Αυτοκινητιστικά νέα

Θα αρχίσω σιγα σιγα αλλά δεν θα μεταφράσω .Ειστε μεγαλα παιδια και καταλαβαινετε .

Λοιπον αυτές ειναι οι ερωταπαντησεις με τον Martin Birkman Δ.ντη στρατηγικής της BMW NA θα σας βαλω και της Ευρωπης, μιας της Ευρωπης ειμαστε φιλοι πολλά χρόνια και θα του ζητησω περισσότερες διευκρινήσεις σε αυτά τα θεματα . Υπόψην δεν ειμαι μηχανικός αλλά δουλευα κοντά τους 18 χρόνια .

Database αν διαβασες δουλευα χρόνια στην BMW .Οι πηγές μου λοιπον στην Γερμανία δεν χωράνε αμφιβολίας

Διαβαστε λοιπον ΝΟ 1

How does twin-scroll turbo technology compare to variable-vane turbo technology in terms of turbo lag and performance?
Martin Birkmann: Both of them can improve the response of the turbo engine. It depends on what your underlying engine architecture is. The benefit of the line up that we’re offering in the United States is that we’re offering a relatively large displacement so you clearly can say that the turbo is not used as a crutch to make a lame engine go, it’s a fantastic engine that you make go faster. That helps with the performance and the turbo lag. The engine electronics, the control of the VANOS in harmony with the VALVETRONIC (which improves the breathing), the twin-scroll and the variable-vane all contribute to reducing the lag. I don’t think you can rule out one of these technologies against another, they all contribute to make it better. Right now we use variable vanes only for small displacement engines in combination with twin scroll and we will apply it as we see necessary. I can tell you that the N55, in terms of linearity and response, yet increases the benchmark in terms of what a turbo engine can feel like.
What limits engine RPM on turbo motors and will it be possible to produce a high revving turbo for M applications?
Martin Birkmann: You don’t get the same benefit in terms of performance from a turbo as you get from a NA engine. The redline of our current turbo M engines is 7000rpm. Our first commercial M car was the M3, it had a redline of 7200 rpm, so I think that answers your question. We’re already high revving but the question is, what is the benefit that you see going up and up and up. One of the clear paths for the next generation M3 is to improve driveability and pickup out of every rev range and every gear especially in street legal speeds. The US market is the biggest M5 market, that’s not something that the V-10 has shown in the past.
Would it be possible to develop a diesel engine with M personality and drive characteristics?
Martin Birkmann: I think it’s a challenge. We started to be a bit more liberal with M engine configurations as of late. I think the field of high performance diesels is extremely intriguing. You will not get infinite levels of revs out of a diesel and you don’t need too, but I don’t see that this is something that can never happen. Right now we have a very different purchase motivation for our diesels cars than our gasoline cars. To me the bigger question is: is there a market there, is there a need there? We are looking into it.
Is it possible to develop higher revving diesel engines above 5000 rpm?
Martin Birkmann: Because it’s a self inducted engine you basically have a limit on how high you can rev them and that’s about 5000 rpm for all we know.
How low lag are the N54 and N55 turbo engines, and have BMW been able to successfully eliminate lag from their turbo engines?
You’ve driven a lot of BMW turbos, so that answer I give to you, but my answer is yes. We brag a lot and look a lot into middle seconds and response times and what not; you drive a conventional car, any motor, the response time from throttle input to arrival at the wheel is two tenths – so everything that you do to beat two tenths suffices to omit any kind of lag and we are way beyond that.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Θα ηθελα να μας πειτε τι ξερετε ηδη εσεις για τους νεους κινητηρες με τουρμπο της bmw που θα βγουν, και ποιες ειναι οι πηγες σας -bye-

(μιας και το θεμα ξεκινησε οταν ανεφερα οτι απο του χρονου θα εχει νεους κινητηρες)

Προσωπικά και διαβάζοντας το θέμα, ελάχιστα ενδιαφέρθηκα για τα περί BMW και twin scroll τούρμπο, και δεν ήταν το ποστ σου το έναυσμα για το δικό μου. Αν έχει σημασία, για το συγκεκριμένο, ξέρω ότι διαβάζω από το ίντερνετ και δελτία τύπου όπως το ακριβώς παραπάνω (όπου ο καθένας παρουσιάζει το προϊόν του σαν το καλύτερο που φτιάχτηκε ποτέ). Πάντως, αυτή η τεχνολογία της τουρμπίνας twin scroll υπάρχει στα 207 και mini S (και σε άλλα που μου διαφεύγουν) εδώ και καιρό. Και αν φαντάζομαι καλά, αυτός ο κινητήρας θα είναι ο 1.6Τ της BMW όταν μπει. Αρα ο Γερμανός δεν μας πουλάει φρέσκα κουλούρια...
 
Last edited:
... και κάτι ακόμα, μιας και το είδα νωρίτερα γραμμένο εδώ, και τώρα το θυμήθηκα... Όσοι εκθειάζουν τα 7 χρόνια εγγύησης της Honda, δεν είναι ενήμεροι, γιατί εδώ και μερικό καιρό η Honda δίνει 3 χρόνια ή 100Κ χλμ, όποιο έρθει πρώτο... Όποιος δεν πιστεύει, πάει και το βλέπει με τα ματάκια του http://www.honda.gr/cars/ -> aftersales -> εγγύηση -> εργοστασιακή εγγύηση.
 
Αγαπητέ lykman, έχουμε ξανακάνει τέτοια συζήτηση, περί τουρμπινών μαζί.
Να υποθέσω ότι τα δικά μου μηνύματα είναι αυτά που αγγίζουν τα όρια παραπληροφόρησης ;;

Λες να κάνω κάτι τέτοιο ;

Προσωπικά, καταθέτω εμπειρίες, είτε δικές μου, είτε φίλων μου, οπότε να παραπληροφορώ δεν ΙΣΧΥΕΙ.

Η εγγύηση της honda ΣΗΜΕΡΑ που μιλάμε είναι 3 χρόνια.

Η εγγύηση των bmw/mercedes/vw/audi/skoda/seat είναι 2 χρόνια ΣΗΜΕΡΑ που μιλάμε.

Η εγγύηση των kia είναι 7 χρόνια πάλι ΣΗΜΕΡΑ.

Τα 3000 ευρώ για την επισκευή του α3 (μαμά το αμάξι) πήγαν στην αλλαγή τουρμπίνας, καπακιού που ράγισε χωρίς λόγο ιδιαίτερο, μάλλον λόγω ετών ; , κ διαφόρων παρελκόμενων + εργατικά.

