gggppp333
Senior Member
- 28 November 2008
- 607
Δε ισχυει αυτο που εγραψες gggppp333.
Φιλε εχεις δικιο. :a0210:
Τωρα μολις δοκιμασα καμποσα και τα ανοιγει ολα κανονικα.
Last edited:
Δε ισχυει αυτο που εγραψες gggppp333.
dimitris (το γραφω οπως ειναι το nickname σου για να μη μπερδευτουμε) κανεις λαθος.
Πρωτον το σκεπτικο σου ειναι λαθος.Οποιαδηποτε συσκευη για τη λειτουργια της απαιτει ρευμα.Το HW acceleration κατα DXVA στις NVidia χρησιμοποιει το VPx τσιπακι που βρισκεται επανω στη καρτα γραφικων.Αναγκαστικα το τσιπ απαιτει ρευμα για τη λειτουργια του.Σιγουρα χαμηλοτερο απο το πυρηνα της καρτας γραφικων ή της CPU ομως οχι μηδενικο.
Δεύτερον η υλοποιηση του CUDA HW της CoreCodec ειναι πολυ εξυπνη!
Ενω στην αρχη νομιζαμε οτι χρησιμοποιουνται μονο οι shaders της καρτας γραφικων,τελικα χρησιμοποιειται και το VPx για υποβοηθηση.Ομως και εδω ειναι η βασικη διαφορα του HW κατα CUDA και κατα DXVA,στη περιπτωση της CUDA το VPx χρησιμοποιειται σαν παραλληλος επεξεργαστης και οχι σαν βασικος.
Αυτο εχει το θετικο οτι απο τη μια οι πολυ δυσκολες και ενεργοβορες διεργασιες συνεχιζεται να γινονται απο το VPx ομως τη πρωτευουσα αποκωδικοποιηση των ροων την εχει αναλαβει η GPU η οποια δεν εχει κανενα περιορισμο στο τι μπορει να δεχτει.
Ειναι πολυ ευκολο να διαπιστωσεις οτι δεν καταλωνεται ιδιαιτερο ρευμα απο τη καρτα γραφικων με τη χρηση ενος προγραμματος που δειχνει τη θερμοκρασια της.Θα δεις οτι παρα πολυ ελαχιστα θ`ανεβει κατα τη διαρκεια θεασης ταινιας με χρηση του CoreAVC 1.9 και ενεργο το CUDA.Συγκεκριμενα η δικια μου απο 49 βαθμους κελσιου ανεβηκε στους 51 βαθμους.Αντιθετα οταν τρεχει καποιο παιχνιδι και γινεται χρηση μονο των shaders θα φτασει τους 70.
Οχι δεν χρησιμοποιει τους shaders.Αυτος ειναι και ο λογος που οι πολυ αδυναμες onboard μπορουν να κανουν HW κατα DXVA.Ολη τη δουλεια την αναλαμβανει το VPx.
.
Ligo sevasmos, to DXVA einai poly kalh texnologia, alla einai gia Blu-ray kai HD-DVD, opou kai doulevei apsoga. Den ine gia mkv me oti nane streams mesa. Poly apla opws kai h sony den ypostirizei ola ta profiles sto ps3, etc kai oi ATi/Nvidia de prokeite na ypostiriksoun NOMIMA oti nane.Kanontas to ypostirizoun tin peirateia. Opote kalo "hardware acceleration" mono me cuda tha deis se non-standard x264/h264 streams.Η παρουσα υλοποιηση του DXVA ειναι μια αποτυχια γιατι απαιτει συγκεκριμενες προδιαγραφες απο τ`αρχεια βιντεο.
Με χρηση της CUDA γιατι περιμενεις να δεις διαφορα στην εικονα?
Η παρουσα υλοποιηση του DXVA ειναι μια αποτυχια γιατι απαιτει συγκεκριμενες προδιαγραφες απο τ`αρχεια βιντεο.
Με χρηση της CUDA γιατι περιμενεις να δεις διαφορα στην εικονα?
Εναν δίσκο έχεις? Το μtorrent δεν τραβάει σχεδόν τίποτα από επεξεργαστική ισχύ, ο δίσκος όμως "υποφέρει"...
Το DXVA ως API εχει τρια σημαντικα προβληματα
α) Απαιτει windows
β) Δουλευει μονο με renderers της microsoft.
γ) Δεν σου επιτρεπει να χρησιμοποιεις επιπλεον φιλτρα στην αλυσιδα αναπαραγωγης.Οπως π.χ. ffdshow
Το DXVA ως προς την παρουσα υλοποιηση του απο τις ATI/NVidia ειναι ακρως περιοριστικο με τ`αρχεια που δεχονται οι decoders των καρτων γραφικων.Απαιτει συγκεκριμενη κωδικοποιηση για να ειναι εφαρμοσιμο.
Απορω πως υπεραμύνεστε της χρησεως του DXVA.
malakudi μαλλον δεν καταλαβες.
Οταν μια καρτα σου παρεχει υποστηριξη κατα DXVA τοτε το α και β ειναι προβλημα γιατι´Πρωτον δεν μπορεις να εχεις επιταχυνση σε αλλα λειτουργικα περα απο windows,διοτι δεν μπορεις να εχεις προσβαση στον ΗW decoder,και δευτερον δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις αλλο renderer περα απο vmr ή overlay.
Η χρηση μια γλωσσας προγραμματισμου για GPU οπως η CUDA δεν εχει κανενα τετοιο περιορισμο.Δεν σε περιοριζει στο λειτουργικο,στον renderer,σε επιπλεον φιλτρα και σε συγκεκριμενες προδιαγραφες αρχειων.
Απορω πως υπεραμύνεστε της χρησεως του DXVA.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.