Αυτοκίνητο και υγραέριο.

Δέν ξέρω για τα τουτού ,, ιδέα δεν έχω ,, 20 ευρώ βενζίνα βάζω και πάει ..


αλλα το σκέφτομαι σοβαρά για μια γκαζιέρα για τηγανιτές πατάτες ,,,


απλά δεν υπάρχουν .. :grinning-smiley-043
 
Suzuki jimny 17.800 χμλ μέχρι τώρα με το γκάζι και όλα δουλεύουν ρολόι.

φαντάζομαι ότι μιλάς για κίνηση εντός δρόμου, έτσι δεν είναι; Γιατί σε κίνηση κυριολεκτικά εκτός δρόμου, δηλ. σε κλίσεις πάνω από 25 μοίρες κι ακόμη χειρότερα όταν οι κλίσεις είναι στο πλάι, το αυτοκίνητο του αδελφού μου κινείται όλο με τη βενζίνη και καθόλου με το αέριο.
 
Η χρήση του είναι μεικτή με περισσότερα ασφαλτινα χμλ φυσικά. Και σε πιο extreme καταστάσεις όμως δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αν το λες από άποψη αλλαγής του κέντρου βάρους λόγο μπουκάλας γκαζιού, μπορώ να πω ότι δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα εκτός από το λίγο ενοχλητικό κλιν κλον που κάνει το υγρό.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκίνητο και υγραέριο.

Εχεις προβληματα με τα υπαρχοντα ?
Όχι δεν έχω προβλήμα.
Άκουσα ότι με το αέριο μειώνεται ο χρόνος ζωής το κλασικών μπουζί και ότι με τα ιριδίου δουλεύει καλύτερα ο κινητήρας .

Αν το λες από άποψη αλλαγής του κέντρου βάρους λόγο μπουκάλας γκαζιού, μπορώ να πω ότι δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα εκτός από το λίγο ενοχλητικό κλιν κλον που κάνει το υγρό.
Υποθέτω ο Βλάσσης το λέει επειδή με το υγραέριο υπάρχει μια μικρή πτώση της ιπποδύναμης και το όχημα μπορεί να δυσκολεύεται σε κλίσεις πάνω από 25 μοίρες.
Την βλέπω την πτώση και εγώ και σε μεγάλες κλίσεις το γυρίζω στη βενζίνη.
 
Την μείωση της απόδοσης την έχω καταλάβει μόνο με 4 άτομα και air-condition ανοιχτό σε ανηφορικά κομμάτια της εθνικής πχ. Σε extreme offroad καταστάσεις αναλαμβάνει το «αργό» κιβώτιο και τις 25 μοίρες τις έχει για πλάκα μιας και η υποδιαίρεση είναι ιδιαίτερα μεγάλη. :2thumb22sup:
 
Την μείωση της απόδοσης την έχω καταλάβει μόνο με 4 άτομα και air-condition ανοιχτό σε ανηφορικά κομμάτια της εθνικής πχ. Σε extreme offroad καταστάσεις αναλαμβάνει το «αργό» κιβώτιο και τις 25 μοίρες τις έχει για πλάκα μιας και η υποδιαίρεση είναι ιδιαίτερα μεγάλη. :2thumb22sup:

φυσικά και τέτοιες κλίσεις τις έχεις για πλάκα. Απλώς με τέτοιες κλίσεις βλέπουμε ότι γυρίζει στη βενζίνη, αυτό λέω τίποτε άλλο.
 
Last edited:
Γυρίζει από μόνο του? Μάλλον θα έχει κάποια ρύθμιση το σύστημα. Εμένα όταν ζορίζεται (μεγάλα φορτία, >3000rpm) ψεκάζει και 5-10% βενζίνη.
 
συμφωνα με το http://www.capital.gr/tax/News_tax.asp?id=1658057


- την αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης (ΕΦΚ) του υγραερίου κίνησης (LPG) από τα 200 ευρώ (και όχι από τα 100 ευρώ όπως εκ παραδρομής είχε αναφερθεί) στα 330 ευρώ ανά χιλιόλιτρο, όσο είναι δηλαδή και στο ντίζελ κίνησης. Με την εξίσωση αυτή η λιανική τιμή του υγραερίου κίνησης αυξάνεται κατά περίπου 0,07 - 0,10 ευρώ ανά λίτρο και από τα περίπου 0,90 ευρώ ανά λίτρο που πωλείται σήμερα, αυξάνεται περίπου στο 1 ευρώ. Να σημειωθεί ότι η αύξηση αυτή αιφνιδιάζει όσους προχώρησαν στη μετατροπή του κινητήρα του ΙΧ τους από βενζίνη σε υγραέριο καθώς θα αυξήσει το χρόνο απόσβεσης της σχετικής δαπάνης. Επίσης, η απόφαση αυτή αναμένεται να επηρεάσει και τον κλάδο των συνεργείων μετατροπής των βενζινοκίνητων ΙΧ σε υγραεριοκίνητα. Από την αύξηση αυτή τα δημόσια έσοδα εκτιμάται ότι θα αυξηθούν κατά 19 εκατ. ευρώ ετησίως.