Τώρα, τα προβλήματα πχ ενός golf γράφονται καθημερινά σε διάφορα φόρουμ, πχ. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=108

πχ. σε νέο golf με 20.000 χλμ γράφει ΕΔΩ "παιδια στο τελευταιο ταξιδι εμφανησε το εξης . μετ Τα τα 120-130 με κρουιζ κοντρολ το τιμονι εαν υπαρχει παρατεταμενησ τροφη δεν εχει επαναφορα!!!! ψιλοκολαει και αν βαλεις λιγακι δυναμη ξεξολαει και κανει σαν να εχει το τιμονι συγκεκριμενα σημεια που κλειδωνει...κανει σαν να ειναι step-by-step ."

ή άλλος με golf gti dsg του 2006 με 68740 χλμ γράφει ΕΔΩ "Σημερα το πρωι εντελως ξαφνικα καθως οδηγουσα σταματαω στην διασταυρωση και ενω πηγα να ξανα ξεκινησω το κιβωτιο ηταν στη θεση Drive ηταν σαν να εχω νεκρα ανεβαζε στροφες και δεν κουνιοταν καθολου και στο καντραν αναβοσβηνε το κιβωτιο.Καταβενοντας κατω για να το σπροξω το αυτοκινητο δεν κινιοταν ηταν σαν να εχει ταχυτητα μεσα ειχαν μπλοκαρει οι τροχοι.Το πηγαμε σε συνεργειο το βαλαμε σε διαγνωστικο και εδειξε σφαλμα οτι πρεπει να του κανουμε τις βασικες ρυθμισεις δοκιμασαμε να τις κανουμε αλλα δεν τις δεχοταν ελεγε not aveliable δεν βρηκαμε ακρη!Και τελικα κατεληξα να το παω στην αντιπροσωπια και θα μου δοσουν αυριο απαντηση τι βλαβη εχει." κ μετά από λίγο γράφει πάλι "Μου ειπαν οτι ειναι το mechatronic κοστος 1800 ευρο + 200 ευρο εργασια. "

Και φυσικά όσο ψάχνει κανείς βρίσκει διάφορα...

Γιατί τέτοια ΣΟΒΑΡΑ προβλήματα δεν γράφονται τόσα χρόνια για τα τουρμπάτα subaru / mitsubishi ;

Ισχυροί κινητήρες ατμοσφαιρικοί βγαίνουν από αρκετές εταιρείες, με πρόσφατο παράδειγμα, εκτός της honda, της toyota ΕΔΩ όπου πχ το auris έχει έκδοση 1330 κυβικά με 101 άλογα + 13.2 ροπή, 1598 κυβικά με 132 άλογα + 16 ροπή και τέλος 1798 κυβικά με 147 άλογα + 18 ροπή.

Τέλος πάντων, προσωπικά είμαι υπέρ της ατμοσφαιρικής μηχανής σε αυτοκίνητο ή σε μοτέρ με τούρμπο μεγάλο, τουλάχιστον 2000 κυβικά, με χαμηλή πίεση τουρμπίνας κ από εταιρεία γνώστη στον χώρο, Ιαπωνική δλδ.

Σημειώνω ότι, ήμουν κάτοχος opel corsa του 2003, το οποίο το έχουμε ακόμα στην οικογένεια κ παρόλο που γράφονται πολλά αρνητικά για αυτά, εμάς έχει 100.000+ χλμ κ ούτε τσικ δεν κάνει !!

Τέλος πάντων, δεν γράφω για να προκαλέσω, ξαναλέω ότι γράφω εμπειρίες μου. :ernaehrung004:
 
@zaras,
Αν δεν κανω λαθος, ο Ν55 ειναι αυτος που εχει η 335 (και καποια αλλα μοντελα), δεν ειναι κατι καινουργιο δλδ.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πάντως, αυτή η τεχνολογία της τουρμπίνας twin scroll υπάρχει στα 207 και mini S (και σε άλλα που μου διαφεύγουν) εδώ και καιρό. Και αν φαντάζομαι καλά, αυτός ο κινητήρας θα είναι ο 1.6Τ της BMW όταν μπει. Αρα ο Γερμανός δεν μας πουλάει φρέσκα κουλούρια...

Αυτό που περιγράφεις είναι συνηθισμένη τακτική από μεγάλες εταιρίες που έχουν στον όμιλό τους και "μικρότερες" μάρκες. Όταν λανσάρουν μια τεχνολογική καινοτομία την δοκιμάζουν πρώτα στις πιο "ευτελείς" μάρκες του γκρουπ έτσι ώστε τα "προβλήματα νεότητας" να εμφανιστούν και να διορθωοθύν χωρίς να πληγεί το πρεστίζ της "μαμάς" εταιρίας π.χ. βλέπε VW και Skoda, Seat. Κάτι αντίστοιχο προφανώς συνέβη και στην περίπτωση του τούρμπο κινητήρα και της BMW.
 
Τέλος πάντων, δεν γράφω για να προκαλέσω, ξαναλέω ότι γράφω εμπειρίες μου. :ernaehrung004:

Δυστυχώς οι προσωπικές εμπειρίες αφορούν ένα μικρόκοσμο, που μάλλον δεν συμπίπτει με την στατιστική...

Συνοπτικά: Λες για σουμπαρού και μιτσουμπίσι που δεν αναφέρονται προβλήματα, σε σχέση με του VAG. Εχεις σκεφτεί ότι όποιος έδωσε 50Κ και 60Κ για τέτοιο αμάξι, δεν υπάρχει περίπτωση να κατηγορήσει την επιλογή του? Και συνήθως αυτά τα αμάξια αγοράζονται από ανθρώπους με πολλές θυσίες, σαν όνειρο ζωής, στα όρια της λατρείας. Επίσης, για το πλήθος των προβλημάτων που βλέπεις αναλογικά, έχεις σκεφτεί ότι τα τούρμπο VAG πουλάνε το χρόνο π.χ. 20.000 κομμάτια, ενώ τα τούρμπο impreza / evo 200 κομμάτια? Τι περιμένεις αναλογικά ότι θα βλέπεις δλδ στο ίντερνετ?

Για τις εγγυήσεις: Το group έχει option για επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια, εμένα για το Leon μου κόστισε 450 ευρώ. Αρα όποιος θέλει, αγοράζει με 5 χρόνια. Η Εγγύηση γράφει "επέκταση εργοστασιακής εγγύησης", για να προλάβω όσους πουν "δεν είναι εργοστασιακή αλλά από ασφαλιστική". Αν και σε αυτήν την χώρα που ζούμε, δεν θα μου έκανε εντύπωση, ακόμα και έτσι... Τέλος, σήμερα όπως λες και εσύ, η SEAT τα αμάξια τα δίνει με 5 χρόνια εγγύηση (http://www.seat.gr/News/index.php?pathID=1_997_1697&aid=3292) ενώ η honda με 3. Πάει και αυτό το επιχείρημα λοιπόν ότι οι παραδοσιακά ατμοσφαιρικές μάρκες έχουν μεγαλύτερες εγγυήσεις λόγο καλύτερης αξιοπιστίας...

