Εχεις δίκιο εν μέρει, δηλαδή, οταν λές αγόρασε την πιστότερη μηχανή αναπαραγωγής και ακουσέ πιστά τι είναι γραμμένο στο μέσο πιθανά συμφωνώ. Όταν όμωε τουυ λές αγόρασε την πιστότερη μηχανή και άκουσε το έργο σαν να ήσουν εκεί, τότε δυστυχώς αρχίζει η τραγωδία. Δυστυχώς αυτό δεν μπορεί να συμβεί, η καλλίτερη μηχανή εγγραφής δεν μπορεί να εγγράψει πιστά ούτε το 30% του γεγονότος έτσι λοιπόν έχοντας στην καλλίτερη περίπτωση το 30% του γεγονότος τι πιστότητα να απαιτήσω απο την αναπαραγωγή. Γιαυτό φυσικοτητα, τίμπρο, εσωτερικότητα και ένα σωρό άλλες τέτοιες χαριτωμενιές τι σημασία μπορεί να έχουν? Το χόμπυ του μουσικόφιλου μπορεί να ικανοποιηθεί εν μερει δηλαδή αν παρευρισκοσουν την ώρα της εκτέλεσης του έργου και τότε απλά το στερεοφονικό να σου διεγείρει τις θύμισες και οτι θυμάσαι θυμάσαι, όταν όμως δεν το ξέρεις το έργο και το ακούς για πρώτη φορά απο cd ή lp έχει πολλή μακρινή σχέση. Κανένα έργο δεν παίζεται έτσι όπως το αποδίδουν τα μηχανήματα στο σπίτι ακόμα και τα πιο ακριβά ή τα μόνιτορ στους πιο τέλειους οικιακούς χώρους. Απλά μυρίζει πολύ χρήμα ο μέσος χομπίστας που ασχολείται οπότε πουλάνε φούμαρα μηχανικοί, μαστερίστες, κατασκευαστές και φυσικά οι μεταπωλητές έμποροι. Δεν πρέπει να υπάρχει το hi-fi και τα αποθηκευτικά μέσα; φυσικά και πρέπει να υπάρχουν αλλά μέχρι εκεί που σωστά λές ...ή θα χρησιμοποιούσατε ότι πιο καλό μπορεί να σας δώσει η υφισταμένη τεχνολογία........ άρα και το μη τέλειο είναι απλά σε άλλη κατηγορία συμβιβασμού απο το χρωματισμένο.
Και ομως, πιστευω σε μεγαλο ποσοστο, μια ΚΑΛΗ ηχογραφιση ξεπερνα σε πιςτοτητα και ποιοτητα το να ακουσεις ενα μουσικο γεγονος live..
Ελαχιστα live νομιζω ακουγονται καλυτερα. Ισως καποια καλοστημενα εργα κλασικης, σε καλο-σωστο χωρο.
Αλλιως η πλειοψηφεια των live γεγονοτων ειναι κλαφτα χαραλαμπε. Και μιλαω κυριως για live εκτελεσεις πχ ροκ η εντεχνων σχηματων.