Βιντεοκάμερα Canon HV-20 tests

Χτες παρελαβα και το νεο μου φακο Pentax smc 50mm f1.4 μαζι με τους 2 ανταπτορες για Canon ...

IMG_1917_resize.jpg IMG_1920_resize.jpg IMG_1922_resize.jpg

Hρθαν πολυ γρηγορα και ο φακος ειναι σε πολυ καλη κατασταση.
Για τα λεφτα του (60 ευρω) ειναι "κελεπουρι".
Ο ανταπτορας εφαρμοζει ευκολα αν και εχει λιγο "μποσικα".
Εχει και τσιπακι focus , που σημαινει οτι σε Canon Dslr (εχω την 30D) μπορει να σε βοηθησει να κανεις ευκολα focus.

Φυσικα στην HV20 ολα ειναι manual...

IMG_1930_resize.jpg

Σε λιγο θα βαλω και μερικα δειγματα σε σχεση με τον Canon 50mm f1.8.
 
Last edited:
Απο τον Canon 50mm f1.8

IMG_1944_resize.jpg διαφραγμα 1.8

IMG_1945_resize.jpg διαφραγμα 2

IMG_1947_resize.jpg διαφραγμα 2.8

Να πω οτι οι εικονες ειναι απο την Canon 30D σε manual mode και τριποδα.

Aπ οτι βλεπουμε , ο Pentax λιγο πιο sharp ... σωστο κελεπουρι για τα λεφτα του.
Ισως αργοτερα να βαλω και μερικες εικονες απο την HV20
 
Last edited:
Nαι στο 2.0 που τσεκαρα ο pentax ειναι πιο sharp και ελαφρως πιο σκοτεινος. Αλλα για την τιμη, οντως κελεπουρι. Καλοριζικος.
 
Χθες τράβηξα την κόρη μου στο σχολείο στην ετήσια εκδήλωση χορού (μπαλέτο).
Η εκδήλωση γινόταν μέσα σε στάδιο μπάσκετ και είχα στήσει την κάμερα πάνω πάνω στις εξέδρες πράγμα που σημαίνει ότι ήμουν σε αρκετή απόσταση από το θέμα.

Ο φωτισμός γινόταν από επαγγελματικούς προβολείς θεάτρου που είχε στήσει το συνεργείο που τραβούσε κάμερα και φωτογραφίες, άρα μιλάμε για δυνατά φώτα.

Το αποτέλεσμα μου άφησε ανάμικτα συναισθήματα:
Δεν μ' ευχαρίστησε γιατί είχα πολλά καμμένα λευκά. π.χ. τα άσπρα φουστάνια του μπαλέτου βγήκαν πολύ φωτεινά με αποτέλεσμα να μην φαίνονται ούτε άσπρες πτυχές ούτε οι πέρλες που είχαν πάνω και που ξεκάθαρα τα έβλεπες με γυμνό μάτι, παρόλο την απόσταση. Βέβαια όταν έκανα zoom φαινόταν μια χαρά οι λεπτομέρειες αλλά στο τελείως ανοικτό πλάνο, χάλια... Από την άλλη η πίσω σειρά των κοριτσιών που φωτιζόταν και λιγότερο, φαινόντουσαν οι λεπτομέρειες στα ρούχα. Αρα πρόβλημα... τι κάνεις όταν έχεις δυό-τρεις σειρές μπρος πίσω οι οποίες φωτίζονται διαφορετικά και όχι ομοιόμορφα;

Μ' ευχαρίστησε όμως το τρίποδο με την επαγγελματική κεφαλή. Μιλάμε ΟΛΑ τα λεφτά. Κίνηση επαγγελματική-"βούτυρο" όπως βλέπουμε στην τηλεόραση. Μεγάλο πράγμα η σωστή κίνηση. Το βλέπεις μετά στην τηλεόραση/προβολέα πολύ ξεκούραστα με ευχαρίστηση. Αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, δεν ξαναπαίρνω κάμερα χωρίς τρίποδο. Χαλάλι το κουβάλημα. Αυτό που θα ήθελα να είχα όμως, θα ήταν ένα μεγάλο εξωτερικό χειριστήριο zoom και όχι την υπερευαίσθητη κουτσουλιά της κάμερας. Αραγε υπάρχει κάτι γι' αυτή την κάμερα;
Το γελοίο είναι που η κάμερα είναι σε μέγεθος όσο και η κεφαλή....
 
Last edited:
Αυτό που θα ήθελα να είχα όμως, θα ήταν ένα μεγάλο εξωτερικό χειριστήριο zoom και όχι την υπερευαίσθητη κουτσουλιά της κάμερας. Αραγε υπάρχει κάτι γι' αυτή την κάμερα;
Το γελοίο είναι που η κάμερα είναι σε μέγεθος όσο και η κεφαλή....