Πάμε τώρα στα "δυνατά" auris... Αυτό ήταν πραγματικά κακό παράδειγμα, γιατί υπάρχουν δύο 1.33 στην παρέα, και αυτό το αμάξι μόνο δυνατό δεν το λες... Οικονομικό ναι, ήσυχο ναι, τίμιο για μικρή οικογένεια ναι, συμπαθητικό εσωτερικό ναι, αλλά όχι και δυνατό... Εντωμεταξύ τα "101" που ευαγγελίζεται, απλά δεν υπάρχουν. Για το 1.6 όποιος πιστεύει τα τεστ, ήταν παντού και πάντα πίσω από το μικρό 1.4tsi (125) λεον, και στις επιδόσεις, αλλά και στην κατανάλωση...

Στα όρια της παραπληροφόρησης, ακόμα και αν όχι ηθελημένα, είναι ποστ όπως αυτό:
Για να "παίξεις" με έναν τουρμπάτο κινητήρα κ να θες κ αξιοπιστία, τότε πρέπει να αλλάξεις όλα τα σωθικά του μοτέρ, για να αντέχουν τις υψηλότερες πιέσεις, της φυσικά μεγαλύτερης τουρμπίνας που θα βάλεις, για να 'παίξεις'´πάντα.

Κ για να μην νομίζετε ότι κάνω πλάκα, διαβάστε για τα προβλήματα στα μοτέρ 1400 της vw με τα πολλά άλογα, από τα 160 κ πάνω, που γράφουν όλοι στα διάφορα φόρουμς, είτε ελληνικά είτε ξένα. Σπασμένα μοτέρ, χάσιμο πίεσης ξαφνικά, σπασμένες τουρμπίνες κ.α. πολλά.

Τέλος, όλα τα μοτέρ βελτιώνονται, υπάρχει η ασφαλής μέθοδος κ η ριψοκίνδυνη.
Απλά δεν ισχύουν. Στα σύγχρονα τούρμπο -των seat που γνωρίζω, έχω δοκιμάσει ο ίδιος, και έχω και μερικές δεκάδες γνωστούς, οπότε και εκφέρω άποψη-, μερικές απλές βελτιώσεις (οι οποίες είναι όμως ικανές για αρκετά έξτρα άλογα και μπόλικη ροπή), και ακίνδυνα. Απλά θέλει σεβασμό. Οπως και κάθε βελτιωμένο. Χωρίς ούτε μια εσωτερική αλλαγή στον κινητήρα (αυτό μας έλειπε άλλωστε). Προσωπικά με σκέτο πρόγραμμα, στο FR από 150 (ονομαστικά) ήμουν στα 200+ μετρημένα (σε όμοιο αμάξι, με το ίδιο πρόγραμμα), για 60Κ χλμ, χωρίς να ασχοληθώ ποτέ με τίποτα πλην των κλασσικών σέρβις.

Και θυμίζω ότι όταν βγήκε πριν 1-2 χρόνια το μοτέρ της vw 1400 κυβικών με 170 άλογα, με τούρμπο κ compressor, το οποίο φορούσαν τα golf gt, παρουσιάστηκαν προβλήματα κ γρήγορα-γρήγορα, σταμάτησε η παραγωγή του κ τώρα βγαίνει με 160 άλογα... η δε έκδοση με τα 140 άλογα, αντικαταστάθηκε με αυτή των 122 ίππων...μέσα από συνεργείο της vw έχω άνθρωπο που μου λέει ότι όταν έρχεται gt με τα 170 άλογα κ έχει χαμηλή πίεση, του γίνεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου από την vw επίσημα, έτσι ώστε να βγάζει 160 άλογα.
Δεν σταμάτησε η παραγωγή τους, απλά άλλαξε το μοντέλο. Παραδοσιακά οι κινητήρες βγάζουν παραπάνω από όσα ονομάζονται, αρα μην σου κάνει εντύπωση αν το 160 συνεχίζει να έχει 170+ όπως ο προκάτοχος. Ο 122 δεν αντικατέστησε τον 140, αλλά αποτελούσε επιλογή για φτηνότερο μοντέλο από τους "διπλούς". Και επίσης να μην κολλάμε σε έναν κινητήρα, συγκεκριμένα τον διπλό που βγήκε με συγκεκριμένο σκοπό, όταν το γκρουπ βγάζει 5-6 διαφορετικούς τούρμπο, με πρώτο παράδειγμα τον 20VT που γράφει ιστορία με την αξιοπιστία του έχοντας χρησιμοποιηθεί σε 20(?) παραλλαγές σε δεκάδες μοντέλα, για μια περίπου 15ετία, κρατώντας την φήμη του αθάνατου κινητήρα, με αντοχές σαν στοκ κατασκευή περίπου τα 300 - 320 άλογα...

Τέλος, η πραγματική υπεροχή των τούρμπο δεν είναι στα άλογα, αλλά στην ροπή. Αυτό επειδή συνέχεια γράφονται απόψεις "υπάρχουν και ατμο με μπόλικα άλογα", αλλά χωρίς ροπή, ή με αυτή να βγαίνει αφού έχει ξημερώσει.
 
αλήθεια στα πετρέλαια γιατί είναι τόσο πίσω οι Ιάπωνες; Και σε απόδοση, και σε ποιότητα λειτουργίας, και σε αντοχή (τουλάχιστον τα Avensis έδειξαν να δυσκολεύονται πολύ στην Αθήνα).
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό που περιγράφεις είναι συνηθισμένη τακτική από μεγάλες εταιρίες που έχουν στον όμιλό τους και "μικρότερες" μάρκες. Όταν λανσάρουν μια τεχνολογική καινοτομία την δοκιμάζουν πρώτα στις πιο "ευτελείς" μάρκες του γκρουπ έτσι ώστε τα "προβλήματα νεότητας" να εμφανιστούν και να διορθωοθύν χωρίς να πληγεί το πρεστίζ της "μαμάς" εταιρίας π.χ. βλέπε VW και Skoda, Seat. Κάτι αντίστοιχο προφανώς συνέβη και στην περίπτωση του τούρμπο κινητήρα και της BMW.

Και όμως, στο VAG αυτό δεν ισχύει! Δεν φαίνεται να υπάρχει κάποια τέτοια λογική.
Τα τουρμποκομπρέσορ πρώτη τα έβαλε η VW, και ακόμα δεν τα έχει δώσει σε skoda και audi. Μόλις πριν λίγους μήνες τα έδωσε στην seat, στα νέα 1.4 ibiza cupra (180) και ibiza FR (150). Επίσης αν δεν με απατά η μνήμη μου, τον μικρό 1.4tsi (125) τον έβαλε πρώτη από όλους η Audi στο Α3, και μετά όλοι οι άλλοι σταδιακά με τελευταία την skoda, πριν κανά χρόνο στην octavia facelift. Αντίθετα ο 1.2 tsi μπήκε πρώτα στο skoda yeti, και τώρα έρχεται στο polo, και αργότερα αναμένεται στα golf. Καμία λογική δλδ...
 
