Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ΣΥΜΦΩΝΟΙ. ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ? ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΤΑ ΜΠΙΚΙΚΙΝΙΑ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΚΟΡΒΑΝΑΣ? Η ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΚΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΕΙ 300 ΚΑΙΕΙ 22ΛΙΤ/100 ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΗ ΣΥΡΤΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΜΕ 80-100?

Τα αυτοκίνητα αυτά δεν κατασκευάζονται με γνώμονα την Ελληνική αγορά και πραγματικότητα (δηλ. δρόμοι στην Ελλάδα), ούτε η βιωσιμότητα των εργοστασίων αυτών βασίζεται στις πωλήσεις που κάνουν στην Ελληνική αγορά.
Τα αυτοκίνητα αυτά κυκλοφορούν σε χώρες όπου η αστυνομία δεν αστειεύεται με τα όρια ταχύτητας, πλην βέβαια των Γερμανικών Autobahn και βέβαια της οδήγησής τους σε πίστα. Φυσικά υπάρχει και η επιλογή να τα οδηγήσεις σε πίστα επί πληρωμή, σύνηθες φαινόμενο στην Ευρώπη.
 
Μην πιανόμαστε από τα άκρα συμφωνώ, όλοι έχουμε κάνει την 'μαγκιά' μας.
Το επιχείρημα 'τότε γιατί τρέχουν τόσο' είναι χιλιο-ειπωμένο. 'Nothing here - move on'.
Ειδικά μιας και μιλάς για αμάξια αυτού του κόστους... 5-10 ιδιοκτήτες αντίστοιχων αυτοκινήτων να μαζευτούν φτιάχνουν την ιδιωτική τους πίστα... για να μη σου λέω για τις άθλιες ελληνικές.
Φυσικά θα αναφερθώ στο nurburgring ως ένα λόγο για να βγαίνουν αυτά τα αμάξια...
Εντωμεταξύ μιας και φαντάζομαι στην autobahn έχεις οδηγήσει, πες μου τι όριο θα έβαζαν οι γερμανοί στην στροφή στη Νεμέα, και τι όριο θα έβαζαν εάν συνυπολογίσουμε ότι υπάρχει και κόμβος κάπου εκεί, και πόσο θα έπεφτε το όριο εάν είχε καταιγίδα???
 
ΣΤΙΣ ΑΟΥΤΟΜΠΑΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 200 ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ Η ΒΕΥΡΟΝ ΚΑΙ Η ΚΕΝΙΧΣΕΓΚ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΝ ΤΑ 400!!! ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΑΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ(ΝΑΡΝΤΟ ΝΟΜΙΖΩ) ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟΣΑ. ΣΤΗΝ Φ1 ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 355 ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ. ΟΠΟΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΝΟΜΙΜΑ Ο ΚΟΦΤΗΣ ΣΤΑ 250?
 
Α και ένα τελευταίο, τι θα σου έλεγαν οι γερμανοί τροχαίοι εάν σε έβρισκαν με 200 σε αντίστοιχη στροφή στη Νεμέα...
 
ΣΤΙΣ ΑΟΥΤΟΜΠΑΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 200 ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ Η ΒΕΥΡΟΝ ΚΑΙ Η ΚΕΝΙΧΣΕΓΚ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΝ ΤΑ 400!!! ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΑΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ(ΝΑΡΝΤΟ ΝΟΜΙΖΩ) ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟΣΑ. ΣΤΗΝ Φ1 ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 355 ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ. ΟΠΟΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΝΟΜΙΜΑ Ο ΚΟΦΤΗΣ ΣΤΑ 250?

H ανθρώπινη ματαιοδοξία (ειδικά όταν αυτή μετουσιώνεται και πληρώνεται σε πολλές χιλιάδες ευρώ) δεν σου κάνει σαν λόγος?
 
Α και ένα τελευταίο, τι θα σου έλεγαν οι γερμανοί τροχαίοι εάν σε έβρισκαν με 200 σε αντίστοιχη στροφή στη Νεμέα...

ΘΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ......ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!
 
H ανθρώπινη ματαιοδοξία (ειδικά όταν αυτή μετουσιώνεται και πληρώνεται σε πολλές χιλιάδες ευρώ) δεν σου κάνει σαν λόγος?

ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΟΡΙΑ.
 
ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΟΡΙΑ.

Ε σου λένε... όρια έχω βάλει...
αγόρασε το... και να δούμε που θα το τρέξεις...
μπουαχαχα :BDGBGDB55:
Άλλωστε σίγουρα δεν είναι για δρόμο οι ταχύτητες αυτές.
 
ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΟΡΙΑ.

Το κράτος δεν σου απαγορεύει να αγοράσεις ότι αμάξι θέλεις, απλά σου βάζει κάποια όρια ταχύτητας σε δημόσιο δρόμο. Ουδέποτε υπήρξε κράτος καπιταλιστικό το οποίο θα τορπίλιζε τον ίδιο του τον εαυτό (αγορά ειδών πολυτελείας). Από εκεί και πέρα επειδή στο δημόσιο δρόμο υπάρχει πιθανότητα ατυχήματος (ακόμα και όταν οδηγάς Veyron, μηχάνημα είναι και αυτό, κάτι μπορεί να χαλάσει, τίποτα δεν είναι άφθαρτο) φαντάζεσαι τι θα γίνει σε τέτοια περίπτωση.
Δεν βγάζω τον εαυτό μου έξω από "reckless" συμπεριφορές, σε πιο μικρές ηλικίες έκανα και εγώ βλακειούλες και μάλιστα με χειρότερο αυτόκίνητο από αυτό που έχω τώρα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ΣΤΙΣ ΑΟΥΤΟΜΠΑΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 200 ΟΤΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΠΩΣ Η ΒΕΥΡΟΝ ΚΑΙ Η ΚΕΝΙΧΣΕΓΚ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΝΑΝ ΤΑ 400!!! ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΗ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΜΙΑΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ(ΝΑΡΝΤΟ ΝΟΜΙΖΩ) ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟΣΑ. ΣΤΗΝ Φ1 ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 355 ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ. ΟΠΟΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΒΕΛΤΙΩΤΕΣ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ΝΟΜΙΜΑ Ο ΚΟΦΤΗΣ ΣΤΑ 250?

1ον το οριο στις Αutobahn δεν ειναι 200 .Που το γραφει ? Που το ειδατε ? Δεν υπαρχει οριο απο σημεία που οριζονται από ταμπέλες που οσοι εχετε παει τις εχετε δει .

2ον Δεν υπάρχει οριο στην Φ1 .Απλά τελειωνει η ευθεία και δεν παίρνει αλλο .Υπαρχουν βιντεο με πολύ ταχυτερα που δείχνει πόσο μεγάλυ ευθεια χρειάζεται.

3ον Οι εξωφρενικές ταχύτητες αναπτυσονται απο αυτοκίνητα οπως η Bugatti αλλά επειδή ειναι 1000ΗΡ και τα ρεπριζ από 250 σε 300 και από 300 σε 350 και βάλε ειναι μεγάλα και δεν ειναι όπως α 0-100

4ον ο κόφτης μπαίνει στα 250 στις BMW , MB , AUDI γιατί ο Γερμανικός νόμος αν προκαλέσεις ατυχημα με πάνω από αυτήν την ταχύτητα πας στην κρεμάλα ολοταχως . Εξ ου και γι αυτό οι ασφαλιστικές στην Γερμανία αρνουνται να ασφαλίσουν αυτοκίνητα που δεν εχουν κόφτη πχ Porsche και αν τις ασφαλίσουν ρωτήστε τα ασφαλιστρα .

5ον Κανείς από ολους μας εφ οσον δεν εχει εκπαιδευτεί από ειδικές σχολές( που δεν υπαρχουν εδω) δεν μπορεί να τρεχει με τετοιες ταχύτητες ΕΙΔΙΚΑ στους ελληνικούς δρόμους .Ειναι ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ με ΠΡΟΘΕΣΗ !Θα μου πεις οι Γερμανοί γιατί τρεχουν και αν εχουν εκπαιδευτεί ? Σωστή ερωτηση
Σας ενημερωνω λοιπον ορισμένα πράγματα.

Ολοι οι δρομοι στην Γερμανια ειναι ακριβως μετρημενοι και για ποιες ταχύτητες .Επίσης η απόσταση που πρεπει να κρατας από το προπορευόμενο αυτοκίνητο όταν τρεχεις ΠΡΕΠΕΙ να ειναι το μισό της απόστασης από το μπροστινο δηλ τρεχεις με 150 ? απόσταση από το εμπρός 75 μετρα .Οι Γερμανοί το διατηρουν αλλα πέφτουν οι φωτόαπό ρανταρ βροχη και δεν κυνηγιούνται όπως εμείς .Εξ ου και οι καραμπόλες Σπάνια βλέπεις αλλά πληρωνεις με αφαιρεση διπλώματος με την 1η για 6 μήνες και την 2η φορά για 1 χρόνο !!Περαστικά .