Το βρήκα!! τζάμπα πράμα!!
http://cgi.ebay.com/Tripod-LANC-Rem...ryZ30091QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
 
Tασο για να μην εχουμε καμενα λευκα, πρεπει να χρησιμοποιησεις spotlight ή cinema mode και να εχεις το zebra assist sto 70%.
Με αυτο μπορεις να τσεκαρεις ευκολα ποια σημεια καιγονται και να υπο-υπερ
εκθεσεις αναλογα.
Δεν φταιει η καμερα, και οι επαγγελματιες δεν τραβανε auto...

Οσον αφορα το τηλεκοντρολ, παρε ενα καλωδιο οπτικης ινας και το ενα ακρο κολησε το μπροστα στο δεκτη της καμερας και το αλλο στην ακρη του τηλεκοντρολ (που ειναι κολημενο καπου στο τριποdο)!!!

Δες εδω...
tos1[1].jpg tos3[1].jpg tos4[1].jpg
 
Απάντηση: Re: Βιντεοκάμερα Canon HV-20 tests

Tασο για να μην εχουμε καμενα λευκα, πρεπει να χρησιμοποιησεις spotlight ή cinema mode και να εχεις το zebra assist sto 70%.
Με αυτο μπορεις να τσεκαρεις ευκολα ποια σημεια καιγονται και να υπο-υπερ
εκθεσεις αναλογα.
Δεν φταιει η καμερα, και οι επαγγελματιες δεν τραβανε auto...

Οσον αφορα το τηλεκοντρολ, παρε ενα καλωδιο οπτικης ινας και το ενα ακρο κολησε το μπροστα στο δεκτη της καμερας και το αλλο στην ακρη του τηλεκοντρολ (που ειναι κολημενο καπου στο τριποdο)!!!

Δες εδω...
View attachment 25451 View attachment 25452 View attachment 25453

cinema mode , ούτε για πλάκα.... την πάτησα μια φορά κατά λάθος, δεν την ξαναπατάω και ειθελημένα μάλιστα. Κάνει την εικόνα πολύ soft , χάνει αυτή την ευκρίνεια που σε κάνει να λες ότι πράγματι βλέπεις HD εικόνα.


Οσο για την πατέντα με το τηλεκοντρόλ απλά :SFGSFGSF: :aktion033::worshippy:
 
Αν δε θες να επεξεργαστεις την εικονα στον υπολογιστη, τοτε spotlight και zabra gia elegxo.
Εγω χρησιμοποιω παντα cinema mode , γιατι στην ουσια αυτη ειναι η εικονα που παιρνει το cmos (αισθητηρας) της καμερας.
Απο κει και περα εγω στοn υπολογιστη τη κανω οτι θελω.
Δεν καιει τα λευκα και εχει περισσοτερη δυναμικη περιοχη οφελιμη για post produstion και colour correction.
Μπορεις να χρησινοποιησεις Tie rap για το κοντρολ ή κατι τετοιο ...

PICT0001O.jpg
 
Last edited:
Νομιζω στο assistance guides ... κατι.

Πατα Function> μετα menu> Display Setup> Assist Function> 70% zebra

Τα αλλα assists ειναι οι γραμμες καδραρισματος (grid lines) και το peak (για βοηθεια στο manual focus).

Mην ξεχνας, οτι οπως και ολες οι φωτογραφικες, ξεγελιουνται απο πολλους παραγοντες στη φωτομετρηση.
Γι αυτο και υπαρχει και διορθωση εκθεσης.
 
Last edited:
Και λιγα λογια για την zebra !!!

100% and 70% zebras are for very different purposes:
100% zebras help you avoid blowouts. When set to 100%, you will see zebra lines where there are pure whites in the image (which you want to minimize). They are most helpful when you are shooting outdoors during the day and when you have some strong highlights in the image (such as windows and lights). Dial down the exposure to minimize (or eliminate) the 100% zebras in the frame while still keeping the rest of the image at acceptable leves.
70% zebras help you expose human (mainly caucasian) skin properly. They are most helpful when you have a lot of contrast on the face (such as a well-lit documentary subject). Set the zebra to 70% and adjust the exposure so you just start to see zebra lines where the light is brightest on the face (generally on the tip of the cheek, forehead and maybe the nose.
Your situation seems to call for 100% zebras. Find an average-to-bright shot, expose it, and then adjust to minimize the zebras. I would not use the white wall for that, though. It is too bright and might result in everything else being too dark. But sometimes you can't completely avoid blowouts outdoors. At least your shots are underexposed, which is often preferable to being overexposed. You can push (brighten) them in post and then use some noise reduction if needed.

Here is a screen cap from a few weeks ago where I used 70% zebras for proper exposure. Notice how there is just a bit of reflection on his forehead, cheek and the tip of his nose.
 
OK το βρηκα το zebra. Ο σκοπός ποιός είναι; να ρυθμίσεις το exposure ούτως ώστε να μην υπάρχουν μαύρες γραμμές ή έστω ελάχιστες;
Αν ναι, κι αυτό παίζεται. Διότι μπορεί στο ίδιο πλάνο σε κάποιο άλλο σημείο το λευκό να μην είναι καμμένο. Τι κάνεις; πάνω στο τράβηγμα παίζεις με το exposure πάνω-κάτω;