Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Γι'αυτό και το αγαπημένο μου δυνατό super mini ήταν , είναι και θα είναι το S3, ακριβώς επειδή δεν βασίζεται σχεδιαστικά σ'αυτή τη λογική.


Super mini το S3 ??? Δε θα το 'λεγα... (imho παντα)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Μου θυμιζει κατι αυτοκινητα που εβλεπα στο "Pimp my Ride"...καρακιτσαριο δηλαδη...

+1000

για κάγκουρες της παραλιακής:flipout:
 
Πράσινο φως για το Ford Fiesta ST

Οι πρώτες φωτογραφίες της ταχύτερης έκδοσης του Ford Fiesta που θα χρησιμοποιεί τον κωδικό ST μόλις διέρρευσαν στο διαδίκτυο. Η εξέλιξη του μοντέλου πήρε το πράσινο φως, και το Fiesta ST θα το δούμε του χρόνου στο δρόμο, με 180 ίππους και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

pefiestast1.jpg


pefiestast2.jpg


ο κινητήρας θα είναι ο 1,6 λίτρων EcoBoost που με τη βοήθεια υπερτροφοδότη θα αποδίδει 180 ίππους. Μια πρώτη εκτίμηση σχετικά με τις επιδόσεις του μοντέλου είναι ότι τα τα 0-100 χ.α.ω. θα ολοκληρώνονται σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/95386.asp
 
Η Mercedes E-Class Cabriolet

4FA4BAEBFE35EF602614F460B9527D33.jpg



Η Mercedes E-Class Cabriolet, πέρα από ένα πολυτελές τετραθέσιο ανοικτό αυτοκίνητο, διαθέτει και πολύ τεχνολογία! Πάμπολλα ηλεκτρονικά καλούδια που είναι φύλακας άγγελος του οδηγού και των επιβατών. Σας αναλύουμε τα σημαντικότερα από αυτά…

AIRCAP
Ανάμεσα στις καινοτομίες του μοντέλου είναι και το σύστημα AIRCAP. Πρόκειται για έναν ανεμοθραύστη στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, ο οποίος εκτείνεται ηλεκτρικά και, σε συνδυασμό με το αλεξήνεμο ανάμεσα στα πίσω καθίσματα, κατευθύνει καμπυλωτά τον αέρα εκτός της καμπίνας των επιβατών, αποτρέποντας έτσι τους στροβιλισμούς μέσα σε αυτήν.
Είναι μια παγκόσμια πρωτοτυπία της Mercedes-Benz, η οποία κάνει καλύτερη τη ζωή των επιβατών, ιδίως στα πίσω καθίσματα, παρότι σε συνθήκες έντονων ανέμων, δύσκολα θα αισθανθείς τη διαφορά. Παράλληλα, το γνώριμο από τα προγενέστερα «ανοικτά» μοντέλα της Mercedes, σύστημα AIRSCARF παρέχει – μέσω αεραγωγών προσαρμοσμένων στα εμπρόσθια καθίσματα - ζεστό αέρα στο σβέρκο των επιβατών. Έτσι, λοιπόν, οι επιβάτες μπορούν να μετακινηθούν με άνεση ακόμα κι όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι γύρω στους 10 βαθμούς.

Ακόμα το ανοικτό Γερμανικό μοντέλο διαθέτει:

• Σύστημα εντοπισμού άλλου οχήματος (DISTRONIC PLUS), που βρίσκεται στην τυφλή γωνία και τεχνολογία ακούσιας αποφυγής αναχώρησης από τη λωρίδα: Όταν το αυτοκίνητο τείνει να αλλάξει λωρίδα, τότε μία μικρή δόνηση στο τιμόνι ειδοποιεί σχετικά τον οδηγό. Το ίδιο συμβαίνει και όταν ο οδηγός εκούσια αλλάζει λωρίδα, αλλά οι μικροκάμερες τον προειδοποιούν ότι άλλο όχημα βρίσκεται σε κάποιες από τις τυφλές οπτικές γωνίες.

• Σύστημα καταγραφής ορίου ταχύτητας: Τεχνολογία η οποία καταγράφει τις πινακίδες ορίου ταχύτητας και τις προβάλλει στον πίνακα οργάνων.

• Σύστημα υποβοήθησης νυχτερινής οδήγησης: Mε υπέρυθρες ακτίνες, η εξέλιξη της εν λόγω τεχνολογίας ανιχνεύει πλέον και την ύπαρξη πεζών, σε εντελώς σκοτεινό περιβάλλον.

• Σύστημα «αφύπνισης» του οδηγού (Attention Assist): Aκόμη μία ενδιαφέρουσα τεχνολογία, η οποία - εφόσον ανιχνεύσει πως ο οδηγός νυστάζει ή αποσπάται από κάτι η προσοχή του - τον ειδοποιεί με ηχητικό σήμα, λαμβάνοντας υπ' όψιν περισσότερες από 70 παραμέτρους.

• Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα (PRE SAFE BRAKE): Είναι η εξελιγμένη μορφή του συστήματος που είδαμε και στις νέες C και S Class, που αναλαμβάνει να μειώσει τις συνέπειες από τέτοιου είδους σύγκρουση.

• Στάνταρ 7 αερόσακοι και σύστημα Presafe (αναγνωρίζει την απειλή επερχόμενης σύγκρουσης και δρα αυτόματα

πηγή:http://www.protothema.gr
 
Για εμένα το παραπάνω focus είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο, αντάξιο εκείνο των subaru impreza wrx, mitsubishi lancer evolution.

Αυτοκίνητα δλδ που επηρεάζουν την καρδιά του πραγματικού οδηγού, του οδηγού που θέλει ένα "αγωνιστικό" δρόμου κ όχι λούσα & ηλεκτρονικά καλούδια.

δεν μου αρεσουν τα αυτοκινητα με αεροτομες και φτερα και συμπραγκαλα πολυ καρακιτσαριο ... μου θυμιζουν τα Φιατ και τα Γιουγκο του 80 και 90 που τα οδηγουσαν ολοι οι ...φτασμενοι πιλοτοι ...


τελος παντως να πω πως τα συγκεκριμενα αυτοκινητα φοκους ιμπρεζα και λανσερ κτλ.. τα περνουν μονο γκαζοφονιαδες επι το πλειστον...
 
Δεν ξέρω για τα ελαστικά, αλλά ο δημοσιογράφος που έγραψε το άρθρο είναι για λίγε κλωτσιές..

Εκτός του ότι το άρθρο θυμίζει πιο πολύ διαφήμιση, και είναι στην καλύτερη περίπτωση ασαφές όσο αφορά τις μετρήσιμες ιδιότητες των ελαστικών, έφτασε μέχρι και να πετάξει "τσόντα" για βόλεμα στο Δημόσιο. Αυτές οι "τσόντες" είναι της μόδας βλέπεις..
 
ΝΑΙ ΦΟΡΙΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΑΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΙΝΗ ΝΑ ΓΙΝΗ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΛΕΟΝ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΟΜΩΣ?
 
ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΕΔΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΣΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ.
 
Δυστύχημα με νεκρό σε αγώνα αυτοκινήτων


Σε τραγωδία εξελίχθηκε ο δεύτερος αγώνας αυτοκινήτων Auto Festival Tuning που πραγματοποιήθηκε στην πίστα στο Πολυδένδρι Αττικής, καθώς ένα οχτάχρονο αγόρι έχασε τα ζωή του, ενώ ο πατέρας του και ο εννιάχρονος αδερφός του βρίσκονται στο νοσοκομείο.

Το δυστύχημα συνέβη, όταν ένας από τους αγωνιζόμενους έχασε τον έλεγχο του αυτοκίνητου του και διαπέρασε τα προστατευτικά πέφτοντας με μεγάλη ταχύτητα πάνω στην οικογένεια.

Ο πατέρας διακομίσθηκε στο Γενικό Κρατικό Αθηνών, ενώ τα δύο παιδιά στο νοσοκομείο Παίδων Αγλαΐα Κυριακού. Λίγη ώρα αργότερα ο οχτάχρονος υπέκυψε στα τραύματα του.

Ο συγκεκριμένος αγώνας είναι μέρος του Festival GP Tuning, στο οποίο συμμετέχουν πέρα από αγωνιστικά και αυτοκίνητα παραγωγής.

http://www.sport-fm.gr/article/224936

Αυτά είναι τα άσχημα....
 
αν δείτε το βίντεο του ατυχήματος, τα "προστατευτικά" είναι αυτά τα ασπροκόκκινα πλαστικά μακρόστενα που βάζουν πολλές φορές για να οριοθετήσουν έργα στους δρόμους, και να κλείσουν την πρόσβαση στα αμάξια...

εχω εκνευριστεί πάρα πολύ, ο μόνος που δεν θα καταλόγιζα ευθύνη είναι ο (άτυχος) οδηγός που έκανε ένα οδηγικό λάθος. Ολα τα άλλα είναι απαράδεκτα, οι θεατές είναι πάνω στην στροφή, πραγματικά προστατευτικά δεν βλέπω να υπάρχουν (εκτός από τα πλαστικά που οριοθετούσαν την "πίστα"). Και συνέβη το αναμενόμενο, κάποιος έχασε τον έλεγχο και τους πήρε παραμάζωμα...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

αν δείτε το βίντεο του ατυχήματος, τα "προστατευτικά" είναι αυτά τα ασπροκόκκινα πλαστικά μακρόστενα που βάζουν πολλές φορές για να οριοθετήσουν έργα στους δρόμους, και να κλείσουν την πρόσβαση στα αμάξια...

εχω εκνευριστεί πάρα πολύ, ο μόνος που δεν θα καταλόγιζα ευθύνη είναι ο (άτυχος) οδηγός που έκανε ένα οδηγικό λάθος. Ολα τα άλλα είναι απαράδεκτα, οι θεατές είναι πάνω στην στροφή, πραγματικά προστατευτικά δεν βλέπω να υπάρχουν (εκτός από τα πλαστικά που οριοθετούσαν την "πίστα"). Και συνέβη το αναμενόμενο, κάποιος έχασε τον έλεγχο και τους πήρε παραμάζωμα...

Κριμα το παιδακι καλα να ναι εκει που πηγε ....να δω ποιος και αν την πληρωσει κανενας (διοργανωτες?)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Πράσινο φως για το Ford Fiesta ST

Οι πρώτες φωτογραφίες της ταχύτερης έκδοσης του Ford Fiesta που θα χρησιμοποιεί τον κωδικό ST μόλις διέρρευσαν στο διαδίκτυο. Η εξέλιξη του μοντέλου πήρε το πράσινο φως, και το Fiesta ST θα το δούμε του χρόνου στο δρόμο, με 180 ίππους και χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

pefiestast1.jpg


pefiestast2.jpg


ο κινητήρας θα είναι ο 1,6 λίτρων EcoBoost που με τη βοήθεια υπερτροφοδότη θα αποδίδει 180 ίππους. Μια πρώτη εκτίμηση σχετικά με τις επιδόσεις του μοντέλου είναι ότι τα τα 0-100 χ.α.ω. θα ολοκληρώνονται σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/95386.asp

Πανεμορφο!