Οι καραμπόλες γινονται εκτός από την ομίχλη και από οτι σας ειπα παραπανω .

Στους βελτιωτές καταργείται νόμιμα που ? Εδω ? Φυσικά . Στην Γερμανία σε βαζει και υπογραφεις ότι και να γινει .

Παμε λοιπον και εχουμε και συνεχεια για να σας ενημερωνω :BDBDG54:
 
1.ΤΟ ΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ 200 ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΠΡΙΝ ΤΟ 85 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΑΛΛΑ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΙΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ.
2.ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟΣΑ.
3. Η 911 ΤΟΥΡΜΠΟ ΡΟΥΦ Η ΜΤΜ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΕΧΕΙ 4-11-24 ΓΙΑ 100-200-300 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΘΟΤΙ ΑΥΤΟΜΑΤΗ. ΑΠΛΑ ΣΑΝΙΔΩΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΑΤΑ.
4. ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΑ TUV????
ΕΝΝΟΩ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΥΣΙΚΑ.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

1.ΤΟ ΟΡΙΟ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ 200 ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ. ΠΡΙΝ ΤΟ 85 ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΑΛΛΑ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΙΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ.

Δεν υπάρχει οριο !Πόσες φορές θα το πούμε ? Στον Α8 για παράδειγμα με τα τα πρωτα 30 χιλιόμετρα που δειχνουν 130 και δεν ανάβουν οι μεγάλες πινακίδες ΔΕΝ υπάρχει οριο . Το ιδιο στον Α9 και σε τόσους αλλους . Οδηγω εκει 17 χρόνια τωρα
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

4. ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΑ TUV????
ΕΝΝΟΩ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΦΥΣΙΚΑ.

Δεν ειναι παρανομα .Γραφω οτι υπογραφεις εν γνωση σου και αναλαμβανεις την ευθυνη που βγαζουν τον κόφτη!
 
ΕΠΙΜΕΝΗΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ 17-27-37 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ 200 ΧΛΜ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 80-90 ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ROLS ROYCE GHOST ΕΠΕΜΕΝΕΣ ΟΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΟΥ 1,000,000 ΕΥΡΩ ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΕΡΕΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΗ. ΔΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΛΟΥΞ ΦΟΡΩΝ 370,000 ΕΥΡΩ.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/580193/
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ΕΠΙΜΕΝΗΣ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΑΣ 17-27-37 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΟΡΙΟΥ ΤΩΝ 200 ΧΛΜ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 80-90 ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΙΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΣΥΖΗΤΗΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ROLS ROYCE GHOST ΕΠΕΜΕΝΕΣ ΟΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩ ΤΟΥ 1,000,000 ΕΥΡΩ ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΕΡΕΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΗ. ΔΕΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΛΟΥΞ ΦΟΡΩΝ 370,000 ΕΥΡΩ.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/580193/

Τωρα αφου εσυ που ζεις εδω και εμείς που ειμαστε στην Γερμανία .. ξερεις περισσότερα ...θα εισαι ειδήμων φαινεται στα ορια ταχύτητας ΟΤΑΝ πελάτης μου -επειδή δουλευω ως Direct Sales Manager σε εταιρία που δεν λεω για να μην κανω διαφήμιση-ειναι η Γερμανική αστυνομία εσύ ξερεις περισσότερα φαινεται........

Τωρα για την RR βρες εναν στο τελωνείο να δεις πόσο στοιχισε το αυτοκίνητο και ασε τα 370.000 που λεει εδω. Εξαλλου το νημα που παραπέμπεις εχει φωτό από εκθεση και οχι της αληθινης ...χα,χα,χα και μπορει να χρεωνει τη φωτογραφία τόσο μάλλον .... Δυστυχως το μόνο που μπορω να σου δειξω πριν μας πεις πως να κανουμε τη δουλεια μας είναι το τιμολόγιο ή μαλλον τη διασαφιση του τελωνείου πριν τους φορους και τα παρελκόμενα μπας και πιστεψεις .....

Γιατί δυστυχως η χωρα δεν παει σωστα οχι γιατί φταιει το κρατος αλλά απο απιστους θωμαδες και ειδημωνες .... Ας μην μιλήσω αλλο γιατί θα ξεφυγει το θεμα :grandpa:
 
Kia Optima

Τις πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιάς του σεντάν μοντέλου της που ονομάζεται Optima έδωσε η Kia στη δημοσιότητα.
Πέρα από τις δύο φωτογραφίες που βλέπετε, η εταιρεία δεν έχει ανακοινώσει τεχνικά στοιχεία, εκτός από το γεγονός
ότι το μοντέλο θα είναι μεγαλύτερο σε όλες τις διαστάσεις.

pekiaoptima-1.jpg
pekiaoptima-2.jpg


H πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον επόμενο μήνα. Το αυτοκίνητο θα έχει εντελώς νέο σχεδιασμό, ενώ από την πλευρά των
διαστάσεων θα είναι μεγαλύτερο παντού ενώ την ίδια στιγμή θα είναι και χαμηλότερο. Η νέα γενιά υπόσχεται καλύτερους χώρους σε σχέση με πριν, κυρίως
λόγω των μεγαλύτερων αυτών διαστάσεων, και επίσης λόγω του μεγάλου μεταξονίου. Όπως δηλώνει ο αρχισχεδιαστής της Kia, Peter Schreyer: «Η νέα γενιά
του Optima υπόσχεται τη δύναμη του να εκπλήσσει. Είναι ένα όχημα που απλά ο κόσμος δεν περιμένει από την Kia, και αυτό είναι κάτι που προσπαθήσαμε πολύ
για να πετύχουμε». Ενώ συνέχισε: «Ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Kia, και είναι ένα ‘παγκόσμιο’ αυτοκίνητο με μοναδικό χαρακτήρα». Περισσότερα
σχετικά με τα τεχνικά του στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί, όμως από πλευράς μηχανικών συνόλων, το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιεί κινητήρες άνω των
2 λίτρων όπως και η γενιά που θα αντικαταστήσει. (πηγή: autoτρίτη)



— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —


Νέο μικρό μοντέλο από την Audi

Στο πλαίσιο της Έκθεσης της Γενεύης, ο διευθύνων σύμβουλος της Audi Ruper Stadler δεν έκρυψε τις προθέσεις της εταιρείας του να
επενδύσει σε ένα νέο κόμπακτ μοντέλο, τονίζοντας ότι υπάρχει ξεκάθαρα εμπορικός χώρος ανάμεσα στο μικρό A1 και στο μικρομεσαίο Α3.

10audia2.jpg


Επιβεβαιώνονται σχεδόν απόλυτα οι αποκλειστικές πληροφορίες του Auto Τρίτη, που θέλουν την Audi να ετοιμάζει ένα νέο μικρό μοντέλο.
Μάλιστα θεωρείται, πως το νέο αυτό μοντέλο θα αποτελέσει τη σύγχρονη εκδοχή του -κομμένου το 2005 από την παραγωγή- Α2.

Αν και οι πληροφορίες είναι ακόμη σχετικά συγκεχυμένες, το πιθανότερο είναι ότι θα συνδυάζει το πολυχρηστικό στιλ με το οικολογικό προφίλ.
Δεν αποκλείεται μάλιστα ακολουθώντας τις προσταγές της εποχής το νέο προϊόν της πολυτελούς γερμανικής φίρμας να εφοδιάζεται και με
υβριδική τεχνολογία. (πηγή: autoτρίτη)


— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —


Έρχεται το νέο VW Jetta

Με νέα, αρκετά ελκυστική εμφάνιση και με υβριδική τεχνολογία, το νέο Jetta σκοπεύει να διεισδύσει ακόμα περισσότερο στην κατηγορία
των μικρομεσαίων οικογενειακών μοντέλων. Τον δρόμο της παραγωγής αναμένεται να πάρει στα τέλη του 2011 ή στις αρχές του 2012.

scjet.jpg
scjet1.jpg


Το Jetta απευθύνεται σε όσους αναζητούν μία κλασική μπερλίνα με σχετικά κόμπακτ διαστάσεις και με τα τυπικά γνωρίσματα ενός... Golf. Στην επόμενή του
γενιά όμως, το μικρομεσαίο VW φαίνεται πως θα αλλάξει αρκετά προς το καλύτερο, αποκτώντας πολύ πιο «φρέσκια» εμφάνιση, η οποία δανείζεται αρκετά
στοιχεία από το πρωτότυπο Compact Coupe, που παρουσίασε μόλις τον προηγούμενο Ιανουάριο στην Έκθεση του Ντιτρόιτ η Volkswagen. Aν και τέθηκαν
αρκετά ερωτήματα για το κατά πόσον αυτό το Coupe απευθύνεται μόνο στην αμερικάνικη ή και στην ευρωπαϊκή αγορά, η σεντάν έκδοσή του, δηλαδή
το επόμενο Jetta, ενδιαφέρει πολύ, ειδικά χώρες όπως η Ελλάδα, όπου τα 4θυρα σεντάν ευδοκιμούν.