Δυστυχώς οι προσωπικές εμπειρίες αφορούν ένα μικρόκοσμο, που μάλλον δεν συμπίπτει με την στατιστική...

Πράγματι !

Συνοπτικά: Λες για σουμπαρού και μιτσουμπίσι που δεν αναφέρονται προβλήματα, σε σχέση με του VAG. Εχεις σκεφτεί ότι όποιος έδωσε 50Κ και 60Κ για τέτοιο αμάξι, δεν υπάρχει περίπτωση να κατηγορήσει την επιλογή του? Και συνήθως αυτά τα αμάξια αγοράζονται από ανθρώπους με πολλές θυσίες, σαν όνειρο ζωής, στα όρια της λατρείας. Επίσης, για το πλήθος των προβλημάτων που βλέπεις αναλογικά, έχεις σκεφτεί ότι τα τούρμπο VAG πουλάνε το χρόνο π.χ. 20.000 κομμάτια, ενώ τα τούρμπο impreza / evo 200 κομμάτια? Τι περιμένεις αναλογικά ότι θα βλέπεις δλδ στο ίντερνετ?

Για τις εγγυήσεις: Το group έχει option για επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια, εμένα για το Leon μου κόστισε 450 ευρώ. Αρα όποιος θέλει, αγοράζει με 5 χρόνια. Η Εγγύηση γράφει "επέκταση εργοστασιακής εγγύησης", για να προλάβω όσους πουν "δεν είναι εργοστασιακή αλλά από ασφαλιστική". Αν και σε αυτήν την χώρα που ζούμε, δεν θα μου έκανε εντύπωση, ακόμα και έτσι... Τέλος, σήμερα όπως λες και εσύ, η SEAT τα αμάξια τα δίνει με 5 χρόνια εγγύηση (http://www.seat.gr/News/index.php?pathID=1_997_1697&aid=3292) ενώ η honda με 3. Πάει και αυτό το επιχείρημα λοιπόν ότι οι παραδοσιακά ατμοσφαιρικές μάρκες έχουν μεγαλύτερες εγγυήσεις λόγο καλύτερης αξιοπιστίας...

Πάμε τώρα στα "δυνατά" auris... Αυτό ήταν πραγματικά κακό παράδειγμα, γιατί υπάρχουν δύο 1.33 στην παρέα, και αυτό το αμάξι μόνο δυνατό δεν το λες... Οικονομικό ναι, ήσυχο ναι, τίμιο για μικρή οικογένεια ναι, συμπαθητικό εσωτερικό ναι, αλλά όχι και δυνατό... Εντωμεταξύ τα "101" που ευαγγελίζεται, απλά δεν υπάρχουν. Για το 1.6 όποιος πιστεύει τα τεστ, ήταν παντού και πάντα πίσω από το μικρό 1.4tsi (125) λεον, και στις επιδόσεις, αλλά και στην κατανάλωση...

Στα όρια της παραπληροφόρησης, ακόμα και αν όχι ηθελημένα, είναι ποστ όπως αυτό:

Απλά δεν ισχύουν. Στα σύγχρονα τούρμπο -των seat που γνωρίζω, έχω δοκιμάσει ο ίδιος, και έχω και μερικές δεκάδες γνωστούς, οπότε και εκφέρω άποψη-, μερικές απλές βελτιώσεις (οι οποίες είναι όμως ικανές για αρκετά έξτρα άλογα και μπόλικη ροπή), και ακίνδυνα. Απλά θέλει σεβασμό. Οπως και κάθε βελτιωμένο. Χωρίς ούτε μια εσωτερική αλλαγή στον κινητήρα (αυτό μας έλειπε άλλωστε). Προσωπικά με σκέτο πρόγραμμα, στο FR από 150 (ονομαστικά) ήμουν στα 200+ μετρημένα (σε όμοιο αμάξι, με το ίδιο πρόγραμμα), για 60Κ χλμ, χωρίς να ασχοληθώ ποτέ με τίποτα πλην των κλασσικών σέρβις.


Δεν σταμάτησε η παραγωγή τους, απλά άλλαξε το μοντέλο. Παραδοσιακά οι κινητήρες βγάζουν παραπάνω από όσα ονομάζονται, αρα μην σου κάνει εντύπωση αν το 160 συνεχίζει να έχει 170+ όπως ο προκάτοχος. Ο 122 δεν αντικατέστησε τον 140, αλλά αποτελούσε επιλογή για φτηνότερο μοντέλο από τους "διπλούς". Και επίσης να μην κολλάμε σε έναν κινητήρα, συγκεκριμένα τον διπλό που βγήκε με συγκεκριμένο σκοπό, όταν το γκρουπ βγάζει 5-6 διαφορετικούς τούρμπο, με πρώτο παράδειγμα τον 20VT που γράφει ιστορία με την αξιοπιστία του έχοντας χρησιμοποιηθεί σε 20(?) παραλλαγές σε δεκάδες μοντέλα, για μια περίπου 15ετία, κρατώντας την φήμη του αθάνατου κινητήρα, με αντοχές σαν στοκ κατασκευή περίπου τα 300 - 320 άλογα...

Τέλος, η πραγματική υπεροχή των τούρμπο δεν είναι στα άλογα, αλλά στην ροπή. Αυτό επειδή συνέχεια γράφονται απόψεις "υπάρχουν και ατμο με μπόλικα άλογα", αλλά χωρίς ροπή, ή με αυτή να βγαίνει αφού έχει ξημερώσει.

To ότι εσύ έχεις αντίθετη άποψη, κανένα πρόβλημα, έχεις εμπειρίες, τις γράφεις.

Έχω κ εγώ όμως εμπειρίες κ τις γράφω.

Που είναι η παραπληροφόρηση ;;

Δεν υπάρχει ! Καλό λοιπόν θα είναι να ξέρουμε τι γράφουμε κ πως το γράφουμε. Η λέξη αυτή "χτυπάει" κ δεν είναι αλήθεια. Γράφουμε κ οι δύο τις εμπειρίες μας. Πως εσύ είσαι αξιόπιστος κ εγώ παραπληροφόρηση ;;

Πάμε τώρα παρακάτω...

Αυτό το "παραδοσιακά" δυνατότερα μοτέρ του γρουπ vag είναι φοβερό...γίνεται βέβαια μόνο στις μετρήσεις στην Ελλάδα, ειδικά σε τόσο υψηλά νούμερα...κ μάλιστα γίνεται από τα γνωστά πιο "αντικειμενικά" περιοδικά autotriti, 4troxoi, που έχουν 20 διαφημίσεις μέσα τους από το γκρουπ αυτό...κάτι λέει αυτό...

Tα subaru , mitsubishi που γράφω μπορεί να έχουν 40.000 ευρώ, αλλά τα μοτέρ τους είναι από τα πλέον αξιόπιστα στον τούρμπο χώρο κ δεν είναι σημερινό φαινόμενο, αλλά δεκαετιών......συν ότι στα χρήματα αυτά δεν πληρώνεις το μοτέρ μόνο, αλλά 1000 ακόμα πράγματα, στήσιμο κτλ.

Σε ότι αφορά τον 1800Τ 150 ίππων+ του γκρουπ που αγαπάς, μαζί σου με τα 1000 που λένε ! Ήταν ο πλέον καλός κινητήρας, ο οποίος όμως αν δεν τον "πρόσεχες" έχανε σιγά-σιγά σε απόδοση. Με το πρόσεχε αναφέρομαι σε καλή συντήρηση, να αλλάζεις διάφορα καλούδια του τούρμπο μοτέρ, ίσως κ πριν φτάσει στην φάση που αναγκάζεσαι να τα αλλάξεις.

Και κλείνω ξαναγράφοντας το εξής : είσαι ευχαριστημένος με την επιλογή σου, καλά κάνεις κ το γράφεις κ το υποστηρίζεις. Το ίδιο είμαι κ εγώ.

:ernaehrung004:
 
Έχοντας ζήσει 12 χρόνια με turbo αυτοκίνητα του group VAG και όντας αρκετά ενήμερος όσον αφορά τα προβλήματα τόσο των σύγχρονων γερμανικών όσο και των ιαπωνικών αυτοκινήτων, πιστέψτε με όταν λέω ότι:

1. Κόβω το χέρι μου πως το S3 που προαναφέρει ο σεβαστός Μιχάλης πιο πάνω ήταν κυνηγημένο ή/και κακοπειραγμένο. Το καπάκι στον 1.8Τ ράγιζε ΜΟΝΟ από υπερβολική θερμοκρασία και τίποτα παραπάνω. Κακά τα ψέμματα, κανένα S3 δεν έχει κατασκευαστεί για να στήνεται δίπλα σε Impreza ή Evo όπως νομίζουν οι περισσότεροι εκ των κατόχων τους. Κανένα δεν έχει κατασκευαστεί για να τρέχει με τελικές στην Εθνική. Κανένα δεν έχει κατασκευαστεί για να πλαγιολισθαίνει στην 1η ευκαιρία. Όταν όμως το συνειδητοποιείς αυτό είναι συνήθως αργά.

2. Μιας και αναφέραμε τα γνωστά cult cars από την Ιαπωνία υποννοώντας πως είναι αξιόπιστα, άσπαστα και απροβλημάτιστα, ξέρει κανείς να μας πει πόσες τελικά εκκινήσεις από στάση αντέχει η μετάδοση (δίσκος, κεντρικό διαφορικό) ενός Evo? Πόσα εργοστασιακά (ήτοι stock) 2,5λιτρα STI έχουν σπάσει? Πόσοι STIάκηδες έχουν αλλάξει μέταλλα στροφάλου κάνοντας το μοτέρ 2000 κομμάτια? Τι συντήρηση απαιτούν γενικότερα οι boxer των Subaru και τι φθορές έχουν αφού φέρουν σχεδόν τα διπλάσια κινούμενα μέρη από έναν εν σειρά κινητήρα?

3. Αυτοκίνητα φορτωμένα με τεχνολογία πάντα θα παρουσιάζουν και περισσότερες παιδικές ασθένειες. Τα VW των τελευταίων ετών είναι αφενός δικτυωμένα με εγκεφάλους σε βαθμό εξωφρενικό, αφετέρου εξοπλισμένα με κινητήρες πρωτοποριακούς. Πρώτη η VW έβγαλε υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού στωματοποιημένου και όχι ομογενούς μίγματος. Πρώτη η VW παρουσίασε κινητήρα άμεσου ψεκασμού διπλής υπερτροφοδότησης. Πρώτη η VW έβγαλε στην παραγωγή το κιβώτιο DSG, ήδη από το 2004 στα 1ης γενιάς ΤΤ. Κάποιες λεπτομέρειες που λίγοι γνωρίζουν: Ο δίλιτρος TFSI έχει σφυρήλατα πιστόνια Mahle, σφυρήλατες μπιέλες, βαλβίδες εξαγωγής γεμισμένες με νάτριο για καλύτερη ψύξη, μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής, κυλινδροκεφαλή από Alusil, κράμα τουρμπινοπολλαπλής που αντέχει σε θερμοκρασίες μεγαλύτερες των 1100*C. Στην τελευταία του μορφή (MkVI GTI) απέκτησε και μεταβλητή βύθιση βαλβίδων. Ο μόνος Ιαπωνικός δίλιτρος κινητήρας που μπορεί να σταθεί δίπλα του σε προδιαγραφές είναι εκείνος του Evo X, ο οποίος δεν είναι άμεσου ψεκασμού, πίνει όσο ένας διψασμένος αλκοολικός σε μπυραρία της Βαυαρίας και σχεδιάστηκε με τη βοήθεια της... Hyundai.

4. Ας αναλογιστούμε πόσες από τις τεχνολογικές εφαρμογές που φέρουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν εφευρεθεί από Ιάπωνες και πόσες από Ευρωπαίους. Το ίδιο το αυτοκίνητο εφευρέθη από τον Benz. Οι σύγχρονοι κινητήρες είναι εφευρέσεις των Otto και Wankel. Ο ψεκασμός, το ABS, το ESP κλπ. της Bosch. H υπερτροφοδότηση, οι αερόσακκοι, οι προεντατήρες όλα ευρωπαϊκά. Οι καταλύτες επίσης. Η υδροπνευματική ανάρτηση. Η τετρακίνηση. Ακόμη και οι υαλοκαθαριστήρες. Τελικά αν το ψάξετε, πίσω απ' όλες αυτές τις τεχνολογίες κρύβονται Γάλλοι και Γερμανοί. Μόνο το VTEC μπορώ να σκεφτώ σαν αμιγώς Ιαπωνική εφεύρεση. Εξάλλου είναι γνωστό ότι οι Ιάπωνες αυτό που έκαναν κατά κόρον τις προηγούμενες δεκαετίες -και που έκαναν ομολογουμένως καλά- ήταν ν' αντιγράφουν. Και συνήθως όταν αντιγράφεις έχεις μάθει από τις κακοτοπιές του πρωτοπόρου.
 
Last edited:
Usual suspect θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι, χωρίς παρεξήγηση ειλικρινά.

