλη ποιότητα τύπου Tesla ή ό,τι άλλο αγιοβασιλιάτικο, δεν έχει σημασία. Αυτός Tesla θα πάρει, Ferrari δεν θα πάρει ποτέ γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να τη φτάσει η τσέπη του.
 
Μια χαρά τους τα είπε ο Μοντετζέμολο. Όταν έχεις βγάλει F40, F50, Enzo κλπ έργα τέχνης, αυτό είναι απλά προσβολή στην ιστορία της εταιρείας.
εμφανισιακά μιλάω, είναι σίγουρο οτι θα πηγαίνει εξαιρετικά.

Αυτός που επί προεδρίας του παρουσιάστηκε η FF τα λέει αυτά; ☺️

Θα αναστενάξουν από Luce τα στενά του πριγκηπάτου να του πείτε...
 
Οντως. Έτσι όπως γίνανε, η FF μοιάζει αριστούργημα σε σχέση με την ηλεκτρική τοστιέρα.

Η Luce υπάρχει για να συνεχίσουν να υπάρχουν τα (αλλά) όνειρα.

Μην παρασύρεται από εκείνους που είτε εχουν βγει στη σύνταξη είτε νομίζουν ότι πρόκειται για κάτι που μπορείς να βρεις στον πιο κάτω μαντρά μεταχειρισμένων ή τους νοιάζει αν θα τους χρεώσουν τη σακούλα στο ταμείο του σουπερμάρκετ.
Είτε το θέλουμε είτε όχι, όταν φτάνουμε να μιλάμε για Ferrari, έτσι έχουν τα πράγματα.

Εγώ πάντως είπα ότι ακόμα δεν έχει ωριμάσει μέσα μου η εξωτερική εμφάνιση.
Θα μείνω με τη Lambo για την ώρα... 🤣😁
 
Όσα δεν φτάνει η αλεπού κλπ....

Έτσι σχεδιάστηκε, για να είναι και λαβή και palm rest.

Τώρα το τι λέει οποιοσδήποτε που νομίζει κι όλας ότι θα σπάσει ή ότι δεν είναι εργονομική γιατί έχει συνηθίσει σε άλλη ποιότητα τύπου Tesla ή ό,τι άλλο αγιοβασιλιάτικο, δεν έχει σημασία. Αυτός Tesla θα πάρει, Ferrari δεν θα πάρει ποτέ γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να τη φτάσει η τσέπη του.
Και σχεδιάστηκε λάθος. Πως να το κάνουμε Εμποδίζει τους φυσικούς διακόπτες και αν θες να χρησιμοποιήσεις την οθόνη, όπως νομίζεις, θα βγάλεις πρόβλημα στον καρπό από την λάθος θέση. Μιλάμε για διακόπτες πάνω κάτω. Όχι κουμπάκια. Σε όλα τα βίντεο προσπαθούν να βολέψουν τα δακτυλα τους για να ανεβασουν κατεβασουν τους διακόπτες.
64427ab140bfcd844d036f2a8dcd05a9.jpg
 
Last edited:
Και σχεδιάστηκε λάθος. Πως να το κάνουμε Εμποδίζει τους φυσικούς διακόπτες και αν θες να χρησιμοποιήσεις την οθόνη, όπως νομίζεις, θα βγάλεις πρόβλημα στον καρπό από την λάθος θέση. Μιλάμε για διακόπτες πάνω κάτω. Όχι κουμπάκια. Σε όλα τα βίντεο προσπαθούν να βολέψουν τα δακτυλα τους για να ανεβασουν κατεβασουν τους διακόπτες.
64427ab140bfcd844d036f2a8dcd05a9.jpg


Ακόμα και από αυτή τη γωνία λήψης που δεν δείχνει πως το βλέπει ο οδηγός (κάθεται πιο ψηλά) έχουν απόσταση (καθ' ύψος) οι διακόπτες από τη χειρολαβή.