Mε υβριδική τεχνολογία
Το υβριδικό πακέτο που ενσωματώνει το πρωτότυπο Coupe θα βρει εφαρμογή και στο Jetta. Περιλαμβάνει 1.400άρη TSI κινητήρα 150 ίππων, αλλά και ένα
ηλεκτρικό μοτέρ (20 kw/27 PS), τοποθετημένο ανάμεσα στο θερμικό μοτέρ και στο στάνταρ αυτόματο-σειριακό κιβώτιο DSG. Χάρη σε αυτόν το συνδυασμό,
το γερμανικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 4,2 λτ./100 χλμ.
(CO2 98 γρ./χλμ.). Αντίστοιχα νούμερα θα δούμε και στο επόμενο Jetta. (πηγή: autoτρίτη)


— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —


Porsche 918 Spyder

H Porsche παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την 918 Spyder, ένα υβριδικό πρωτότυπο που συνδυάζει εκρητικές επιδόσεις με εξαιρετικά χαμηλή
κατανάλωση και εκπομπές CO2. Επιπλέον, η 918 Spyder μάς δίνει και μία πρώτη γεύση για το επόμενο supercar της γερμανικής μάρκας, και αντικαταστάτη
της Carrera GT, μια και όπως δήλωσε ο CEO της εταιρείας, Michael Macht, "δεν έχουμε παρουσιάσει ποτέ ένα πρωτότυπο το οποίο δεν σκοπεύαμε να βάλουμε
στην παραγωγή".

porsche_918_spyder_1.jpg
porsche_918_spyder_2.jpg


H 918 Spyder κινείται από έναν V8 με 500 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε άξονα, που αποδίδουν 218 ίππους (160 kW). Επιταχύνει στα 0-100 km/h
σε 3,2 sec, και φτάνει τελική 318 km/h, πετυχαίνοντας μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100 km/h και εκπέμποντας μόλις 70 gr CO2 ανά km. Η 918 Spyder διαθέτει επίσης
σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και μπορεί να κινηθεί είτε μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες, είτε μόνο με τον βενζινοκινητήρα, είτε και με
τους δύο ταυτόχρονα.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα λειτουργίας: E-Drive (μόνο ηλεκτροκινητήρες, για μέχρι 26 km), Hybrid (βενζινοκινητήρας και
ηλεκτροκινητήρες, για καθημερινή χρήση), Sport Hybrid (βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρες, αλλά με το μεγαλύτερο μέρος της ισχύος να μεταδίδεται
στους πίσω τροχούς) και Race Hybrid (βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρες, ρυθμισμένοι για τη μέγιστη δυνατή απόδοση). Σύμφωνα με την Porsche, στο
πρόγραμμα Race Hybrid η 918 Spyder γυρίζει στο "κλασικό" Nurburgring σε λιγότερο από 7'30'', ενώ η καμπίνα της μάς δίνει μια πρόγευση του εσωτερικού των
μελλοντικών μοντέλων της εταιρείας. (πηγή: drive)




porsche_918_spyder_3.jpg
 
Κι εγώ πρώτη φορά ακούω για όριο 200 χλμ. στη Γερμανία. Μήπως μπορείς να μας βάλεις ένα λινκ με τα επίσημα όρια ταχύτητας στη Γερμανία ;
 
Και η wikipedia λέει ότι δεν υπάρχει όριο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn

... there is no general speed limit.

Και πιο συγκεκριμένα λέει:

About one quarter of the total length of the German autobahn network has no speed limit, about one quarter has a permanent limit, and the remaining parts have a temporary limit for a number of reasons.


Επίσης λέει ότι το όριο 250km/h που έχουν πολλά αυτοκίνητα είναι συμφωνία κυρίων μεταξύ των κατασκευαστών και μπορεί εύκολα να αφαιρεθεί αυτό το όριο, αν θέλει ο πελάτης. Δηλαδή δεν τους αναγκάζει κάποιος νόμος.
 
ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ ΕΙΝΑΙ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΟΡΙΑ.

Ρε συ, είναι όπως και με τα τσιγάρα. Το κράτος σου απαγορεύει να καπνίζεις σε κλειστούς χώρους, όμως δεν απαγορεύει την πώληση τσιγάρων. Σε περιορίζει στο πως θα τα χρησιμοποιείς, όχι στο αν θα τα χρησιμοποιείς.

Έτσι και για τα αυτοκίνητα, στο δίνει να είναι "τούμπανο" και σου λέει ότι έτσι θα το χρησιμοποιείς μόνο σε πίστα, ή σε δρόμο που επιτρέπεται.