Βάψιμο ξύλου....

Ενα κομματι ασφαλτοπανο θα εκανε δουλεια?
Κυριάκο και σφιλάτσο δε θα ήταν άσχημο συν τοις άλλοις και πολύ εύκολη τοποθέτηση με λίγα καρφάκια

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εδω μια προχειρη ματια στην μελαμινη που λιαζεται στον κηπο και θα συνεχισει να λιαζεται για αλλες 24 ωρες μεχρι να μελετησουμε λεπτομερως την κλινική της εικονα.

Καλλιτεχνικη φωτο
49673475172_989890c671_c.jpg


Βλεπουμε μεχρι στιγμης οτι στα σημεια που ειχε σοκοροταινια (αριστερα της γωνιας), η ταινια εχει σηκωθει απο την 24ωρη εκθεση στο νερο.
Το δεξι μερος της γωνιας που βλεπουμε εχει μπει μονο στοκος και βλεπουμε οτι ειναι σε καλυτερη μοιρα.
Τα σημεια που δεν βλεπουμε καθαρα, στην μεση και στα δεξια της μελαμινης οπου εχει μπει ξυλοκολλα, η ζημια ειναι μηδαμινη και μονο πανω στη μπογια εως ανυπαρκτη.

Αυριο που θα εχει στεγνωσει καλυτερα θα μελετησουμε το σοβαρο αυτο θεμα πληρως και διεξοδικα.
Πρεπει να ειναι και παγκοσμια πρωτια τετοια αστεια αναλυση περι της προστασιας των σοκορων της μελαμινης :)
 
Εδω μια προχειρη ματια στην μελαμινη που λιαζεται στον κηπο και θα συνεχισει να λιαζεται για αλλες 24 ωρες μεχρι να μελετησουμε λεπτομερως την κλινική της εικονα.

Καλλιτεχνικη φωτο
49673475172_989890c671_c.jpg


Βλεπουμε μεχρι στιγμης οτι στα σημεια που ειχε σοκοροταινια (αριστερα της γωνιας), η ταινια εχει σηκωθει απο την 24ωρη εκθεση στο νερο.
Το δεξι μερος της γωνιας που βλεπουμε εχει μπει μονο στοκος και βλεπουμε οτι ειναι σε καλυτερη μοιρα.
Τα σημεια που δεν βλεπουμε καθαρα, στην μεση και στα δεξια της μελαμινης οπου εχει μπει ξυλοκολλα, η ζημια ειναι μηδαμινη και μονο πανω στη μπογια εως ανυπαρκτη.

Αυριο που θα εχει στεγνωσει καλυτερα θα μελετησουμε το σοβαρο αυτο θεμα πληρως και διεξοδικα.
Πρεπει να ειναι και παγκοσμια πρωτια τετοια αστεια αναλυση περι της προστασιας των σοκορων της μελαμινης :)
Ξυλόκολα ανακατεμένη με πριονίδι ψιλό μετά λίγο τρίψιμο καλό στοκάρισμα και βάψιμο νομίζω είναι το καλύτερο. Το 2011 έφτιαξα εγώ παντούρι παραθύρου τα επονομαζόμενα γαλλικά που είχε σαπίσει στην κάτω πλευρά σε σπιτάκι στην Ικαρία. Ακόμη υπάρχει και δεν έχει πάθει τίποτα. Το βάψιμο με αστάρι μετάλλου γκρι και από πάνω λαδομπογιά.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Γιαννη, αλλη περιπτωση η δικη σου, εσυ ειχες μασιφ ξυλο ... το ασταρι με την λαδομπογια σου "κρατησαν" την αποσαθρωση του ξυλου





Μιχαλη, ακυρη η συγκριση ... ξεχασαμε τον σιδηροστοκο


ξεκινα παλι απο την αρχη, αλλα με μεμονωμενα κομματια
 
Re: Τα εργαλεία κάνουν τον Μάστορα...Ιδέες, προτάσεις και άλλα

Μαστόρια, επανέρχομαι, με θέμα βερνίκια nanophos!

Πήρα αυτά, με το δεδομένο ότι το καθένα είναι αυτό που αναφέρει!
Συγκεκριμένα το πιό σκούρο λέει ότι είναι εμποτισμού!.....Κατά την εφαρμογή του δημιουργεί μιά ωραιότατη κρούστα ωστόσο!
Το άλλο το έκανα εφαρμογή σε ένα τυχαίο ξύλο γιά να δω τη διαφορά, αφού και καλά αυτό είναι κρούστας!
Έχω την εντύπωση λοιπόν, ότι έχει γίνει λάθος!
Οι συσκευασίες είναι πλαστικές!
Υπάρχει περίπτωση να γίνεται πλήρωση από μεγαλύτερες συσκευασίες και να έγινε λάθος στο αυτοκόλλητο?
Πως μπορώ να καταλάβω αν είναι σωστά το εμποτισμού και το κρούστας?
 

Attachments

  • E01084E2-1AB7-4FB8-BDED-E48F8200C0F5.jpg
    E01084E2-1AB7-4FB8-BDED-E48F8200C0F5.jpg
    93.9 KB · Views: 137
  • 4A9592C0-B93E-4014-872B-93DED8C5D028.jpg
    4A9592C0-B93E-4014-872B-93DED8C5D028.jpg
    169 KB · Views: 138
  • A21E84A7-58F0-488C-B9FC-5E96F462348C.jpg
    A21E84A7-58F0-488C-B9FC-5E96F462348C.jpg
    99.3 KB · Views: 136
  • 0866456C-DF66-43EC-AFED-D38D56F14BC6.jpg
    0866456C-DF66-43EC-AFED-D38D56F14BC6.jpg
    120.2 KB · Views: 136
Re: Τα εργαλεία κάνουν τον Μάστορα...Ιδέες, προτάσεις και άλλα

Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα. Mια χαρα βερνικακια ειναι το οποια μπορουν και να συνδυαστουν μεταξυ τους.

Το βερνικι εμποτισμου αναφερει 'εξαιρετικες αδιαβροχοποιητικες" ιδιοτητες οποτε ειναι λογικο να σχηματιζει κρουστα. Το αλλο ειναι ενα κλασσικο βερνικι φινιρισματος αποχρωσης σατινε.

Δεν βλεπω κανενα λαθος Μιke.
 
Re: Απάντηση: Βάψιμο ξύλου....

Γιαννη, αλλη περιπτωση η δικη σου, εσυ ειχες μασιφ ξυλο ... το ασταρι με την λαδομπογια σου "κρατησαν" την αποσαθρωση του ξυλου





Μιχαλη, ακυρη η συγκριση ... ξεχασαμε τον σιδηροστοκο


ξεκινα παλι απο την αρχη, αλλα με μεμονωμενα κομματια
Ναι ο σιδηρόστοκος είναι μια πολύ καλή επιλογή. Σχετικά με το πατζούρι στο σοκορο ήταν η ζημιά. Αλλά σε βάθος που φυσικά γέμισα.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Mετα απο 24 ωρες μεσα σε νερο και 72 ωρες στον ηλιο/φεγγαρι, η κατασταση του ρεταλιου μελαμινης ειναι η ακολουθη:

Oι πινακιδες δειχνουν με τι εχει περαστει η αντιστοιχη επιφανεια μπροστα τους.
49679580082_bb0e86ea76_b.jpg


Βλεπουμε οτι ο στοκος στα αριστερα εχει κρατησει αρκετα καλα. Η μπογια εχει ταλαιπωρηθει λιγο αλλα βασταει.
Στη μεση εχουμε μονο ξυλοκολλα και μπογια και η κολλα εχει ανταποκριθει θαυμασια στην ταλαιπωρια.
Το ιδιο και στα δεξια οπου υπαρχει παλι ξυλοκολλα αλλα περασμενη με στοκο για πιο ομαλη επιφανεια και μετα μπογια. Εδω εχουμε το καλυτερο οπτικο αποτελεσμα.

Εδω βλεπουμε την αλλη μερια του ρεταλιου οπου φαινεται η αποκολληση της σοκοροταινιας. Πραμα λογικο μετα απο το συγκεκριμενο πειραμα.
49684363486_11cec39f07_b.jpg


Συγκρινοντας τις δυο παραπανω φωτο νομιζω οτι μπορουμε να πουμε οτι ενω στην μια πλευρα η σοκοροταινια ξεκολλησε, στην αλλη πλευρα η ξυλοκολλα κρατησε πολυ καλυτερα.

Βαζω και δυο ενδιαφερουσες φωτο απο τις δυο γωνιες του ρεταλιου.

Στην αριστερη γωνια βλεπουμε απο την μια την μερικη αποκολληση της σοκοροταινιας και απο την αλλη το σχετικα καλο κρατημα του φινιρισματος με στοκο και μπογια.
49679579647_c1388296a3_b.jpg


Στην δεξια γωνια βλεπουμε απο την μια πλευρα την πολυ καλη κατασταση της μελαμινης που εχει περαστει με ξυλοκολλα, ξυλοστοκο και μπογια και απο την αλλη την εξίσου καλη κατασταστη της μεριας που εχει περαστει μονο με ξυλοκολλα.
49678759718_cdcccd57cb_b.jpg


Συμπερασματα
Δεν γνωριζα οτι το περασμα με ξυλοκολλα στο σοκορο της μελαμινης θα μπορουσε να δωσει τοσο καλο αποτελεσμα και προστασια απεναντι στην υγρασια και στις κακες συνθηκες.
Εαν καποιος δεν εχει ξυλοστοκο για πιο ομαλο και ομορφο φινιρισμα, σκετη η ξυλοκολλα (δυο χερια) και μετα ασταρι/μπογια θα κανει αριστη δουλεια, ειναι μια καλη εναλλακτικη στη σοκοροταινια.

Νομιζω οτι ενα μιγμα ψιλου πριονιδιου και ξυλοκολλας που προτεινε και ο Γιαννης θα περιοριζε τα χερια ξυλοκολλας σε ενα γιατι το μιγμα θα ηταν πιο στερεο και δεν θα εμπαινε τοσο βαθια στο σοκορο ωστε να χρειαστει και δευτερο χερι. Δεν ξερω αν ο σιδηροστοκος θα εκανε καλυτερη δουλεια απο τον ξυλοστοκο.

Ηταν παντως ενα ενδιαφερον πειραμα που μου εμαθε δυο πραγματακια παραπανω. Να'ναι καλα ο μαστροχαλαστης με τις αποριες του οι οποιες προκαλεσαν αυτη την συζητηση :)
Eπισης δικαιωνεται νομιζω πληρως ο songless bird που ειχε προτεινει ξυλοκολλα στα σοκορα. Η λυση αυτη οντως δουλευει και μαλιστα με λιγοτερο απο τρια χερια.
 
Αυτα ειναι τεστς :)
Να 'σαι καλα Μιχαλη, και οι υπολοιποι.
Νομιζω το βασικο ερωτημα, "εναλλακτικη σοκοροταινιας", απαντηθηκε και μαλιστα πολλαπλα, αφου φαινεται οτι και η κολλα, αλλα εν μερει και ο στοκος, κανουν δουλεια.
Για το δικο μου ειδικα θεμα (μελαμινες μπανιου) μενει να δω πως γινεται να πετυχω το καλυτερο οπτικα αποτελεσμα (λεια επιφανεια, ελαχιστο εξογκωμα, οσο το δυνατον πιο ιδιο με την υπαρχουσα μελαμινη), ειδικα στην κουρμπαριστη μελαμινη στο "περβαζακι" του νιπτηρα/καθρεφτη. Στα σοκορα των τουλαπιων, νομιζω θα το παλεψω με κολλα + στοκο.
 
Ευχαριστούμε Μιχάλη για τα αποτελέσματα....Τελικά η ξυλοκολλα λόγω της σύστασης της τα κατάφερε....!!!
 
Mετα απο 24 ωρες μεσα σε νερο και 72 ωρες στον ηλιο/φεγγαρι, η κατασταση του ρεταλιου μελαμινης ειναι η ακολουθη:

Oι πινακιδες δειχνουν με τι εχει περαστει η αντιστοιχη επιφανεια μπροστα τους.
49679580082_bb0e86ea76_b.jpg


Βλεπουμε οτι ο στοκος στα αριστερα εχει κρατησει αρκετα καλα. Η μπογια εχει ταλαιπωρηθει λιγο αλλα βασταει.
Στη μεση εχουμε μονο ξυλοκολλα και μπογια και η κολλα εχει ανταποκριθει θαυμασια στην ταλαιπωρια.
Το ιδιο και στα δεξια οπου υπαρχει παλι ξυλοκολλα αλλα περασμενη με στοκο για πιο ομαλη επιφανεια και μετα μπογια. Εδω εχουμε το καλυτερο οπτικο αποτελεσμα.

Εδω βλεπουμε την αλλη μερια του ρεταλιου οπου φαινεται η αποκολληση της σοκοροταινιας. Πραμα λογικο μετα απο το συγκεκριμενο πειραμα.
49684363486_11cec39f07_b.jpg


Συγκρινοντας τις δυο παραπανω φωτο νομιζω οτι μπορουμε να πουμε οτι ενω στην μια πλευρα η σοκοροταινια ξεκολλησε, στην αλλη πλευρα η ξυλοκολλα κρατησε πολυ καλυτερα.

Βαζω και δυο ενδιαφερουσες φωτο απο τις δυο γωνιες του ρεταλιου.

Στην αριστερη γωνια βλεπουμε απο την μια την μερικη αποκολληση της σοκοροταινιας και απο την αλλη το σχετικα καλο κρατημα του φινιρισματος με στοκο και μπογια.
49679579647_c1388296a3_b.jpg


Στην δεξια γωνια βλεπουμε απο την μια πλευρα την πολυ καλη κατασταση της μελαμινης που εχει περαστει με ξυλοκολλα, ξυλοστοκο και μπογια και απο την αλλη την εξίσου καλη κατασταστη της μεριας που εχει περαστει μονο με ξυλοκολλα.
49678759718_cdcccd57cb_b.jpg


Συμπερασματα
Δεν γνωριζα οτι το περασμα με ξυλοκολλα στο σοκορο της μελαμινης θα μπορουσε να δωσει τοσο καλο αποτελεσμα και προστασια απεναντι στην υγρασια και στις κακες συνθηκες.
Εαν καποιος δεν εχει ξυλοστοκο για πιο ομαλο και ομορφο φινιρισμα, σκετη η ξυλοκολλα (δυο χερια) και μετα ασταρι/μπογια θα κανει αριστη δουλεια, ειναι μια καλη εναλλακτικη στη σοκοροταινια.

Νομιζω οτι ενα μιγμα ψιλου πριονιδιου και ξυλοκολλας που προτεινε και ο Γιαννης θα περιοριζε τα χερια ξυλοκολλας σε ενα γιατι το μιγμα θα ηταν πιο στερεο και δεν θα εμπαινε τοσο βαθια στο σοκορο ωστε να χρειαστει και δευτερο χερι. Δεν ξερω αν ο σιδηροστοκος θα εκανε καλυτερη δουλεια απο τον ξυλοστοκο.

Ηταν παντως ενα ενδιαφερον πειραμα που μου εμαθε δυο πραγματακια παραπανω. Να'ναι καλα ο μαστροχαλαστης με τις αποριες του οι οποιες προκαλεσαν αυτη την συζητηση :)
Eπισης δικαιωνεται νομιζω πληρως ο songless bird που ειχε προτεινει ξυλοκολλα στα σοκορα. Η λυση αυτη οντως δουλευει και μαλιστα με λιγοτερο απο τρια χερια.
Πολύ ενδιαφέρον ευχαριστούμε Μιχάλη!

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Τα εργαλεία κάνουν τον Μάστορα...Ιδέες, προτάσεις και άλλα

Μαστόρια, αν βάψω ξύλο με βερνίκι διαλύτου και μετά που θα στεγνώσει, τρίψω ελαφρώς και περάσω βερνίκι κρούστας υδατικής βάσης γίνεται?....το βερνίκι διαλύτου δεν γράφει τίποτα πάνω, αν είναι εμποτισμού ή όχι!....οπότε θεωρούμε ότι δεν είναι εμποτισμού!.....ο λόγος που θέλω να το κάνω αυτό, είναι γιατί το πρώτο είναι χρωματιστό!. Το δεύτερο είναι γιά προστασία από UV κτλ!
 
Re: Τα εργαλεία κάνουν τον Μάστορα...Ιδέες, προτάσεις και άλλα

Μαστόρια, αν βάψω ξύλο με βερνίκι διαλύτου και μετά που θα στεγνώσει, τρίψω ελαφρώς και περάσω βερνίκι κρούστας υδατικής βάσης γίνεται?....το βερνίκι διαλύτου δεν γράφει τίποτα πάνω, αν είναι εμποτισμού ή όχι!....οπότε θεωρούμε ότι δεν είναι εμποτισμού!.....ο λόγος που θέλω να το κάνω αυτό, είναι γιατί το πρώτο είναι χρωματιστό!. Το δεύτερο είναι γιά προστασία από UV κτλ!

Που είσαι ρε;; Γίνεται, αλλά μην το κάνεις. Βάλε λούστρο UV διαλύτου, υπάρχουν μπόλικα, πχ τα λούστρα πατώματος της 3V3 που είναι και πολύ καλά.
 
Re: Τα εργαλεία κάνουν τον Μάστορα...Ιδέες, προτάσεις και άλλα

Έλα Νικ!....Αθήνα ακόμα!...ελπίζω να καταφέρω να έρθω τέλος της βδομάδας!....αν ήταν ανοιχτά τα μαγαζιά δεν θα μ´ένοιαζε!....θα έπαιρνα ανηλίνη και θα έκανα τη δουλειά μου!...τώρα προσπαθώ με ότι έχω!
 
Re: Τα εργαλεία κάνουν τον Μάστορα...Ιδέες, προτάσεις και άλλα

Έλα Νικ!....Αθήνα ακόμα!...ελπίζω να καταφέρω να έρθω τέλος της βδομάδας!....αν ήταν ανοιχτά τα μαγαζιά δεν θα μ´ένοιαζε!....θα έπαιρνα ανηλίνη και θα έκανα τη δουλειά μου!...τώρα προσπαθώ με ότι έχω!

Γιατί δεν παραγγέλνεις ιντερνετικά ότι θες; Φοβάμαι μη σου κρακελάρει το λούστρο..
 
Re: Τα εργαλεία κάνουν τον Μάστορα...Ιδέες, προτάσεις και άλλα

Mπορεις να βαλεις βερνικι νερου πανω απο βερνικι διαλυτου. Το αντιθετο μπορει να ειναι προβληματικο.