Πως χρησιμοποιείται: Όταν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τους φυσικούς διακόπτες, τα δάχτυλα στηρίζονται στο μέσο της παλάμης. Όταν θέλεις να χρησιμοποιήσεις τα υπόλοιπα που είναι αφής και πιο πάνω, τότε τα δάχτυλα στηρίζονται στο πίσω μέρος της παλάμης.

Τι συζητάμε τώρα; Για το αν είναι εργονομικό το εύρημα σε σχέση με τι; Με κάτι που δεν υπάρχει σε άλλον; :ROFLMAO: Κρεμαστάρια κλπ... .

Την ιδέα να στηρίζεται το χέρι για να είναι σταθερό για να λειτουργήσεις μια οθόνη, την έχουμε δει και σε άλλους κατασκευαστές, σε παλαιότερες (όχι πολύ) εποχές. Δες τα Ford.
 
Όσα δεν φτάνει η αλεπού κλπ....

Έτσι σχεδιάστηκε, για να είναι και λαβή και palm rest.

Τώρα το τι λέει οποιοσδήποτε που νομίζει κι όλας ότι θα σπάσει ή ότι δεν είναι εργονομική γιατί έχει συνηθίσει σε άλλη ποιότητα τύπου Tesla ή ό,τι άλλο αγιοβασιλιάτικο, δεν έχει σημασία. Αυτός Tesla θα πάρει, Ferrari δεν θα πάρει ποτέ γιατί πολύ απλά δεν μπορεί να τη φτάσει η τσέπη του.

Είναι προφανές ότι δεν ξέρεις από Ferrari.

Μιλάμε για μια εταιρεία που για δεκαετίες ήταν διαβόητη για την έλλειψη αξιοπιστίας των μοτέρ της και για το πόσο δεν την ένοιαζε η ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού τους.

Οπότε μέχρι περίπου το 2000 το μόνο που τους ένοιαζε ήταν η εξωτερική εμφάνιση και η αίσθηση του αυτοκινήτου στην οδήγηση, η οποία όντως ήταν κορυφαία, αλλά ο ανταγωνισμός τους δεν ήθελε συνεργείο μια φορά το μήνα και δεν χρειαζόταν να κατέβει όλος ο κινητήρας για να αλλάξεις έναν ιμάντα.

Οπότε το πήραν απόφαση και με τα χρόνια τα παραπάνω βελτιώθηκαν σημαντικά, αλλά όταν σκέφτεσαι "αψεγάδιαστο supercar" σε καμία περίπτωση δεν σκέφτεσαι την Ferrari. Το ταμπλό που και που θα τρίζει και επί δεκαετίες τα πλαστικά τους με τα χρόνια πολυμερίζονταν και γινόντουσαν κολλώδη, κάτι που ποτέ δεν παραδέχτηκαν επίσημα.

Οπότε παραμένουν Ιταλικά αυτοκίνητα. Πανέμορφα (με εξαίρεση το έκτρωμα που συζητάμε), πολύ γρήγορα, αλλά σχετικά εύθραυστα, σε σχέση με π.χ. τους Γερμανούς.
 
Ισχύει αυτό που λέει ο Δημήτρης. Τα τελευταία χρόνια αρχισαν να τους ενδιαφέρει το εσωτερικό επειδή οι πελάτες διαμαρτύρονταν.
Πριν το 2010 , το ταξί είχε καλύτερο εσωτερικό....... Δεν τους ενδιέφερε το ηχητικό, πέταγαν ένα becker και καλά για να λένε ότι έβαλαν επώνυμο κασεττόφωνο. Κονσόλα; Τι είναι αυτό; Χειριστήρια στο τιμόνι. Δεν τους ενδιέφεραν τα φώτα, είναι γνωστό ότι έμπαζαν νερά, αν μπορούσαν δεν θα έβαζαν ούτε φώτα (για να μειώσουν το βάρος).
Οπισθεν σε ανηφόρα (ράμπα κλπ) απαγορευόταν δια ροπάλου αλλιώς πήγαινες για δίσκο κανα ταληράκι.....
Σας ακούγονται κουφά; Κι όμως οι πορωμένοι τα έσκαγαν και με χαρά. Γι αυτό σας είπα παραπάνω την λέξη ΠΟΡΩΣΗ. Δεν με προσέξατε.
 