Για ποιόν λόγο έχει φτιαχτεί το audi s3, αν δεν είναι για να το δουλεύεις ψηλά, κοινώς να το "σκίζεις" ;

Όσον αφορά το πείραγμα, σε διαβεβαιώ ότι ήταν απείραχτο. Δουλεμένο όμως πολύ κ δυνατά σίγουρα !



Επειδή όμως είμαστε μεγάλοι άνθρωποι όλοι μας, δεν το βρίσκω σωστό να "πλακωνόμαστε" για αυτοκίνητα. Είναι όπως όταν "πλακωνόμαστε" για την μπάλα. Κ τα δύο τα θεωρώ χαζομάρα. Ο κάθενας μας γράφει αυτά που ξέρει, έχει ζήσει, έχει ακούσει ίσως, πιστεύει το πιθανότερο.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Usual suspect θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι, χωρίς παρεξήγηση ειλικρινά.

Για ποιόν λόγο έχει φτιαχτεί το audi s3, αν δεν είναι για να το δουλεύεις ψηλά, κοινώς να το "σκίζεις" ;

Όσον αφορά το πείραγμα, σε διαβεβαιώ ότι ήταν απείραχτο. Δουλεμένο όμως πολύ κ δυνατά σίγουρα !



Επειδή όμως είμαστε μεγάλοι άνθρωποι όλοι μας, δεν το βρίσκω σωστό να "πλακωνόμαστε" για αυτοκίνητα. Είναι όπως όταν "πλακωνόμαστε" για την μπάλα. Κ τα δύο τα θεωρώ χαζομάρα. Ο κάθενας μας γράφει αυτά που ξέρει, έχει ζήσει, έχει ακούσει ίσως, πιστεύει το πιθανότερο.

Δεν πλακωνόμαστε, ίσα ίσα Μιχάλη που κάνουμε μια συζήτηση πολιτισμένη. Σαφώς και ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια, τις δικές του εμπειρίες και το ιδιαίτερο γούστο του. Άλλη σχολή η Ιαπωνική, άλλη η Ιταλική, άλλη η Γαλλική. Εδώ δεν υπάρχει σωστό ή λάθος.

Όσον αφορά το S3, η απάντηση που μπορώ να σου δώσω ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα: Το καθένα έχει το αδύναμο σημείο του. Το 8L είχε πρόβλημα στην κυλινδροκεφαλή με τις υψηλές θερμοκρασίες αν το έσκιζες αλύπητα. Το GTI μου έχει πρόβλημα με το cam follower της αντλίας υψηλής που θέλει συχνό έλεγχο. Το καινούργιο STI δε σηκώνει στροφάρισμα γιατί ο 2,5λιτρος δεν είναι πολύστροφος σαν τον JDM δίλιτρο. Αν κάνεις συνέχεια εκκινήσεις στο Evo (ιδίως σε πειραγμένο) θα πάρεις κάποια στιγμή το κεντρικό διαφορικό στο χέρι. Η 335 σήκωνε θερμοκρασία λαδιού στο θεό μέχρις ότου η BMW έβαλε ψυγείο λαδιού. Η E46 M3 είχε πρόβλημα με τα μέταλλα του valvetrain. Γενικώς, μαθαίνεις να ζεις με τον αδύναμο κρίκο της αλυσίδας που συνθέτει το αυτοκίνητό σου.

Με την ίδια λογική, γιατί κάποιος να πάρει ακριβή plasma αφού τον περισσότερο καιρό θα βλέπει σε SD το Mega και το κάθε Mega με φόβο μάλιστα να πάθει και burn-in.
 
Πράγματι !

To ότι εσύ έχεις αντίθετη άποψη, κανένα πρόβλημα, έχεις εμπειρίες, τις γράφεις.

Έχω κ εγώ όμως εμπειρίες κ τις γράφω.

Που είναι η παραπληροφόρηση ;;

Δεν υπάρχει ! Καλό λοιπόν θα είναι να ξέρουμε τι γράφουμε κ πως το γράφουμε. Η λέξη αυτή "χτυπάει" κ δεν είναι αλήθεια. Γράφουμε κ οι δύο τις εμπειρίες μας. Πως εσύ είσαι αξιόπιστος κ εγώ παραπληροφόρηση ;;

Πάμε τώρα παρακάτω...

Αυτό το "παραδοσιακά" δυνατότερα μοτέρ του γρουπ vag είναι φοβερό...γίνεται βέβαια μόνο στις μετρήσεις στην Ελλάδα, ειδικά σε τόσο υψηλά νούμερα...κ μάλιστα γίνεται από τα γνωστά πιο "αντικειμενικά" περιοδικά autotriti, 4troxoi, που έχουν 20 διαφημίσεις μέσα τους από το γκρουπ αυτό...κάτι λέει αυτό...

Tα subaru , mitsubishi που γράφω μπορεί να έχουν 40.000 ευρώ, αλλά τα μοτέρ τους είναι από τα πλέον αξιόπιστα στον τούρμπο χώρο κ δεν είναι σημερινό φαινόμενο, αλλά δεκαετιών......συν ότι στα χρήματα αυτά δεν πληρώνεις το μοτέρ μόνο, αλλά 1000 ακόμα πράγματα, στήσιμο κτλ.

Σε ότι αφορά τον 1800Τ 150 ίππων+ του γκρουπ που αγαπάς, μαζί σου με τα 1000 που λένε ! Ήταν ο πλέον καλός κινητήρας, ο οποίος όμως αν δεν τον "πρόσεχες" έχανε σιγά-σιγά σε απόδοση. Με το πρόσεχε αναφέρομαι σε καλή συντήρηση, να αλλάζεις διάφορα καλούδια του τούρμπο μοτέρ, ίσως κ πριν φτάσει στην φάση που αναγκάζεσαι να τα αλλάξεις.

Και κλείνω ξαναγράφοντας το εξής : είσαι ευχαριστημένος με την επιλογή σου, καλά κάνεις κ το γράφεις κ το υποστηρίζεις. Το ίδιο είμαι κ εγώ.

:ernaehrung004:

Μιχάλη στα όρια της παραπληροφόρησης είναι να δίνει συμβουλές για το πως βελτιώνεται ένας τούρμπο κινητήρας και πόσο αντέχει αλλά και πόσο αξίζει σαν τεχνολογία, κάποιος που ενημερώνεται για αυτά, κυρίως από τα φόρουμ της Χόντα(*)... Σαν να έδινα εγώ συμβουλές για προιόντα hi end, που απλά έχω ακουστά κάποιες μάρκες που διαβάζω εδώ μέσα. Σαν να έδινε συμβουλές η παρθένα για το σεξ, από αυτά που άκουσε από τις φίλες της. Μην το παίρνεις στραβά [ούτε κυριολεκτικά γιατί είπα "στα όρια", δλδ ότι είναι λάθος αυτά που γράφονται, και δεν είπα ότι ηθελημένα παραπληροφορείς], αλλά είναι λάθος τακτική...
Και αυτό επιβεβαιώνεται από το ότι τα 20VT δεν χάνουν σε απόδοση με τον καιρό, και πραγματικά δεν ξέρω πως σου έχει κάτσει. 5 χρόνια και 60Κ χλμ είχα τέτοιο, και έχω πολλούς φίλους και γνωστούς (αφού σε τέτοιες κοινότητες συμμετέχω), με τα διπλότριπλα χρόνια και χιλιόμετρα που ακόμα τραγουδάνε τα μοτόρια τους!

Επίσης δεν γίνεται η κουβέντα για το αν είμαι εγώ ευχαριστημένος ή όχι, αλλά για το ότι κάποιοι λες και προσπαθείτε να πείσετε πόσο "κακή" είναι η "άλλη" τεχνολογία, την οποία δεν έχετε κάν δοκιμάσει!

(*) Ο ένας κολλητός πρόσφατα αγόρασε ένα civic παρόμοιο με το δικό σου (1.8 αλλά 5θ). Λοιπόν μέχρι τότε ήταν ουδέτερος για τους τούρμπο κινητήρες (και ειδικότερα του group μιας και εγώ είχα τότε ήδη για χρόνια το FR), αλλά αποδεχόταν την υπεροχή τους σε δύναμη και ροπή και επιδόσεις στα ίδια κυβικά, καθώς και την πρωτοπορία του group στις διάφορες νέες τεχνολογίες (dsg, turbo + compressor κλπ), καθώς και ότι στην χώρα μας τους έχει ξεβρακώσει όλους σε θέμα απόδοσης, σεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Ε με το που πήρε το honda και άρχισε να διαβάζει τις σχετικές ιντερνετικές κοινότητες, άρχισε και αυτός τα ίδια με σένα, "τα turbo σπάνε, πέφτουν σε απόδοση, έχουν όλο προβλήματα, είναι αναξιόπιστα..." κλπ. :ADFAD2:
 
[/QUOTE]

Λοιπον να μαι κι εγω . Θα απαντησω μόνο σε αυτό που με αφορά χωρίς επαναλμβανω να κανω τον εξυπνο ή να προσπαθησω να σας πεισω οτι η Α τεχνολογία ειναι καλύτερη από την άλλη.
Απλά επειδή θελω αυτά που γραφω να καταλαβαινετε οτι ειναι 100% τεκμηριωμένα .Οπότε θα ειναι σαν μινι βιογραφικό και σκοπός ειναι παντα να ενημερωνομαστε ολοι εδω προκειμενου να αποφυγουμε δυσάρεστες καταστασεις .

Ας παρουμε λοιπον την εκφραση "άλλη" τεχνολογία, την οποία δεν έχετε κάν δοκιμάσει!" όπως ειπε ο αγαπητός φίλος και θα μιλήσω για τον ευατό μου πάντα.

Κλεινω τα 20 χρόνια στα αυτοκίνητα, ως εργαζόμενος 18 και τα υπόλοιπα 2 ασχετα με το οτι εισαγω (η μαλλον σας βοηθω να εισαγετε και να βρειτε καλό αυτοκίνητο) είμαι και Συμβουλος Νεας τεχνολογίας Προωθησης στην Γερμανία την οποία χρηματοδοτουν ολοι οι κατασκευαστες.Τι σημαινει αυτό θα μου πειτε . Εκει σε ενα μέρος μακριά από τα αδιάκριτα βλεμματα οδηγούμε και κανουμε φυλο φτερό αυτοκίνητα που ουτε εχουν καν κυκλοφορήσει , ή μπορει να τα εχετε δει ως προτζεκτ ή μπορει να μη τα δειτε ποτε και εχουμε οδηγησει αυτκινητα με κινητήρες παλι που ουτε στο ονειρό σας το πιο μακρινο δεν θα δείτε αν δεν παρθει η απόφαση για παραγωγή.

Εκει λοιπον μαθαινω αυτά που στα φορουμ δεν υπαρχουν (αρβυλες)

Αμα λοιπον σας λεω για μια τεχνολογία δεν παω να σας πεισω αλλά και δεν ασχολουμαι με προβλήματα (παιδικες ασθενειες).

Καταγραφω τι κανουν οι εταιρίες και μερικά από αυτά σας τα λεω όποτε κρινω οτι πρεπει .Τον ειδημωνα δεν το κανω ουτε τον εκανα ποτε αλλά οταν καποιος ρωτάει για χοάνες και τεχνολογίες και και και ...το ποιο σωστό ειναι όπως ειπα να παει να δυναμομετρήσει το αυτοκίνητό του... , να ρωτήσει κανα μηχανικό σε συνεργείο γιατί βαζουν ενα αμαξι στον εγκεφαλο όλη τη νυχτα ....κ ν αφήσει την εξυπναδα για τα mbytes που ακουσα...ας ρωτήσει επίσης στο συνεργείο τι σημαινει καμπάνια ....και τι αλλο κανανε στο αυτοκινητό του κατα τη διάρκεια της ανακλησης .....και πολλές αλλες ερωτησεις και μετά πάμε και πιο βαθια σε πιεζοηλεκτρικά , twin turbo , βλαβες και αλλα .....
 
Last edited:
Μιχάλη στα όρια της παραπληροφόρησης είναι να δίνει συμβουλές για το πως βελτιώνεται ένας τούρμπο κινητήρας και πόσο αντέχει αλλά και πόσο αξίζει σαν τεχνολογία, κάποιος που ενημερώνεται για αυτά, κυρίως από τα φόρουμ της Χόντα(*)... Σαν να έδινα εγώ συμβουλές για προιόντα hi end, που απλά έχω ακουστά κάποιες μάρκες που διαβάζω εδώ μέσα. Σαν να έδινε συμβουλές η παρθένα για το σεξ, από αυτά που άκουσε από τις φίλες της. Μην το παίρνεις στραβά [ούτε κυριολεκτικά γιατί είπα "στα όρια", δλδ ότι είναι λάθος αυτά που γράφονται, και δεν είπα ότι ηθελημένα παραπληροφορείς], αλλά είναι λάθος τακτική...
Και αυτό επιβεβαιώνεται από το ότι τα 20VT δεν χάνουν σε απόδοση με τον καιρό, και πραγματικά δεν ξέρω πως σου έχει κάτσει. 5 χρόνια και 60Κ χλμ είχα τέτοιο, και έχω πολλούς φίλους και γνωστούς (αφού σε τέτοιες κοινότητες συμμετέχω), με τα διπλότριπλα χρόνια και χιλιόμετρα που ακόμα τραγουδάνε τα μοτόρια τους!

Επίσης δεν γίνεται η κουβέντα για το αν είμαι εγώ ευχαριστημένος ή όχι, αλλά για το ότι κάποιοι λες και προσπαθείτε να πείσετε πόσο "κακή" είναι η "άλλη" τεχνολογία, την οποία δεν έχετε κάν δοκιμάσει!

(*) Ο ένας κολλητός πρόσφατα αγόρασε ένα civic παρόμοιο με το δικό σου (1.8 αλλά 5θ). Λοιπόν μέχρι τότε ήταν ουδέτερος για τους τούρμπο κινητήρες (και ειδικότερα του group μιας και εγώ είχα τότε ήδη για χρόνια το FR), αλλά αποδεχόταν την υπεροχή τους σε δύναμη και ροπή και επιδόσεις στα ίδια κυβικά, καθώς και την πρωτοπορία του group στις διάφορες νέες τεχνολογίες (dsg, turbo + compressor κλπ), καθώς και ότι στην χώρα μας τους έχει ξεβρακώσει όλους σε θέμα απόδοσης, σεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Ε με το που πήρε το honda και άρχισε να διαβάζει τις σχετικές ιντερνετικές κοινότητες, άρχισε και αυτός τα ίδια με σένα, "τα turbo σπάνε, πέφτουν σε απόδοση, έχουν όλο προβλήματα, είναι αναξιόπιστα..." κλπ. :ADFAD2:

lykman ήμουν έτοιμος να αγοράσω το προηγούμενο impreza, πριν λίγο σχετικά καιρό, αλλά με "χαλούσε" το εσωτερικό του, που ήταν κ το νέο ακόμα είναι, σαν ταξί.

Οπότε θέμα κολλήματος δεν υπάρχει...

Τώρα πως βγάζεις συμπέρασμα ότι μόνο honda φόρουμς διαβάζω, ειλικρινά δεν ξέρω......μήπως έχεις βάλει κάμερες γύρω μου ;;;; :flipout:

Μάλιστα, σκεφτόμουν την εποχή των μειωμένων τελών να αγοράσω το mazda 3 mps, τουρμπάτο με μεγάλο μοτέρ κτλ., αλλά θα άλλαζε σύντομα μοντέλο κ δεν το έκανα.

Τέλος πάντων, πάει μακριά η κουβέντα...



υγ: ότι η vw τους έχει ξεβρακώσει πάντως είναι αλήθεια....δίνουν πολύ χρήμα για επισκευές...:flipout::grinning-smiley-043

υγ2: σε πειράζω φυσικά. -bye-

υγ3: πέρα από την πλάκα, είναι λίγο δύσκολο να ξέρεις τι εγώ ξέρω αφού δεν με ξέρεις.....τι έγραψα πάλι...:ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

lυγ: ότι η vw τους έχει ξεβρακώσει πάντως είναι αλήθεια....δίνουν πολύ χρήμα για επισκευές...:flipout::grinning-smiley-043

Για επισκευές δε γνωρίζω ευτυχώς, αλλά τα service τσούζουν πολύυυυυυ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Για επισκευές δε γνωρίζω ευτυχώς, αλλά τα service τσούζουν πολύυυυυυ.

Αλήθεια, πόσο ;

πχ. να σου πω εγώ για ετήσιο opel corsa με τα γνωστά λάδια κτλ., 200 ευρώ σε αντιπρόσωπο, όπως επίσης κ για ετήσιο honda civic 1800 με τα ίδια, 180 ευρώ. Επίσης, αλλαγή ιμάντα στο opelάκι μου κόστισε 400 ευρώ με εργατικά. Τέλος, ξέρω για τακάκια μπροστά μαμά του honda μου, έχει 120 με εργατικά.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αλήθεια, πόσο ;

πχ. να σου πω εγώ για ετήσιο opel corsa με τα γνωστά λάδια κτλ., 200 ευρώ σε αντιπρόσωπο, όπως επίσης κ για ετήσιο honda civic 1800 με τα ίδια, 180 ευρώ. Επίσης, αλλαγή ιμάντα στο opelάκι μου κόστισε 400 ευρώ με εργατικά. Τέλος, ξέρω για τακάκια μπροστά μαμά του honda μου, έχει 120 με εργατικά.

Μιχάλη, επειδή εσύ θα ξέρεις, πές μου υπάρχουν στην κάτω Ελλάδα πολλά (δηλ. όχι ελάχιστα) πολυβάλβιδα Honda με πραγματικά πολλά χλμ. (δηλ. πάνω από 300.000 χλμ.) που να τα έχουν δουλέψει πραγματικά σκληρά οι ιδιοκτήτες τους;

Ρωτώ, διότι εδώ στα κρύα, υπάρχει ένα μύθος (;; ) που λένε όλοι (κι αφορούν όλα τα πολυβάλβιδα, κυρίως κορεατικά και ιαπωνικά και δευτερευόντως ευρωπαικά) ότι δύσκολα αντέχουν πάνω από 150.000 χλμ. χωρίς επισκευές κι αυτό το αποδίδουν στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα, και στην ελλειπή (;; ) , δεν ξέρω ακριβώς, μάλλον κυκλοφορία του λαδιού στις βαλβίδες. Την πρώτη φορά το άκουσα (από σοβαρό άτομο) στην Honda Κοζάνης όταν πήγα να δω το FRV. Ακούγοντας ο υπάλληλος (ένας αξιοπρεπέστατος κύριος) ότι προορίζω το αυτοκίνητο για 40.000+ χλμ. το χρόνο με το 50% στη δυτική Μακεδονία και πολλές μέρες με 600 + χλμ. χωρίς διακοπή, μου είπε με πολύ τακτ να δω ένα άλλο αυτοκίνητο. Όταν ζήτησα να οδηγήσω το αυτοκίνητο (διότι νόμιζα ότι θεωρούσε την ανάρτηση ανεπαρκή) μου έσκασε το παραμύθι..... δεν ξέρω αν πραγματικά ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά εδώ βουίζει ο τόπος.

Ισχύει κάτι τέτοιο;

Στη νότια Ελλάδα υπάρχουν πραγματικά πολλά πολυβάλβιδα που να γράφουν καθημερινά πολλά χλμ. με 5000+ σαλ και να δουλεύουν απροβλημάτιστα για 300.000 + χλμ;
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Αλήθεια, πόσο ;

πχ. να σου πω εγώ για ετήσιο opel corsa με τα γνωστά λάδια κτλ., 200 ευρώ σε αντιπρόσωπο, όπως επίσης κ για ετήσιο honda civic 1800 με τα ίδια, 180 ευρώ. Επίσης, αλλαγή ιμάντα στο opelάκι μου κόστισε 400 ευρώ με εργατικά. Τέλος, ξέρω για τακάκια μπροστά μαμά του honda μου, έχει 120 με εργατικά.


ΠΟΛΛΑ δινεις ξαδελφε... -bye-

Για 2lt bmw, 125 ευρουλια για λαδια, και δεν "παιζει" το αστειο: "ετησιος ελεγχος".