Πηγή:www.capital.gr
 
Σιγα τωρα 10 λεπτα το λιτρο δεν ειναι τιποτα στην ουσια διατηρειται η χαοτικη διαφορα τιμης με την βενζινη.
 
Έβαλα τελικά μπουζί ιριδίου για LPG, DENSO .
Ο τεχνικός μου είπε ,για μείωση της κατανάλωσης ,για να δούμε !

Πλατινας Bosch, γιατι με τα μαμισια ειχα τελευταια αυξημενη καταναλωση και μη τραβηγμα (46000χλμ). Δεν εχω κανει μετρηση καταναλωσης ακομη.
Στο μεταξυ 0,975 /λ εδω!
 
συγνώμη που θα σε ανησυχήσω αλλά τα μόνα αυτοκίνητα που γνωρίζω να έχουν πρόβλημα αξιοπιστίας με το lpg είναι Hyundai. Το ένα από αυτά που το γνωρίζω καλά είναι ένα lantra και έβγαλε πρόβλημα στα πιστόνια στα 18.000 χλμ. μετά τη μετατροπή. Το δεύτερο είναι παρόμοια περίπτωση αλλά εκεί παίζει και το ενδεχόμενο να υπήρξε κάποιο πρόβλημα στη μετατροπή. Θα σου στείλω με πμ πού έγινε η μετατροπή αν θέλεις να το ψάξεις περισσότερο.

Εγώ θα συμβούλευα τον φίλο να μην ανησυχεί.
Επειδή τυχαίνει να ασχολούμαστε οικογενειακώς με την υγραεριοκίνηση ( τουλάχιστον όταν είχε δουλειά το αντικείμενο γιατί τώρα έχει πεθάνει) ειδικά σε Hyundai πολύ δύσκολο να σου βγάλει προβληματα εκτός και αν δεν έχει γίνει σωστό σεταρισμα.
Έχω το accent με 35000 χλμ και δεν έχει κάνει κιχ.
Ο πεθερός μου έχει το Matrix και μάλιστα με τουρκικο πνεύμονα που όπως αναφέρθηκε παραπάνω έχει βγει πολύ αξιόπιστος.
 
Εγώ θα συμβούλευα τον φίλο να μην ανησυχεί.
Επειδή τυχαίνει να ασχολούμαστε οικογενειακώς με την υγραεριοκίνηση ( τουλάχιστον όταν είχε δουλειά το αντικείμενο γιατί τώρα έχει πεθάνει) ειδικά σε Hyundai πολύ δύσκολο να σου βγάλει προβληματα εκτός και αν δεν έχει γίνει σωστό σεταρισμα.
Έχω το accent με 35000 χλμ και δεν έχει κάνει κιχ.
Ο πεθερός μου έχει το Matrix και μάλιστα με τουρκικο πνεύμονα που όπως αναφέρθηκε παραπάνω έχει βγει πολύ αξιόπιστος.

Έχω 10.000 χιλιόμετρα μέχρι τώρα με υγραέριο και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα .
Βέβαια είναι νωρίς ακόμα, ο χρόνος θα δείξει .
 
Μετά από κοντά δυο χρόνια ας ξανά γράψω για το υγραέριο στο αυτοκίνητο μου .
Έχω 45.000 χιλιόμετρα με το υγραέριο δεν μου έβγαλε το παραμικρό , σε σχέση με το υγραέριο.


Μετά τα μπουζί ιριδίου για LPG, DENSO που είχα βάλει , πήγα στα NGK ιριδίου για LPG .
Mε τα DENSO είχα χαμηλότερη κατανάλωση , αλλά μείωση αισθητά των επιδόσεων .
Τα NGK για υγραέριο τα πηγαίνουν καλύτερα σε επιδόσεις , νομίζω τα NGK που δεν ήταν για υγραέριο έχουν καλύτερες επιδόσεις από τα NGK για υγραέριο .


Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος .