Kia Optima
Τις πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς του σεντάν μοντέλου της που ονομάζεται Optima έδωσε η Kia στη δημοσιότητα.
Πέρα από τις δύο φωτογραφίες που βλέπετε, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει τεχνικά στοιχεία, εκτός από το γεγονός
ότι το μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις.
H πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον επόμενο μήνα. Το αυτοκίνητο θα έχει εντελώς νέο σχεδιασμό, ενώ από την πλευρά των
διαστάσεων θα είναι μεγαλύτερο παντού ενώ την ίδια στιγμή θα είναι και χαμηλότερο. Η νέα γενιά υπόσχεται καλύτερους χώρους σε σχέση με πριν, κυρίως
λόγω των μεγαλύτερων αυτών διαστάσεων, και επίσης λόγω του μεγάλου μεταξονίου. Όπως δηλώνει ο αρχισχεδιαστής της Kia, Peter Schreyer: «Η νέα γενιά
του Optima υπόσχεται τη δύναμη του να εκπλήσσει. Είναι ένα όχημα που απλά ο κόσμος δεν περιμένει από την Kia, και αυτό είναι κάτι που προσπαθήσαμε πολύ
για να πετύχουμε». Ενώ συνέχισε: «Ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Kia, και είναι ένα ‘παγκόσμιο’ αυτοκίνητο με μοναδικό χαρακτήρα». Περισσότερα
σχετικά με τα τεχνικά του στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί, όμως από πλευράς μηχανικών συνόλων, το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιεί κινητήρες άνω των
2 λίτρων όπως και η γενιά που θα αντικαταστήσει.
(πηγή: autoτρίτη)
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
Νέο μικρό μοντέλο από την Audi
Στο πλαίσιο της Έκθεσης της Γενεύης, ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Ruper Stadler δεν έκρυψε τις προθέσεις της εταιρείας του να
επενδύσει σε ένα νέο κόμπακτ μοντέλο, τονίζοντας ότι υπάρχει ξεκάθαρα εμπορικός χώρος ανάμεσα στο μικρό A1 και στο μικρομεσαίο Α3.
Επιβεβαιώνονται σχεδόν απόλυτα οι αποκλειστικές πληροφορίες του Auto Τρίτη, που θέλουν την Audi να ετοιμάζει ένα νέο μικρό μοντέλο.
Μάλιστα θεωρείται, πως το νέο αυτό μοντέλο θα αποτελέσει τη σύγχρονη εκδοχή του -κομμένου το 2005 από την παραγωγή- Α2.
Αν και οι πληροφορίες είναι ακόμη σχετικά συγκεχυμένες, το πιθανότερο είναι ότι θα συνδυάζει το πολυχρηστικό στιλ με το οικολογικό προφίλ.
Δεν αποκλείεται μάλιστα ακολουθώντας τις προσταγές της εποχής το νέο προϊόν της πολυτελούς γερμανικής φίρμας να εφοδιάζεται και με
υβριδική τεχνολογία.
(πηγή: autoτρίτη)
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
Έρχεται το νέο VW Jetta
Με νέα, αρκετά ελκυστική εμφάνιση και με υβριδική τεχνολογία, το νέο Jetta σκοπεύει να διεισδύσει ακόμα περισσότερο στην κατηγορία
των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων. Τον δρόμο της παραγωγής αναμένεται να πάρει στα τέλη του 2011 ή στις αρχές του 2012.
Το Jetta απευθύνεται σε όσους αναζητούν μία κλασική μπερλίνα με σχετικά κόμπακτ διαστάσεις και με τα τυπικά γνωρίσματα ενός... Golf. Στην επόμενή του
γενιά όμως, το μικρομεσαίο VW φαίνεται πως θα αλλάξει αρκετά προς το καλύτερο, αποκτώντας πολύ πιο «φρέσκια» εμφάνιση, η οποία δανείζεται αρκετά
στοιχεία από το πρωτότυπο Compact Coupe, που παρουσίασε μόλις τον προηγούμενο Ιανουάριο στην Έκθεση του Ντιτρόιτ η Volkswagen. Aν και τέθηκαν
αρκετά ερωτήματα για το κατά πόσον αυτό το Coupe απευθύνεται μόνο στην αμερικάνικη ή και στην ευρωπαϊκή αγορά, η σεντάν έκδοσή του, δηλαδή
το επόμενο Jetta, ενδιαφέρει πολύ, ειδικά χώρες όπως η Ελλάδα, όπου τα 4θυρα σεντάν ευδοκιμούν.
Mε υβριδική τεχνολογία
Το υβριδικό πακέτο που ενσωματώνει το πρωτότυπο Coupe θα βρει εφαρμογή και στο Jetta. Περιλαμβάνει 1.400άρη TSI κινητήρα 150 ίππων, αλλά και ένα
ηλεκτρικό μοτέρ (20 kw/27 PS), τοποθετημένο ανάμεσα στο θερμικό μοτέρ και στο στάνταρ αυτόματο-σειριακό κιβώτιο DSG. Χάρη σε αυτόν το συνδυασμό,
το γερμανικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 4,2 λτ./100 χλμ.
(CO2 98 γρ./χλμ.). Αντίστοιχα νούμερα θα δούμε και στο επόμενο Jetta.
(πηγή: autoτρίτη)
— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —
Porsche 918 Spyder
H Porsche παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την 918 Spyder, ένα υβριδικό πρωτότυπο που συνδυάζει εκρητικές επιδόσεις με εξαιρετικά χαμηλή
κατανάλωση και εκπομπές CO2. Επιπλέον, η 918 Spyder μάς δίνει και μία πρώτη γεύση για το επόμενο supercar της γερμανικής μάρκας, και αντικαταστάτη
της Carrera GT, μια και όπως δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Michael Macht, "δεν έχουμε παρουσιάσει ποτέ ένα πρωτότυπο το οποίο δεν σκοπεύαμε να βάλουμε
στην παραγωγή".
H 918 Spyder κινείται από έναν V8 με 500 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα, που αποδίδουν 218 ίππους (160 kW). Επιταχύνει στα 0-100 km/h
σε 3,2 sec, και φτάνει τελική 318 km/h, πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km/h και εκπέμποντας μόλις 70 gr CO2 ανά km. Η 918 Spyder διαθέτει επίσης
σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και μπορεί να κινηθεί είτε μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες, είτε μόνο με τον βενζινοκινητήρα, είτε και με
τους δύο ταυτόχρονα.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα λειτουργίας: E-Drive (μόνο ηλεκτροκινητήρες, για μέχρι 26 km), Hybrid (βενζινοκινητήρας και
ηλεκτροκινητήρες, για καθημερινή χρήση), Sport Hybrid (βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρες, αλλά με το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος να μεταδίδεται
στους πίσω τροχούς) και Race Hybrid (βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρες, ρυθμισμένοι για τη μέγιστη δυνατή απόδοση). Σύμφωνα με την Porsche, στο
πρόγραμμα Race Hybrid η 918 Spyder γυρίζει στο "κλασικό" Nurburgring σε λιγότερο από 7'30'', ενώ η καμπίνα της μάς δίνει μια πρόγευση του εσωτερικού των
μελλοντικών μοντέλων της εταιρείας.
(πηγή: drive)