Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά εγώ ψήνομαι γενικότερα… αλλά τα 30κ που έβγαλαν το γρήγορο μοντέλο μου φαίνονται υπερβολικά.
Άσε που ακόμα η συγκεκριμένη είναι λίγο ‛γουρούνι στο σακί’
Ωχ λέω γουρούνι τη GIULIETTA :slapface:

Στο ποινολόγιο αγαπητέ μου,στο ποινολόγιο ...:twoguns:


:ernaehrung004::ernaehrung004:
 
Νέο Subaru Impreza WRX STI και με τέσσερις πόρτες!

8CEA4498BC18EC9F56408C9BF7A21AF1.jpg

•Για πρώτη φορά στην ιστορία του Impreza υπάρχουν δύο τύποι αμαξωμάτων
•Ανανέωση για την hatchback έκδοση, ολοκαίνουργια η sedan
•Με διακριτικές αισθητικές αλλαγές εντός και εκτός
•Με βελτιωμένη ανάρτηση και χαμηλότερο κέντρο βάρους
•Καμία αλλαγή για τους 305 PS του turbo boxer κινητήρα των 2,5 lt

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης η Subaru
παρουσίασε πρόσφατα την ανανεωμένη γενιά του Impreza
που για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου θα
προσφέρεται με δύο τύπους αμαξωμάτων.
Έτσι, εκτός από την υπάρχουσα hatchback
θα διατίθεται και η κλασική
με τις τέσσερις πόρτες (η γνωστή sedan) αναπολώντας
το ένδοξο αγωνιστικό παρελθόν της ιαπωνικής εταιρίας.

Από την άλλη, με το Impreza Sedan WRX STI η
αιώνια κόντρα με το Mitsubishi Evo X αναμένεται να
αναζωπυρωθεί μιας και η τελευταία γενιά κυκλοφορούσε
μέχρι πρότινος αποκλειστικά σε hatchback αμάξωμα
«απογοητεύοντας» τους σκληροπυρηνικούς. Παρά ταύτα,
η διάθεσή του τετράθυρου Impreza στην ευρωπαϊκή αγορά
δεν είναι βέβαιη (στην αμερικανική ξεκινά το καλοκαίρι) αν και θα
μπορούσε να ενισχύσει τις πωλήσεις του γνωστού μοντέλου
διεκδικώντας από μια συγκεκριμένη μερίδα οπαδών της
ιαπωνικής εταιρίας. Μεταξύ μας,πάντως, υπάρχουν
πολλές πιθανότητες να δούμε την sedan και στους
ελληνικούς δρόμους.

Σχετικά με την ανανέωση, που αφορά και στους δύο τύπους
αμαξωμάτων του WRX STI, υπάρχουν νέες ρυθμίσεις στην
ανάρτηση με παχύτερες αντιστρεπτικές ράβδους και μικρότερη
απόσταση από το έδαφος για καλύτερο κράτημα. Κάτω από το
καπό συνεχίζει να υπάρχει ο turbo τετρακύλινδρος κινητήρας
boxer των 2,5 lt που αποδίδει 305 PS και συνεργάζεται με
βελτιωμένο κιβώτιο έξι σχέσεων. Το σύστημα τετρακίνησης
έχει επίσης αναβαθμιστεί και μέσω του διακόπτη DCCD
(Multi-Mode Driver Controlled Center Differential) δίνει
τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει την κατανομή
ανάλογα με το στιλ κίνησης που επιθυμεί.

Εξωτερικά υπάρχουν διάφορες λεπτομέρειες που διαφοροποιούν
το αμάξωμα του τωρινού από εκείνο του απερχόμενου Impreza
WRX STI όπως είναι οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες,
τα νέα φωτιστικά σώματα, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα,
οι νέας σχεδίασης ζάντες και η αναβαθμισμένη μάσκα. Εις τα
ενδότερα κυριαρχεί ο συνδυασμός του μαύρου με το χρώμιο
τονίζοντας το σπορ χαρακτήρα των μοντέλων.