Είναι προφανές ότι δεν ξέρεις από Ferrari.


Έγραψες:
Άσε που αν προσπαθούσες να το χρησιμοποιήσεις για να στηρίξεις το χέρι σου πιθανότατα θα ξήλωνες την οθόνη.

The control panel can be pivoted by the driver and co-pilot using the handle and palm rest.

Είναι προφανές ποιος ξέρει και ποιος έβγαλε από το μυαλό του πράγματα.
 
Οπισθεν σε ανηφόρα (ράμπα κλπ) απαγορευόταν δια ροπάλου αλλιώς πήγαινες για δίσκο κανα ταληράκι.....
Σας ακούγονται κουφά; Κι όμως οι πορωμένοι τα έσκαγαν και με χαρά. Γι αυτό σας είπα παραπάνω την λέξη ΠΟΡΩΣΗ. Δεν με προσέξατε.

Αυτό θυμίζει λιγάκι την ιστορία της αφορμής δημιουργίας της Λαμποργκίνι.

Πήγε ο πελάτης μηχανικός (με Μ κεφαλαίο) στον Έντσο και του είπε ότι ξέρει τον τρόπο να μην χρειάζεται κάθε λίγο και λιγάκι να πηγαίνει στο συνεργείο γιατί ο συμπλέκτης είναι αδύναμος. Ως πελάτης που γούσταρε το αυτοκίνητο εν τω μεταξύ.
Και τι του λέει ο Έντσο; Μείνε να σχεδιάζεις τα τρακτέρ σου και άσε με εμένα να σχεδιάζω αυτοκίνητα.

Ο Έντσο παραδέχτηκε ότι είχε κάνει λάθος που του μίλησε έτσι πολύ αργότερα όταν είχε βγει στη σύνταξη, η ιστορία όμως έδειξε ότι από το πουθενά δημιουργήθηκε ανταγωνισμός εκεί που δεν υπήρχε καθόλου.
 
Έγραψες:


The control panel can be pivoted by the driver and co-pilot using the handle and palm rest.

Είναι προφανές ποιος ξέρει και ποιος έβγαλε από το μυαλό του πράγματα.

Συγχαρητήρια, μπορείς και διαβάζεις το υλικό marketing του κατασκευαστή.

Του ίδιου κατασκευαστή που επί δεκαετίες έβαζε πλαστικά που πολυμερίζονταν και κολλούσαν αλλά δεν το παραδεχόταν.

Σε πανάκριβα αυτοκίνητα, όχι σε Hyundai.
 
  • Like
Reactions: karajim80
Άλλη από κει.....Για ρώτα γλέντια με τους V10 κινητήρες της Gallardo.
Ναι ακριβώς αυτούς που έβαζε η Audi στα sedan A8 5.2 και στα R8 (την Lamborghini του φτωχού).
Παιδιά ΞΕΧΑΣΤΕ την φιλοσοφία του αθάνατου και του απροβληματιστου σε αυτά τα αυτοκίνητα.
Κανένας στο πλανήτη δεν αγοράζει Ferrari και Lamborghini για την αξιοπιστία.
Όποιος αγοράζει τέτοια αυτοκίνητα απλά δεν τον νοιάζει διότι:

-δεν τον ενδιαφέρει το κόστος του service
-θα τρέξει ο σωφέρ στο συνεργείο σιγά μην χάσει τον πολυτιμο χρόνο του ο ιδιοκτητης
-εχει κι άλλΑ αυτοκίνητΑ να κινηθεί.

Σας προσυπογράφω ότι ισχύουν και τα τρία ΠΑΝΤΑ.
 
Συγχαρητήρια, μπορείς και διαβάζεις το υλικό marketing του κατασκευαστή.

Του ίδιου κατασκευαστή που επί δεκαετίες έβαζε πλαστικά που πολυμερίζονταν και κολλούσαν αλλά δεν το παραδεχόταν.