Πηγή:Πρώτο Θέμα
 
Image.ashx

Την 1η Ιουνίου έρχεται στην Ελλάδα το υβριδικό Honda CR-Z

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 16 Απριλίου 2010, 12:02
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

Το τρίτο υβριδικό μοντέλο της αναμένεται να κυκλοφορήσει -και μάλιστα πολύ σύντομα- στην αγορά η Honda, έχοντας αυτή τη φορά ως στόχο να προσεγγίσει μικρότερους ηλικιακά πελάτες. Πρόκειται γα το CR-Z, ένα coupe σπορ μοντέλο που σε κερδίζει με την εξωτερική του σχεδίαση και βαδίζει στο πνεύμα της εποχής, αφού είναι υβριδικό.

Το συγκεκριμένο, το οποίο θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στους Έλληνες δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου, στο Άμστερνταμ, θα κυκλοφορήσει στους δρόμους την 1η Ιουνίου. Ο κινητήρας που έχει τοποθετηθεί είναι 1.500 κ.εκ. (από το Jazz που κυκλοφορεί στη Ν. Αμερική) και αποδίδει 124 ίππους, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που χρησιμοποιούν τόσο το Civic όσο και το Insight, με τη διαφορά ότι έχουν γίνει βελτιώσεις και είναι πιο ελαφρύς. Οι τιμές δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές αν και υπολογίζεται ότι θα κυμαίνεται κοντά στα 25.000 €.

Πάντως, λίγες εβδομάδες πριν εμφανιστεί στους ευρωπαϊκούς δρόμους, η Honda κυκλοφόρησε ένα video για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, το οποίο μπορείτε να δείτε παρακάτω. Το συγκεκριμένο ανέλαβε η Gaucho Productions, με έδρα το Λονδίνο και γυρίστηκε στη Νότια Ισπανία.







Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 16 Απριλίου 2010, 12:28
 
To CRZ είχα διαβάσει 2-3 χρόνια πριν, οτι θα ερχόταν φθηνότερο απο τα άλλα υβριδικά. Αν έρθει με αυτή τη τιμή, θα είναι η μεγαλύτερη αποτυχία όλων των εποχών.
Με 18000 το παίρνω χωρίς σκέψη:music-smiley-005:
 
Το νέο Tesla S προς παράδοση στους πρώτους πελάτες του από το 2011

3388564188_4427beac12.jpg


Με εκπληκτικές επιδόσεις για ηλεκτρικό αυτοκίνητο.....

Αυτονομία κίνησης έως 500 χλμ
- 45 λεπτά στη γρήγορη φόρτιση
- 0-100 χλμ στα 5.6 δεύτερα
- Θέσεις για 5 ενήλικες + δύο πιτσιρίκια

Τιμή από 50.000 $
 
Τι είναι τούτο;Ποιός το φτιάχνει;Σέρβις κάνεις μόνος σου;:Banane0:
 
Τώρα που ακρίβυνε η βενζίνη πολύ, θα σας πρότεινα να δείτε και τα αυτοκίνητα με κινητήρες ντήζελ. Η διαφήμιση με το Skoda Octavia 5 λέει για 1200 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ. Μπορεί να είναι υπερβολή για κάποιον που κινείται σε μεικτούς ρυθμούς. Αλλά ένα αυτοκίνητο με δυνατό πετρελαιοκινητήρα μεσαίας κατηγορίας, όπως η Octavia σίγουρα μπορεί να κινείται πολύ σβέλτα και να καίει 6-7 λτρ. πετρέλαιο. Και μάλιστα αν εξαιρέσει τις επιταχύνσεις από στάση που χάνει με τα χέρια κάτω από τους βενζινοκινητήρες, στις ρεπρίζ θα ειναι μαζί με τον αντίστοιχο turbo 1,8 ή και πιο γρήγορο.

Το ίδιο ισχύει λίγο πολύ για όλα τα αυτοκίνητα, όλων των εταιρειών με ελάχιστες εξαιρέσεις.

Και για να σας ερεθίσω λίγο περισσότερο. Έχω ρεζερβουάρ 70 λτρ. Φουλάρω με 84 ευρώ (1,20 ευρώ στο πρατήριο που βάζω σταθερά) και κάνω με αυτό το καύσιμο περίπου 850 χλμ. (μεικτές συνθήκες και χωρίς να λυπάμαι το γκάζι).
Το ίδιο αυτοκίνητο με βενζινοκινητήρα ίδιου κυβισμού και ιπποδύναμης (άρα και με πολύ μειωμένη ροπή) χρειάζεται για να φουλάρει 99 ευρώ (1,42 ευρώ το λίτρο από το ίδιο πρατήριο). Με τα χρήματα αυτά μπορεί να κάνει 600 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ, αλλά χωρίς πολλά χωσίματα με το γκάζι.

Δηλαδή:
Πετρέλαιο: 84 ε και κάνει 850 χλμ.
Βενζίνη: 99 ε και κάνει 600 χλμ.

Άρα σε κάθε γέμισμα έχω κέρδος τουλάχιστον 30 ευρώ.

Αξίζει να το ξανασκεφτείτε τουλάχιστον όσοι μένετε στην επαρχία;
 
Σιγουρα αξιζει, η βενζινη πλεον ειναι σε δυσθεωρητα υψη και δεν βλεπω να πεφτει συντομα, ισα ισα..

Απλα για μενα το ερωτημα που τιθεται ειναι πλεον, ειναι εαν αξιζει να παρει καποιος πετρελαιοκινητο αμαξι, ή να προτιμησει καποιο υβριδικο (και γιατι οχι και αμιγως ηλεκτροκινητο). Ετσι οπως αντιλαμβανομαι εγω την αγορα αυτοκινητου, μαλλον προς τα κει στρεφονται οι εταιριες.
 
Hδη 2 συνάδελφοί μου,έκαναν μετατροπή και καίνε στο αυτοκίνητο τους αέριο..
Το βρίσκουν με 0,65 το λίτρο,και η μετατροπή στοίχησε γύρω στα 1.100 ευρώ.
Φυσικά υπάρχει και η επιλογή βενζινοκίνησης εαν το επιθυμούν.
Λένε οτι οι επιδόδεις παραμένουν ως έχουν,και η εξοικονόμηση χρημάτων είναι εμφανής απ οτι με την βενζίνη.
 
Eρεθισμενοι με ντηζελ ειμαστε, αλλα εδω στην Αθηνα δεν μας αφηνουν
 
Και εγω στην ακρη της Αθηνας μενω αλλα η δουλεια μου ειναι Πειραια ...
 
Μακαρι να επιτρεπονταν τα diesel. Ολη η Ευρωπη τα χρησιμοποιει και ειναι τρομερα οικονομικα. Οποτε παω ταξίδι εξω και νοικιαζω αυτοκινητο (που ειναι συνηθως diesel) παθαινω πλακα με το ποσο οικονομικα ειναι...
 
Υποτιθεται οτι ειναι μ@λ@κια του Ελληνικού κράτους (μεταξύ άλλων....) αλλά κάπου είχα ακούσει ότι υπάρχει και μια ιδιαιτερότητα με την ατμόσφαιρα στην Αθήνα σε σχέση με το Diesel (αλλά νομίζω μούφα θα είναι και το ''θεμα'' ειναι αλλού προφανως....)
 
Υποτιθεται οτι ειναι μ@λ@κια του Ελληνικού κράτους (μεταξύ άλλων....) αλλά κάπου είχα ακούσει ότι υπάρχει και μια ιδιαιτερότητα με την ατμόσφαιρα στην Αθήνα σε σχέση με το Diesel (αλλά νομίζω μούφα θα είναι και το ''θεμα'' ειναι αλλού προφανως....)

Σύριε, καμμία ιδιαιτερότητα δεν υπάρχει ... Αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις...

Ετσι για πλάκα, αν έχεις χρόνο, δες στην VW τις εκπομπές που έχουν οι βενζινοκινητήρες της σε σχέση με τους ντηζελοκινητήρες (που σημειωτέον, ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ έχουν DPF --> Diesel Particle Filter).
Επιπλέον δες και τις καταναλώσεις σε αντίστοιχης ιπποδύναμης μοτέρ (πχ 170 DIN για το turbo 1.4 και 170 DIN για το turbodiesel 2.0) και θα καταλάβεις γιατί το Κράτος (που βγάζει τα λεφτά του κερατά απο τον Ειδικο Φόρο Κατανάλωσης --> ΕΦΚ στα καύσιμα) ΔΕΝ θέλει το diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (που κυκλοφορούν το 75% των οχημάτων της Ελληνικής Επικράτειας) ...
 
Να 'στε βεβαιοι για ενα πραγμα, οτι αν επιτρεψουν τελικα το diesel σε Αθηνα/Θεσσαλονικη θα βρουν τροπους να το φορολογησουν και... αναλογα
 
Σύριε, καμμία ιδιαιτερότητα δεν υπάρχει ... Αυτά είναι προφάσεις εν αμαρτίαις...

Ετσι για πλάκα, αν έχεις χρόνο, δες στην VW τις εκπομπές που έχουν οι βενζινοκινητήρες της σε σχέση με τους ντηζελοκινητήρες (που σημειωτέον, ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ έχουν DPF --> Diesel Particle Filter).
Επιπλέον δες και τις καταναλώσεις σε αντίστοιχης ιπποδύναμης μοτέρ (πχ 170 DIN για το turbo 1.4 και 170 DIN για το turbodiesel 2.0) και θα καταλάβεις γιατί το Κράτος (που βγάζει τα λεφτά του κερατά απο τον Ειδικο Φόρο Κατανάλωσης --> ΕΦΚ στα καύσιμα) ΔΕΝ θέλει το diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη (που κυκλοφορούν το 75% των οχημάτων της Ελληνικής Επικράτειας) ...

Συμφωνω
 
ΣΩΣΤΑ. Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΝΤΗΖΕΛ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΤΗΡΙΟΣΚΛΗΡΩΣΗ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ 15,500 ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΞΙ ΣΥΝ ΤΑ 7,500 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ-ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΒΥΤΙΑ ΣΥΝ 1,500 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΥΝ 500 ΠΟΥΛΜΑΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.(ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΩΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ). ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΛΕΩ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΥΛΜΑΝ (ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 0302) ΕΒΓΑΖΕ 122% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ (ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΑΤΕΓΚΟ).
 
ΣΩΣΤΑ. Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΝΤΗΖΕΛ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΤΗΡΙΟΣΚΛΗΡΩΣΗ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ 15,500 ΝΤΗΖΕΛΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΞΙ ΣΥΝ ΤΑ 7,500 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ-ΕΛΑΦΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΒΥΤΙΑ ΣΥΝ 1,500 ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΥΝ 500 ΠΟΥΛΜΑΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.(ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΩΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΡΥΠΩΝ). ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΛΕΩ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΥΛΜΑΝ (ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 0302) ΕΒΓΑΖΕ 122% ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ (ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΑΤΕΓΚΟ).

Αυτό είναι ένα νήμα απο μόνο του !

Πάντως - για να είμαστε και δίκαιοι - δεν φταίει μόνο το Κράτος που τα απαγορεύει αλλά και το Κράτος ώς ελεγκτικός μηχανισμός.

Οι Γερμανοί (για να αναφερθώ στο παράδειγμά μου της VW παραπάνω), έχουν και αξιοπρεπές καύσιμο ! Εδώ οι βενζινοπώλες νοθεύουν το ήδη χείριστης ποιότητας diesel που πουλάνε με diesel για λέβητες επειδή έτσι κερδίζουν περισσότερα. Αυτά δεν γίνονται πουθενά αλλού στην Ευρώπη ! Ρώτησε τους ταξιτζήδες να δείς τι ιστορίες έχουν να σου πούν για νοθείες ....