Σε πανάκριβα αυτοκίνητα, όχι σε Hyundai.

Πάλι κρεμαστάρια;

Γιατί δεν παραδέχεσαι ότι το έβγαλες από το μυαλό σου ότι δεν είναι palm rest; Το εσωτερικό μάλιστα ήταν γνωστό μήνες πριν την παρουσίαση του εξωτερικού.

Κατά τα άλλα δεν ξέρω από Ferrari κλπ...
 
Του ίδιου κατασκευαστή που επί δεκαετίες έβαζε πλαστικά που πολυμερίζονταν και κολλούσαν αλλά δεν το παραδεχόταν.

Σε πανάκριβα αυτοκίνητα, όχι σε Hyundai.

Ναι το ξέχασα να το αναφέρω κι αυτό. Ισχύει 100% Πήγαν να κάνουν silk αίσθηση και καλά στους διακόπτες και πέρασαν ένα υλικό που μετά από 10 χρόνια γίνονταν αηδία και οπτικά και στο πιάσιμο. Φτιάχνεται βέβαια αλλά όπως όλα χρειάζονται πολλά $$$$$
 
Πάλι κρεμαστάρια;

Γιατί δεν παραδέχεσαι ότι το έβγαλες από το μυαλό σου ότι δεν είναι palm rest; Το εσωτερικό μάλιστα ήταν γνωστό μήνες πριν την παρουσίαση του εξωτερικού.

Κατά τα άλλα δεν ξέρω από Ferrari κλπ...

Ποια κρεμαστάρια ρε φίλε;

Ούτε εμένα αφορούν τέτοια αυτοκίνητα, ούτε εσένα.

Θεωρητική συζήτηση κάνουμε, για να περάσει η ώρα.

Το ότι δεν ξέρεις από Ferrari το απέδειξες με αυτά που έγραψες.

Αυτό που λέω είναι πολύ σαφές. Δεν χρειάζεται να συμφωνήσεις.
 
  • Like
Reactions: karajim80
Άλλη από κει.....Για ρώτα γλέντια με τους V10 κινητήρες της Gallardo.
Ναι ακριβώς αυτούς που έβαζε η Audi στα sedan A8 5.2 και στα R8 (την Lamborghini του φτωχού).
Παιδιά ΞΕΧΑΣΤΕ την φιλοσοφία του αθάνατου και του απροβληματιστου σε αυτά τα αυτοκίνητα.
Κανένας στο πλανήτη δεν αγοράζει Ferrari και Lamborghini για την αξιοπιστία.
Όποιος αγοράζει τέτοια αυτοκίνητα απλά δεν τον νοιάζει διότι:

-δεν τον ενδιαφέρει το κόστος του service
-θα τρέξει ο σωφέρ στο συνεργείο σιγά μην χάσει τον πολυτιμο χρόνο του ο ιδιοκτητης
-εχει κι άλλΑ αυτοκίνητΑ να κινηθεί.

Σας προσυπογράφω ότι ισχύουν και τα τρία ΠΑΝΤΑ.

Δεν τα αγοράζεις με γνώμονα την αξιοπιστία τους ποτέ αυτά τα αυτοκίνητα. Τα αγοράζεις για την χαρά της οδήγησης ή (πιο πιθανό) για status symbol.
 
Ποια κρεμαστάρια ρε φίλε;

Ούτε εμένα αφορούν τέτοια αυτοκίνητα, ούτε εσένα.

Θεωρητική συζήτηση κάνουμε, για να περάσει η ώρα.

Το ότι δεν ξέρεις από Ferrari το απέδειξες με αυτά που έγραψες.

Αυτό που λέω είναι πολύ σαφές. Δεν χρειάζεται να συμφωνήσεις.

Ό,τι και να λες, εγώ ήμουν πιο διαβασμένος για τη Ferrari. Τι να κάνουμε τώρα; Επειδή εσύ έβγαλες από το μυαλό σου ότι θα σπάσει η οθόνη αν τη χρησιμοποιήσεις όπως έχει σχεδιαστεί να χρησιμοποιείται;